Skrevet av Emne: Kamp:Carabao Cup 1.r vs Salford @Peninsula Stadium 13/8-19, 20.45 på Viasport 1  (Lest 27942 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Runar

Hvis Bielsa setter Davis som stopper og ikke Struijk er han dummere enn jeg hadde trodd. Davis spilte så vidt jeg kan huske litt stopper på tampen av en kamp forrige sesong. Mener han fikk kjørt seg i lufta da. Han kan ikke være mye mer enn 170 cm ihvertfall og da er det tullete å sette ham som stopper. Da ville jeg heller satt Shack på høyreback og Alioski som nr. 8. Tror han hadde fungert bra i den rollen med den utholdenheten og motoren han har.

Uansett - jeg er rimelig sikker på at White fortsetter som stopper (han trenger erfaringen) og Berardi får nok sine første minutter denne sesongen. De to blir stopperparet tipper jeg.

auren

Salford spiller visst nok med 3-5-2så det betyr at vi mest sannsynlig spiller med 3 bak selv.
 

Runar

Hvis Bielsa setter Davis som stopper og ikke Struijk er han dummere enn jeg hadde trodd. Davis spilte så vidt jeg kan huske litt stopper på tampen av en kamp forrige sesong. Mener han fikk kjørt seg i lufta da. Han kan ikke være mye mer enn 170 cm ihvertfall og da er det tullete å sette ham som stopper. Da ville jeg heller satt Shack på høyreback og Alioski som nr. 8. Tror han hadde fungert bra i den rollen med den utholdenheten og motoren han har.

Uansett - jeg er rimelig sikker på at White fortsetter som stopper (han trenger erfaringen) og Berardi får nok sine første minutter denne sesongen. De to blir stopperparet tipper jeg.

auren

Hittil har vel Davis' stopper-erfaring for Leeds' førstelag vært som en av tre - aldri som en av to? :o

Noe annet - når Bielsa skulle sette ord på Salfords spill nevnte han bl.a. at de var fysisk sterke og delvis spilte 'typisk engelsk' - ikke akkurat noe som skulle tilsi at han tenker på to stk på 170-180 cm :o  (Davis/Berardi)

Det har han. Spilte 45 minutter som stopper mot QPR i FA-cupen i januar....

Vi får se hva han gjør. Det var Cross som lanserete Berardi og Davis som stopperpar. Davis har spilt stopper for u23 og for A-lag, om det skjer i morgen vil tiden vise. Jeg tror det er eneste muligheten for at Davis skal få spille i morgen. Alioski og resten av kantsspillerne ødelegger nok muligheten for at det skal bli venstreback på han, men det er lov å håpe.
 

jackbauer68

  • Gjest
Hvis Bielsa setter Davis som stopper og ikke Struijk er han dummere enn jeg hadde trodd. Davis spilte så vidt jeg kan huske litt stopper på tampen av en kamp forrige sesong. Mener han fikk kjørt seg i lufta da. Han kan ikke være mye mer enn 170 cm ihvertfall og da er det tullete å sette ham som stopper. Da ville jeg heller satt Shack på høyreback og Alioski som nr. 8. Tror han hadde fungert bra i den rollen med den utholdenheten og motoren han har.

Uansett - jeg er rimelig sikker på at White fortsetter som stopper (han trenger erfaringen) og Berardi får nok sine første minutter denne sesongen. De to blir stopperparet tipper jeg.

auren

Hittil har vel Davis' stopper-erfaring for Leeds' førstelag vært som en av tre - aldri som en av to? :o

Noe annet - når Bielsa skulle sette ord på Salfords spill nevnte han bl.a. at de var fysisk sterke og delvis spilte 'typisk engelsk' - ikke akkurat noe som skulle tilsi at han tenker på to stk på 170-180 cm :o  (Davis/Berardi)

Det har han. Spilte 45 minutter som stopper mot QPR i FA-cupen i januar....

Vi får se hva han gjør. Det var Cross som lanserete Berardi og Davis som stopperpar. Davis har spilt stopper for u23 og for A-lag, om det skjer i morgen vil tiden vise. Jeg tror det er eneste muligheten for at Davis skal få spille i morgen. Alioski og resten av kantsspillerne ødelegger nok muligheten for at det skal bli venstreback på han, men det er lov å håpe.

