Skrevet av Emne: Januarvinduet 2020  (Lest 48717 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

stian

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #90 på: Desember 15, 2019, 14:13:10 »
White linkes til Chelsea i janusr. Riktignok i The Sun, men dog.... Det nevnes 25 mill, da vil vel kanskje Brighton selge.

Neppe siste ryktet vi hører om White de neste seks ukene. Vi må nesten ta utgangspunkt i at Brighton kommer til å få bud på White, noe annet ville vært oppsiktsvekkende med det nivået han har levert. Tror vi må sette vår lit til at 1) Brighton ønsker å beholde ham selv, og 2) at han selv ønsker å være i Leeds ut sesongen.

RoarG

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #91 på: Desember 15, 2019, 15:55:40 »
White linkes til Chelsea i janusr. Riktignok i The Sun, men dog.... Det nevnes 25 mill, da vil vel kanskje Brighton selge.

Neppe siste ryktet vi hører om White de neste seks ukene. Vi må nesten ta utgangspunkt i at Brighton kommer til å få bud på White, noe annet ville vært oppsiktsvekkende med det nivået han har levert. Tror vi må sette vår lit til at 1) Brighton ønsker å beholde ham selv, og 2) at han selv ønsker å være i Leeds ut sesongen.
Brighton har sagt at de ønsker å beholde White selv. Så, med mindre White selv ønsker å bli solgt, forblir han i Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #92 på: Desember 15, 2019, 16:15:33 »
Viss vi held forspranget fram til januar så vil ein positiv bieffekt vere at laga under oss neppe vil investere stort heller. Det er ein dårleg investing med tanke på opprykk viss sjansene likevel statistisk sett er svært små.

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk

Godt poeng.
 

Runar

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #93 på: Desember 15, 2019, 18:09:25 »
White linkes til Chelsea i janusr. Riktignok i The Sun, men dog.... Det nevnes 25 mill, da vil vel kanskje Brighton selge.

Er budet høyt nok, da selges White, uansett hva Leeds tror de har fått forsikringer om. Og da sliter vi med tanke på opprykk

Sant nok, men om spilleren ikke kan tilbakekalles om han har spilt x-antall minutter eller begge klubbene er enig. Så vil følgende kunne skje. Brighton får så godt betalt at de "kjøper" han ut av låneavtalen med Leeds for x-antall pund. Klubbene som byr tenker  overtakelse fra juni så det påvirker ikke Leeds.
 

ar9

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #94 på: Desember 15, 2019, 23:16:34 »
White linkes til Chelsea i janusr. Riktignok i The Sun, men dog.... Det nevnes 25 mill, da vil vel kanskje Brighton selge.

Er budet høyt nok, da selges White, uansett hva Leeds tror de har fått forsikringer om. Og da sliter vi med tanke på opprykk

Sant nok, men om spilleren ikke kan tilbakekalles om han har spilt x-antall minutter eller begge klubbene er enig. Så vil følgende kunne skje. Brighton får så godt betalt at de "kjøper" han ut av låneavtalen med Leeds for x-antall pund. Klubbene som byr tenker  overtakelse fra juni så det påvirker ikke Leeds.

Tenker uansett vi bør ha en potensiell erstatter i kikkerten.

RoarG

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #95 på: Desember 18, 2019, 20:45:26 »
Enda en ung Liverpool-spiller som forsøkes linkes til Leeds, Herbie Kane (21). Kane er offensiv midtbanespiller (10er-rolle?). Artikkelen forsøker å gjøre et poeng spilleren antagelig må kjøpes, siden Leeds allerede har en maks lånekvote. Men med høyst sannsynlig Clarke tilbakekalt i januar, og Nketiah kanskje tilbakekalt, kan et lån absolutt være innenfor rekkevidde. I fjorårs-sesongen var han på et svært vellykket lån i Doncaster, spilte 49 kamper, innblandet i 17 mål. Liverpool ønsker angivelig å selge han. Høres spennende ut.

