Skrevet av Emne: Kamp: vs Swansea @EllandRoadStadium, lørdag 31/8-19 kl 16.00 på LUTV  (Lest 25338 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Toppoppgjør, nr 1 vs nr 2.

Men hvem har de møtt så langt?
Påstand:
Reality check for the Swans this weekend. They've had some decent results but haven't played anyone decent.. yet.
...
Men:

neither have we really, Bristol the exception.
 
they've played
Hull (H) 20th
Derby (A) 16th
Preston (H) 6th
QPR (A) 12th
Birmingham (H) 15th
 
we've played
Bristol (A) 4th
Forest (H) 9th
Wigan (A) 22nd
Brentford (H) 19th
Stoke (A) 24th
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Toppoppgjør, nr 1 vs nr 2.

Men hvem har de møtt så langt?
Påstand:
Reality check for the Swans this weekend. They've had some decent results but haven't played anyone decent.. yet.
...
Men:

neither have we really, Bristol the exception.
 
they've played
Hull (H) 20th
Derby (A) 16th
Preston (H) 6th
QPR (A) 12th
Birmingham (H) 15th
 
we've played
Bristol (A) 4th
Forest (H) 9th
Wigan (A) 22nd
Brentford (H) 19th
Stoke (A) 24th
What? Hvem skriver dette? Kan umulig sett siste 60 mot Stoke, og hvordan vi gradvis malte og trøttet ut Wigan og Brenford...   :o
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post

What? Hvem skriver dette? Kan umulig sett siste 60 mot Stoke, og hvordan vi gradvis malte og trøttet ut Wigan og Brenford...   :o
Ã…h, det var en waccoe-poster - og han ble selvfølgelig motsagt ganske kjapt:

Sitat
League table standings are irrelevant at this stage, you know who are tough games. On paper forest bristol brentfordwigan (away)Are tough games. We've started brilliantly with a not so easy start imo.
Poenget er uansett at vi møter decent motstand denne gangen, og det blir interessant å se om vi fortsetter med samme dominansen...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Begge lag har 13 poeng og en solid målforskjell. Dette blir tøft. En ettmåls-seier til Leeds eller uavgjort er realistiske resultater, dvs. enten 1-1 eller 2-1 til Leeds. Målscorer(e): Bamford og (Nketiah).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

karaba

Det blir viktig at vi vinner hjemme. Statistikken hjemme har ikke vært alt for god det siste halvåret.

ar9

Dette blir tøft. Møter ett lag som slår ‘oppover’. Men Dere som evt har sett dem i aksjon: Er dette nå blitt ett spillende lag som da kanskje står godt til oss? Bytta ut Mac Burnie med en liten spanjol på topp. Det er vel godt nytt for oss? Vi har jo ikke de største bjessene bak der?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Swansea så langt, in the eyes of Barca75

Average Swansea side against QPR, defensively ok and scored 3 from 5 shots on target, possession about even. Against PNE, similar stats when coming from behind to win 3-2. They dominated against Brum with 74% possession but still don't get many shots off (12). Should have lost at Derby but penalty saved.
 
Will be an interesting game but we will be too strong for them.
 
Just my interpretation of the stats I read and watching EFL round up.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Annesj

Cooper er vel klar til denne? Kjenner jeg ikke føler meg trygg på Berra. Håper Ayling snart er 100%. Vil heller ha han som stoppervikar enn berra. Nå fikk Leif gode skussmål mot Stoke denne uka så kanskje han kan bli et solid alternativ etter Cooper å White stopperplass.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

ibster

Om Swansea kommer for å spille ball så har vi mer enn en fair sjanse. Vi har mest problemer på hjemmebane mot lag som spiller for 0-0 og satser på kontringer.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Om Swansea kommer for å spille ball så har vi mer enn en fair sjanse. Vi har mest problemer på hjemmebane mot lag som spiller for 0-0 og satser på kontringer.
This

...som man sier det på engelske sider :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jostein.

Vi har ikke overbevist på Elland Road foreløbig, håper at vi kan dra en overbevisende seier i land på eget gress. Ufattelig viktig å ikke bli utrygge på hjemmebane.
Leeds Carajo!

stian

Jeg tør driste meg til å si at vi har et langt høyere toppnivå enn Swansea. Steve Cooper vs. Bielsa er også rått parti. MEN: som vi alle vet har Leeds fortsatt noen problemer med å omsette dominans til sjanser og sjanser til mål.

