Skrevet av Emne: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV  (Lest 20631 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

palle

Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #120 på: November 30, 2019, 17:53:23 »
Eddie inn. :)

Har vel hatt bedre innhopp...
...ooo, vi vandrar saman...

Andersen

Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #121 på: November 30, 2019, 17:58:36 »
Nok en seier  ;D meget overbevisende sådan ! God hælj med supportere !  ;D

RoarG

Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #122 på: November 30, 2019, 18:00:28 »
Endelig en storseier ;D. Godt å se både Costa og Klich tegne seg på scoringslisten.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #123 på: November 30, 2019, 18:00:32 »
Merkelig å ikke sitte en lørdag uten å være nervøs for om Leeds klarer det eller ikke

Jepp. Nærmest uvirkelig. Herlig!

Forest ser ut til miste 2 eller 3 poeng også.
Spiller relativt liten rolle hvem som vinner i kampen Preston - WBA. WBA regner jeg vil være "der opp" uansett.
Preston er jeg usikker på om holder sesongen godt, så greit nok om de vinner.....

Cannavaro

Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #124 på: November 30, 2019, 18:01:58 »
Grattis alle, dette var en fin seier....måtte det bli flere i tida fremover.  Flotters at Klich melder seg på med noen scoringer og Costa mål også.  Dallas er neste som må få putta......
Nå er det to nabo oppgjør ; borte mot Hudders og hjemme mot Hull.  6 poeng der vil være konge !! Synd Kalvin må sone nå....noen som vet HVOR mange kamper ??
MFLU - Miracles For Leeds United

RoarG

Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #125 på: November 30, 2019, 18:03:20 »
Grattis alle, dette var en fin seier....måtte det bli flere i tida fremover.  Flotters at Klich melder seg på med noen scoringer og Costa mål også.  Dallas er neste som må få putta......
Nå er det to nabo oppgjør ; borte mot Hudders og hjemme mot Hull.  6 poeng der vil være konge !! Synd Kalvin må sone nå....noen som vet HVOR mange kamper ??
Det er vel bare 1?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

palle

Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #126 på: November 30, 2019, 18:03:44 »
Og da er det 5 poengs luke til tredjeplassen. Fortjener en juleøl nå!
...ooo, vi vandrar saman...

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #127 på: November 30, 2019, 18:05:56 »
Og da er det 5 poengs luke til tredjeplassen. Fortjener en juleøl nå!

En ????

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #128 på: November 30, 2019, 18:08:32 »
Ikke det at posession betyr så himla mye. men sjekk den adre på statistikkken

Forever Whites

Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #129 på: November 30, 2019, 18:18:03 »
Ikke det at posession betyr så himla mye. men sjekk den adre på statistikkken

Det er ganske rått!  :)
Medlem 94237

lowfields

Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #130 på: November 30, 2019, 18:19:36 »
Ganske utrolig å ha 70% possession når du leder fra det 3.min og ut kampen.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

B_Ød

Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #131 på: November 30, 2019, 18:19:45 »
du verden så godt og kunne sitte fra 70min og inn, vel vitende at dette går veien, tar gjerne flere sånne!  ;D
Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #132 på: November 30, 2019, 18:25:00 »
Bielsa på pressern:

Phillips - White solution?
Yes. He’s our most important option

Humor har han også :)
Short corner for Klich's goal - players or your idea?
We took your recommendation. (var jo tema på forrige presser)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jaho

Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #133 på: November 30, 2019, 18:34:15 »
Ganske utrolig å ha 70% possession når du leder fra det 3.min og ut kampen.

Spesielt første kvarteret i dag var helt sykt... 81-19 i possesion, og traff med 92 & av pasningene.
Minnet nesten om da 1.rekka til Sovjet spilte powerplay i hockey tidlig 80-tall... ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #134 på: November 30, 2019, 18:38:17 »
Bielsa igjen:
Leeds back on top - how significant at this stage?
It’s important. It’s a long way forward. We have to give some value to the current position because in a league like this, the future is built match by match. The most important is the regularity in every match to make a difference. We cannot talk about regularity if we don’t let the league go more forward.

How to sum up November?
One part of the competition where you win five matches. Always is good, but we also know we won two matches against Luton and Reaing very late on, so there are a lot of details we have to analyse. Not just winning, you have to analyse how you win every match.

Beren Cross
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ankerjon15

Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #135 på: November 30, 2019, 18:41:19 »
 ;D

jaho

Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #136 på: November 30, 2019, 18:41:47 »
Bielsa igjen:
Leeds back on top - how significant at this stage?
It’s important. It’s a long way forward. We have to give some value to the current position because in a league like this, the future is built match by match. The most important is the regularity in every match to make a difference. We cannot talk about regularity if we don’t let the league go more forward.

How to sum up November?
One part of the competition where you win five matches. Always is good, but we also know we won two matches against Luton and Reaing very late on, so there are a lot of details we have to analyse. Not just winning, you have to analyse how you win every match.