https://tbrfootball.com/liverpool-willing-to-let-herbie-kane-leave-surely-leeds-have-got-to-sign-reds-ace/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #96 på: Desember 18, 2019, 21:07:43 »
Enda en ung Liverpool-spiller som forsøkes linkes til Leeds, Herbie Kane (21). Kane er offensiv midtbanespiller (10er-rolle?). Artikkelen forsøker å gjøre et poeng spilleren antagelig må kjøpes, siden Leeds allerede har en maks lånekvote. Men med høyst sannsynlig Clarke tilbakekalt i januar, og Nketiah kanskje tilbakekalt, kan et lån absolutt være innenfor rekkevidde. I fjorårs-sesongen var han på et svært vellykket lån i Doncaster, spilte 49 kamper, innblandet i 17 mål. Liverpool ønsker angivelig å selge han. Høres spennende ut.

https://tbrfootball.com/liverpool-willing-to-let-herbie-kane-leave-surely-leeds-have-got-to-sign-reds-ace/

Et par decent mål her ihvertfall:

https://www.youtube.com/watch?v=E3gsW4hzakk

Finner det underlig at han ikke gikk på lån til noen klubb denne høstsesongen. I stedet har han spilt på U-23-laget til Liverpool. Nettopp fylt 21 år, og ikke et ungt talent lenger. Skeptisk!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #97 på: Desember 19, 2019, 09:47:42 »
Enda en ung Liverpool-spiller som forsøkes linkes til Leeds, Herbie Kane (21). Kane er offensiv midtbanespiller (10er-rolle?). Artikkelen forsøker å gjøre et poeng spilleren antagelig må kjøpes, siden Leeds allerede har en maks lånekvote. Men med høyst sannsynlig Clarke tilbakekalt i januar, og Nketiah kanskje tilbakekalt, kan et lån absolutt være innenfor rekkevidde. I fjorårs-sesongen var han på et svært vellykket lån i Doncaster, spilte 49 kamper, innblandet i 17 mål. Liverpool ønsker angivelig å selge han. Høres spennende ut.

https://tbrfootball.com/liverpool-willing-to-let-herbie-kane-leave-surely-leeds-have-got-to-sign-reds-ace/

Et par decent mål her ihvertfall:

https://www.youtube.com/watch?v=E3gsW4hzakk

Finner det underlig at han ikke gikk på lån til noen klubb denne høstsesongen. I stedet har han spilt på U-23-laget til Liverpool. Nettopp fylt 21 år, og ikke et ungt talent lenger. Skeptisk!

auren

Liverpool har ikke lenger noe ønsket om å låne ut disse spillerne, de vil selge... Det kan være noe av grunnen. De klubbene han er aktuell for kan gjerne ikke betale det Liverpool vil ha
 

auren

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #98 på: Desember 19, 2019, 10:09:38 »
Enda en ung Liverpool-spiller som forsøkes linkes til Leeds, Herbie Kane (21). Kane er offensiv midtbanespiller (10er-rolle?). Artikkelen forsøker å gjøre et poeng spilleren antagelig må kjøpes, siden Leeds allerede har en maks lånekvote. Men med høyst sannsynlig Clarke tilbakekalt i januar, og Nketiah kanskje tilbakekalt, kan et lån absolutt være innenfor rekkevidde. I fjorårs-sesongen var han på et svært vellykket lån i Doncaster, spilte 49 kamper, innblandet i 17 mål. Liverpool ønsker angivelig å selge han. Høres spennende ut.

https://tbrfootball.com/liverpool-willing-to-let-herbie-kane-leave-surely-leeds-have-got-to-sign-reds-ace/

Et par decent mål her ihvertfall:

https://www.youtube.com/watch?v=E3gsW4hzakk

Finner det underlig at han ikke gikk på lån til noen klubb denne høstsesongen. I stedet har han spilt på U-23-laget til Liverpool. Nettopp fylt 21 år, og ikke et ungt talent lenger. Skeptisk!

