Skrevet av Emne: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV  (Lest 30844 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #180 på: Oktober 05, 2019, 18:18:08 »
Dette tapet henger jeg 100% på dommeren. Både straffen og det røde kortet er en total skandale. VAR kan ikke komme fort nok i Championship. Det vil et såpass spillende lag som Leeds tjene på.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

baste

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #181 på: Oktober 05, 2019, 18:19:20 »
Herregud ! Ikke begynn med «Bielsa out « nu.
Utrolig lenge siden vi hadde samme manager, på 2 sesongen. Utrolig lenge sia vi er en favoritt til å rykke opp, på 2 sesong på rad...

Frustrert etter tap Æ og, men å sparke Bielsa og trenerteamet ??? Seriøst ! Må være det dummeste forslag Æ har sett lansert her inne på lenge.

Håpa gutta og trenerteamet klarer å holde fokuset litt bedre enn enkelte fans.

MOT

auren

Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #182 på: Oktober 05, 2019, 18:23:15 »
Uten Pablo er vi fantasiløse dessverre. Han må tilbake til neste kamp. Vi trenger en run nå med 4-5 seire på rad. Satser på at det snur om 14 dager!

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ikke glem hvor dårlig Pablo var i de 3-4 kampene før han ble skadet! Men en Pablo i god gamnel form er jeg redd vi er helt avhengig av!

Selv en dårlig Pablo gjør noen geniale ting i løpet av en kamp som kan vippe kampen i vår favør. Forshaw og Pablo tilbake til neste kamp så skal vi bli vanskelige å slå. Men hvem skal spille stopper? Phillips? Ayling? Davis?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #183 på: Oktober 05, 2019, 18:23:47 »
Herregud ! Ikke begynn med «Bielsa out « nu.
Utrolig lenge siden vi hadde samme manager, på 2 sesongen. Utrolig lenge sia vi er en favoritt til å rykke opp, på 2 sesong på rad...

Frustrert etter tap Æ og, men å sparke Bielsa og trenerteamet ??? Seriøst ! Må være det dummeste forslag Æ har sett lansert her inne på lenge.

Håpa gutta og trenerteamet klarer å holde fokuset litt bedre enn enkelte fans.

MOT
Når folk ikke greier å skjønne hvorfor man taper kommer slike tullete tanker fram. I dag skyldtes tapet pipeblåseren. Ingen andre kan lastes.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #184 på: Oktober 05, 2019, 18:27:11 »
Bielsa:

@GrahamSmyth
Bielsa, again, won't criticise the refereeing. Says you can watch it on TV and judge for yourself.

Adds there were three big situations. The penalty, the red card and the situation with Harrison (penalty shout.)


Jeg jublet da Harrison ble felt fordi jeg var sikker på at dommeren ville kompensere og gi Leeds straffe, men neida

Bielsa kritiserer dommeren i det skjulte her:

@GrahamSmyth
A question half posed in Spanish about the number of Berardi's red cards.

Bielsa: "We should analyse if those red cards were fair or unfair."


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #185 på: Oktober 05, 2019, 18:27:20 »
Herregud ! Ikke begynn med «Bielsa out « nu.
Utrolig lenge siden vi hadde samme manager, på 2 sesongen. Utrolig lenge sia vi er en favoritt til å rykke opp, på 2 sesong på rad...

Frustrert etter tap Æ og, men å sparke Bielsa og trenerteamet ??? Seriøst ! Må være det dummeste forslag Æ har sett lansert her inne på lenge.

Håpa gutta og trenerteamet klarer å holde fokuset litt bedre enn enkelte fans.

MOT

Siktet du til meg så var ikke Bielsa out det jeg mente.

Men forventet at en leder av Bielsas kaliber evner å gjøre forandringer når ting ikke fungeter. Til nå har vi desverre ikke sett mye av det. Og det bekymrer meg. Legger vi til Bielsas historie med nedtur etter første året, blir jeg ikke mindre bekymret!

Tror troppen har gått av en pause nå.

