Skrevet av Emne: dårligste Leeds spiller noensinne??  (Lest 25682 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cebhin

dårligste Leeds spiller noensinne??
« på: Mai 09, 2006, 19:33:51 »
Crainey.. utvilsomt.. Er nesten glad han ble utvist så vi slipper å se hans trege bakdel når han jager høyrevingen til motstanderen etter nok en gang vært for treg eller bommet en tackling..
Forferdelig å se en slik spiller på mitt elskede Leeds.. Huff!!!

Er jo egentlig et under at vi har klart å komme oss så høyt med han på laget...

Vi mp nok handle en venstreback ja..

baste

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #1 på: Mai 09, 2006, 19:55:29 »
Crainey står ikke høyt i kurs hos meg heller....sånn er det med den saken. Han har spilt mange kamper og vi er i Play off, så all honør til Crainey for hans bidrag. Håper virkelig vi forsterker v.back til neste sesong..i P.L...

stian

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #2 på: Mai 09, 2006, 20:23:53 »
Han har vel en tendens til å spille seg opp i andre omgang, om ikke annet... Bør vel vurdere å bytte ham inn etter første omgang, da...[:D]

Tviler veldig sterkt på at Crainey fortsatt spiller førstelagsfotball for Leeds neste sesong, enten vi rykker opp eller ei





'I can see the carrot at the end of the tunnel.' - STUART PEARCE

pale

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #3 på: Mai 09, 2006, 20:36:40 »
OK, jeg er helt enig i at Crainey ikke holder mål.
Men denne overskriften skyter da langt over det samme målet.

Jeg så for meg en Strandli, Roque JR, eller Rush-debatt her nå.

Og Crainey har da i rettferdighetens navn hatt noen brukbare kamper også.
Men for all del, en ny venstreback er et must, eller ny venstrekant så Lewis kan spille på backen.

rasandeokse

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #4 på: Mai 09, 2006, 20:37:06 »
Jeg synes Crainy i likhet med Gregan får mye ufortjent kritikk. I går var crainy bunnsolid defensivt, men dårlig fremover. Mange feil passninger. Mye av dette tror jeg skyldes intensiteten i kampen, ikke lett alltid slå like gode passninger då. Er enig i at dette gjerne er en posisjon som må forsterkes før en evt premier league retur om ikke Harding tar seg sammen. Crainy har nok ikke flere gir å spille på. Men etter min mening er han god defensivt og dette er nok hovedgrunnen til at han blir foretrukket foran Harding. I dagens fotball er det derimot veldig viktig med backer som kan bidra fremover på banen, skape 2 mot 1 situasjoner og slå fine crosser i boxen. og her faller crainey gjennom.
 

Jon R

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #5 på: Mai 09, 2006, 21:07:33 »
quote:
Originally posted by rasandeokse

 I går var crainy bunnsolid defensivt  


Så vi samme kamp? Crainey sviktet gjenntatte ganger i posisjoneringen og sideforskyvningen, han tapte flere rene løpsdueller, solgte seg flere ganger altfor lett i duell mann mot mann, han vingen som kom innpå for Ormerod fikk til tider en parkeringsplass å boltre seg på ( noe som seff også skyldes dårlig jobb av Lewis). Tar vi med at Crainey nesten aldri klarer å komme tett nok opp i ballfører før innlegget slåes, er vi ganske langt unna bunnsolid defensivt. På plussiden hører det med at han tross alt vinner mange dueller, og det røde kortet var brutalt hardt idømt. Noen tidenes verste Leeds spiller er han uansett ikke. Vi hadde tross alt spillere som Bobby Mc Donald og Brian Caswell i samme posisjon på det glade 80 tallet. [B)]

Jon R.
« Siste redigering: Mai 09, 2006, 21:10:31 av Jon R »
Jon R.

Milou

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #6 på: Mai 09, 2006, 21:07:44 »
Einig med siste talar. Crainey vil bli sakna i finalen. Alternativa til Crainey er ikkje noko betre. Beste erstattar er sannsynlegvis Frazer.

