Skrevet av Emne: Kamp: vs Derby County@Elland Road, Lørdag 21/9-19, kl.13.30 på Viasport 2  (Lest 34013 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lucas the Kop Cat

Vi mistet mye av kraften i midtbanen etter straffen, virket som om Klich mistet energien når han skulle gravd frem ekstra krefter for å bøte på skaden. I tillegg var det kanskje medvirkende at Pablo gikk ut selv om han er et stykke unna toppformen. Vi burde hatt inn ny energi i sentral midtbane når Derby begynte å yppe seg.

ragnar

Lenge siden jeg har vært så til de grader forbannet og skuffet etter en Leeds kamp. Er et kaldt gufs fra fjoråret som kom blåsende. Det har blitt sagt før: alle vet at dette ikke er godt nok.

Enda en sesong med nesten er ikke noe Bielsa kan være bekjent med. Det er ingen krise foreløpig, men man ser tegningen allerede.
*In El Loco we trust!*

Andersen

Total dominans i 1 . omgang , kaos og Derby utligning på overtid i 2. omgang !  >:( Gå fotball hele 2. omgang og ei brent straffe av Klich ! Håper noen andre Leeds spillere tar straffene heretter ! svakt og utrolig nonchalant av Klich ! Vi leder fortsatt tabellen , med 2 små + mål mer en Swansea siden de bare klarte 0-0 borte mot Bristol C . Morrison på Derby må være en av de mest ufordragelige spillerene i ligaen , gikk og gliste og tydligvis slang dritt til Leeds spillerene  så fort han var i nærheten av Leeds spillerene .

HåvardK

Mottaket til Harrison er eksepsjonelt, løpskapasitet og finteferdigheter også.

...men innleggene :o
Telte 12 dårlige innlegg fra Jack i dag.

Lucas the Kop Cat

Vi fikk nå beholde tabelltoppen, resten av runden med mange fordelaktige resultater for oss. Vi får trøste oss med det.

auren

Mottaket til Harrison er eksepsjonelt, løpskapasitet og finteferdigheter også.

...men innleggene :o
Telte 12 dårlige innlegg fra Jack i dag.

Det er der det skorter for dette Leedslaget. Alt for mange dårlige innlegg / blokkerte innlegg. Sliter med å skaffe oss sjanser på alle de mulighetene vi har for å lage gode sjanser. 2 tapte poeng i dag og to tapte poeng mot Forest. Minst 1 tapt poeng mot Swansea. Det er utrolig frustrerende. Eneste positive er at vi fortsatt leder tabellen, men det har vel aldri før vært så jevnt i Championship etter 8 kamper som denne sesongen!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Costa MÃ… starte istedet for Harrison. Noen telte 12 dårøige innlegg..jeg kom ut av tellingen..ved 3-4 anledninger ødelegger han muligheten til store sjanser. Nesten så jeg lurer på om det er pga noe at Costa ikke starter.. vi mister litt defensivt med Harrison. Offensivt er det som å spille med 10 mann...hjemme på ER er det bedre å spille med 11 offensivt, så får vi tåle at Costa ikke jobber like bra hjem.

Begynner å bli lei av at vi ikke scorer. Syntes det er feil å gi kun Bamford skylden. Ja han burde scoret. Men hadde siste passet og innleggene vært bedre hadde vi scoret maaange flere mål i år. Første steg på veien må være å sette Harrison på benken. Like svak som han var i fjor!!

Det er Bielsa sin jobb å finne en løsning på det problemet vi har med å skape sjanser og score mål. Ã… fortsette i samme spor med samme spillere var ikke løsningen forrige sesong, og vil helt sikkert ikke være det i år!

« Siste redigering: September 22, 2019, 15:36:46 av eriksen55 »

asbfjell

Utrolig nok kunne dette faktisk endt enda verre, da vi hadde dobbeltflaks ved vår scoring:
Først offside på Bamford, deretter sjølmål.