auren

Liverpool har ikke lenger noe ønsket om å låne ut disse spillerne, de vil selge... Det kan være noe av grunnen. De klubbene han er aktuell for kan gjerne ikke betale det Liverpool vil ha

Ja, det var jo dette vi så med Ryan Kent sagaen i sommer. Da endte han opp til slutt hos Rangers for 6,5 millioner pund. Kane er neppe verdt så mye. Men så tror jeg heller ikke at Leeds er interessert.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #99 på: Desember 21, 2019, 16:56:43 »
Hernandez ut med skade, og vi er ynne offansivt med muskler.
Eze fra QPR og kanskje Vydra bør hentes i Januar. Det koster , javist, men et opprykk kan ryke uten forsterkninger i Januar. Football Fair Play kan være ikke så langt unna, men kan finansieres til sommern hvis Phillips selges, noe som vil bli gjort hvis vi ikke rykker opp
« Siste redigering: Desember 21, 2019, 16:59:10 av h.b »

leedslife

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #100 på: Desember 21, 2019, 16:59:22 »
Hernandez ut med skade, og vi er ynne offansivt med muskler.
Eze fra QPR og kanskje Vydra bør hentes i Januar. Det koster , javist, men et opprykk kan ryke uten forsterkninger i Januar. Fair play kan være ikke så langt unna, men kan finansieres til sommern hvis Phillips selges, noe som vil bli gjort hvis vi ikke rykker opp

1+

Sånn sett godt at disse kampene kommer nå før Januar vinduet.
Usikker på om vi trenger 2-3 spillere. Det skjer aldri under Bielsa. De må jo først skoleres noen uker/måneder.

Eze type må inn. Dallas er ingen 10er. Klich er fin, men han gir oss ikke 10 mål og 10 assist igjen.

Pablo/Forshaw/Roberts er jo stort sett skadet.

Eriksen55

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #101 på: Desember 21, 2019, 17:30:09 »
Selg Douglas, Shackleton og Roberts for å få inn cash og redusere utgifter. Det må i ift FFP. Hjelper ikke om Quatar eller andre hadde cashet ut.  De tre er uansett bare skadet. Så får man heller risikere at vi slipper en potensiell storspiller i Roberts og/eller Shackleton.

Inn MÃ… det komme en solid, proven nr 10 som går rett inn på laget!

Gotts og Bogusz dekker opp for Roberts og Shackleton.

baste

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #102 på: Desember 21, 2019, 17:34:41 »
Va vel bestandig en tøff bortekamp dette, trur vi klar 1 p her.

Synd Fulham haler ut tiden så mye...

Stevens inn, spennende

asbfjell

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #103 på: Desember 21, 2019, 18:23:35 »
Fremdeles noen som ikke forstår at vi i janaur MÃ… hente inn en kvalitetsspiller til å ta seg av den svært viktige tierrollen?

Eller har dere fremdeles tillit til at Pablo (vår tids Gordon Strekken) og Tyler Roberts (noen som husker han?) skal ordne biffen for oss? 

Særlig i andre omgang fikk vi se hvordan laget formelig skriker etter en kreativ og pasningsikker spiller som er istand til å styre spillet. Når Pablo er ute har vi ikke en eneste brukbar erstatter å sette inn i den posisjonen.

Tar forgitt at de rette personene i klubben nå vil ta affære og jobbe knallhardt for å hente inn et eksemplar av den spillertypen jeg i lang tid har etterlyst. I så fall kan det vise seg å være en gave fra oven at Pablos nye strekkskade kom nå, heller enn i begynnelsen av februar.




h.b

  • Gjest
Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #104 på: Desember 21, 2019, 18:27:15 »
Hvis ikke Bielsa og Raddikken skjønner at vi nå må handle inn forsterkninger. Da er jeg meget skeptisk til deres tankegang angående opprykk.