Erik_

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #7 på: Mai 09, 2006, 21:27:07 »
Jeg vil si meg uenig med nest-siste taler. Bare for å være det for en gangs skyld. Ikke for at jeg er det egentlig. For nå er jeg lei av at han alltid skriver ordene ut av munnen på meg. [:o)]

Jeg er en av disse få personene som alltid prøver å se det positive i enhver spiller. Og dernest nekter å kaste meg med i at spillere ikke er gode nok, etc. At det alltid er et forbedringspotensiale. Men det jeg fikk se av Crainey i går var rett og slett horribelt. (Nå skal det sies at jeg satt med nervøse rykninger under hele kampen da). Men hvis han ikke forbedrer seg kraftig, så ser jeg ikke at han har noe fremtid på laget neste sesong. Jeg var nesten sikker på at han kom til å lage straffe den gangen han rygget, rygget, rygget og taklet motspilleren. Men heldigvis ballen først... Han virket usikker i det meste av det han foretok seg. Pasningene var av en laber klasse, særlig de korte. Dog var han noe bedre i hjemmemøtet mot Preston. Men at han har kommet seg gjennom nåløyet og spilt for Celtic er meg en gåte. Kanskje kunne han trengt å sette seg ned sammen med meg og Ricketts rundt et bord, slik at vi kan snakke om de fine tingene med livet... [:)]

Ble utrolig nok nesten glad for at han ble utvist, slik at Richardson kan bekle venstrebacken i finalen. Ser for meg en vanlig 4-3-3 formasjon. Og da passer han nok best på backen.

(Men den aller dårligste spilleren i Leeds gjennom tidene ligger han et lite stykke unna da, ennå...)

R - R

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #8 på: Mai 09, 2006, 23:25:25 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by rasandeokse

 I går var crainy bunnsolid defensivt  


Så vi samme kamp? Crainey sviktet gjenntatte ganger i posisjoneringen og sideforskyvningen, han tapte flere rene løpsdueller, solgte seg flere ganger altfor lett i duell mann mot mann, han vingen som kom innpå for Ormerod fikk til tider en parkeringsplass å boltre seg på ( noe som seff også skyldes dårlig jobb av Lewis). Tar vi med at Crainey nesten aldri klarer å komme tett nok opp i ballfører før innlegget slåes, er vi ganske langt unna bunnsolid defensivt. På plussiden hører det med at han tross alt vinner mange dueller, og det røde kortet var brutalt hardt idømt. Noen tidenes verste Leeds spiller er han uansett ikke. Vi hadde tross alt spillere som Bobby Mc Donald og Brian Caswell i samme posisjon på det glade 80 tallet. [B)]

Jon R.




Må sei meg einig. Crainey framkalte raseri kvar gang dei angreip på sida hans. Sjølv når det var ein mot ein sto han 10 meter unna ballførar, som fekk legge upressa inn eller fekk springe inn i 16-meteren. Det er berre flaks og dyktigheit av midtstopparane våre at Preston aldri fekk avslutta frå 16-meteren etter Crainey sine feilplasseringar.

Veit ikkje kva som er det beste alternativet til neste kamp, men eg er glad vi slepp Crainey. Synst Harding gjorde ein betre jobb enn Crainey, og samstundes kan både Pugh og Frazer nyttast der. Lewis vil eg ha på kanten, og Killa vil eg ha i midtforsvaret med Gregan, evt. Butler om han er frisk.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]
- Rune

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #9 på: Mai 09, 2006, 23:35:51 »
quote:
Originally posted by R - R
Må sei meg einig. Crainey framkalte raseri kvar gang dei angreip på sida hans. Sjølv når det var ein mot ein sto han 10 meter unna ballførar, som fekk legge upressa inn eller fekk springe inn i 16-meteren. Det er berre flaks og dyktigheit av midtstopparane våre at Preston aldri fekk avslutta frå 16-meteren etter Crainey sine feilplasseringar.

Veit ikkje kva som er det beste alternativet til neste kamp, men eg er glad vi slepp Crainey. Synst Harding gjorde ein betre jobb enn Crainey, og samstundes kan både Pugh og Frazer nyttast der. Lewis vil eg ha på kanten, og Killa vil eg ha i midtforsvaret med Gregan, evt. Butler om han er frisk.

- Rune



Nå har jeg hatt den udelte glede av å sitte ved siden av Rune på "Fottiken" i begge semifin.-kampene, og jeg kan bekrefte raseriet hans [:D]
...det verste er at det smitter, det blir en selvbekreftelse når ting du forventer/frykter (ala det at han aaaldri går tett i motspiller...) stadig vekk inntreffer...

Tror jeg overser både en evt "friskmeldt" Crainey, Harding, Killa, Pugh ...og tildeler  Frazer v.back-jobben...

På permanent basis, inntil Kelly pensjonerer seg slik at Fraz kan skifte til sin "egentlige" side.

Edith: "Med hensyn til Lewis så er jeg såpass skremt av hans manglende støtte bakover fra sin vingposisjon at jeg ikke tør å sette ham på v.backen, selv om US of A tydeligvis tør - innimellom."