Og den der overdrevne holdingen til Cooper på dødballer imot, irriterer meg noe jævlig!

Og når vi ble stresset mot slutten av kampen fikk vi også se at Casilla ikke hadde glemt gamle kunster han heller.

Og for å spe på med enda mer elendighet når vi først er igang:
Jeg tror at Ben White blir hentet tilbake til Brighton i januar - han er allerede nå god nok til å spille Premier League fotball for hvem som helst.
Og han skal vi virkelig få slite med å finne en fullgod erstatter for!


Da går nok toget for oss dessverre. Han er såpass god.
Klart beste stopperen jeg har sett i Leeds siden vi rykket ned.
Det får da være måte på å ta sorgene på forskudd.
Folk spør Hay dette spørsmålet hele tiden  og svaret hans er at da må i så fall Brighton ha bakt dette inn i låneavtalen. Standard låneavtaler pleier bare å handle om tilbakekalling om de 'spiller for lite' (enn de har avtalt som nedre grense).

Tja.
Her det Angus Kinnear sa om saken for få dager siden:

“It's fairly standard in these contracts to have January recalls but the decision is based on how well the loan's going so if the players are playing, and they're playing well, and they're enjoying their football and they're developing, which I think we can evidence in both Ben and Eddie's case, then you'd be fairly confident that the recall wouldn't be activated by the parent club."

Forsåvidt i tråd med det Hay skriver, men jeg finner ikke noen garanti her som sier at utlånsklubbene ikke kan hente tilbake spillere hvis de mener at de har bruk for dem selv.

Jeg er ikke bekymret med tanke på Nketiah – Arsenal mangler ikke alternativer på topp.
Men at Brighton ikke skulle få bruk Ben White utover i sesongen, klarer jeg faktisk ikke å tro noe på.

Vil gjerne ha en skikkelig bekreftelse på at jeg i dette tilfellet bekymrer meg helt uten grunn.
Som Leeds-supporter i femti år (jubileum for fire dager siden!), har jeg heller dårlige erfaringer med å være "fairly confident"...

La forresten merke til at Brightons mektige technical director, Dan Ashworth, var tilstede på Elland Road i dag…

auren

Med Costa og Nketiah fra start tror jeg vi hadde fått en komfortabel seier. Costa må snart begynne å få en del starter. Nketiah er mer dødelig foran kassa enn Bamford. Men Bielsa er sta som faen, og du kan være sikker på at både Bamford og Harrison spiller fra start av i neste kamp. Er det noe som kan ødelegge et opprykk for oss denne sesongen så er det nettopp Marcelos stahet.  Men siden neste kamp er på bortebane så vinner vi jo likevel.

Men: 5-2-1 på 8 matcher er opprykksform så langt. Må vi fortsette å plukke 2 poeng og vel så det fremover denne sesongen.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Med Costa og Nketiah fra start tror jeg vi hadde fått en komfortabel seier. Costa må snart begynne å få en del starter. Nketiah er mer dødelig foran kassa enn Bamford. Men Bielsa er sta som faen, og du kan være sikker på at både Bamford og Harrison spiller fra start av i neste kamp. Er det noe som kan ødelegge et opprykk for oss denne sesongen så er det nettopp Marcelos stahet.  Men siden neste kamp er på bortebane så vinner vi jo likevel.

Men: 5-2-1 på 8 matcher er opprykksform så langt. Må vi fortsette å plukke 2 poeng og vel så det fremover denne sesongen.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Staheten hans sørger for et opprykk også kanskje?

Vi er kanskje mer målfarlige med Nketiah og Costa, men kanskje ikke så solide/sjanseskapende!

Jeg hadde ofret Harrison for Costa først!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Josch

Med Costa og Nketiah fra start tror jeg vi hadde fått en komfortabel seier. Costa må snart begynne å få en del starter. Nketiah er mer dødelig foran kassa enn Bamford. Men Bielsa er sta som faen, og du kan være sikker på at både Bamford og Harrison spiller fra start av i neste kamp. Er det noe som kan ødelegge et opprykk for oss denne sesongen så er det nettopp Marcelos stahet.  Men siden neste kamp er på bortebane så vinner vi jo likevel.