RoarG

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #105 på: Desember 21, 2019, 18:28:28 »
Det er ikke snakk om å forstå. Men det snakk om ikke å bryte FFP i vår streben etter å rykke opp. Uansett kan du rette kritikken til direktør Kinnear. Det er han som har sagt at det ikke blir nyanskaffelser i januar.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #106 på: Desember 21, 2019, 18:28:40 »
Fremdeles noen som ikke forstår at vi i janaur MÃ… hente inn en kvalitetsspiller til å ta seg av den svært viktige tierrollen?

Eller har dere fremdeles tillit til at Pablo (vår tids Gordon Strekken) og Tyler Roberts (noen som husker han?) skal ordne biffen for oss? 

Særlig i andre omgang fikk vi se hvordan laget formelig skriker etter en kreativ og pasningsikker spiller som er istand til å styre spillet. Når Pablo er ute har vi ikke en eneste brukbar erstatter å sette inn i den posisjonen.

Tar forgitt at de rette personene i klubben nå vil ta affære og jobbe knallhardt for å hente inn et eksemplar av den spillertypen jeg i lang tid har etterlyst. I så fall kan det vise seg å være en gave fra oven at Pablos nye strekkskade kom nå, heller enn i begynnelsen av februar.

Egentlig litt ufortjent at du etterlyser 10-eren akkurat i dag. Med Bamford og Nketiah sammen der fremme, brukte vi ingen tier. Og det vistes godt. Svært lite spill i mellomrom, svært mye spill på høyre kant (uten at det ble spesielt mye ut av det).
 

auren

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #107 på: Desember 21, 2019, 18:29:35 »
Fremdeles noen som ikke forstår at vi i janaur MÃ… hente inn en kvalitetsspiller til å ta seg av den svært viktige tierrollen?

Eller har dere fremdeles tillit til at Pablo (vår tids Gordon Strekken) og Tyler Roberts (noen som husker han?) skal ordne biffen for oss? 

Særlig i andre omgang fikk vi se hvordan laget formelig skriker etter en kreativ og pasningsikker spiller som er istand til å styre spillet. Når Pablo er ute har vi ikke en eneste brukbar erstatter å sette inn i den posisjonen.

Tar forgitt at de rette personene i klubben nå vil ta affære og jobbe knallhardt for å hente inn et eksemplar av den spillertypen jeg i lang tid har etterlyst. I så fall kan det vise seg å være en gave fra oven at Pablos nye strekkskade kom nå, heller enn i begynnelsen av februar.

Dette tror jeg alle har forstått siden Saiz ble solgt for ett år siden. Men kommer det til å skje? Neppe. Bielsa er for sta. Og vi har ikke penger. Kommer det en spiller blir det evt et nytt lån fra PL når Clarke sendes tilbake.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #108 på: Desember 21, 2019, 18:32:31 »
Det er ikke snakk om å forstå. Men det snakk om ikke å bryte FFP i vår streben etter å rykke opp. Uansett kan du rette kritikken til direktør Kinnear. Det er han som har sagt at det ikke blir nyanskaffelser i januar.

Vel. Rykker vi ikke opp, så selges uansett Phillips. Så de penga vi nå bruker til forsterkning, ja de får vi igjen ved et salg av Phillips i sommer hvis vi ikke rykker opp. Rykker vi opp, da får vi inntektene for opprykk inn, så jeg ser ikke faren ved å bruke penger nå i januar

asbfjell

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #109 på: Desember 21, 2019, 18:44:07 »
Fremdeles noen som ikke forstår at vi i janaur MÃ… hente inn en kvalitetsspiller til å ta seg av den svært viktige tierrollen?

Eller har dere fremdeles tillit til at Pablo (vår tids Gordon Strekken) og Tyler Roberts (noen som husker han?) skal ordne biffen for oss? 

