Skrevet av Emne: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV  (Lest 30644 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #210 på: Oktober 06, 2019, 10:43:32 »
For de som har Twitter.

https://twitter.com/LUFC/status/1180754972394360832?s=19

Hvis ikke det røde kortet bør bli strøket og Millwall-spilleren får karante kan FL, FA og alt det greiene der bare legge ned.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2613
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #211 på: Oktober 06, 2019, 10:47:05 »
For de som har Twitter.

https://twitter.com/LUFC/status/1180754972394360832?s=19

Hvis ikke det røde kortet bør bli strøket og Millwall-spilleren får karante kan FL, FA og alt det greiene der bare legge ned.

Ahh, herlig med såå tydelige bilder  då!

Han faller jo en halvtime etter den postensielle kontakten jo :o

Synd, men poengene tapte vi for alltid :(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #212 på: Oktober 06, 2019, 10:48:45 »
For de som har Twitter.

https://twitter.com/LUFC/status/1180754972394360832?s=19

Hvis ikke det røde kortet bør bli strøket og Millwall-spilleren får karante kan FL, FA og alt det greiene der bare legge ned.

Dommeren der bør jo bli utestengt noen kamper og degradert 2 div ned.
Det er jo det aller viktigste her. Dømming på slikt nivå ødelegger fotballkamper

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2613
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #213 på: Oktober 06, 2019, 10:51:44 »


Dommeren der bør jo bli utestengt noen kamper og degradert 2 div ned.
Det er jo det aller viktigste her. Dømming på slikt nivå ødelegger fotballkamper
Dommeren har jo perfekt 'side-innblikk' - eneste at det kanskje gikk litt fort though...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #214 på: Oktober 06, 2019, 10:55:53 »


Dommeren der bør jo bli utestengt noen kamper og degradert 2 div ned.
Det er jo det aller viktigste her. Dømming på slikt nivå ødelegger fotballkamper
Dommeren har jo perfekt 'side-innblikk' - eneste at det kanskje gikk litt fort though...

Jo, men de kan ikke bruke den unnskyldningen på alt de ikke ser eller alt de dømmer feil.
Forståelse for spillet, at man er godt trent og at konsentrasjonen er tilstede etter 5 minutt bør være et absolutt minimum for å dømme i en av de beste ligaene.
Vi ser jo tydelig at nivået og rammen rundt er for mye for denne dommeren og takle.

En spiller hadde blitt benket etter en slik horribel blunder, en trener hadde fått sparken.
Han her får vel lov å tusle rundt å levere langt under pari hver helg sesongen ut regner jeg med.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2613
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #215 på: Oktober 06, 2019, 11:02:49 »


Dommeren der bør jo bli utestengt noen kamper og degradert 2 div ned.
Det er jo det aller viktigste her. Dømming på slikt nivå ødelegger fotballkamper
Dommeren har jo perfekt 'side-innblikk' - eneste at det kanskje gikk litt fort though...

Jo, men de kan ikke bruke den unnskyldningen på alt de ikke ser eller alt de dømmer feil.
Forståelse for spillet, at man er godt trent og at konsentrasjonen er tilstede etter 5 minutt bør være et absolutt minimum for å dømme i en av de beste ligaene.
Vi ser jo tydelig at nivået og rammen rundt er for mye for denne dommeren og takle.

En spiller hadde blitt benket etter en slik horribel blunder, en trener hadde fått sparken.
Han her får vel lov å tusle rundt å levere langt under pari hver helg sesongen ut regner jeg med.
Du fikk med deg Bowyers slakting av samme dommer etter en Charltonkamp i L1 i forrige sesong?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #216 på: Oktober 06, 2019, 11:05:51 »


Dommeren der bør jo bli utestengt noen kamper og degradert 2 div ned.
Det er jo det aller viktigste her. Dømming på slikt nivå ødelegger fotballkamper
Dommeren har jo perfekt 'side-innblikk' - eneste at det kanskje gikk litt fort though...