Dessuten har ikke Leeds råd til å sparke Bielsa, så det er ikke et tema uansett  ;)

kjella

  • Gjest
Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #186 på: Oktober 05, 2019, 18:32:04 »
Hvis noen skulle ha interesse av det eller være i tvil - etter min mening er Bielsa Guds gave til Leeds. Men må være lov å være uenig i noen disposisjoner - han er tross alt ikke ufeilbarlig ......Jeg mener han har en svakhet når det gjelder å ikke kunne endre system - men det er 100% sannsynlig at han ser mer enn meg - men dog- må jo være lov å si at man synes det hadde vært deilig å se 2 spisser en gang iblant (ala Clarke & Jones) - uten å bli beskyldt for mytteri mot "Saken"....
« Siste redigering: Oktober 05, 2019, 20:48:35 av kjella »

asbfjell

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #187 på: Oktober 05, 2019, 18:35:21 »
Skjønner ingenting av surket. Under andre managere hadde vi ikke fått låne ballen etter å ha fått 10 mann etter 10 min. Her styrer vi hele greia. Dallas og Ayling langt under pari etter mitt syn. Mye ball, men skaper for lite.

Men da skal jeg prøve hjelpe deg med den manglende surkeforståelsen. ;)

Joda, det er strålende at vi styrer det meste til tross for at vi spilte mesteparten av kampen med en mann mindre. Ganske så imponerende er det.

Men hva synes du vi fikk ut av denne imponerende styringen? Ikke poeng i alle fall.

Jeg kan strekke meg så langt som til å si at det faktum at vi kan, spillemessig, styre kamper selv med en spiller mindre på banen, forteller oss at det ikke er så mye som skal til før vi er et virkelig godt lag.
Men hva hjelper det om det er lite som skal til, hvis det "lille" som mangler ikke blir tilført?

Sist januar var du og jeg enige om at en erstatter for Saiz ("boksåpner") burde være hovedprioritet i transfervinduet. Dette ble ikke gjort - og konsekvensene fikk vi alle se.

Og til tross for at klubben klarte å hente inn tre kvalitetspillere denne sommeren, så er fremdeles "tierstolen" tom. Og konsekvensene ser vi stadig vekk også denne sesongen.

Og hvis ikke Bielsa erkjenner problemet og gjør noe (hente inn en kvalitetspiller i den posisjonen), kommer vi til å få oppleve mye "surking" utover i sesongen - også fra Kato! ;)






Sølvreven

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #188 på: Oktober 05, 2019, 18:40:26 »
Vi spiller en fantastisk fotball, men vingene fungerer ikke. Harrison er utrolig flink me ball men somler for mye med innlegg. Der er Dallas flinkere. Men alt i alt såfår spissene våre utrolig lite å jobbe med. Det er problemet.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Kato

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #189 på: Oktober 05, 2019, 18:40:34 »
Skjønner ingenting av surket. Under andre managere hadde vi ikke fått låne ballen etter å ha fått 10 mann etter 10 min. Her styrer vi hele greia. Dallas og Ayling langt under pari etter mitt syn. Mye ball, men skaper for lite.

Men da skal jeg prøve hjelpe deg med den manglende surkeforståelsen. ;)

Joda, det er strålende at vi styrer det meste til tross for at vi spilte mesteparten av kampen med en mann mindre. Ganske så imponerende er det.

Men hva synes du vi fikk ut av denne imponerende styringen? Ikke poeng i alle fall.

Jeg kan strekke meg så langt som til å si at det faktum at vi kan, spillemessig, styre kamper selv med en spiller mindre på banen, forteller oss at det ikke er så mye som skal til før vi er et virkelig godt lag.
Men hva hjelper det om det er lite som skal til, hvis det "lille" som mangler ikke blir tilført?

Sist januar var du og jeg enige om at en erstatter for Saiz ("boksåpner") burde være hovedprioritet i transfervinduet. Dette ble ikke gjort - og konsekvensene fikk vi alle se.

Og til tross for at klubben klarte å hente inn tre kvalitetspillere denne sommeren, så er fremdeles "tierstolen" tom. Og konsekvensene ser vi stadig vekk også denne sesongen.

Og hvis ikke Bielsa erkjenner problemet og gjør noe (hente inn en kvalitetspiller i den posisjonen), kommer vi til å få oppleve mye "surking" utover i sesongen - også fra Kato! ;)

Problemet er at surkingen kommer på helt feil tidspunkt. Borte mot Millwall, som vi vel aldri har slått der nede. Etter å ha blitt dømt nord og ned. Mål mot tidlig, 10 mann, trøbbel med skader. Og styrt hele kampen. Med all respekt ,alt det vi er enige om at vi mangler, osv, det er jo ikke i dag det skal slaktes. I dag gjør vi faktisk en hederlig jobb.