Særlig i andre omgang fikk vi se hvordan laget formelig skriker etter en kreativ og pasningsikker spiller som er istand til å styre spillet. Når Pablo er ute har vi ikke en eneste brukbar erstatter å sette inn i den posisjonen.

Tar forgitt at de rette personene i klubben nå vil ta affære og jobbe knallhardt for å hente inn et eksemplar av den spillertypen jeg i lang tid har etterlyst. I så fall kan det vise seg å være en gave fra oven at Pablos nye strekkskade kom nå, heller enn i begynnelsen av februar.

Egentlig litt ufortjent at du etterlyser 10-eren akkurat i dag. Med Bamford og Nketiah sammen der fremme, brukte vi ingen tier. Og det vistes godt. Svært lite spill i mellomrom, svært mye spill på høyre kant (uten at det ble spesielt mye ut av det).

Ikke ufortjent i det hele tatt.
Hvorfor hadde ikke tier i andre omgang? Fordi vi ikke hadde noen å bruke!

I første omgang var det Dallas som gikk inn der som nødløsning (noe han klarte bra, som han gjør med det meste).
I andre omgang var det nok meningen at Bamford skulle ligge litt dypere i banen enn der han havnet.

Hovedpoenget her er at med Pablo ute må vi nødvendigvis ty til nødløsninger i en nøkkelrolle. Og jeg synes ikke at vi skal gamble på at det skal gå bra resten av sesongen. Og det tror jeg ikke at du synes heller.

Kato

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #110 på: Desember 21, 2019, 18:47:18 »
Fremdeles noen som ikke forstår at vi i janaur MÃ… hente inn en kvalitetsspiller til å ta seg av den svært viktige tierrollen?

Eller har dere fremdeles tillit til at Pablo (vår tids Gordon Strekken) og Tyler Roberts (noen som husker han?) skal ordne biffen for oss? 

Særlig i andre omgang fikk vi se hvordan laget formelig skriker etter en kreativ og pasningsikker spiller som er istand til å styre spillet. Når Pablo er ute har vi ikke en eneste brukbar erstatter å sette inn i den posisjonen.

Tar forgitt at de rette personene i klubben nå vil ta affære og jobbe knallhardt for å hente inn et eksemplar av den spillertypen jeg i lang tid har etterlyst. I så fall kan det vise seg å være en gave fra oven at Pablos nye strekkskade kom nå, heller enn i begynnelsen av februar.

Egentlig litt ufortjent at du etterlyser 10-eren akkurat i dag. Med Bamford og Nketiah sammen der fremme, brukte vi ingen tier. Og det vistes godt. Svært lite spill i mellomrom, svært mye spill på høyre kant (uten at det ble spesielt mye ut av det).

Ikke ufortjent i det hele tatt.
Hvorfor hadde ikke tier i andre omgang? Fordi vi ikke hadde noen å bruke!

I første omgang var det Dallas som gikk inn der som nødløsning (noe han klarte bra, som han gjør med det meste).
I andre omgang var det nok meningen at Bamford skulle ligge litt dypere i banen enn der han havnet.

Hovedpoenget her er at med Pablo ute må vi nødvendigvis ty til nødløsninger i en nøkkelrolle. Og jeg synes ikke at vi skal gamble på at det skal gå bra resten av sesongen. Og det tror jeg ikke at du synes heller.

Poenget mitt er at vi sjelden endrer. Altfor sjelden. Friskt å se Bielsa bruke både Bamford og Nketiah i andre omgang. At vi trenger en ny tier har vi ment i uminnelig tider. Men i dag likte jeg at vi prøvde noe annet. Det gjør vi aldri ellers.
 

lojosang

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #111 på: Desember 21, 2019, 21:00:51 »
Selg Douglas, Shackleton og Roberts for å få inn cash og redusere utgifter. Det må i ift FFP. Hjelper ikke om Quatar eller andre hadde cashet ut.  De tre er uansett bare skadet. Så får man heller risikere at vi slipper en potensiell storspiller i Roberts og/eller Shackleton.