Beren Cross

Lukter vel litt Manager of the Month nå... :D...uten at Bielsa er veldig opptatt av det...sist ville han vel ikke fotograferes med tittelen heller.. :D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #137 på: November 30, 2019, 18:52:49 »
Leeds-Live sine player ratings…


Leeds United player ratings after running riot in special display against dire Middlesbrough
All of the marks out of 10 for Marcelo Bielsa's Whites against Middlesbrough


By Beren CrossDigital Sports Writer  16:54, 30 NOV 2019Updated17:03, 30 NOV 2019


Leeds United (3-1-4-1-1)
13 Kiko Casilla - six
Very little to do in a game the opposition did nothing with the small moments of pressure they had. Made a mug of Ashley Fletcher when he side stepped his charge down.

2 Luke Ayling - eight
Superb performance from the right-back, who may have had a brace on another day. Given the licence and space to bomb forward at will. Found himself inside the Boro box on more than one occasion. Never troubled in defence. Passing on point and won his fair share of free-kick as usual with the Ayling Flop.

5 Ben White - seven
Quiet and efficient afternoon for the player of the season contender. Untroubled by Britt Assombalonga.

6 Liam Cooper © - seven
Much the same as White. Did his job with no frills.

23 Kalvin Phillips - seven
Picked up a yellow which means he is suspended for next weekend's derby, but excellent otherwise. Nothing came past him.

17 Helder Costa - seven
Enjoyed his day as much as any of the forwards with this opposition, but hard to say he truly shone when he needed to until the magnificent third goal came. His moment finally arrived and you hope it unlocks weeks more of the same.

15 Stuart Dallas - seven
Like the centre-backs, Dallas did what he needed to, but never stood out for excellence. Did complete a few tasty through-balls. Not bad for a full- back.

43 Mateusz Klich - eight
Finally the performance we have been longing for from the Pole. Two goals to make us think it's 18/19 all over again. All over the pitch as usual, but finally that end product we have been yearning for.


22 Jack Harrison - six
Strange to see United score so many and Harrison be involved so little based on his importance across recent weeks. By no means a poor performance, but overshadowed by others.

19 Pablo Hernandez - seven
Not glittering Pablo, but he seemed to really enjoy the central position, pulling the strings. Will enjoy the next week to get ready for Huddersfield Town with no midweek game to tire him out.

9 Patrick Bamford - eight
Phenomenal start to the match to lift the place and reassure everyone this was one of the division's best teams battering one of its worst. Would have wanted more than one goal against such opposition, but a brilliant all-round display as Eddie Nketiah re-emerged in the rearview mirror.


Substitutes
30 Kamil Miazek
3 Barry Douglas
10 Ezgjan Alioski (on for Costa 76min) - six
Work rate as usual.

14 Eddie Nketiah (on for Bamford 79min) - six
Match already won. Swamped a little by the three-man backline.

28 Gaetano Berardi (on for Phillips 83min) - N/A

47 Jack Clarke
48 Jordan Stevens

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-player-ratings-middlesbrough-17342786
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #138 på: November 30, 2019, 18:57:05 »
Costa var bra han, sa Bielsa  - men han har mer inne. :)

Costa thoughts?

He gave a step forward today. He scored. He is developing, but he can show more impact to unbalance the game than he did today. Every week he is improving.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #139 på: November 30, 2019, 19:01:55 »
Og da er det 5 poengs luke til tredjeplassen. Fortjener en juleøl nå!

En ????

Nei, fem  ;D
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #140 på: November 30, 2019, 19:01:59 »
Gerry Mc Dermott
@gerrymcdermotya

Middlesbrough boss Jonathan Woodgate on Marcelo Bielsa and Leeds United - 'If they get in the Premier League it'll be some train to get on, it'll only go one way'

Woody:
Thoughts?
Leeds are a really good team. Best team in the Championship without a doubt. Kept on going, but just not good enough. Really good on the day. Eight academy products in the matchday squad the only positives.
Killer conceding so early. Twenty seconds to go, poor defending. They deserved to win, no doubt.

Signs you were coming back in?
Does become difficult at 2-0 down in the first half. Difficult to get back in the game. Gave me everything I had. Tried our best out there. Squad’s really thin.
We need to win our home games and see what we can do away from home. Maybe West Brom as good as that, but not many who will be as good as that.
Leeds are a top team. Coached by a top, top manager.

Difference between the sides compared to 0-0 last year
They’ve improved their squad massively.
Nketiah, Ben White, Bamford. We haven’t got anyone on loan. We’ve lost a lot of players and replaced them with young players from League One. Keep on going, keep fighting.

Bielsa conversation
Remain private, but he’s a top guy.