2-0 mot rett før pause. Og likevel klapper vi ikke sammen.

Når så du sist et lag med 10 menn dominere like mye på bortebane mot 11?

Det er ikke bare å spasere seg til poeng i denne ligaen, ingen lag er så gode.
« Siste redigering: Oktober 05, 2019, 18:51:20 av Kato »
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #190 på: Oktober 05, 2019, 19:00:02 »
Bielsa klarer vel egentlig ikke å la være å kritisere dommeren i dag.

Lee Bowyer prøvde ikke engang å skjule kritikken mot samme dommer i fjor (L1-dømming...)

Tom Carnduff
@TomC_22

“He shouldn’t be reffing. He shouldn’t be able to ref the next game. A disgrace. And if I’m getting in trouble, he should get in trouble. It’s as simple as that.” - Lee Bowyer on James Linington last season, who was the referee for Millwall v Leeds today.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #191 på: Oktober 05, 2019, 19:05:19 »
Bielsa klarer vel egentlig ikke å la være å kritisere dommeren i dag.

Lee Bowyer prøvde ikke engang å skjule kritikken mot samme dommer i fjor (L1-dømming...)

Tom Carnduff
@TomC_22

“He shouldn’t be reffing. He shouldn’t be able to ref the next game. A disgrace. And if I’m getting in trouble, he should get in trouble. It’s as simple as that.” - Lee Bowyer on James Linington last season, who was the referee for Millwall v Leeds today.
Antagelig kjøpt og betalt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Carl Fisker

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #192 på: Oktober 05, 2019, 19:14:44 »
Skjønner ingenting av surket. Under andre managere hadde vi ikke fått låne ballen etter å ha fått 10 mann etter 10 min. Her styrer vi hele greia. Dallas og Ayling langt under pari etter mitt syn. Mye ball, men skaper for lite.

Men da skal jeg prøve hjelpe deg med den manglende surkeforståelsen. ;)

Joda, det er strålende at vi styrer det meste til tross for at vi spilte mesteparten av kampen med en mann mindre. Ganske så imponerende er det.

Men hva synes du vi fikk ut av denne imponerende styringen? Ikke poeng i alle fall.

Jeg kan strekke meg så langt som til å si at det faktum at vi kan, spillemessig, styre kamper selv med en spiller mindre på banen, forteller oss at det ikke er så mye som skal til før vi er et virkelig godt lag.
Men hva hjelper det om det er lite som skal til, hvis det "lille" som mangler ikke blir tilført?

Sist januar var du og jeg enige om at en erstatter for Saiz ("boksåpner") burde være hovedprioritet i transfervinduet. Dette ble ikke gjort - og konsekvensene fikk vi alle se.

Og til tross for at klubben klarte å hente inn tre kvalitetspillere denne sommeren, så er fremdeles "tierstolen" tom. Og konsekvensene ser vi stadig vekk også denne sesongen.

Og hvis ikke Bielsa erkjenner problemet og gjør noe (hente inn en kvalitetspiller i den posisjonen), kommer vi til å få oppleve mye "surking" utover i sesongen - også fra Kato! ;)

Problemet er at surkingen kommer på helt feil tidspunkt. Borte mot Millwall, som vi vel aldri har slått der nede. Etter å ha blitt dømt nord og ned. Mål mot tidlig, 10 mann, trøbbel med skader. Og styrt hele kampen. Med all respekt ,alt det vi er enige om at vi mangler, osv, det er jo ikke i dag det skal slaktes. I dag gjør vi faktisk en hederlig jobb.

2-0 mot rett før pause. Og likevel klapper vi ikke sammen.

Når så du sist et lag med 10 menn dominere like mye på bortebane mot 11?

Det er ikke bare å spasere seg til poeng i denne ligaen, ingen lag er så gode.
+1

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #193 på: Oktober 05, 2019, 19:24:30 »
Bielsa klarer vel egentlig ikke å la være å kritisere dommeren i dag.