Men: 5-2-1 på 8 matcher er opprykksform så langt. Må vi fortsette å plukke 2 poeng og vel så det fremover denne sesongen.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Staheten hans sørger for et opprykk også kanskje?

Vi er kanskje mer målfarlige med Nketiah og Costa, men kanskje ikke så solide/sjanseskapende!

Jeg hadde ofret Harrison for Costa først!

Jeg tror du er inne på noe. Bamford har gode løp og får ofte pasning i gode posisjoner med sin timing på løpene. Synd han ikke kan omgjøre dette til scoring og 100% sjanser. Der er han ikke god nok.

Jeg tror Bielsa velger Bamford-løpene fremfor Costa/Nketiahs spisskompetanse  i 60-70 minutter av kampene. Det er ingen automatikk i at  alt blir bedre hvis Bamford settes på benken fra start.

Vi må huske at Bielsa-stilen krever veldig mye løping (vanvittig med gjennvinning) , og kanskje Costa/Nketiah ikke har den styrken ennå.

Myhre10

Ikke meningen å ødelegge dommedagsstemningen her inne altså, men bare minner om at vi leder ligaen og har best målforskjell!

Hallgeir *

Ikke meningen å ødelegge dommedagsstemningen her inne altså, men bare minner om at vi leder ligaen og har best målforskjell!

 :D
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tja.
Her det Angus Kinnear sa om saken for få dager siden:

“It's fairly standard in these contracts to have January recalls but the decision is based on how well the loan's going so if the players are playing, and they're playing well, and they're enjoying their football and they're developing, which I think we can evidence in both Ben and Eddie's case, then you'd be fairly confident that the recall wouldn't be activated by the parent club."

Forsåvidt i tråd med det Hay skriver, men jeg finner ikke noen garanti her som sier at utlånsklubbene ikke kan hente tilbake spillere hvis de mener at de har bruk for dem selv.

Jeg er ikke bekymret med tanke på Nketiah – Arsenal mangler ikke alternativer på topp.
Men at Brighton ikke skulle få bruk Ben White utover i sesongen, klarer jeg faktisk ikke å tro noe på.

Vil gjerne ha en skikkelig bekreftelse på at jeg i dette tilfellet bekymrer meg helt uten grunn.
Som Leeds-supporter i femti år (jubileum for fire dager siden!), har jeg heller dårlige erfaringer med å være "fairly confident"...

La forresten merke til at Brightons mektige technical director, Dan Ashworth, var tilstede på Elland Road i dag…

Et Leedsforsvar i 2019/0-sesongen uten White vil definitivt miste en dimensjon.
Inntil videre tenker eg at det er skader/suspensjoner som evt vil hindre ham å spille videre i Leedsdrakten...

Marcelo vil vel stoisk da si at vi har bra med cover, Berardi, Ayling, og very-good-Davis i første rekke men også Pascal Struijk og Oliver Casey deretter.

Men de vil være cover, ikke erstattere… Og i lengden ikke kunne leve opp til spillet White har vist hittil.

Mht Struijk har det skuffet meg at ikke Marcelo har dyttet ham foran f.eks very-good-Davis i køen. Mulig det har med tempo å gjøre, som Joachim har vært inne på...

Ellers er det Oliver Casey eg er mest spent på. Han blir jo faktisk 19 i oktober. 18-åringen har siste året blitt en viktig brikke i U23-laget, han har fysikken i orden og er sett på som 'quite a ball player'. For et par U23-kamper siden ble han prøvd i defensiv midtbanespiller-rollen også.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

raggen

Vi mistet mye av kraften i midtbanen etter straffen, virket som om Klich mistet energien når han skulle gravd frem ekstra krefter for å bøte på skaden. I tillegg var det kanskje medvirkende at Pablo gikk ut selv om han er et stykke unna toppformen. Vi burde hatt inn ny energi i sentral midtbane når Derby begynte å yppe seg.

