Skrevet av Emne: dårligste Leeds spiller noensinne??  (Lest 26377 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ToreLA

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #30 på: Mai 10, 2006, 22:37:14 »
Absolutt! Barca neste?


----------------------
The Worlds first analyst/therapist - Analrapist


www.thelist.no


B-m

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #31 på: Mai 10, 2006, 23:15:34 »
quote:
Originally posted by ToreLA

Absolutt! Barca neste?



Let's not over-do it [:D]
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Leedsulf

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #32 på: Mai 11, 2006, 00:02:35 »
Tror jeg holder en knapp på den godeste Jacob Burns.
Makan til spiller tror jeg aldri jeg har sett i Premier League.

Cebhin

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #33 på: Mai 11, 2006, 01:45:07 »
Min mening er hvertfall at Crainey er den dårligste spilleren jeg har sett i Leeds drakt, men det var altså ingen konklusjon.. er sikkert mange som er uenig.. og det er bra:)

Men i mine øyne altså.. så er Crainey det svakeste jeg har sett til nå som Leeds fan,, ærmer seg treogtjue av mine tilsammen femogtjue så har sett noen dårligere spillere gjennom tiden:) Men Ian Harte?? greit nok, han var ikke noe fartsvidunder... men det som hever han over Crainey hvertfall var hans dødballer.... skulle likt å se Crainey sette frispark som Hartey...

Zahedi

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #34 på: Mai 11, 2006, 02:13:21 »
tidenes dårligste leeds spiller må jo være roque junior eller en av de marseille floppene som ble leid inn 03-04 sesongen!!! håper det er mange som er enig med meg der ass!!

Shayan
Shayan

Runar

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #35 på: Mai 11, 2006, 02:52:02 »
definetivt rouque junior
 

B-m

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #36 på: Mai 11, 2006, 05:22:23 »
Skjønner egentlig ikke hvorfor poste slike negative dritt-tråder rett etter en super seier!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #37 på: Mai 11, 2006, 05:36:22 »
quote:
Originally posted by B-m

Skjønner egentlig ikke hvorfor poste slike negative dritt-tråder rett etter en super seier!


For én gangs skyld skal jeg offentlig være enig med Bjønna...
Selv Frank Strandli hadde min støtte da han var Leedsspiller, ja... om jeg ikke husker feil håpte jeg stadig på at Thomas B også skulle bli kvitt fettet og begynne som fotballspiller igjen... (dengang ei, men håpet hadde jeg).

Asbjørn, styremedlem i Bjønnas "Vi støtter alle Leeedsspillere vi...", også kjent som VSALV




"What kind of house is this", he said
"Where I have come to roam?"
"It's not a house," said Judas Priest
"It's not a house, it's a home"

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B-m

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #38 på: Mai 11, 2006, 05:38:54 »
quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by B-m

Skjønner egentlig ikke hvorfor poste slike negative dritt-tråder rett etter en super seier!


For én gangs skyld skal jeg offentlig være enig med Bjønna...
Selv Frank Strandli hadde min støtte da han var Leedsspiller, ja... om jeg ikke husker feil håpte jeg stadig på at Thomas B også skulle bli kvitt fettet og begynne som fotballspiller igjen... (dengang ei, men håpet hadde jeg).

Asbjørn, styremedlem i Bjønnas "Vi støtter alle Leeedsspillere vi...", også kjent som VSALV



HEHE[:D] Genialt! Med på den jaaa [8D]
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Hartey

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #39 på: Mai 11, 2006, 09:01:52 »
Sa ni dummaste, då måste det bli Brolinidioten
 

stian

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #40 på: Mai 11, 2006, 15:51:34 »
quote:
Originally posted by Hartey

Sa ni dummaste, då måste det bli Brolinidioten



Brolin, dum?? Jeg har hørt at han hadde "straight A's" på støvsugerselger-akademiet...





'I can see the carrot at the end of the tunnel.' - STUART PEARCE

rafdal

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #41 på: Mai 19, 2006, 01:02:46 »
da må vera crainey... finale uten crainey kan berre gå ein vei og da er opp!!
 

jarle

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #42 på: Mai 19, 2006, 01:56:54 »
I nyere tid: Paul Okon... Ble foretrukket foran Dacourt??? rart vi rykket ned... f**king hell!!! Sjakktrekk!!!
Strandli er og blir en klassiker...
Ellers tipper jeg det var mye godsaker på vårt uforglemmelige 10 år - 80 tallet....

Noen som sitter med gamle lagoippstillinger???

Jon R

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #43 på: Mai 19, 2006, 03:33:34 »
quote:
Originally posted by jarle

I nyere tid: Paul Okon... Ble foretrukket foran Dacourt??? rart vi rykket ned... f**king hell!!! Sjakktrekk!!!


Okon var kanskje ikke verdens beste midtbanespiller, men nedrykket skal han ikke ha skylden for, siden han ikke spilte kamper for Leeds den sesongen. [8)]

Jon R.
« Siste redigering: Mai 19, 2006, 03:35:05 av Jon R »
Jon R.

trosetti

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #44 på: Mai 19, 2006, 04:36:20 »
quote:
Originally posted by ToreLA

I min tid som Leedssupporter er det ihvertfall ikke Crainey som kommer verst ut. Tror faktisk det er Raul Bravo. Makan til flopp! Tragisk dårlig spiller. Desto pussigere å stadig se ham fra start i Real Madrid.