Inn MÃ… det komme en solid, proven nr 10 som går rett inn på laget!

Gotts og Bogusz dekker opp for Roberts og Shackleton.
Hvem betaler nok for halvskada spillere til at vi får en tier for dem?

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

Eriksen55

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #112 på: Desember 21, 2019, 21:23:51 »
Selg Douglas, Shackleton og Roberts for å få inn cash og redusere utgifter. Det må i ift FFP. Hjelper ikke om Quatar eller andre hadde cashet ut.  De tre er uansett bare skadet. Så får man heller risikere at vi slipper en potensiell storspiller i Roberts og/eller Shackleton.

Inn MÃ… det komme en solid, proven nr 10 som går rett inn på laget!

Gotts og Bogusz dekker opp for Roberts og Shackleton.
Hvem betaler nok for halvskada spillere til at vi får en tier for dem?

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

Tror de tre skal være relativt enkle å selge. Men det skjer aldri. Hadde blitt for mye forandringer for Bielsa.

raggen

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #113 på: Desember 21, 2019, 21:56:04 »
Hvis ikke Bielsa og Raddikken skjønner at vi nå må handle inn forsterkninger. Da er jeg meget skeptisk til deres tankegang angående opprykk.

enig.. noe må handles og håper de lærte av fjoråret og ikke gjør samme feilen igjen.
MEN usikker på hva som bør prioriteres men en 10 bør vel vurderes. ellers kan det virke som om bielsa tror at fortsterkninger finnes i klubben allerede med tanke på de byttene og rotasjene som har blitt gjort i det siste. regner ikke med bielsa har blitt desperat og rådvill. alt han gjør er gjennomtenkt og analysert til den minste detalj. rykker han opp med den lille stallen han har og nesten ikke brukt noe særlig med midler blir han jo enda mere genierklært,men handler man ingenting i januar  og vi ikke rykker opp, ja da har vi skutt oss selv i foten nok en gang og denne gang med store konsekvenser, bielsa,white,phillips++++ mistet
Forever Leeds United!!!!!!!!

Hallgeir *

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #114 på: Desember 21, 2019, 21:57:02 »
Når klubbledelsen sier at det blir et stille vindu i januar, gidder jeg ikke sitte med store forventninger.

Får vi inn en ny spiller, håper jeg det blir i 10'er-rollen, men det blir vel en låne-spiller i så fall.

Stallen er tynn, så det hadde hjulpet med litt nytt blod.
Super Leeds since 1968

jaho

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #115 på: Desember 21, 2019, 21:58:30 »
Selg Douglas, Shackleton og Roberts for å få inn cash og redusere utgifter. Det må i ift FFP. Hjelper ikke om Quatar eller andre hadde cashet ut.  De tre er uansett bare skadet. Så får man heller risikere at vi slipper en potensiell storspiller i Roberts og/eller Shackleton.

Inn MÃ… det komme en solid, proven nr 10 som går rett inn på laget!

Gotts og Bogusz dekker opp for Roberts og Shackleton.
Hvem betaler nok for halvskada spillere til at vi får en tier for dem?

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

Tror de tre skal være relativt enkle å selge. Men det skjer aldri. Hadde blitt for mye forandringer for Bielsa.

Vi kan da ikke selge Schack og Roberts... og hvorfor så keen på at det skal bli forandringer, og at dette blir for mye for Bielsa...
vi har nå 8-3-1 på siste 12 i en kokos-liga som CS er, og stort sett best hver kamp... Bielsa sier han har en gruppe på 24 spillere, inkl 5-6 lovende unge spillere, alle kjemper knallhardt for å komme inn i 18 manns troppen...i snitt er vel 4 skadet, noe som ikke er uvanlig.. Leeds har vel også som mål og innarbeide en spillerstil...(endelig!!) , og utvikler også unge lovende spillere i den malen. Klart, blir det en 10-er tilgjengelig som de føler er god nok, så kjøp/lån, hvis mulig økonomisk. Men ikke selg fremtidsspillere som Schack og Roberts.
I denne ligaen må vi faktisk tåle et poengtap i ny og ne. Vi har en luke på 9 poeng fortsatt..andre lag avgir også poeng.. Fulham og Brentford blir nok de sterkeste av de bakfra..men ser ikke at vi skal gå på samme smell som forrige sesong.. :)