Klich virket sliten lenge og burde vært bytta ut.burde vært bytta ut til fordel for eddie og spilt med to på topp. men er bielsa som er sjef og han er tro mot sine prinsipper. vil alltid være avgjørelser vi er uenige i men stort sett så har han full kontroll :P :P
Forever Leeds United!!!!!!!!

NT

Etter å ha sett kampen påny… Bamford må sette 1 av de 3 kjempesjanser han har, det er spiss` oppgave. Når det er sagt, han gjør en svært god jobb utover dette. Min undring er mer hvorfor det er kun Pablo og Dallas som finner han /eller motsatt. Det er mye svakere samhandling mellom Bamford og Harrisson, Klich eller Shack.   Mitt klare inntrykk er at Harrisson er 1 for lite målfarlig og 2. slår innlegg i feil rom eller feil tidspunkt.  Shack og Kilich løper, men det kommer ingen pasninger fra dem frem til Bamford, ingen stikkere og ikke er de i nærheten av han heller ved innlegg. Har trøbbel med å se at deres bevegelsesmønster de siste 30 meter er skapende. Ingen av de to kommer til målsjanser i går, hvordan er det mulig fra deres posisjon med den ballbesittelse vi har ? Har et sterkt bilde av at i kamp ala i går ville laget hatt stor effekt av Costa/Dallas på høyre, Alioski/Douglas på venstre. Sentralt med Pablo/Phillips og 2 spisser. Ja, da er vi en mindre sentralt, men vil heller slippe til større rom her mot to spisser.  Man blir jo helt paranoid av dette, uke etter uke med 70% ballbesittelse og så få scoringer. Får det ikke ut av hodet, spør seg selv – hva er det siste lille grep ? Men ja, utrolig glad for at vi spiller flott fotball, det er bare såååååå lite som skal til for at dette maxer helt. 

Allanclarke

Ikke meningen å ødelegge dommedagsstemningen her inne altså, men bare minner om at vi leder ligaen og har best målforskjell!
Greit nok det. Men vi har mistet 5 poeng på hjemmebane på 4 kamper. Utrolig svakt. Leder vi ligaen på kun målforskjell når vi går inn i påsken kan jeg garantere at det ikke blir opprykk. Vi trenger ei luke før avslutningen. Men lenge igjen av serien. Men slike kamper som igår som blir så til tider dominert må ende med 3 poeng.

RoarG

Ikke meningen å ødelegge dommedagsstemningen her inne altså, men bare minner om at vi leder ligaen og har best målforskjell!
Greit nok det. Men vi har mistet 5 poeng på hjemmebane på 4 kamper. Utrolig svakt. Leder vi ligaen på kun målforskjell når vi går inn i påsken kan jeg garantere at det ikke blir opprykk. Vi trenger ei luke før avslutningen. Men lenge igjen av serien. Men slike kamper som igår som blir så til tider dominert må ende med 3 poeng.
Ã…, ta det med ro. Det blir ingen gjentagelse av fjorårs-sesongen. Vi er hekta av toppen lenge før vi kommer til påske.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kontakinte

Vi har skåra nest mest i div. sammen med BC. Vi har det klart største potensiale i stallen utover i sesongen, ikke spesielt engstelig. Dette kommer til å løsne fremover. MOT!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post

Tja.
Her det Angus Kinnear sa om saken for få dager siden:

“It's fairly standard in these contracts to have January recalls but the decision is based on how well the loan's going so if the players are playing, and they're playing well, and they're enjoying their football and they're developing, which I think we can evidence in both Ben and Eddie's case, then you'd be fairly confident that the recall wouldn't be activated by the parent club."

Forsåvidt i tråd med det Hay skriver, men jeg finner ikke noen garanti her som sier at utlånsklubbene ikke kan hente tilbake spillere hvis de mener at de har bruk for dem selv.