Lee Bowyer prøvde ikke engang å skjule kritikken mot samme dommer i fjor (L1-dømming...)

Tom Carnduff
@TomC_22

“He shouldn’t be reffing. He shouldn’t be able to ref the next game. A disgrace. And if I’m getting in trouble, he should get in trouble. It’s as simple as that.” - Lee Bowyer on James Linington last season, who was the referee for Millwall v Leeds today.
Antagelig kjøpt og betalt.
Nei, Millwall har ikke penger....

Eriksen55

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #194 på: Oktober 05, 2019, 19:24:48 »
Skjønner ingenting av surket. Under andre managere hadde vi ikke fått låne ballen etter å ha fått 10 mann etter 10 min. Her styrer vi hele greia. Dallas og Ayling langt under pari etter mitt syn. Mye ball, men skaper for lite.

Men da skal jeg prøve hjelpe deg med den manglende surkeforståelsen. ;)

Joda, det er strålende at vi styrer det meste til tross for at vi spilte mesteparten av kampen med en mann mindre. Ganske så imponerende er det.

Men hva synes du vi fikk ut av denne imponerende styringen? Ikke poeng i alle fall.

Jeg kan strekke meg så langt som til å si at det faktum at vi kan, spillemessig, styre kamper selv med en spiller mindre på banen, forteller oss at det ikke er så mye som skal til før vi er et virkelig godt lag.
Men hva hjelper det om det er lite som skal til, hvis det "lille" som mangler ikke blir tilført?

Sist januar var du og jeg enige om at en erstatter for Saiz ("boksåpner") burde være hovedprioritet i transfervinduet. Dette ble ikke gjort - og konsekvensene fikk vi alle se.

Og til tross for at klubben klarte å hente inn tre kvalitetspillere denne sommeren, så er fremdeles "tierstolen" tom. Og konsekvensene ser vi stadig vekk også denne sesongen.

Og hvis ikke Bielsa erkjenner problemet og gjør noe (hente inn en kvalitetspiller i den posisjonen), kommer vi til å få oppleve mye "surking" utover i sesongen - også fra Kato! ;)

Problemet er at surkingen kommer på helt feil tidspunkt. Borte mot Millwall, som vi vel aldri har slått der nede. Etter å ha blitt dømt nord og ned. Mål mot tidlig, 10 mann, trøbbel med skader. Og styrt hele kampen. Med all respekt ,alt det vi er enige om at vi mangler, osv, det er jo ikke i dag det skal slaktes. I dag gjør vi faktisk en hederlig jobb.

2-0 mot rett før pause. Og likevel klapper vi ikke sammen.

Når så du sist et lag med 10 menn dominere like mye på bortebane mot 11?

Det er ikke bare å spasere seg til poeng i denne ligaen, ingen lag er så gode.

Hva tenker du om problemene vi har med å produsere store sjanser og sette dem?

Vi er så forutsigbare. For hver kamp som går tror jeg vi blir "lettere" stoppe.

Vi stiller likt, konsekvent hele tiden. Vi prøver på akkurat det samme hele tiden. Null trekk som kan overraske motstander. Havner vi under, er det sjelden man ser forandringer. Det males på i samme spor.

Jeg tror det handler om at Bielda ser blindt på statistikk. Sier denat vi var best, produserer mest og burde vunnet, så fortsetter han på samme måte. Det er fair, men etter en stund og så utrolig mange kamper vi har dominert totalt, så syntes jeg det er rart at aldri ser noe nytt. Spillerne må også tenke sitt? Feks to spisser, litt rotasjon, ny formasjon, kynisme når vi leder.. Selv på dødballer, hvor vi strengt tatt er relativt ufarlige..så stiller vi opp likt på rekke og rad på 11 meter.. hvorfor ikke prøve noe nytt når det vi gjør ikke fungerer?

Det må være lov å stille spørsmål ved noe Bielsa gjør, samtidig som man mener at Bielsa er en gave til klubben. Men jeg kan vel neppe være den eneste som er bekymret pga dette og Bielsas resultater år to i samme klubb?

Dette tok jeg opp for en stund siden før jeg skrev noe lignende etter WBA kampen.