Godt mulig Alioski spiller back i dag, men det er jo også mulig at Bielsa ønsker å gi han kamptrening på sin egentlige posisjon. Det betyr at Leif kan spille back og Strujik stopper.

auren

Hvis Leif starter på bekostning av Pascal, så er nok sistnevnte en av de spillerne klubben ser på som overflødig og dermed forsøkes å shippes ut. Kanskje blir det utlån til en L1- eller L2-klubb evt salg?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Hvis Leif starter på bekostning av Pascal, så er nok sistnevnte en av de spillerne klubben ser på som overflødig og dermed forsøkes å shippes ut. Kanskje blir det utlån til en L1- eller L2-klubb evt salg?

auren

Kanskje det.. Kanskje ikke.
Marching On! 4276

jackbauer68

  • Gjest
Hvis Leif starter på bekostning av Pascal, så er nok sistnevnte en av de spillerne klubben ser på som overflødig og dermed forsøkes å shippes ut. Kanskje blir det utlån til en L1- eller L2-klubb evt salg?

auren

Liker det eg har sett av Strujik, men det er snart kommet til "nå eller aldri" for han i Leeds. Har passert 20 år nå og er like gammel som De Ligt, eller 1 dag eldre for å være helt nøyaktig. Leif er jo også 19 1/2 så det må snart skje noe.

auren

Hvis Leif starter på bekostning av Pascal, så er nok sistnevnte en av de spillerne klubben ser på som overflødig og dermed forsøkes å shippes ut. Kanskje blir det utlån til en L1- eller L2-klubb evt salg?

auren

Liker det eg har sett av Strujik, men det er snart kommet til "nå eller aldri" for han i Leeds. Har passert 20 år nå og er like gammel som De Ligt, eller 1 dag eldre for å være helt nøyaktig. Leif er jo også 19 1/2 så det må snart skje noe.

Enig. Men jeg har stor tro på Pascal. Kanskje et lån i L1 hadde gjort underverker?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Hvis Leif starter på bekostning av Pascal, så er nok sistnevnte en av de spillerne klubben ser på som overflødig og dermed forsøkes å shippes ut. Kanskje blir det utlån til en L1- eller L2-klubb evt salg?

auren

Liker det eg har sett av Strujik, men det er snart kommet til "nå eller aldri" for han i Leeds. Har passert 20 år nå og er like gammel som De Ligt, eller 1 dag eldre for å være helt nøyaktig. Leif er jo også 19 1/2 så det må snart skje noe.

Tror ikke De Ligt er noe mal på utvikling..... mer en sensasjon på hvor god man kan bli så ung.
 

jackbauer68

  • Gjest
Hvis Leif starter på bekostning av Pascal, så er nok sistnevnte en av de spillerne klubben ser på som overflødig og dermed forsøkes å shippes ut. Kanskje blir det utlån til en L1- eller L2-klubb evt salg?

auren

Liker det eg har sett av Strujik, men det er snart kommet til "nå eller aldri" for han i Leeds. Har passert 20 år nå og er like gammel som De Ligt, eller 1 dag eldre for å være helt nøyaktig. Leif er jo også 19 1/2 så det må snart skje noe.

Tror ikke De Ligt er noe mal på utvikling..... mer en sensasjon på hvor god man kan bli så ung.

Enig, men artig at dei er født med 24-timers mellomrom :D


asbfjell

Hvis Leif starter på bekostning av Pascal, så er nok sistnevnte en av de spillerne klubben ser på som overflødig og dermed forsøkes å shippes ut. Kanskje blir det utlån til en L1- eller L2-klubb evt salg?

auren

Liker det eg har sett av Strujik, men det er snart kommet til "nå eller aldri" for han i Leeds. Har passert 20 år nå og er like gammel som De Ligt, eller 1 dag eldre for å være helt nøyaktig. Leif er jo også 19 1/2 så det må snart skje noe.

Tror ikke De Ligt er noe mal på utvikling..... mer en sensasjon på hvor god man kan bli så ung.

Enig, men artig at dei er født med 24-timers mellomrom :D

Jonathan Woodgate var 18 år når han spilte seg inn på et topp-fem lag i Premier League…

Hvis Pascal Strujk kun er femte-sjette valg som stopper hos oss, er det bedre at han blir lånt til en klubb i de (enda) lavere divisjoner. Han er nå kommet i en alder der han bør spille førstelagsfotball for å utvikle seg videre.
Men det er jo samtidig litt skummelt, for historien forteller oss jo at utlån under Bielsa har vist seg å være første skritt mot takk, farvel og kroken på døra med tanke på videre karriere i Leeds…

I kveldens kamp vil jeg se Helder Costa og Eddie Nketiah på banen samtidig. Disse to vil sammen klare å skape kaos i hvilket som helst forsvar!
Og så vil jeg gjerne også se at Mateusz Bogusz får forsøke seg i en slags tierrolle.


