Skrevet av Emne: Kamp:Carabao Cup 2.r vs Stoke City @Elland Road tirsdag 27/8-19 kl 20.45  (Lest 25671 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Pressern

Nathan Jones first - thoughts?
Rollercoaster. Irony. Missed 12 of the last 13 penalties. Scored next five was unexpected. Played well first half. Missed a few chances and may have scored again. Weathered a big storm in the second half. Ran out of steam. Leeds penned us in. Defended well. Nothing going for us. Sham kick-out has lifted everyone. Showed real character to come back and see the game out.

Could have wilted?
Definitely. Three big changes because we were in control. Tyrese needs to believe in himself more. Draw 2-2 here is not a bad result. Steel edge in front of 30,000 fans.

Butland bottle
They are brave. Didn’t play well for 48 minutes on Saturday. They had more belief. Good start deserved with how we played. Annihilated Derby at home, but couldn’t score. Need to improve in the league.

Subs coming on
Forshaw, Harrison and White are good players. Three first-team players. We made nine changes from the weekend. They made eight.

Eventful night - great character for Butland to take that penalty
England international. Brave. Made some big errors and much chastised. Character to come back. Took the deciding pen. Proud of him for that. Proud of him for sticking at it. Everyone comes for him because he’s and England international playing in the second tier.

Thoughts on Leeds chances?
Put his house on them going up in the top two if he didn’t love it so much. There’s as good a side as there is. Unfortunate last season. Quite sure they’ll go up. Good friends with Luke Ayling. They work hard. No big stars in that team. Phillips is a hard worker and top professional. Top lad.

Bielsa
He's here - emotions?
For us, it was important to stay in the cup. We eliminated creates a disappointed feeling.

What was missing in the first half?
It was hard for us to create clear chances in the first half. We didn’t have a lot of possibilities across the front. We didn’t play with enough clarity. We started the action on one side, but after we couldn’t switch the ball to the other side (for the overload).

Substitutes' impact
In the second half the team played better.
[Because of the subs?]
I cannot say we improved because of the changes. In the second half we created a clear physical difference with the team. They didn’t create chances in the first half, but we did in the second half. The collective improved.

Harrison disappointed?
The misser always feels disappointed because in the question you have the answer. What can I say? The only thing is I am frustrated and disappointed because he missed a penalty, not with him, but for the player.

Pleased with Nketiah's impact?
Nketiah makes positive contributions to the team. A striker who has goals. Something with high value for a team.

Stoke's three at the back a surprise on Saturday? Thoughts on their tactics tonight?
I am not analysing Stoke’s tactics as something important.

Animation on the bench - yellow cards - frustrations?

We cannot say anything about the behaviours that are within the rules. The referee has to manage these situations.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Er helt med på at ligaen er viktigst og at denne cupen ikke betyr all verden. Men er det noe våre spillere ikke trenger så mye mer av er å gå inn i garderoben på Elland Road som tapere. 3 av siste 6 har endt med tap, dagens resultat medregnet (selv om noen mener vi spilte uavgjort). Og vær så snill og diskuter sak og ikke angrip person. Jeg vil like mye som alle andre at Leeds skal vinne, men det er noe skjebnesvangert over klubben som nærmest ikke kan forklares. Se bare på måten vi rota bort opprykket forrige sesong. Helt uforståelig.

auren

Er helt med på at ligaen er viktigst og at denne cupen ikke betyr all verden. Men er det noe våre spillere ikke trenger så mye mer av er å gå inn i garderoben på Elland Road som tapere. 3 av siste 6 har endt med tap, dagens resultat medregnet (selv om noen mener vi spilte uavgjort). Og vær så snill og diskuter sak og ikke angrip person. Jeg vil like mye som alle andre at Leeds skal vinne, men det er noe skjebnesvangert over klubben som nærmest ikke kan forklares. Se bare på måten vi rota bort opprykket forrige sesong. Helt uforståelig.

Jeg synes du var ganske tidlig ute med å spå at vi kom til å rote bort opprykket forrige sesong, så helt uforståelig kan det vel ikke ha vært?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Er helt med på at ligaen er viktigst og at denne cupen ikke betyr all verden. Men er det noe våre spillere ikke trenger så mye mer av er å gå inn i garderoben på Elland Road som tapere. 3 av siste 6 har endt med tap, dagens resultat medregnet (selv om noen mener vi spilte uavgjort). Og vær så snill og diskuter sak og ikke angrip person. Jeg vil like mye som alle andre at Leeds skal vinne, men det er noe skjebnesvangert over klubben som nærmest ikke kan forklares. Se bare på måten vi rota bort opprykket forrige sesong. Helt uforståelig.

