Skrevet av Emne: Billetter til Birmingham-kampen...  (Lest 1305 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Killa

Billetter til Birmingham-kampen...
« på: Oktober 09, 2019, 12:21:30 »
Hei

Vet at dette emnet kanskje hører hjemme under "På tur til England" - men spør likevel her ettersom mange flere leser OEF.
Kampen er jo som kjent utsolgt, men jeg har fått tilbud om å kjøpe 2 billetter på Family Stand. Dette er jo rabatterte billetter som krever at man har med 1 person under 21 år eller en senior pr gruppe.
Spørsmålet er om 2 voksne nordmenn slipper inn med slike billetter? Hvor strenge er de på dette? Kan de gjøre unntak?

Mvh Knut

Stut og Fjærkre

Sv: Billetter til Birmingham-kampen...
« Svar #1 på: Oktober 09, 2019, 12:30:43 »
Tok med gutta på familietribunen på WBA kampen, da slo det meg at det blir færre og færre barn og eldre der. På radene rundt oss satt det bare middelaldrende gubber. Husker at jeg tenkte at her må det jukses veldig mye. Konsekvensen under kampen var at tribunen oppførte seg som en voksentribune der alle reiste seg ved hvert angrep, dermed fikk jeg god trening da jeg halve tiden måtte løfte minstemann slik at han fikk sett kampen.

Tilbake til spørsmålet, billettene skannes foran de samme ubemannede rotasjonsgrindene som alle andre tilskuere går gjennom, så i praksis er det ingen alderskontroll på kampdagen. Kontrollen foregår på kjøpstidspunktet da halvparten av gruppen som kjøper billettene må ha jr. medlemskap.
« Siste redigering: Oktober 09, 2019, 12:46:09 av Stut og Fjærkre »

Killa

Sv: Billetter til Birmingham-kampen...
« Svar #2 på: Oktober 10, 2019, 12:22:38 »
Tok med gutta på familietribunen på WBA kampen, da slo det meg at det blir færre og færre barn og eldre der. På radene rundt oss satt det bare middelaldrende gubber. Husker at jeg tenkte at her må det jukses veldig mye. Konsekvensen under kampen var at tribunen oppførte seg som en voksentribune der alle reiste seg ved hvert angrep, dermed fikk jeg god trening da jeg halve tiden måtte løfte minstemann slik at han fikk sett kampen.

Tilbake til spørsmålet, billettene skannes foran de samme ubemannede rotasjonsgrindene som alle andre tilskuere går gjennom, så i praksis er det ingen alderskontroll på kampdagen. Kontrollen foregår på kjøpstidspunktet da halvparten av gruppen som kjøper billettene må ha jr. medlemskap.
Ok, takk for svar!! Da trur jeg vi tar sjansen! MOT!