Jeg er ikke bekymret med tanke på Nketiah – Arsenal mangler ikke alternativer på topp.
Men at Brighton ikke skulle få bruk Ben White utover i sesongen, klarer jeg faktisk ikke å tro noe på.

Vil gjerne ha en skikkelig bekreftelse på at jeg i dette tilfellet bekymrer meg helt uten grunn.
Som Leeds-supporter i femti år (jubileum for fire dager siden!), har jeg heller dårlige erfaringer med å være "fairly confident"...

La forresten merke til at Brightons mektige technical director, Dan Ashworth, var tilstede på Elland Road i dag…

Forresten, siden du siterer Kinnear kan eg sitere Phil fra i går:

Sitat
Hey Phil. Seeing a few things about recalls for Eddie and Ben White and Kinnear saying we’re not worried about that because they’re getting good minutes and the clubs will be happy with development etc. Howeve, we all remember Harvey Barnes don’t we? He was a guaranteed starter at WBA and they still took him back to LCFC for their own first team. Unlikely to happen with Eddie unless they have a lot of injuries, but could see Brighton thinking White could help them?

this is what I'm told - there are recall clauses in the deals (or certainly in Nketiah's) but it only applies and can only be activated if Nketiah doesn't get a certain amount of game time. I'm fairly certain he'll play enough to give Arsenal no right to an early recall.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tony Dorigos matchrapport;

https://tonydorigo.com/leeds-1-1-derby/


Utdrag:
The second half, the tempo was undoubtedly lower. Cocu made a few changes and could see some light for his Derby side. As they gained a little more possession, they indeed went more attacking with two strikers up top. As Leeds usually do, to respond to this formation Kalvin Phillips drops back in between Cooper and White to nullify the increased threat. However, this left the midfield shorn of its best enforcer. In truth, we were still less than convincing in the second half with Phillips in his regular role and why I’m not exactly sure.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Mottaket til Harrison er eksepsjonelt, løpskapasitet og finteferdigheter også.

...men innleggene :o
Telte 12 dårlige innlegg fra Jack i dag.
"Alt" stemmer jo frem til den siste ballen. Den dagen sistetouchen til Harrison blir like bra som førstetouchen, spiller han for Barcelona.  :o

Min mening er at i et lag med bedre spillere og bedre bevegelser rundt han, ville han glitret slik han spilte på lørdag.  Med Pablo, Shackleton og til dels Klich under pari blir det vanskelig. ???
Jon R.

baste

Var utrolig skuffet over å tape 2 poeng på overtid. Men roper ikke ut med Bielsa og Bamford  ;D

Borteformen veier opp for hjemmeformen, men i løpet av en lang sesong, så e æ bra sikker på at hjemmeseiere vil komme oftere en uavgjort på Elland Road

Fulle tribuner, planer for området rundt Elland Road. Beste eier, på gud vet hvor lang tid.
Har trua på direkte opprykk, vi spiller utrolig bra fotball på vårt beste.

Come on Leeds

HåvardK

Mottaket til Harrison er eksepsjonelt, løpskapasitet og finteferdigheter også.

...men innleggene :o
Telte 12 dårlige innlegg fra Jack i dag.
"Alt" stemmer jo frem til den siste ballen. Den dagen sistetouchen til Harrison blir like bra som førstetouchen, spiller han for Barcelona.  :o

Min mening er at i et lag med bedre spillere og bedre bevegelser rundt han, ville han glitret slik han spilte på lørdag.  Med Pablo, Shackleton og til dels Klich under pari blir det vanskelig. ???
Her er jeg ikke helt enig, Jon R. Syns Harrison hadde en flott sesongstart, hvor både presisjon på avleveringer og løp/bevegelser tydet på at han i mye større grad bidro til å løfte laget. De siste kampene syns jeg imidlertid han har falt tilbake til fjorårets nivå. Ikke bare mangler han "end product", men han vikler seg ofte inn i posisjoner som er vanskelig å komme ut fra, noe som vanskeliggjør samhandlingen med lagkameratene. Vil understreke at jeg ønsker Harrison alt godt; han har en herlig innstilling og en fysisk og teknisk kapasitet som er imponerende. Men når dette ikke fører til sjanser og mål, må en vurdere andre alternativer - slik som sommerens dyreste signering fra vår side.