Jeg forventer en kamp hvor vi dominerer, men tror helt ærlig at vi går seirende ut av denne. Vinner 2-0 etter mål av White og Costa.

leedslife

Jeg tør driste meg til å si at vi har et langt høyere toppnivå enn Swansea. Steve Cooper vs. Bielsa er også rått parti. MEN: som vi alle vet har Leeds fortsatt noen problemer med å omsette dominans til sjanser og sjanser til mål.

Jeg forventer en kamp hvor vi dominerer, men tror helt ærlig at vi går seirende ut av denne. Vinner 2-0 etter mål av White og Costa.

Det bør du absolutt driste deg til å si.
Problemet vårt ligger vel å levere på det nivået over lengre tid. Stallen er liten og det er et lite knepp ned både i fitness og kvalitet til reservene våre.
Swansea er vel ganske heldige i forhold til expected goals for de som er interessert i sånt. Vi burde vel hatt 15 poeng istedenfor 13 i forhold til samme tabell.
Men at vi bør vinne på lørdag er det ingen tvil om. Men etter det man vitnet mot Wigan for noen måneder så kan alt skje i denne divisjonen.

Vi hadde problemer med å temme McBurnie i fjor. Baston med 5på5 i år har startet forrykende.Første skikkelig testen for White og League one Cooper. Blir en håndfull han der.

Får jo også prøve meg på et tips.
2-1
Bamford, Nkethia
Celina
« Siste redigering: August 28, 2019, 20:02:26 av leedslife »

GeirO

Nytt slagord, vi gjør bortebanene til våre fort som vi erobrer. Hjemme har vi bare en hytte....

Litt for mange scrappy hjemmekamper nå.
MOT

flynn

Swanseas selvtillit blir nok ikke mindre etter dagens kamp. Allerede 4-0 mot Cambridge... vi får trøste oss med Drillos statistikk; lag som vinner med fire mål eller mer vinner sjelden neste kamp!

flynn

RoarG

Swanseas selvtillit blir nok ikke mindre etter dagens kamp. Allerede 4-0 mot Cambridge... vi får trøste oss med Drillos statistikk; lag som vinner med fire mål eller mer vinner sjelden neste kamp!

flynn
En serie med 1-0 seire er idealet, skjønner jeg ;)?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Swansea er ett spillende lag, og det passer oss godt.
Når jeg ser at Matt Grimes spiller MB, så vet jeg at vi tar denne..... ;D

3-1  Bamford, Nketiah og 1 til.
 

auren

Seier ville vært helt fantastisk, uavgjort er til å leve med, tap er forsåvidt også til å leve med, men tvilen om vi er gode nok kommer nok da snikende. Dog det er lettere å svelge et tap når prestasjonen er bra kontra en ny Norwich-kamp.

Startelleveren sier seg vel sjøl nå. Eneste spenningsmomentet er om vi har noen flere skader i troppen og om Cooper blir klar. Samt om Bielsa foretrekker Douglas eller Alioski på backen. Det er vel pressekonferanse senere i dag, og da får vi svar på om captain Cooper er tilbake eller ikke.

Magefølelse 2 dager før kamp: Uavgjort.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jostein.

Swansea er ett spillende lag, og det passer oss godt.
Når jeg ser at Matt Grimes spiller MB, så vet jeg at vi tar denne..... ;D

3-1  Bamford, Nketiah og 1 til.

Ja og Celina spiller offensivt. Han er klasse, herjet mot oss i fjor.
Leeds Carajo!

auren

Da er nok Cooper tilbake:

Injury wise, Bielsa says he thinks all the players are going to be available (minus Ayling and Roberts) for Swansea.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
Råtips på dette laget:

Casilla, Dallas, White, Cooper, Douglas, Phillips, Forshaw, Klich, Hernandez, Harrison, Bamford.

Eriksen55

Råtips på dette laget:

Casilla, Dallas, White, Cooper, Douglas, Phillips, Forshaw, Klich, Hernandez, Harrison, Bamford.