Og da "tar jeg en veteranen" og skjønner godt at du er enig med meg i det [:)]




"What kind of house is this", he said
"Where I have come to roam?"
"It's not a house," said Judas Priest
"It's not a house, it's a home"

B.Dylan
« Siste redigering: Mai 09, 2006, 23:39:53 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ronald

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #10 på: Mai 09, 2006, 23:36:47 »
[^][^]
Crainey er ikke Leeds dårligste gjennom tidene, men jammen hoppet hjerte over mange slag de gangene han var innvolvert i går. Når utvisningen kom var det jo i en typisk crainey situasjon, der han er alt for sein. Når det er sagt så følte eg med Crainey som eg gjorde med Gordon Mcqueen mot Barca i semien. Det ville vært synd om det fikk innvirkning på kamp utfallet. Tenk hvilken syndebukk han hadde blitt.

Du holder med laget uansett.
LEEDS FOREVER

Kickthemdown

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #11 på: Mai 10, 2006, 00:17:27 »
quote:
Originally posted by rasandeokse

Jeg synes Crainy i likhet med Gregan får mye ufortjent kritikk. I går var crainy bunnsolid defensivt, men dårlig fremover. Mange feil passninger. Mye av dette tror jeg skyldes intensiteten i kampen, ikke lett alltid slå like gode passninger då. Er enig i at dette gjerne er en posisjon som må forsterkes før en evt premier league retur om ikke Harding tar seg sammen. Crainy har nok ikke flere gir å spille på. Men etter min mening er han god defensivt og dette er nok hovedgrunnen til at han blir foretrukket foran Harding. I dagens fotball er det derimot veldig viktig med backer som kan bidra fremover på banen, skape 2 mot 1 situasjoner og slå fine crosser i boxen. og her faller crainey gjennom.

Veldig veldig feil. Crainey var dirkete grusom i går både defensivt og offensivt. Jeg er lettet over at vi slipper han i Cardiff [:)] Feilplassert, middels fart, kan ikke takle og kan ikke slå en eneste god pasning fremover på banen. Med andre ord. Totalt nyttesløs. Killa på back i finalen med Butler og Gregan sentralt? Det kan bli løsningen..

Killa

Sheridan

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #12 på: Mai 10, 2006, 00:56:00 »
quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by R - R
Må sei meg einig. Crainey framkalte raseri kvar gang dei angreip på sida hans. Sjølv når det var ein mot ein sto han 10 meter unna ballførar, som fekk legge upressa inn eller fekk springe inn i 16-meteren. Det er berre flaks og dyktigheit av midtstopparane våre at Preston aldri fekk avslutta frå 16-meteren etter Crainey sine feilplasseringar.

Veit ikkje kva som er det beste alternativet til neste kamp, men eg er glad vi slepp Crainey. Synst Harding gjorde ein betre jobb enn Crainey, og samstundes kan både Pugh og Frazer nyttast der. Lewis vil eg ha på kanten, og Killa vil eg ha i midtforsvaret med Gregan, evt. Butler om han er frisk.

- Rune





På permanent basis, inntil Kelly pensjonerer seg slik at Fraz kan skifte til sin "egentlige" side.

Edith: "Med hensyn til Lewis så er jeg såpass skremt av hans manglende støtte bakover fra sin vingposisjon at jeg ikke tør å sette ham på v.backen, selv om US of A tydeligvis tør - innimellom."



Og da "tar jeg en veteranen" og skjønner godt at du er enig med meg i det [:)]




"What kind of house is this", he said
"Where I have come to roam?"
"It's not a house," said Judas Priest
"It's not a house, it's a home"

B.Dylan



Håper inderlig vi henter en ANNEN back enn Richardson den dagen King Kelly legger støvlene på hylla. Jeg tror ikke Frazer blir noe annet enn en suqadplayer i Leeds....og forsvinner før eller siden pga lite spill.

Og at Crainey spiller er ett mysterium.
Mannen har jo betong i fotballskoa.
Null kontroll.


« Siste redigering: Mai 10, 2006, 00:58:21 av Sheridan »

Jon R

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #13 på: Mai 10, 2006, 01:00:53 »
quote:
Killa på back i finalen med Butler og Gregan sentralt? Det kan bli løsningen..

Killa



Nope. Venstre backen bør tilhøre Frazer, slik jeg har argumentert for siden ifjor sommer. Bortkastede penger på Harding og Crainey, så lenge vi allerede hadde Frazer og Pugh i stallen. Please, rendyrke Frazer i den posijonen og glem Nils Johan Semb snakket om "naturlig oppspillsbein" eller fandens oldemor. [:)]

Jon R.
« Siste redigering: Mai 10, 2006, 01:12:23 av Jon R »
Jon R.