Killa

Hvis Leif starter på bekostning av Pascal, så er nok sistnevnte en av de spillerne klubben ser på som overflødig og dermed forsøkes å shippes ut. Kanskje blir det utlån til en L1- eller L2-klubb evt salg?

auren

Liker det eg har sett av Strujik, men det er snart kommet til "nå eller aldri" for han i Leeds. Har passert 20 år nå og er like gammel som De Ligt, eller 1 dag eldre for å være helt nøyaktig. Leif er jo også 19 1/2 så det må snart skje noe.

Tror ikke De Ligt er noe mal på utvikling..... mer en sensasjon på hvor god man kan bli så ung.

Enig, men artig at dei er født med 24-timers mellomrom :D

Jonathan Woodgate var 18 år når han spilte seg inn på et topp-fem lag i Premier League…

Hvis Pascal Strujk kun er femte-sjette valg som stopper hos oss, er det bedre at han blir lånt til en klubb i de (enda) lavere divisjoner. Han er nå kommet i en alder der han bør spille førstelagsfotball for å utvikle seg videre.
Men det er jo samtidig litt skummelt, for historien forteller oss jo at utlån under Bielsa har vist seg å være første skritt mot takk, farvel og kroken på døra med tanke på videre karriere i Leeds…

I kveldens kamp vil jeg se Helder Costa og Eddie Nketiah på banen samtidig. Disse to vil sammen klare å skape kaos i hvilket som helst forsvar!
Og så vil jeg gjerne også se at Mateusz Bogusz får forsøke seg i en slags tierrolle.


Enig!

RoarG

Salford Citys bane heter Peninsula Stadium. Dette til orientering.

https://www.leedsunited.com/news/team-news/25335/salford-city-ground-guide
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Salford Citys bane heter Peninsula Stadium. Dette til orientering.

https://www.leedsunited.com/news/team-news/25335/salford-city-ground-guide

Takk. Fikset nå i tittel-feltet.

Skulle gjerne hatt muligheten til å ha flere tegn i tittelfeltet. Måtte nå fjerne City i "Salford City" samt fjerne at kampen går på en tirsdag. Noen moderatorer som vet om det er mulig å øke antall tegn i tittel-feltet?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Hadde håpet Alfie starter ikveld. Alltid imponert.
Mye fotball i en liten kropp

Cannavaro

Hadde håpet Alfie starter ikveld. Alltid imponert.
Mye fotball i en liten kropp
Enig. Gøy om han fikk prøve seg.  Jeg tror Bielsa har med en del spillere fra kampen mot Forest. Han liker godt kamplignende gjennomkjøringer i treningsøktene uansett, og han kan se på dette som en god "treningskamp/økt".  Jeg tipper han gjør 3-5 endringer i startoppstillingen fra lørdag.  Med et komplett B-lag får ikke Bielsa drillet spillesystemet bra nok med de som trenger det.  Fordi han er opptatt av spillrelasjoner på banen.  Derfor sverger han ofte til samme lagoppstilling (og vi kan hevde "slitasje" i ettertid).  Jeg tipper han vil mikse litt og la de som har slitt benken de første to kampene få prøve seg litt. Dallas, Douglas, Forshaw og Bamford, kanskje også Casilla får kanskje hvile ??  Blir spennende å se hvor mye Nketiah får av spilleminutter her.  Kampen bør greit vinnes uansett hvilket lag vi stiller med.
MFLU - Miracles For Leeds United

Milou

Litt for lat i dag til å gå tilbake og sjekke dette, men sa ikkje Bielsa meir eller mindre at dei som sat på benken mot Forest, startar i dag, men at ingen som ikkje var i troppen på laurdag er med i start-11eren? Imidlertid kan det bli nye fjes på benken og han lova vel også at Eddie skulle komme innpå i løpet av kampen.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Litt for lat i dag til å gå tilbake og sjekke dette, men sa ikkje Bielsa meir eller mindre at dei som sat på benken mot Forest, startar i dag, men at ingen som ikkje var i troppen på laurdag er med i start-11eren? Imidlertid kan det bli nye fjes på benken og han lova vel også at Eddie skulle komme innpå i løpet av kampen.