Tror Alioski starter for Douglas. Rart å hvile Alioski på tirsdag isåfall. Og han har ikke spilt seg ut heller. Ellers er nok laget spot on vil jeg tro :)

jaho

Råtips på dette laget:

Casilla, Dallas, White, Cooper, Douglas, Phillips, Forshaw, Klich, Hernandez, Harrison, Bamford.

Tror Alioski starter for Douglas. Rart å hvile Alioski på tirsdag isåfall. Og han har ikke spilt seg ut heller. Ellers er nok laget spot on vil jeg tro :)

er vel eneste plassen det er tvil om vil jeg tro ja...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Råtips på dette laget:

Casilla, Dallas, White, Cooper, Douglas, Phillips, Forshaw, Klich, Hernandez, Harrison, Bamford.

Tror Alioski starter for Douglas. Rart å hvile Alioski på tirsdag isåfall. Og han har ikke spilt seg ut heller. Ellers er nok laget spot on vil jeg tro :)

er vel eneste plassen det er tvil om vil jeg tro ja...
Pressern:
Bielsa on the Douglas vs Alioski selection battle
Douglas is a player that usually thinks more. Alioski has more enthusiastic actions.
Douglas is a player who manage the ball very well. Alioski is a more surprise player when he attacks.
Douglas is a very important player in a delivery of set-pieces and crosses.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jackbauer68

  • Gjest
Råtips på dette laget:

Casilla, Dallas, White, Cooper, Douglas, Phillips, Forshaw, Klich, Hernandez, Harrison, Bamford.

Tror Alioski starter for Douglas. Rart å hvile Alioski på tirsdag isåfall. Og han har ikke spilt seg ut heller. Ellers er nok laget spot on vil jeg tro :)

er vel eneste plassen det er tvil om vil jeg tro ja...
Pressern:
Bielsa on the Douglas vs Alioski selection battle
Douglas is a player that usually thinks more. Alioski has more enthusiastic actions.
Douglas is a player who manage the ball very well. Alioski is a more surprise player when he attacks.
Douglas is a very important player in a delivery of set-pieces and crosses.

Argumenterer for Douglas, så eg har rett.Tror eg :D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post


Argumenterer for Douglas, så eg har rett.Tror eg :D

Det trur eg og.

...men ikkje Beren: (Leeds-Live)



Beren Cross
@BerenCross

We could have just asked Bielsa outright who's starting at left-back on Saturday, but where would the fun have been in that? I think Alioski continues. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Pressern:
Bielsa on the Douglas vs Alioski selection battle
Douglas is a player that usually thinks more. Alioski has more enthusiastic actions.
Douglas is a player who manage the ball very well. Alioski is a more surprise player when he attacks.
Douglas is a very important player in a delivery of set-pieces and crosses.
Daniel Chapman var litt mer detaljert i å sitere Marcelo:

Lastly, he was asked to compare Douglas and Alioski, and the whole thing is just nice:

Douglas is a player that usually thinks more. Alioski has more enthusiastic actions.
Douglas is a player who manage very well starting the game and manages the ball very well. Alioski is a more surprise player when he attacks.
Douglas is a very important player in the delivery of set-pieces and how he takes the crosses in the game. Alioski even though not one of the big players is very good in the air and at the same time he makes you feel the enthusiasm that he has.
So referring to both players, both are very good possibilities for this position.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Historisk sett taper vi denne kampen.  Vi greier ikke å gripe mulighetene og skape oss en luke.  Dermed blir mitt tips at det ender 1-2.
Medlem 94237

Blank_File

Historisk sett taper vi denne kampen.  Vi greier ikke å gripe mulighetene og skape oss en luke.  Dermed blir mitt tips at det ender 1-2.
Vi hadde solid luke midtveis i fjor om du har glemt det.

RoarG

Historisk sett taper vi denne kampen.  Vi greier ikke å gripe mulighetene og skape oss en luke.  Dermed blir mitt tips at det ender 1-2.
Vi hadde solid luke midtveis i fjor om du har glemt det.
Enig med sistnevnte taler. Synes nå disse lukene kan bli en hvilepute, jeg da. La det heller være en kamp på kniven helt inn.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020