Helt enig at det hadde vært bedre om B-laget vårt feide Stoke av banen, ja. Cupene kan være en glimrende kamparena for reservene og unggutta. Samtidig veldig positivt at Nketiah og Costa spiller seg varme og at cup-exit holder kampbelastningen nede. Straffespark er bingo uansett, så en miss her lever jeg godt med.  Vi tar tapene i cup og seirene i serien, så er alle fornøyde i mai.
« Siste redigering: August 27, 2019, 23:37:54 av stian »

Reaney

Auren. Måtte jo komme noe fra deg. Glem statistikken med 2 finaler. Se på hva vi har å rutte med i FA Cup og ligacup siden 1973. FA Cup 0 finaler. Ligacup 1 finale (hvor vi fikk grisebank). Hvis jeg hadde ramsa opp alle finale lag i disse 2 cupene fra 1974 og fram til i dag, så havner vi langt i bakevja. Og en haug av lag som vi regner som adskillig minste enn oss har både vunnet og minst vært i finaler. For ikke å snakke om alle de tidlige exit'ene vi har hatt. Ingen på balløya ser ut til å frykte oss i cupen som i Revie epoken. Selv ikke i dag.
« Siste redigering: August 27, 2019, 23:39:50 av Reaney »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Ifølge denne klarte Bogusz seg bra, Shackleton ikke så bra...



Andy P
@ArcticReviews

3 +ives
Eddie the real deal
Could easily have been 5-2
Bogusz mixed it well vs. combative mf
3 -ives
Not Shack’s night
Starting no CH against old pro like Vokes daft
After Bielsaball got us back in it, started spraying long balls about giving up possession
#LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Ifølge denne klarte Bogusz seg bra, Shackleton ikke så bra...



Andy P
@ArcticReviews

3 +ives
Eddie the real deal
Could easily have been 5-2
Bogusz mixed it well vs. combative mf
3 -ives
Not Shack’s night
Starting no CH against old pro like Vokes daft
After Bielsaball got us back in it, started spraying long balls about giving up possession
#LUFC
...og :o



Only Fools and Orta
@WAFLL_92

Jack Clarke needs f**king off. The lad looks completely disinterested in being on that field, waste of a loan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post

LUFCDATA
@LUFCDATA

Leif Davis vs. Stoke:

101 touches (2nd-most)
72 successful passes (2nd-most)
7 ball recoveries
6 aerial duels won
4 clearances
2 tackles won
2 blocked shots
1 interception
1 shot
1 assist

Very good Davis.

 #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Auren. Måtte jo komme noe fra deg. Glem statistikken med 2 finaler. Se på hva vi har å rutte med i FA Cup og ligacup siden 1973. FA Cup 0 finaler. Ligacup 1 finale (hvor vi fikk grisebank). Hvis jeg hadde ramsa opp alle finale lag i disse 2 cupene fra 1974 og fram til i dag, så havner vi langt i bakevja. Og en haug av lag som vi regner som adskillig minste enn oss har både vunnet og minst vært i finaler. For ikke å snakke om alle de tidlige exit'ene vi har hatt. Ingen på balløya ser ut til å frykte oss i cupen som i Revie epoken. Selv ikke i dag.

Og 1 ligatittel på 45 (?) år. Skammelig!

Sorry Reaney. Jeg levere ikke i fortiden, og ei opplevde jeg Super Leeds på 60/70-tallet. Jeg lever i nuet, og akkurat nå er det knallgøy å følge dette laget. Synd du føler det stikk motsatte.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren


LUFCDATA
@LUFCDATA

Leif Davis vs. Stoke:

101 touches (2nd-most)
72 successful passes (2nd-most)
7 ball recoveries
6 aerial duels won
4 clearances
2 tackles won
2 blocked shots
1 interception
1 shot
1 assist

Very good Davis.

 #LUFC

Det er det jeg alltid har sagt - Davis er en knallgod stopper og er mye høyere enn folk tror!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG


LUFCDATA
@LUFCDATA

Leif Davis vs. Stoke:

101 touches (2nd-most)
72 successful passes (2nd-most)
7 ball recoveries
6 aerial duels won
4 clearances
2 tackles won
2 blocked shots
1 interception
1 shot
1 assist

Very good Davis.