Jo, men de kan ikke bruke den unnskyldningen på alt de ikke ser eller alt de dømmer feil.
Forståelse for spillet, at man er godt trent og at konsentrasjonen er tilstede etter 5 minutt bør være et absolutt minimum for å dømme i en av de beste ligaene.
Vi ser jo tydelig at nivået og rammen rundt er for mye for denne dommeren og takle.

En spiller hadde blitt benket etter en slik horribel blunder, en trener hadde fått sparken.
Han her får vel lov å tusle rundt å levere langt under pari hver helg sesongen ut regner jeg med.
Du fikk med deg Bowyers slakting av samme dommer etter en Charltonkamp i L1 i forrige sesong?

Nei? Men merker jeg ble nysgjerrig på å få servert en link? ;D

Da regner jeg med vi kan forvente at ingenting skjer her med verken dommer eller det røde til Berardi.

leedslife

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #217 på: Oktober 06, 2019, 11:07:38 »
“There is no denying it. Everybody in the stadium saw it. It wasn’t a penalty, has never been a penalty. Now he is sitting in his little room over there and thinks it’s acceptable to make a decision and then he’ll go home and he’ll sleep alright. But I know I won’t, my players won’t and most of my fans won’t.

“Is it acceptable? No. Am I probably going to get into trouble? Yeah. But should he get in trouble? Yeah. He shouldn’t be reffing. He shouldn’t be able to ref the next game…

“…It’s an absolute disgrace how he can make that decision.”

Ja.. hva skal man si

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2613
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #218 på: Oktober 06, 2019, 11:14:37 »

Nei? Men merker jeg ble nysgjerrig på å få servert en link? ;D


Tom Carnduff
@TomC_22

“He shouldn’t be reffing. He shouldn’t be able to ref the next game. A disgrace. And if I’m getting in trouble, he should get in trouble. It’s as simple as that.” - Lee Bowyer on James Linington last season, who was the referee for Millwall v Leeds today.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2613
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #219 på: Oktober 06, 2019, 11:15:32 »
“There is no denying it. Everybody in the stadium saw it. It wasn’t a penalty, has never been a penalty. Now he is sitting in his little room over there and thinks it’s acceptable to make a decision and then he’ll go home and he’ll sleep alright. But I know I won’t, my players won’t and most of my fans won’t.

“Is it acceptable? No. Am I probably going to get into trouble? Yeah. But should he get in trouble? Yeah. He shouldn’t be reffing. He shouldn’t be able to ref the next game…

“…It’s an absolute disgrace how he can make that decision.”

Ja.. hva skal man si
Korrekt :)

Du fant den selv, ja :)

Dette var altså Bowyer om samme dommer...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #220 på: Oktober 06, 2019, 11:37:21 »
Forferdelig dømming, det er jo IKKE kontakt.....
Tar tilbake kritikken av Berardi, men typisk at det er han som er i den situasjonen da!
 

leedslife

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #221 på: Oktober 06, 2019, 11:41:12 »
“There is no denying it. Everybody in the stadium saw it. It wasn’t a penalty, has never been a penalty. Now he is sitting in his little room over there and thinks it’s acceptable to make a decision and then he’ll go home and he’ll sleep alright. But I know I won’t, my players won’t and most of my fans won’t.

“Is it acceptable? No. Am I probably going to get into trouble? Yeah. But should he get in trouble? Yeah. He shouldn’t be reffing. He shouldn’t be able to ref the next game…

“…It’s an absolute disgrace how he can make that decision.”

Ja.. hva skal man si
Korrekt :)

Du fant den selv, ja :)

Dette var altså Bowyer om samme dommer...

Blir mest trist på vegne av fotballen. Den kostnaden det er for fotball interesserte å dra på stadion eller forsåvidt følge med fra sofaen. Også er dette det du får.
Gir f i om det var oss. Vi tapte kampen like mye  pga det latterlige 2-0 målet.
Hadde opplevd det like sterkt hadde det skjedd mellom Lincoln og Oxford. Dreper spillet med slike ubrukelig folk i hovedrollen.

lowfields

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #222 på: Oktober 06, 2019, 11:59:04 »
"Referee who supported Man United growing up, destroys Leeds game on the 14th minute.