Sheridan

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #14 på: Mai 10, 2006, 01:04:33 »
Kilgallon SKAL spille i midtforvaret.
Han SKAL forbli der. I neste kamp OG I FREMTIDEN.
Harding løser venstrebacken.
Tror han kan bli bra på litt sikt...og løser den oppgaven bedre enn Crainey


B-m

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #15 på: Mai 10, 2006, 05:59:24 »
Snakk om å ta av, alle vet jo at Ian Harte er den dårligste noensinne! ;) Virker som om Crainey har enorme nerver ute på banen, synes litt synd i ham. Har trossalt bare spilt noe over 60 kamper som proffesjonell fotballspiller, er urutinert og har sikkert en del og lære. Don't be so hard om him!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

h.b

  • Gjest
Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #16 på: Mai 10, 2006, 06:03:02 »
Brolin og Okon sier nå jeg



AndyMathie

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #17 på: Mai 10, 2006, 06:07:01 »
Alt anna enn Crainey fungerer på venstre back så legger æ diskusjonen død.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Papi

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #18 på: Mai 10, 2006, 16:47:13 »
Få tak i Wayne Bridge når vi rykker opp... Ferdig i Chelsea og det må da vere betre og spille for Leeds eller Fulham?

Crainey duger ikke til førstelagsspill, er nok borte frå startoppstillinga neste år....

Leeds mest talentløse spiller må vera Thomas Brolin... Djissess...:p
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

pale

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #19 på: Mai 10, 2006, 16:52:09 »
Brolin var absolutt ikke talentløs!
Har du sett han spille landskamper for Sverige?

Han hadde faktisk noen brukbare kamper for Leeds også, men han fikk jo overhodet ikke tillit fra Wilkinson. Var vel litt skadet også?
Ikke at han var et godt kjøp, men tidenes værste? Djissess....

R - R

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #20 på: Mai 10, 2006, 17:27:11 »
Brolin var ganske så talentlaus når han kom til Leeds. Feit, utrent, skada, osv... Han var jo stor under VM i 94, men stjerna hans dalte kjapt etter det. At Leeds var villige til å betale £4,5m pund (?) er jo ei gåte.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]
- Rune

pale

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #21 på: Mai 10, 2006, 17:30:07 »
Hva betyr så talentløs?

Det betyr vel at han ikke har talent?
Mener du virkelig at Brolin ikke hadde talent?
Feit, utrent og skada er ikke det samme som talentløs.
At han spilte dårlig for Leeds er en annen sak!

Papi

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #22 på: Mai 10, 2006, 17:33:31 »
klart hadde Brolin talent, men for Leeds var han helt talentløs... andre ord for og forklare er: ræva, elendig, helt bak mål osv.. Tror kanskje du skjønner kva eg meiner nå...
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

pale

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #23 på: Mai 10, 2006, 17:34:18 »
Jepp, da er alt klart ;)

Hilsen Pål, norsklærer

asLeeds

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #24 på: Mai 10, 2006, 18:02:00 »
quote:
Originally posted by h.b

Brolin og Okon sier nå jeg





  HARTE??????nei,nei,nei. synst han gjorde mykje bra
for LEEDS eg!!!
sorry men trur eg havne på F.strandli..........

asleeds 4389
DALHEIM WHITES

asLeeds

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #25 på: Mai 10, 2006, 18:03:46 »
hehehehe, bomma litt her,men rekne med dåke forstår ka eg svarte på.......
DALHEIM WHITES

Lars E

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #26 på: Mai 10, 2006, 18:04:19 »
Konklusjon: Crainey er crap, og Brolin var lat og feit.

Forever Leeds
Forever Leeds

TomasBrolin

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #27 på: Mai 10, 2006, 19:55:01 »
Tomas Brolin, lat og feit og en skandale For Leeds.
Men Brolin i Sverige sin VM tropp som tross alt tok Bronse i VM i 1994, var noe helt annet.

En ypperlig spiller med en heidundrende nedtur, litt sånn Gazza Light preg over godeste sko/støvsuger selger Brolin.
 

ToreLA

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #28 på: Mai 10, 2006, 22:27:31 »
I min tid som Leedssupporter er det ihvertfall ikke Crainey som kommer verst ut. Tror faktisk det er Raul Bravo. Makan til flopp! Tragisk dårlig spiller. Desto pussigere å stadig se ham fra start i Real Madrid.


----------------------
The Worlds first analyst/therapist - Analrapist


www.thelist.no


B-m

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #29 på: Mai 10, 2006, 22:29:26 »
quote:
Originally posted by ToreLA

I min tid som Leedssupporter er det ihvertfall ikke Crainey som kommer verst ut. Tror faktisk det er Raul Bravo. Makan til flopp! Tragisk dårlig spiller. Desto pussigere å stadig se ham fra start i Real Madrid.



Så konklusjonen her er at det kanskje er lite håp for Crainey?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?