 #LUFC

Det er det jeg alltid har sagt - Davis er en knallgod stopper og er mye høyere enn folk tror!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvem trenger Pontus når man har Leif?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Reaney

Feil Auren. Jeg er like fornøyd som alle andre når det gjelder ligastarten. Måtte det fortsette å gå vår vei.

Josch

Auren. Måtte jo komme noe fra deg. Glem statistikken med 2 finaler. Se på hva vi har å rutte med i FA Cup og ligacup siden 1973. FA Cup 0 finaler. Ligacup 1 finale (hvor vi fikk grisebank). Hvis jeg hadde ramsa opp alle finale lag i disse 2 cupene fra 1974 og fram til i dag, så havner vi langt i bakevja. Og en haug av lag som vi regner som adskillig minste enn oss har både vunnet og minst vært i finaler. For ikke å snakke om alle de tidlige exit'ene vi har hatt. Ingen på balløya ser ut til å frykte oss i cupen som i Revie epoken. Selv ikke i dag.

Du har på sett og vis rett.  Men på de 45 årene har Leeds  24 sesonger på nivå to eller lavere. 8 +16. Det er jo en viss sammenheng med hvilken divisjon man er i og hvor mange finaler man er i. Det er sjelden et lag fra ch.ship kommer til en finale i cupen.

Lagene prioriterer også cupen ulikt. Noen stiller bevisst med B-lag.
At det er typisk Leeds å ikke komme til finaler når klubben i 50% av tiden befinner seg i ch.ship, kjøper jeg ikke helt. ;)

Burde vi vært i flere finaler i de 21 sesongene vi var på nivå en? Kanskje. Men noen har sikkert færre finaler en to på 21 år.

 

Reaney

Godt svart, Josh!

B_Ød

Hørte kampen igår, rasende imponert over omgang 2. Ørsmå marginer på vår side, og vi vinner 5-2. Ser meget lovende ut dette, ser fremover og gleder meg til lørdag ...og stemningen på ER..lite eller ingenting som matcher den  ;D
Ups & Ups!!

RoarG

Hørte kampen igår, rasende imponert over omgang 2. Ørsmå marginer på vår side, og vi vinner 5-2. Ser meget lovende ut dette, ser fremover og gleder meg til lørdag ...og stemningen på ER..lite eller ingenting som matcher den  ;D
Kampen i går var en treningsmatch. Bielsa ville teste ut om noen av U-23 spillerne holdt mål. Både Clarke, Shackleton og McCalmont spilte svakt. De 2 sistnevnte bør lånes ut til L1-klubber. Overgangsvinduet har ikke stengt for klubber i lavere divisjoner ennå. Ellers en glimrende opphenting. Kunne ha vunnet. Nå venter seriespill fram til første helga i januar. Ypperlig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Hørte kampen igår, rasende imponert over omgang 2. Ørsmå marginer på vår side, og vi vinner 5-2. Ser meget lovende ut dette, ser fremover og gleder meg til lørdag ...og stemningen på ER..lite eller ingenting som matcher den  ;D
Kampen i går var en treningsmatch. Bielsa ville teste ut om noen av U-23 spillerne holdt mål. Både Clarke, Shackleton og McCalmont spilte svakt. De 2 sistnevnte bør lånes ut til L1-klubber. Overgangsvinduet har ikke stengt for klubber i lavere divisjoner ennå. Ellers en glimrende opphenting. Kunne ha vunnet. Nå venter seriespill fram til første helga i januar. Ypperlig.

Så er det vel slik at det blir litt urettferdig for en spiller som McCalmont og få sin ilddåp for a-laget i en kamp der vi har 8 nye spillere fra sist. Kanskje sånne gutter hadde prestert langt bedre ved mindre bytting av spillere. Tror nok strukturen faller litt bort når det byttes såpass mye. På samme måte som jeg tror Berardi klarer seg når han har en Cooper eller White ved sin side, mens det blir langt vanskeligere når det er Davis. Unggutta bør vel få litt spilletid i seriekamper siste 30 min der vi kontrollerer.
 

Kontakinte

Er helt med på at ligaen er viktigst og at denne cupen ikke betyr all verden. Men er det noe våre spillere ikke trenger så mye mer av er å gå inn i garderoben på Elland Road som tapere. 3 av siste 6 har endt med tap, dagens resultat medregnet (selv om noen mener vi spilte uavgjort). Og vær så snill og diskuter sak og ikke angrip person. Jeg vil like mye som alle andre at Leeds skal vinne, men det er noe skjebnesvangert over klubben som nærmest ikke kan forklares. Se bare på måten vi rota bort opprykket forrige sesong. Helt uforståelig.