Bielsa:
What did you say to Woodgate? Challenging time
It’s not a good idea to give an opinion after we won and they lost. I think their players, full-backs, centre-backs, playmakers, too many important players out of the team. To think Middlesbrough we’ve seen today is the real Middlesbrough [is wrong], but we have to say from number 10 and number 30, both teams played similar. We scored in the beginning and end of the first half. Sometimes this fact makes easier the development of the match.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #141 på: Desember 01, 2019, 11:40:34 »
Bielsa er snill i sin omtale av Woodgate. Så snille er ikke Boro-fansen. Enkelte ønsker Warnock inn. Er nok ikke bare Woodgates feil. Han fikk ikke midler til nye spillere i sommer. Minner denne Gibson om enkelte tidligere Leeds-eiere?

https://footballleagueworld.co.uk/get-warnock-in-til-the-end-of-the-season-these-middlesbrough-fans-want-a-change-after-defeat-to-leeds/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #142 på: Desember 01, 2019, 14:30:34 »
Var det ikke flere enn meg som så rødskjæret i taklinga til Phillips i går?

Ikke sett noe skrevet om den.
 

RoarG

Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #143 på: Desember 01, 2019, 14:42:44 »
Var det ikke flere enn meg som så rødskjæret i taklinga til Phillips i går?

Ikke sett noe skrevet om den.
Heldig det ikke ble direkte rødt, og 3 kampers karantene da?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cannavaro

Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #144 på: Desember 01, 2019, 15:54:41 »
Var det ikke flere enn meg som så rødskjæret i taklinga til Phillips i går?

Ikke sett noe skrevet om den.

Den var det mye rødskjær i ja......hadde det vært MOT en av våre så hadde hylekoret beveget Richter... ;D ;D ;D
bra at dommeren var litt snill mot oss for en gangs skyld da...  ;)
« Siste redigering: Desember 01, 2019, 15:56:25 av Cannavaro »
MFLU - Miracles For Leeds United

stian

Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #145 på: Desember 01, 2019, 16:39:42 »
Var det ikke flere enn meg som så rødskjæret i taklinga til Phillips i går?

Ikke sett noe skrevet om den.

Den var det mye rødskjær i ja......hadde det vært MOT en av våre så hadde hylekoret beveget Richter... ;D ;D ;D
bra at dommeren var litt snill mot oss for en gangs skyld da...  ;)

Det var en knallhard takling, men rødt ville vært strengt i mine øyne. Så vidt jeg husker var han ikke så sein, og det var ikke akkurat knotter i knehøyde heller.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #146 på: Desember 01, 2019, 20:47:39 »
Var det ikke flere enn meg som så rødskjæret i taklinga til Phillips i går?

Ikke sett noe skrevet om den.

Den var det mye rødskjær i ja......hadde det vært MOT en av våre så hadde hylekoret beveget Richter... ;D ;D ;D
bra at dommeren var litt snill mot oss for en gangs skyld da...  ;)

Det var en knallhard takling, men rødt ville vært strengt i mine øyne. Så vidt jeg husker var han ikke så sein, og det var ikke akkurat knotter i knehøyde heller.

Syntes det var nærmere rødt en gult. Knallhard, helt unødvendig og sein. Om knotta er i hode, kne eller ankel høyde spiller ingen rolle. Knotter er knotter!

Men har sett mange flere styggere taklinger i CC hvor dommern vinker spillet videre, så sånn sett hadde kanskje rødt vært strengt!

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #147 på: Desember 01, 2019, 21:26:34 »
Var det ikke flere enn meg som så rødskjæret i taklinga til Phillips i går?

Ikke sett noe skrevet om den.

Den var det mye rødskjær i ja......hadde det vært MOT en av våre så hadde hylekoret beveget Richter... ;D ;D ;D
bra at dommeren var litt snill mot oss for en gangs skyld da...  ;)

Det var en knallhard takling, men rødt ville vært strengt i mine øyne. Så vidt jeg husker var han ikke så sein, og det var ikke akkurat knotter i knehøyde heller.

Syntes det var nærmere rødt en gult. Knallhard, helt unødvendig og sein. Om knotta er i hode, kne eller ankel høyde spiller ingen rolle. Knotter er knotter!

Men har sett mange flere styggere taklinger i CC hvor dommern vinker spillet videre, så sånn sett hadde kanskje rødt vært strengt!

Jeg venta på det røde, overlykkelig over at det ble gult!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Geiremann

Sv: Kamp: vs Middlesbrough, @Elland Road, lørdag 30/11, kl 16.00 LUTV
« Svar #148 på: Desember 02, 2019, 00:28:48 »
Ikke helt enig med at Jack Harrison ikke var involvert.

22 Jack Harrison - six
Strange to see United score so many and Harrison be involved so little based on his importance across recent weeks. By no means a poor performance, but overshadowed by others.


Det er han som skaper sjansen hvor det første målet kommer. En herlig tofotsdribling ved sidelinjen, fullt tempo mot mål, og et glimrende innlegg til Bamford. Målet kommer noen sekunder etterpå.
I tillegg slår han også langpasningen til Bamford som slår inn foran mål til Klich ved mål nummer to.
To involveringer av Jack Harrison av ekstremt høy klasse spør du meg, og helt matchavgjørende!
Member of "The Peterborough eight".