Eriksen55

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #116 på: Desember 21, 2019, 22:53:59 »
Selg Douglas, Shackleton og Roberts for å få inn cash og redusere utgifter. Det må i ift FFP. Hjelper ikke om Quatar eller andre hadde cashet ut.  De tre er uansett bare skadet. Så får man heller risikere at vi slipper en potensiell storspiller i Roberts og/eller Shackleton.

Inn MÃ… det komme en solid, proven nr 10 som går rett inn på laget!

Gotts og Bogusz dekker opp for Roberts og Shackleton.
Hvem betaler nok for halvskada spillere til at vi får en tier for dem?

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

Tror de tre skal være relativt enkle å selge. Men det skjer aldri. Hadde blitt for mye forandringer for Bielsa.

Vi kan da ikke selge Schack og Roberts... og hvorfor så keen på at det skal bli forandringer, og at dette blir for mye for Bielsa...
vi har nå 8-3-1 på siste 12 i en kokos-liga som CS er, og stort sett best hver kamp... Bielsa sier han har en gruppe på 24 spillere, inkl 5-6 lovende unge spillere, alle kjemper knallhardt for å komme inn i 18 manns troppen...i snitt er vel 4 skadet, noe som ikke er uvanlig.. Leeds har vel også som mål og innarbeide en spillerstil...(endelig!!) , og utvikler også unge lovende spillere i den malen. Klart, blir det en 10-er tilgjengelig som de føler er god nok, så kjøp/lån, hvis mulig økonomisk. Men ikke selg fremtidsspillere som Schack og Roberts.
I denne ligaen må vi faktisk tåle et poengtap i ny og ne. Vi har en luke på 9 poeng fortsatt..andre lag avgir også poeng.. Fulham og Brentford blir nok de sterkeste av de bakfra..men ser ikke at vi skal gå på samme smell som forrige sesong.. :)

Ikke noe problem med poengtap. Skulle bare mangle om det ikke skjer innimellom. Jeg har poengtert lenge at vi er tynne i 10'er rollen. Pablo sin 3 strekk skade, og det før jul! Erstatter Roberts er allrid skadet. Hele tiden noe nytt.

Vi kan ikke kjøpe uten at noen går ut. Strengt tatt har ikke Shack bidratt all verden. Jeg er stor fan av unggutta, men om han tar steget er jeg usikker på. At han skal påvirke opprykk ene eller andre veien tviler jeg på. Rykker vi opp så spørs det vel om Shackleton er god nok.

Dette skjer ikke uansett.

Ang Douglas er det bare å selge. Det håper jeg skjer.

Uavhengig resultat i dag så står jeg på at vi mangler en god nr 10, samtidig som at bredden på den plassen er syltynn!

jaho

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #117 på: Desember 22, 2019, 00:43:48 »
Selg Douglas, Shackleton og Roberts for å få inn cash og redusere utgifter. Det må i ift FFP. Hjelper ikke om Quatar eller andre hadde cashet ut.  De tre er uansett bare skadet. Så får man heller risikere at vi slipper en potensiell storspiller i Roberts og/eller Shackleton.

Inn MÃ… det komme en solid, proven nr 10 som går rett inn på laget!

Gotts og Bogusz dekker opp for Roberts og Shackleton.
Hvem betaler nok for halvskada spillere til at vi får en tier for dem?