Så lenge du har 30 000 + som blir igjen på stadion, og synger av full hals etter "tapet" i går. Og da spesielt til Harrison som misser. Så tror jeg dette preller av, som vann på gåsa. Usikker på om du er med oss på den Reaney?

RoarG

Hørte kampen igår, rasende imponert over omgang 2. Ørsmå marginer på vår side, og vi vinner 5-2. Ser meget lovende ut dette, ser fremover og gleder meg til lørdag ...og stemningen på ER..lite eller ingenting som matcher den  ;D
Kampen i går var en treningsmatch. Bielsa ville teste ut om noen av U-23 spillerne holdt mål. Både Clarke, Shackleton og McCalmont spilte svakt. De 2 sistnevnte bør lånes ut til L1-klubber. Overgangsvinduet har ikke stengt for klubber i lavere divisjoner ennå. Ellers en glimrende opphenting. Kunne ha vunnet. Nå venter seriespill fram til første helga i januar. Ypperlig.

Så er det vel slik at det blir litt urettferdig for en spiller som McCalmont og få sin ilddåp for a-laget i en kamp der vi har 8 nye spillere fra sist. Kanskje sånne gutter hadde prestert langt bedre ved mindre bytting av spillere. Tror nok strukturen faller litt bort når det byttes såpass mye. På samme måte som jeg tror Berardi klarer seg når han har en Cooper eller White ved sin side, mens det blir langt vanskeligere når det er Davis. Unggutta bør vel få litt spilletid i seriekamper siste 30 min der vi kontrollerer.
Det er visst i cuper trenere tar sjansen på å la reserver spille, tydeligvis. Kan hende rollen til McCalmont ikke var rett for han (rollen til Phillips)? Men han slet med raske spillere.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Hørte kampen igår, rasende imponert over omgang 2. Ørsmå marginer på vår side, og vi vinner 5-2. Ser meget lovende ut dette, ser fremover og gleder meg til lørdag ...og stemningen på ER..lite eller ingenting som matcher den  ;D
Kampen i går var en treningsmatch. Bielsa ville teste ut om noen av U-23 spillerne holdt mål. Både Clarke, Shackleton og McCalmont spilte svakt. De 2 sistnevnte bør lånes ut til L1-klubber. Overgangsvinduet har ikke stengt for klubber i lavere divisjoner ennå. Ellers en glimrende opphenting. Kunne ha vunnet. Nå venter seriespill fram til første helga i januar. Ypperlig.

Dette er ikke 'Bielsas way'.
Spillere han har tro på liker han å ha nærme, påvirke de, utvikle de...

De som ikke er med i fremtidsplanene lånes ut.

(Dette er ikke mine ord, tror det er Hay som har skrevet noe sånt...)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Hørte kampen igår, rasende imponert over omgang 2. Ørsmå marginer på vår side, og vi vinner 5-2. Ser meget lovende ut dette, ser fremover og gleder meg til lørdag ...og stemningen på ER..lite eller ingenting som matcher den  ;D
Kampen i går var en treningsmatch. Bielsa ville teste ut om noen av U-23 spillerne holdt mål. Både Clarke, Shackleton og McCalmont spilte svakt. De 2 sistnevnte bør lånes ut til L1-klubber. Overgangsvinduet har ikke stengt for klubber i lavere divisjoner ennå. Ellers en glimrende opphenting. Kunne ha vunnet. Nå venter seriespill fram til første helga i januar. Ypperlig.

Vil du virkelig låne ut Shackleton, av mange spådd til å få det store gjennombruddet denne sesongen? En anvendelig spiller er han også. Dessverre har skader satt han litt tilbake i sommer. Han er bankers i 18-mannstroppen denne sesongen tror jeg.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Hehe, denne setningen fra et Stokeforum forteller en hel del om de to lagoppstilligene fra start:

"Our supposed weaker starting eleven tonight has 386 Premier League appearances between them. Leeds starting eleven had 25."
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Hørte kampen igår, rasende imponert over omgang 2. Ørsmå marginer på vår side, og vi vinner 5-2. Ser meget lovende ut dette, ser fremover og gleder meg til lørdag ...og stemningen på ER..lite eller ingenting som matcher den  ;D
Kampen i går var en treningsmatch. Bielsa ville teste ut om noen av U-23 spillerne holdt mål. Både Clarke, Shackleton og McCalmont spilte svakt. De 2 sistnevnte bør lånes ut til L1-klubber. Overgangsvinduet har ikke stengt for klubber i lavere divisjoner ennå. Ellers en glimrende opphenting. Kunne ha vunnet. Nå venter seriespill fram til første helga i januar. Ypperlig.
Shackelton misset mye av pre-season grunnet skader. Han viste sist sesong at han er en å satse på. Det er bare noen uker siden JS viste at han har nivået inne. En skade eller to er alt som skal til før Shackelton er inne i laget. Skal vi vrake Pablo etter en svak kamp også?  ;)
Jon R.

RoarG

Hørte kampen igår, rasende imponert over omgang 2. Ørsmå marginer på vår side, og vi vinner 5-2. Ser meget lovende ut dette, ser fremover og gleder meg til lørdag ...og stemningen på ER..lite eller ingenting som matcher den  ;D
Kampen i går var en treningsmatch. Bielsa ville teste ut om noen av U-23 spillerne holdt mål. Både Clarke, Shackleton og McCalmont spilte svakt. De 2 sistnevnte bør lånes ut til L1-klubber. Overgangsvinduet har ikke stengt for klubber i lavere divisjoner ennå. Ellers en glimrende opphenting. Kunne ha vunnet. Nå venter seriespill fram til første helga i januar. Ypperlig.
Shackelton misset mye av pre-season grunnet skader. Han viste sist sesong at han er en å satse på. Det er bare noen uker siden JS viste at han har nivået inne. En skade eller to er alt som skal til før Shackelton er inne i laget. Skal vi vrake Pablo etter en svak kamp også?  ;)
Lån han ut. Peterborough tror jeg vil gjøre susen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kjella

  • Gjest
Bielsa vil ha ungguttene han har tro på nærme A-laget og "prege" deres utvikling. Blir du lånt ut fra Leeds nå er det så godt som kroken på døra....Litt av grunnen til at han var så irritert over å miste denne muligheten for de unge til å få mer erfaring fra kamper i denne "B-cupen".

Shackleton kommer til å vise seg å være en viktig spiller for oss i år tror jeg. Bogusz og Davis skal nok også få sine gjennombrudd i år. Litt mer usikker på om det er litt tidlig for McCalmont - så veldig bra ut i 2-3 preseason kamper jeg så i Philips rollen og har fått være med å trene sammen med A-laget til Nord Irland. Så han har nok mye i seg. Gotts tror jeg også er en spiller Bielsa liker meget godt  - men som kanskje vurderes til å foreløpig være for fysisk svak ? Han er jo nesten alltid i troppen uten å få spille - ikke i går heller. Antagelig langsiktig planlegging fra sjefen. Stevens er kanskje skadet - ellers tror jeg han hadde vært med igår. Han er også så absolutt i bildet. Til og med i A-stallen på de offisielle sidene. Personlig ser jeg et større potensiale i han enn Clarke - mer fart og smartness - men er sikkert preget av at Clarke skal til London. Trodde Strujik skulle starte i går. Tror luftstyrken hans kunne hjulpet oss - spesielt i 1. omgang. Har stor tro på han. Edmondson burde kanskje være nærmere A-laget. Bare 18 fortsatt da - og tror Bielsa mener han må jobbe enda hardere med fettprosenten og 1. touchen (smil).

Det gror sjeldent godt nå i Leeds. Koser meg med å se alt som vises av U23 kamper - morsom fotball.

Er så optimistisk at jeg nesten må ta en av de røde pillene.


« Siste redigering: August 28, 2019, 14:55:49 av kjella »

GeirO


LUFCDATA
@LUFCDATA

Leif Davis vs. Stoke:

101 touches (2nd-most)
72 successful passes (2nd-most)
7 ball recoveries
6 aerial duels won
4 clearances
2 tackles won
2 blocked shots
1 interception
1 shot
1 assist

Very good Davis.

 #LUFC

Det er det jeg alltid har sagt - Davis er en knallgod stopper og er mye høyere enn folk tror!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, Davis vokser stadig i mine øyne... :o
MOT

GeirO

@GrahamSmyth

Elland Road signing Jack Harrison's name.
Yesus, hva betalte de for gutten? Synd han forsvant....
MOT