« Siste redigering: Oktober 05, 2019, 19:26:35 av eriksen55 »

Josch

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #195 på: Oktober 05, 2019, 19:33:27 »
Skjønner ingenting av surket. Under andre managere hadde vi ikke fått låne ballen etter å ha fått 10 mann etter 10 min. Her styrer vi hele greia. Dallas og Ayling langt under pari etter mitt syn. Mye ball, men skaper for lite.

Men da skal jeg prøve hjelpe deg med den manglende surkeforståelsen. ;)

Joda, det er strålende at vi styrer det meste til tross for at vi spilte mesteparten av kampen med en mann mindre. Ganske så imponerende er det.

Men hva synes du vi fikk ut av denne imponerende styringen? Ikke poeng i alle fall.

Jeg kan strekke meg så langt som til å si at det faktum at vi kan, spillemessig, styre kamper selv med en spiller mindre på banen, forteller oss at det ikke er så mye som skal til før vi er et virkelig godt lag.
Men hva hjelper det om det er lite som skal til, hvis det "lille" som mangler ikke blir tilført?

Sist januar var du og jeg enige om at en erstatter for Saiz ("boksåpner") burde være hovedprioritet i transfervinduet. Dette ble ikke gjort - og konsekvensene fikk vi alle se.

Og til tross for at klubben klarte å hente inn tre kvalitetspillere denne sommeren, så er fremdeles "tierstolen" tom. Og konsekvensene ser vi stadig vekk også denne sesongen.

Og hvis ikke Bielsa erkjenner problemet og gjør noe (hente inn en kvalitetspiller i den posisjonen), kommer vi til å få oppleve mye "surking" utover i sesongen - også fra Kato! ;)

Problemet er at surkingen kommer på helt feil tidspunkt. Borte mot Millwall, som vi vel aldri har slått der nede. Etter å ha blitt dømt nord og ned. Mål mot tidlig, 10 mann, trøbbel med skader. Og styrt hele kampen. Med all respekt ,alt det vi er enige om at vi mangler, osv, det er jo ikke i dag det skal slaktes. I dag gjør vi faktisk en hederlig jobb.

2-0 mot rett før pause. Og likevel klapper vi ikke sammen.

Når så du sist et lag med 10 menn dominere like mye på bortebane mot 11?

Det er ikke bare å spasere seg til poeng i denne ligaen, ingen lag er så gode.

Hva tenker du om problemene vi har med å produsere store sjanser og sette dem?

Vi er så forutsigbare. For hver kamp som går tror jeg vi blir "lettere" stoppe.

Vi stiller likt, konsekvent hele tiden. Vi prøver på akkurat det samme hele tiden. Null trekk som kan overraske motstander. Havner vi under, er det sjelden man ser forandringer. Det males på i samme spor.

Jeg tror det handler om at Bielda ser blindt på statistikk. Sier denat vi var best, produserer mest og burde vunnet, så fortsetter han på samme måte. Det er fair, men etter en stund og så utrolig mange kamper vi har dominert totalt, så syntes jeg det er rart at aldri ser noe nytt. Spillerne må også tenke sitt? Feks to spisser, litt rotasjon, ny formasjon, kynisme når vi leder.. Selv på dødballer, hvor vi strengt tatt er relativt ufarlige..så stiller vi opp likt på rekke og rad på 11 meter.. hvorfor ikke prøve noe nytt når det vi gjør ikke fungerer?

Det må være lov å stille spørsmål ved noe Bielsa gjør, samtidig som man mener at Bielsa er en gave til klubben. Men jeg kan vel neppe være den eneste som er bekymret pga dette og Bielsas resultater år to i samme klubb?

Dette tok jeg opp for en stund siden før jeg skrev noe lignende etter WBA kampen.

Veldig gode tanker det der. Jeg har tenkt det samme.  Samtig kjemper vi nå i teten og oppskriften har totalt sett vært vellykket over 11 kamper. Bielsas stil passer ikke mot alle lag, men mot de fleste gir den suksess. Han bruker det som fungerer oftest, men man vinner ikke alltid. Han er tro mot spillestilen. Mål preger også kamper!.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #196 på: Oktober 05, 2019, 19:51:25 »
Fantastisk hvor mye syting man kan lese etter en kamp man spiller 10 mot 11(12 om man teller med dommeren)

Trist hvor mye dritt man må lese fra såkalte supportere når en spiller blir utvist for ingenting....



