Skrevet av Emne: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia  (Lest 13374 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

leedslife

• Fast på A-laget
    • Vis profil
Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #90 på: Oktober 17, 2019, 21:52:57 »
Grunnen til at Bielsa ikke starter med Nketiah kommer vel greit frem her. Da betyr det at Bielsa heller velger en spiss som scorer mindre enn den andre spissen, hvis da den spissen som scorer mindre jobber mer for laget.
https://www.hitc.com/en-gb/2019/10/17/report-explains-why-bielsa-reluctant-to-pick-arsenal-loanee-nket/

Oftest er det et lag som vinner kamper, ikke enkeltspillere. Bamford passer bedre til Bielsa-ball enn Eddie, men Eddie har noe Bamford har mistet, teft for mål.

Jeg vil gjerne se Eddie fra start, men jeg vil også se en Bamford som spiller slik han gjør og samtidig putter på sjansene sine.

Kanke skjønne iveren etter å ha en spiss som jobber sokkene av seg, når vi allikevel har nesten 70% possession i hver eneste kamp.

Du vil ned på mindre innsats, færre gjenvinninger og lavere posession?

Tror du skal forstå det som at han aksepterer at det er konsekvensen, men at det er et ok byttet om antall scoringer øker. Neppe en kontroversiell tanke.

Om vi kutter ned på possession betyr ikke så mye. Bedre at spissen jobber offansivt enn deffansivt
Oki det er ikke værre altså? Da kommer målene?

Spørs hvem som har bevisbyrden da... I hvertfall hevet over en hver tvil at målene ikke har kommet som ønsket hittil med det vi gjør i dag.

Helt til lørdag selvsagt, da kommer det til å renne inn.

Ville tatt med meg macen og analysene og holdt et 20 minutters kurs for Bielsa.
Lavere intensitet, færre  gjenvinninger høyt i banen og mindre posession  samt en frontmann som jukser som førsteforsvarer. tipper det ville varmet et argentinsk hjertet.

Har lite tro på at Eddie spiller target I vårt system så lenge Bamford er skadefri. Har også lite tro på at en stabeis på 64 år skal radikalt endre sine grunnpilarer pga noen svake kamper.

Kato

• Lorimer
    • ICQ Messenger -
    • MSN Messenger -
    • AOL Instant Messenger -
    • Yahoo Instant Messenger -
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #91 på: Oktober 20, 2019, 08:45:13 »
Grunnen til at Bielsa ikke starter med Nketiah kommer vel greit frem her. Da betyr det at Bielsa heller velger en spiss som scorer mindre enn den andre spissen, hvis da den spissen som scorer mindre jobber mer for laget.
https://www.hitc.com/en-gb/2019/10/17/report-explains-why-bielsa-reluctant-to-pick-arsenal-loanee-nket/

Oftest er det et lag som vinner kamper, ikke enkeltspillere. Bamford passer bedre til Bielsa-ball enn Eddie, men Eddie har noe Bamford har mistet, teft for mål.

Jeg vil gjerne se Eddie fra start, men jeg vil også se en Bamford som spiller slik han gjør og samtidig putter på sjansene sine.

Kanke skjønne iveren etter å ha en spiss som jobber sokkene av seg, når vi allikevel har nesten 70% possession i hver eneste kamp.

Du vil ned på mindre innsats, færre gjenvinninger og lavere posession?

Tror du skal forstå det som at han aksepterer at det er konsekvensen, men at det er et ok byttet om antall scoringer øker. Neppe en kontroversiell tanke.

Om vi kutter ned på possession betyr ikke så mye. Bedre at spissen jobber offansivt enn deffansivt
Oki det er ikke værre altså? Da kommer målene?

Spørs hvem som har bevisbyrden da... I hvertfall hevet over en hver tvil at målene ikke har kommet som ønsket hittil med det vi gjør i dag.

Helt til lørdag selvsagt, da kommer det til å renne inn.

Ville tatt med meg macen og analysene og holdt et 20 minutters kurs for Bielsa.
Lavere intensitet, færre  gjenvinninger høyt i banen og mindre posession  samt en frontmann som jukser som førsteforsvarer. tipper det ville varmet et argentinsk hjertet.

Har lite tro på at Eddie spiller target I vårt system så lenge Bamford er skadefri. Har også lite tro på at en stabeis på 64 år skal radikalt endre sine grunnpilarer pga noen svake kamper.

Å sammenligne Bamford og Nketiah blir litt epler og pærer. Nketiah langt mindre involvert i spillet, mer en spiller med instinkt for mål jeg tenker bør operere i tospann. Bamford ser spillemessig ut til å passe langt bedre i måten vi spiller på. Mer bevegelig mot/fra og langt mer target-spiller. Ingen tvil om at vi mister en del "trykk" på topp når Bamford ikke spiller. Tviler på at Bielsa går over til to der fremme, så da tenker jeg Nketiahs spilletid helt avhenger av mål.

RoarG

• Lorimer
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #92 på: November 05, 2019, 18:44:34 »
In Bielsa I trust.