In the last 4 games he's refereed a Leeds game, he's show 4 red cards to Leeds players.
If that's not a bent referee I don't know what is."
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

HåvardK

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #223 på: Oktober 06, 2019, 16:50:53 »
"Referee who supported Man United growing up, destroys Leeds game on the 14th minute.

In the last 4 games he's refereed a Leeds game, he's show 4 red cards to Leeds players.
If that's not a bent referee I don't know what is."
Er det mulig? Seriøst?

Blank_File

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #224 på: Oktober 07, 2019, 09:22:21 »
Vil minne om at vi kun er ett poeng bak målet om 2p pr. kamp.

Selv fikk jeg ikke sett denne kampen pga tur til Svalbard, men jeg sto og skjelte på Millwall på båten ut til Pyramiden når jeg så hendelsen med Berardi på Fotmob og tenkte selvsagt at nå er idioten i gang igjen med overtenningen sin.

Jeg tok grundig feil, og jeg selv hvor mye i verden jeg hater Millwall så er vi altså bare 1p bak snittet på to poeng pr kamp. Vi er snart tilbake i flytsonen!

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Josch


RoarG

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #227 på: Oktober 07, 2019, 15:46:21 »
Berardis felling sett fra bakkenivå:

https://www.trollfootball.me/news/view/foul-that-led-to-millwall-penalty-and-berardi-being-sent-off
Beslutningen blir mer og mer merkelig. Berardi gjør sitt beste for ikke å komme borti spilleren, som faller som om han er skutt i ryggen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cannavaro

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #228 på: Oktober 07, 2019, 18:22:15 »
For de som har Twitter.

https://twitter.com/LUFC/status/1180754972394360832?s=19

Hvis ikke det røde kortet bør bli strøket og Millwall-spilleren får karante kan FL, FA og alt det greiene der bare legge ned.

Har kikket uttallige ganger på dette klippet og andre på nett idag.  Det er f.... helt UTROLIG at dommeren (som har fritt innsyn til situasjonen) kan dømme straffe og rødt kort på dette !!!   Det virker jo nesten utgjort at han skulle gjøre dette mot oss (visstnok utvist 4 Leeds spillere tidligere)  Bellusci, Byram, Beckford og nå Berardi (B-Gjengen !!)

Nå må klubben protestere og vise sin misnøye over sånn dømming, dette her er svært ødeleggende for fotballen ; Millwall fikk Kinder egget (straffe, utvisning og potensiell ledelse) og 3 poeng ved å jukse til seg et straffespark !!!  Se også hvordan spilleren mottar gratulasjoner etter dommerens avgjørelse ; det er disgusting !  Om det er Leeds spillere som oppfører seg sånn (ja, Bamford har prøvd og jeg liker det ikke) så fortjener de bot og karantener.  Vi som klubb behøver heller ikke "be" om dette i kamper - da FÃ…R vi straff også, GARANTERT !
Nei, det blir patetisk å se på fotball kamper når spillere blir "premiert" med straffe, rødt kort til motstander og potensielt 3 poeng ved juks på denne måten.  Dette er ikke bra for fotballen og må slås ned på.  Jeg tviler såklart, med alle Leeds venner, at dette blir straffet av noe slag av EFL.  Vi fikk fair Play prisen selv av FIFA, men å regne med noe fair play av regelrytterne i den engelske ligaen, nei det kan vi neppe forvente !!!! >:( >:( >:(
MFLU - Miracles For Leeds United

Eriksen55

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #229 på: Oktober 07, 2019, 19:00:48 »
For de som har Twitter.

https://twitter.com/LUFC/status/1180754972394360832?s=19

Hvis ikke det røde kortet bør bli strøket og Millwall-spilleren får karante kan FL, FA og alt det greiene der bare legge ned.

Har kikket uttallige ganger på dette klippet og andre på nett idag.  Det er f.... helt UTROLIG at dommeren (som har fritt innsyn til situasjonen) kan dømme straffe og rødt kort på dette !!!   Det virker jo nesten utgjort at han skulle gjøre dette mot oss (visstnok utvist 4 Leeds spillere tidligere)  Bellusci, Byram, Beckford og nå Berardi (B-Gjengen !!)