RoarG

Mottaket til Harrison er eksepsjonelt, løpskapasitet og finteferdigheter også.

...men innleggene :o
Telte 12 dårlige innlegg fra Jack i dag.
"Alt" stemmer jo frem til den siste ballen. Den dagen sistetouchen til Harrison blir like bra som førstetouchen, spiller han for Barcelona.  :o

Min mening er at i et lag med bedre spillere og bedre bevegelser rundt han, ville han glitret slik han spilte på lørdag.  Med Pablo, Shackleton og til dels Klich under pari blir det vanskelig. ???
Her er jeg ikke helt enig, Jon R. Syns Harrison hadde en flott sesongstart, hvor både presisjon på avleveringer og løp/bevegelser tydet på at han i mye større grad bidro til å løfte laget. De siste kampene syns jeg imidlertid han har falt tilbake til fjorårets nivå. Ikke bare mangler han "end product", men han vikler seg ofte inn i posisjoner som er vanskelig å komme ut fra, noe som vanskeliggjør samhandlingen med lagkameratene. Vil understreke at jeg ønsker Harrison alt godt; han har en herlig innstilling og en fysisk og teknisk kapasitet som er imponerende. Men når dette ikke fører til sjanser og mål, må en vurdere andre alternativer - slik som sommerens dyreste signering fra vår side.
Kan mangelen på sluttprodukt skyldes dårlige/manglende løp inn i boks fra midtbanespillere (Klich, Hernandez, Forshaw), like så mye som upresise avleveringer?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Mottaket til Harrison er eksepsjonelt, løpskapasitet og finteferdigheter også.

...men innleggene :o
Telte 12 dårlige innlegg fra Jack i dag.
"Alt" stemmer jo frem til den siste ballen. Den dagen sistetouchen til Harrison blir like bra som førstetouchen, spiller han for Barcelona.  :o

Min mening er at i et lag med bedre spillere og bedre bevegelser rundt han, ville han glitret slik han spilte på lørdag.  Med Pablo, Shackleton og til dels Klich under pari blir det vanskelig. ???
Her er jeg ikke helt enig, Jon R. Syns Harrison hadde en flott sesongstart, hvor både presisjon på avleveringer og løp/bevegelser tydet på at han i mye større grad bidro til å løfte laget. De siste kampene syns jeg imidlertid han har falt tilbake til fjorårets nivå. Ikke bare mangler han "end product", men han vikler seg ofte inn i posisjoner som er vanskelig å komme ut fra, noe som vanskeliggjør samhandlingen med lagkameratene. Vil understreke at jeg ønsker Harrison alt godt; han har en herlig innstilling og en fysisk og teknisk kapasitet som er imponerende. Men når dette ikke fører til sjanser og mål, må en vurdere andre alternativer - slik som sommerens dyreste signering fra vår side.
Kan mangelen på sluttprodukt skyldes dårlige/manglende løp inn i boks fra midtbanespillere (Klich, Hernandez, Forshaw), like så mye som upresise avleveringer?
Ja jeg mener det er naturlig å tenke i den retningen. Shackleton var nesten usynlig mot Derby, det samme var Pablo. Både Dallas og Harrison slet med å treffe medspillere gjennom det meste av kampen. Vi trykket godt på i 1 omgang og Bamford var flink til å komme i posisjon men ble pakket godt inn som enslig spiss. Utover det var det dårlige bevegelser der fremme. Costa fikk jo ikke stort til han heller når vi snakker sluttprodukt.

Så lenge vi spiller med bare en spiss er vi veldig avhengig av at de offensive bidragene rundt han er gode.
Jon R.