FLAUT

Runar

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #197 på: Oktober 05, 2019, 20:15:38 »
Fantastisk hvor mye syting man kan lese etter en kamp man spiller 10 mot 11(12 om man teller med dommeren)

Trist hvor mye dritt man må lese fra såkalte supportere når en spiller blir utvist for ingenting....



FLAUT

Kunne vært verre... Kunne være en spiller satt seg ned og var lei seg etter et tap... Det hadde det vært krise da. Tenk for en oppstandelse det kunne skapt.

Enig med deg...

Dette kortet og denne involveringen er ikke her det er grunnlag for å kritisere Berardi. Som blir gjort i en annen tråd.
 

RoarG

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #198 på: Oktober 05, 2019, 20:18:48 »
Fantastisk hvor mye syting man kan lese etter en kamp man spiller 10 mot 11(12 om man teller med dommeren)

Trist hvor mye dritt man må lese fra såkalte supportere når en spiller blir utvist for ingenting....



FLAUT

Kunne vært verre... Kunne være en spiller satt seg ned og var lei seg etter et tap... Det hadde det vært krise da. Tenk for en oppstandelse det kunne skapt.

Enig med deg...

Dette kortet og denne involveringen er ikke her det er grunnlag for å kritisere Berardi. Som blir gjort i en annen tråd.
Alltid noen som skal kritisere for enhver pris. Er man opptatt å disse folk for feil, får man faktisk disse de som begår feilen. I dag var det dommeren. Ã… ta egen spiller er å rette baker for smed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

asbfjell

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #199 på: Oktober 05, 2019, 20:28:07 »
Fantastisk hvor mye syting man kan lese etter en kamp man spiller 10 mot 11(12 om man teller med dommeren)

Trist hvor mye dritt man må lese fra såkalte supportere når en spiller blir utvist for ingenting....



FLAUT

Tja.
Da kan vi "kritikere" gjerne parere med å si at det er "fantastisk" at såpass fotballkyndige folk som Kato og JackBauer ikke ser ut til å få med seg det som er hovedessensen i kritikken her: Vi skaper altfor lite i forhold til ballinnehav, og er for lite nådeløse de gangene vi får muligheten – uavhengig om vi spiller med elleve eller ti mann.

Vi har faktisk klart å gjøre oss avhengig av at en 34 åring med skrantende helse skal være skadefri og i form.
Risky saker, spør dere meg.

lowfields

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #200 på: Oktober 05, 2019, 20:33:12 »
Fantastisk hvor mye syting man kan lese etter en kamp man spiller 10 mot 11(12 om man teller med dommeren)

Trist hvor mye dritt man må lese fra såkalte supportere når en spiller blir utvist for ingenting....



FLAUT

Kunne vært verre... Kunne være en spiller satt seg ned og var lei seg etter et tap... Det hadde det vært krise da. Tenk for en oppstandelse det kunne skapt.

Enig med deg...

Dette kortet og denne involveringen er ikke her det er grunnlag for å kritisere Berardi. Som blir gjort i en annen tråd.
Alltid noen som skal kritisere for enhver pris. Er man opptatt å disse folk for feil, får man faktisk disse de som begår feilen. I dag var det dommeren. Ã… ta egen spiller er å rette baker for smed.
Sånne sitater er nok et bevis for at den gjennomsnittlige norske Leeds-supporter er ca 160 år gammel  ;D.
Har vært noen møkkaresultater de siste ukene, men ser ingen grunn til at vi ikke skal være med helt i toppen i mai. Fulham og Swansea snubler også denne helga. At vi disser en type som Berardi med tanke på hva slags spillere som har vært i klubben de siste 15 åra er...merkelig...En dag kommer jeg til å sitte å mimre om de dagene vi hadde spillere som Berardi,Dallas og Allioski. Så fyll opp glasset alle sammen - vi kommer sterkere tilbake.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

leedslife

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #201 på: Oktober 05, 2019, 20:45:18 »
Som Ben Parker poengterte så er selvtilliten og troen i laget stor. Kvaliteten og gjennomføringevnen dessverre ikke like god.
Mangelen på å kunne close og spille på resultat er ikke tilstede.
Disse faktorene til sammen vil vi få svi for gjennom en så lang sesong.
3 tap på 11 er ikke krise, men vi er avhengig av å treffe bedre i jula og sensesongen.
Januarvinduet blir det viktigste i nyere tid. Tror vi vil trenge ny energi og mer kvalitet. Synes vi stamper litt rundt i samme sompene som tidligere.