Nå må klubben protestere og vise sin misnøye over sånn dømming, dette her er svært ødeleggende for fotballen ; Millwall fikk Kinder egget (straffe, utvisning og potensiell ledelse) og 3 poeng ved å jukse til seg et straffespark !!!  Se også hvordan spilleren mottar gratulasjoner etter dommerens avgjørelse ; det er disgusting !  Om det er Leeds spillere som oppfører seg sånn (ja, Bamford har prøvd og jeg liker det ikke) så fortjener de bot og karantener.  Vi som klubb behøver heller ikke "be" om dette i kamper - da FÃ…R vi straff også, GARANTERT !
Nei, det blir patetisk å se på fotball kamper når spillere blir "premiert" med straffe, rødt kort til motstander og potensielt 3 poeng ved juks på denne måten.  Dette er ikke bra for fotballen og må slås ned på.  Jeg tviler såklart, med alle Leeds venner, at dette blir straffet av noe slag av EFL.  Vi fikk fair Play prisen selv av FIFA, men å regne med noe fair play av regelrytterne i den engelske ligaen, nei det kan vi neppe forvente !!!! >:( >:( >:(

Berardi bør slippe karantene og Milwall spiller bør få to kampers karantene. Det er vel likt med det Bamford og Gayle fikk.

At Milwall spillerne jubler og gratulerer spissen er godt innafor. Det er jo helt umulig for dem å vite hva som skjedde.

Veldig spent på hva dommen i denne saken blir. Det er en helt matchavgjørende feil og bør absolutt få konsekvenser for dommern.

Stut og Fjærkre

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #230 på: Oktober 08, 2019, 12:42:32 »
På tide å hente fram denne gamle linken:

https://www.skysports.com/football/news/11095/10970106/fa-introduces-retrospective-action-and-two-match-bans-for-diving

EFL har verktøyet og myndigheten til å straffe Millvall spilleren (som jeg ikke gidder å finne ut navnet på), det gjenstår bare å se om de har viljen og rettferdighetssansen.

Leedsfan

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #231 på: Oktober 08, 2019, 13:04:12 »
På tide å hente fram denne gamle linken:

https://www.skysports.com/football/news/11095/10970106/fa-introduces-retrospective-action-and-two-match-bans-for-diving

EFL har verktøyet og myndigheten til å straffe Millvall spilleren (som jeg ikke gidder å finne ut navnet på), det gjenstår bare å se om de har viljen og rettferdighetssansen.

Det som kommer til å skje er at Berardi slipper utestengelse, de kommer til å si at det ikke var en dive og at det ikke skulle vært rødt fordi Phillips var ved siden av, men straffa var klar!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

pedro

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #232 på: Oktober 08, 2019, 18:10:38 »
Det røde kortet er nå omgjort og Berardi slipper karantene, står på den offisielle sida vår!
Leedsomaniac

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2613
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #233 på: Oktober 08, 2019, 18:21:02 »
Det røde kortet er nå omgjort og Berardi slipper karantene, står på den offisielle sida vår!

Det er den uthevede biten som er utrolig!!!

Phil Hay
@PhilHay_


Millwall's Tom Bradshaw will not be cited for deceiving a match official. FA says that footage of the incident was reviewed and showed contact was made by Berardi. On that basis it wasn't referred to a three-man panel of ex match officials. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: Kamp vs Millwall@The Den lørdag 05.10.19 kl 16:00 på LUTV
« Svar #234 på: Oktober 08, 2019, 18:31:37 »
På tide å hente fram denne gamle linken:

https://www.skysports.com/football/news/11095/10970106/fa-introduces-retrospective-action-and-two-match-bans-for-diving

EFL har verktøyet og myndigheten til å straffe Millvall spilleren (som jeg ikke gidder å finne ut navnet på), det gjenstår bare å se om de har viljen og rettferdighetssansen.

Det som kommer til å skje er at Berardi slipper utestengelse, de kommer til å si at det ikke var en dive og at det ikke skulle vært rødt fordi Phillips var ved siden av, men straffa var klar!
...og sånn ble det! Maks irriterende!

Sent fra min Mi A2 via Tapatalk

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.