Opportunity make changes? New signings to play?
Berardi will play with some players who didn;t play the previous game.
Yes, the new signings will play.

Any new injury worries?
No. Only Ayling and Roberts. Some of the players who played on Saturday are going to play and again and others are going to rest. Some others will go to the bench,
The players who were on the bench in the previous game are going to play this game and some young players will go to the game as subs.
I have to tell all these words to explain the situation. I got advice that I shouldn’t give the teams before the game - but doesn’t know whether to follow the advice (laughs).

Nketiah - how has he settled? Chances of him playing?
Friday and Saturday he did evaluations, tests. Yesterday he did real training, same as today. Trained normal.
I don;’t know how many minutes, but he will be involved.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Laget:

Casilla, Berardi, White, Davis, Alioski, Shackleton, Phillips, Klich, Clarke, Costa, Nkethia

Subs: Miazek, Dallas, Gotts, McCalmont, Harrison, Bogusz, Bamford


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Laget:

Casilla, Berardi, White, Davis, Alioski, Shackleton, Phillips, Klich, Clarke, Costa, Nkethia

Subs: Miazek, Dallas, Gotts, McCalmont, Harrison, Bogusz, Bamford


auren

Hurtighet i det laget der. Spennende.
Overrasket over Bogusz på benken ellers ser det vel ganske greit ut.

jaho

Hvem er kaptein tro? Klich, Phillips  eller Berardi??

Forever Whites

Laget:

Casilla, Berardi, White, Davis, Alioski, Shackleton, Phillips, Klich, Clarke, Costa, Nkethia

Subs: Miazek, Dallas, Gotts, McCalmont, Harrison, Bogusz, Bamford


auren

Spennende lag! MOT


Medlem 94237

Runar

Laget:

Casilla, Berardi, White, Davis, Alioski, Shackleton, Phillips, Klich, Clarke, Costa, Nkethia

Subs: Miazek, Dallas, Gotts, McCalmont, Harrison, Bogusz, Bamford


auren

Tror du Leif spiller stopper eller back?

Tror du det blir 3 eller 4 bak?
 

jaho

Lurt og hvile Pablo, Cooper, Douglas og Forshaw som alle er rimelig skadeutsatt.. Bamford også forsåvidt i den kategorien,men forblir kanskje på benken hvis det ser ut til å gå vegen...

Kato

Håper å få se Bogusz.
 

Milou

Laget:

Casilla, Berardi, White, Davis, Alioski, Shackleton, Phillips, Klich, Clarke, Costa, Nkethia

Subs: Miazek, Dallas, Gotts, McCalmont, Harrison, Bogusz, Bamford


auren

Kva med Meslier? Er han skada? Elles litt merkeleg at han ikkje ein gang er på benken etter at han var der sist. Også litt overraskande - men positivt - at Nkethia startar etter Bielsa sin uttalelse, som er sitert eit par poster over her.

jackbauer68

  • Gjest
Laget:

Casilla, Berardi, White, Davis, Alioski, Shackleton, Phillips, Klich, Clarke, Costa, Nkethia

Subs: Miazek, Dallas, Gotts, McCalmont, Harrison, Bogusz, Bamford


auren

Tror du Leif spiller stopper eller back?

Tror du det blir 3 eller 4 bak?

Du spør ikkje meg? Davis i midten, 4 bak.

RoarG

Laget:

Casilla, Berardi, White, Davis, Alioski, Shackleton, Phillips, Klich, Clarke, Costa, Nkethia

Subs: Miazek, Dallas, Gotts, McCalmont, Harrison, Bogusz, Bamford


auren
Spennende lag. Satser på scoringer av Costa, Nkethia og Bogusz. Har jo allerede tippet 3-1 til Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Synd Cooper ikke spiller ikveld.
Morro å sett hvordan han hadde klart seg mot et lag som til daglig spiller på hans nivå....

sportcarl1

Synd Cooper ikke spiller ikveld.
Morro å sett hvordan han hadde klart seg mot et lag som til daglig spiller på hans nivå....
ja det var ju snällt och stöttande sagt
 

ingve1960

Totalt idiotisk uttalelse. Vis du mener at cooper ikke holder cc nivå så er det som å spytte bielsa rett i trynet, han bruker copper før alle andre i troppa vis han er  skadefri, men kansje du har myyyyye bedre peiling enn bielsa..