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

Tror de tre skal være relativt enkle å selge. Men det skjer aldri. Hadde blitt for mye forandringer for Bielsa.

Vi kan da ikke selge Schack og Roberts... og hvorfor så keen på at det skal bli forandringer, og at dette blir for mye for Bielsa...
vi har nå 8-3-1 på siste 12 i en kokos-liga som CS er, og stort sett best hver kamp... Bielsa sier han har en gruppe på 24 spillere, inkl 5-6 lovende unge spillere, alle kjemper knallhardt for å komme inn i 18 manns troppen...i snitt er vel 4 skadet, noe som ikke er uvanlig.. Leeds har vel også som mål og innarbeide en spillerstil...(endelig!!) , og utvikler også unge lovende spillere i den malen. Klart, blir det en 10-er tilgjengelig som de føler er god nok, så kjøp/lån, hvis mulig økonomisk. Men ikke selg fremtidsspillere som Schack og Roberts.
I denne ligaen må vi faktisk tåle et poengtap i ny og ne. Vi har en luke på 9 poeng fortsatt..andre lag avgir også poeng.. Fulham og Brentford blir nok de sterkeste av de bakfra..men ser ikke at vi skal gå på samme smell som forrige sesong.. :)

Ikke noe problem med poengtap. Skulle bare mangle om det ikke skjer innimellom. Jeg har poengtert lenge at vi er tynne i 10'er rollen. Pablo sin 3 strekk skade, og det før jul! Erstatter Roberts er allrid skadet. Hele tiden noe nytt.

Vi kan ikke kjøpe uten at noen går ut. Strengt tatt har ikke Shack bidratt all verden. Jeg er stor fan av unggutta, men om han tar steget er jeg usikker på. At han skal påvirke opprykk ene eller andre veien tviler jeg på. Rykker vi opp så spørs det vel om Shackleton er god nok.

Dette skjer ikke uansett.

Ang Douglas er det bare å selge. Det håper jeg skjer.

Uavhengig resultat i dag så står jeg på at vi mangler en god nr 10, samtidig som at bredden på den plassen er syltynn!

ja, vi er tynne i 10-er rollen...grunnet skadesituasjonen i midtbaneleddet.. Vi må huske at det i utgangspunktet ikke er hverken Pablo
eller Roberts som er førstevalgene der, men Klich som nå må dekke opp 8-er rollen når Shack/Forshaw er ute. Enda så har det gått ganske høvelig..men som du sier, bekymringsverdi at pablo er ute igjen...som han ble sist flere kom igjen fra skade. Heldigvis er visst Schack og Roberts tilbake til uka. Pablo hadde jo også fått mer hvile hadde vi ikke vært så skadeutsatt i midtbaneleddet.
Tror som deg at Douglas er den som blir solgt hvis det blir noen transfers ut...Får håpe at utelatelsen fra kamptroppen ikke er en skade.

Kontakinte

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #118 på: Desember 22, 2019, 10:08:52 »
Hernandez ut med skade, og vi er ynne offansivt med muskler.
Eze fra QPR og kanskje Vydra bør hentes i Januar. Det koster , javist, men et opprykk kan ryke uten forsterkninger i Januar. Football Fair Play kan være ikke så langt unna, men kan finansieres til sommern hvis Phillips selges, noe som vil bli gjort hvis vi ikke rykker opp
Enig, Eze eller Bacuna (Hudds) 

Kato

Sv: Januarvinduet 2020
« Svar #119 på: Desember 22, 2019, 10:22:25 »
Hernandez ut med skade, og vi er ynne offansivt med muskler.
Eze fra QPR og kanskje Vydra bør hentes i Januar. Det koster , javist, men et opprykk kan ryke uten forsterkninger i Januar. Football Fair Play kan være ikke så langt unna, men kan finansieres til sommern hvis Phillips selges, noe som vil bli gjort hvis vi ikke rykker opp
Enig, Eze eller Bacuna (Hudds)

Er Vydra en tier?