Soft in the belly var ordene warnock brukte om oss i fjor da gikk på oppløpsiden mot Sheffield utd i fjor..

Reaney

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #202 på: Oktober 05, 2019, 20:45:40 »
Som Leeds supporter er det nærmest opplest og vedtatt at M.U er hovedfienden. For meg er det et annet lag, nemlig Liverpool. Finnes ikke i nærheten et verre fotballag. Det er som å få knivstikk hver gang de vinner, og dagen i dag var sån sett intet unntak. Særlig sett i forhold til oss. Og måten det skjer på. Vi får feildømt straffe og utvisning i mot oss, nok til å tape kampen. Liverpool får en billig straffe flere minutter på overtid, avgjør kampen og ironisk nok er det en av våre som setter den. 17 strake seier på rad, 8 i inneværende sesong. Og inne i mellom der vinner av CL. Troner suverent øverst i PL, mens vi inntar dårligste plassering siden Bielsa overtok. Vet det er folk her inne som både ser Liverpool kamper og som har et uproblematisk forhold til deres suksess. Da kan jeg for egen del opplyse at jeg aldri har sett verken Salah, Mane eller Firminio røre en fotball, og takk gudene for det. Jeg ser BARE Leeds og det gjør mest vondt dessverre. Skal derfor bli godt med en fotballpause nå.

Eriksen55

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #203 på: Oktober 05, 2019, 21:00:23 »
Som Leeds supporter er det nærmest opplest og vedtatt at M.U er hovedfienden. For meg er det et annet lag, nemlig Liverpool. Finnes ikke i nærheten et verre fotballag. Det er som å få knivstikk hver gang de vinner, og dagen i dag var sån sett intet unntak. Særlig sett i forhold til oss. Og måten det skjer på. Vi får feildømt straffe og utvisning i mot oss, nok til å tape kampen. Liverpool får en billig straffe flere minutter på overtid, avgjør kampen og ironisk nok er det en av våre som setter den. 17 strake seier på rad, 8 i inneværende sesong. Og inne i mellom der vinner av CL. Troner suverent øverst i PL, mens vi inntar dårligste plassering siden Bielsa overtok. Vet det er folk her inne som både ser Liverpool kamper og som har et uproblematisk forhold til deres suksess. Da kan jeg for egen del opplyse at jeg aldri har sett verken Salah, Mane eller Firminio røre en fotball, og takk gudene for det. Jeg ser BARE Leeds og det gjør mest vondt dessverre. Skal derfor bli godt med en fotballpause nå.

Likevel er det ingen her inne som skriver så mye om Liverpool som deg :o ;D

Det skal bli godt med pause nå, det trenger laget tror jeg!

Reaney

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #204 på: Oktober 05, 2019, 21:14:57 »
Er nok bare en måte å få ut smerten på, eriksen 55.

RoarG

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #205 på: Oktober 05, 2019, 21:31:23 »
Feil kan alle begå. Det er nå er del av spillet da, at forsvarere av og til begår feil som fører til både straffer og røde kort. Ã… kreve at spillere aldri skal spille igjen dersom de lager straffespark er utrolig barnslig. Blir ikke mange forsvarsspillere på noe lag, da.

Det som derimot er uakseptabelt er:
Ã… snakke på seg sitt andre gule kort, og dermed bli vist ut.
Uprovosert nedsparking, slåing, dytting og headbutting.
Fyllekjøring

