Skrevet av Emne: Januarvinduet 2020  (Lest 2549 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

jackbauer68

• Fast på A-laget
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #30 på: November 04, 2019, 20:40:08 »
Ser overhodet ingen grunn til å kjøpe en eneste spiller i januar. Det eneste må være en eventuell erstatter for White, men eg tror han blir. Slik eg leser mellom linjene i dag antar eg det er stor sannsynlighet for at Casilla får en liten eller ingen straff.

Så då går det strake veien til PL med den stallen vi har.

RoarG

• Lorimer
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #31 på: November 04, 2019, 21:03:24 »
Ser overhodet ingen grunn til å kjøpe en eneste spiller i januar. Det eneste må være en eventuell erstatter for White, men eg tror han blir. Slik eg leser mellom linjene i dag antar eg det er stor sannsynlighet for at Casilla får en liten eller ingen straff.

Om Casilla får straff holder jeg helt åpent.
In Bielsa I trust.

RoarG

• Lorimer
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #32 på: November 04, 2019, 21:23:27 »
Nå kaster jammen meg Phillips seg inn i transferdebatten, også. Mener Leeds bør signere Bowen fra Hull i januarvinduet. Har vi råd til han da, Kalvin?

https://sportslens.com/kevin-philips-wants-leeds-united-to-sign-jarrod-bowen/278706/
In Bielsa I trust.

h.b

• Lorimer
    • Vis profil
    • Photobergergreece
    • E-post
« Svar #33 på: November 04, 2019, 21:25:06 »

Teenager absolitt3 spillere. En stopper, en midtbane og en spiss, som kan score mål. Uten noe av dette vil vi i mai angre på at vi da ikke kjøpte i januar

Å være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

pale

• Fast på A-laget
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #34 på: November 04, 2019, 21:50:30 »
Nå kaster jammen meg Phillips seg inn i transferdebatten, også. Mener Leeds bør signere Bowen fra Hull i januarvinduet. Har vi råd til han da, Kalvin?

https://sportslens.com/kevin-philips-wants-leeds-united-to-sign-jarrod-bowen/278706/
Er nok ikke Kalvin, men Kevin Philips i programmet english fotball league som melder dette.
Så det søndag morgen. Totalt urealistisk, selvsagt

Cherry

• Lorimer
    • ICQ Messenger -
    • MSN Messenger -
    • AOL Instant Messenger -
    • Yahoo Instant Messenger -
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #35 på: November 05, 2019, 14:35:54 »

Teenager absolitt3 spillere. En stopper, en midtbane og en spiss, som kan score mål. Uten noe av dette vil vi i mai angre på at vi da ikke kjøpte i januar

Ganske irriterende å se James "dominere" for Manju om dagen...FOR en kapasitet han hadde vært hos oss i Championship!

RoarG

• Lorimer
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #36 på: November 05, 2019, 18:32:50 »
Skotsk midtbanetalent til Leeds? Har konkurranse fra PL-klubber, men pytt, pytt.

https://sportslens.com/report-leeds-united-target-scott-banks-rejects-dundee-united-contract-offer/278807/
In Bielsa I trust.

Cherry

• Lorimer
    • ICQ Messenger -
    • MSN Messenger -
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #37 på: November 06, 2019, 09:32:59 »

Utenom at vi derfor kommer til å trenge keeper i 8-12 kamper (fra ca 20.November) så MÅ det også styrkes der vi trenger det når Januar kommer.

Phil tror altså at pga appell-tid så skriver vi januar...

- the Casilla process won't be quick and an appeal would delay it further so I could see this running into the new year, when the transfer window is open.

Kiko blånekter jo, og samarbeider om denne saken....og hvis kun "mark the black one" har blitt sagt - så har han jo en god sak.
Det går mye rykter om at Leko er en drama Queen uten like også...og elsker oppmerksomhet.

RoarG

• Lorimer
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #38 på: November 06, 2019, 10:05:51 »

Utenom at vi derfor kommer til å trenge keeper i 8-12 kamper (fra ca 20.November) så MÅ det også styrkes der vi trenger det når Januar kommer.

Phil tror altså at pga appell-tid så skriver vi januar...

- the Casilla process won't be quick and an appeal would delay it further so I could see this running into the new year, when the transfer window is open.

Kiko blånekter jo, og samarbeider om denne saken....og hvis kun "mark the black one" har blitt sagt - så har han jo en god sak.
Det går mye rykter om at Leko er en drama Queen uten like også...og elsker oppmerksomhet.
Får håpe det siste er tilfellet, men sikker er jeg ikke.
In Bielsa I trust.

Cherry

• Lorimer
    • ICQ Messenger -
    • MSN Messenger -
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #39 på: November 06, 2019, 14:34:16 »
Hvem er spiller no 6 som er på lån hos oss ?

"Leeds brought in six loan signings this summer, with Ben White and Jack Harrison key members of Bielsa's starting XI, while Helder Costa and Eddie Nketiah have been largely used from the bench".

Jack Clarke er no 5...

Blank_File

• Fast på A-laget
    • Vis profil
    • http://www.konsmoil.com/
    • E-post
« Svar #40 på: November 06, 2019, 14:54:07 »

"Leeds brought in six loan signings this summer, with Ben White and Jack Harrison key members of Bielsa's starting XI, while Helder Costa and Eddie Nketiah have been largely used from the bench".

Jack Clarke er no 5...
Meslier

Cherry

• Lorimer
    • ICQ Messenger -
    • MSN Messenger -
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #41 på: November 07, 2019, 18:21:22 »

Jack Clarke er no 5...
Meslier

Seff` ;)`

RoarG

• Lorimer
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #42 på: November 07, 2019, 19:39:23 »
Ser at jeg åpnet en tråd med samme tittel i september (på side 3). Kanskje en ide å slå dem sammen?
In Bielsa I trust.