Leeds' spillere oppfører seg eksemplarisk, og er gode sportsmennesker. I motsetning til spillere i en herværende Championship-klubb. Slike spillere er jeg virkelig sjeleglad for at vi ikke har.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #206 på: Oktober 05, 2019, 21:35:24 »
Som Leeds supporter er det nærmest opplest og vedtatt at M.U er hovedfienden. For meg er det et annet lag, nemlig Liverpool. Finnes ikke i nærheten et verre fotballag. Det er som å få knivstikk hver gang de vinner, og dagen i dag var sån sett intet unntak. Særlig sett i forhold til oss. Og måten det skjer på. Vi får feildømt straffe og utvisning i mot oss, nok til å tape kampen. Liverpool får en billig straffe flere minutter på overtid, avgjør kampen og ironisk nok er det en av våre som setter den. 17 strake seier på rad, 8 i inneværende sesong. Og inne i mellom der vinner av CL. Troner suverent øverst i PL, mens vi inntar dårligste plassering siden Bielsa overtok. Vet det er folk her inne som både ser Liverpool kamper og som har et uproblematisk forhold til deres suksess. Da kan jeg for egen del opplyse at jeg aldri har sett verken Salah, Mane eller Firminio røre en fotball, og takk gudene for det. Jeg ser BARE Leeds og det gjør mest vondt dessverre. Skal derfor bli godt med en fotballpause nå.

Dette er egentlig en avsporing fra et kamp-tråd, men ålreit, la gå:

Jeg har det på samme måte som deg, Reaney. Jeg er norsk, og ikke fra Leeds, og ble vant til å bli herset med på slutten av 70-tallet og 80-tallet av LFC supportere. Jeg er ikke programforpliktet til kun å mislike de "offisielle rivalene" til LU, LFC troner øverst hos meg.

Og som deg, jeg gidder ikke se PL eller CL fotball, selv om jeg faktisk har tilgang til noen CL-kamper.
Jeg har et annet liv også, utenom fotball. Jeg ser innledende runder i EM og VM-sluttspill. I "gamle dager" så jeg det meste, bortsett fra norsk fotball, som aldri har interessert meg (cup-finalene i tidlig ungdom, så jeg dog).

En annen ting er at jeg ikke kan late som at det vannvittige pengesirkuset ikke påvirker meg. Andre bryr seg ikke om det, og det er helt greit. De fleste er supportere av sin klubb er supportere til de ligger "six feet under". Sånn tenkte jeg lenge med meg selv også, men jeg vet nå at det kan være fremtidige ting som kan få meg til å bryte med LUFC. Neida, jeg kommer nok til å se PL-kamper med Leeds om de rykker opp, det er andre ting som gjør at jeg minimum må sette LUFC på pause/ i karantene.

Så skal det sies, at jeg elsker byen Leeds og menneskene der (øh...ikke alle), så jeg kan se for meg at jeg fortsatt valfarter til Leeds by, men dropper kamp. Selv om jeg skulle fått BETALT for å gå på LUFC kamp.
« Siste redigering: Oktober 05, 2019, 21:40:27 av berlin »

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Reaney

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #208 på: Oktober 05, 2019, 23:38:42 »
Takk, Berlin. Du fanget til de grader poenget mitt.

HåvardK

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #209 på: Oktober 06, 2019, 10:16:53 »
Fantastisk hvor mye syting man kan lese etter en kamp man spiller 10 mot 11(12 om man teller med dommeren)

Trist hvor mye dritt man må lese fra såkalte supportere når en spiller blir utvist for ingenting....



FLAUT

Tja.
Da kan vi "kritikere" gjerne parere med å si at det er "fantastisk" at såpass fotballkyndige folk som Kato og JackBauer ikke ser ut til å få med seg det som er hovedessensen i kritikken her: Vi skaper altfor lite i forhold til ballinnehav, og er for lite nådeløse de gangene vi får muligheten – uavhengig om vi spiller med elleve eller ti mann.

Vi har faktisk klart å gjøre oss avhengig av at en 34 åring med skrantende helse skal være skadefri og i form.
Risky saker, spør dere meg.
Duer ved sakens kjerne her, Asbjørn. Bortsett fra byttet av Douglas, som fungerte bra, syns jeg de grepene som ble gjort faktisk gjorde oss dårligere. Bamford må jo være perfekt for en slik kamp. Han er god til å holde på ball, binder opp minst to spillere og kan spille opp andre. Eddie er en helt annen spisstype.
Roberts er ikke i form, og trenger tid før han kan løfte laget. (Det samme gjelder for så vidt også Ayling).
« Siste redigering: Oktober 06, 2019, 10:21:03 av HÃ¥vardK »