----------------------
The Worlds first analyst/therapist - Analrapist


www.thelist.no



Raul er jo til tider fantastisk i Real, men må si meg enig i at han var en flop på Elland.

God, shave your legs, og heia Leeds United!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Ove

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #45 på: Mai 19, 2006, 05:11:58 »
Fra "litt eldre dager" så kommer man ikke unna Peter Barnes, som man kjøpte for en (den gang) rekordsum. Han konkurrerer med Brolin om tittelen.

I nyere tid har vi mange eksempler. Vi har kjøpt flere skotske unggutter for få år siden, og i år har vi f.eks. Marques og han karen vi hentet fra Boro (har alt glemt navnet hans). Det må jo være bomkjøp når de ikke engang får et eneste minutt på A-laget!
 

agehvitstein

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #46 på: Mai 19, 2006, 13:24:14 »
80-tallet har jo en rekke kandidater. Nevner i fleng Ron Sinclair, David Harle, Brian
Legendarisk talentløs back på venstresiden om jeg ikke husker feil.
 

agehvitstein

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #47 på: Mai 19, 2006, 13:27:07 »
Ronnie Robinson. (sorry! Datt ut.)
Brian Caswell en god nummer to.
 

MrK

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #48 på: Mai 19, 2006, 19:20:17 »
trodde dette var Brolin el. Fat Frank
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #49 på: Mai 19, 2006, 21:04:09 »
quote:
Originally posted by MrK

trodde dette var Brolin el. Fat Frank



Brolin var grusom, Strandli var grusom, Crainey er grusom dessverre og Okon var forferdelig!
Yeboahs vitne

baste

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #50 på: Mai 19, 2006, 22:41:56 »
Hva med Burns? Var ikke han rimelig talentløs. Brolin slår vel ingen, overvektig, lat j*vel...

Pettersen97

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #51 på: Mai 20, 2006, 00:26:40 »
HARRY KEWELL.. dær e den spillern æ misslike stærkes.. jo han va go da han trivdes i klubben men så vendte han klubben som har gitt han en karriere å et "navn" ryggen.. ætter d har han vært mitt store hatobjekt.. at han nu e en flopp i Liverpool e så gått å se, å d å høre at mange pool fans misslike han åsså jør gått i et Leeds hjærte:)

Men sånn spillemæssi så e d væll Roque Jr. man har rynka mæst på næsa til i seinere tid. et stort navn men talæntløs i Leeds trøya.

Ian Rush åsså.. et tabbekjøp uten like.. ka skal en mann i midten av 30åran i en ambisiøs klubb som Leeds e å va da han va dær.. All honnør til Rush for d han jore i si storhetsti men i Leeds viste han ikke nåkka..

Brian Deane va en mann æ ikke fatta at Leeds brukte dn første gangen han va i klubben, men han jælpa åss jo i fjord da, å takk skal han ha for d:)

Marching On Together folkens:)

SAP
The Mighty Whites

trosetti

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #52 på: Mai 20, 2006, 00:37:02 »
quote:
Originally posted by sap7

HARRY KEWELL.. dær e den spillern æ misslike stærkes.. jo han va go da han trivdes i klubben men så vendte han klubben som har gitt han en karriere å et "navn" ryggen.. ætter d har han vært mitt store hatobjekt.. at han nu e en flopp i Liverpool e så gått å se, å d å høre at mange pool fans misslike han åsså jør gått i et Leeds hjærte:)

Men sånn spillemæssi så e d væll Roque Jr. man har rynka mæst på næsa til i seinere tid. et stort navn men talæntløs i Leeds trøya.

Ian Rush åsså.. et tabbekjøp uten like.. ka skal en mann i midten av 30åran i en ambisiøs klubb som Leeds e å va da han va dær.. All honnør til Rush for d han jore i si storhetsti men i Leeds viste han ikke nåkka..

Brian Deane va en mann æ ikke fatta at Leeds brukte dn første gangen han va i klubben, men han jælpa åss jo i fjord da, å takk skal han ha for d:)

Marching On Together folkens:)

SAP



Brian Deane var jo schæfer under Wilko. Ã… påstå at Deane er den dårligste Leeds-spilleren noensinne, er det samme som å si at det er lurt å pisse på det Pakistanske flagget.

God, shave your legs, og heia Leeds United!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

BERGH

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #53 på: Mai 20, 2006, 01:48:15 »
Enig med Killa

Jeg tror "the boss" setter inn Butler og Killgallon ut på venstre back

Hvis ikke så blir det Richardson

Du vet når en spiller scorer så får`n spille neste gang

Men som sagt jeg føler det er bevisst stille rundt Butler, enig

Ellers merkelg litt negativ tråd, når vi er 90 min fra PL
Men jeg tenkte som mange når Crainey må stå over :  YES
 

h.b

  • Gjest
Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #54 på: Mai 20, 2006, 02:04:16 »
Deane var en katastrofe under Wilkinsen[:(!][:(!]
quote:
Originally posted by trosetti

quote:
Originally posted by sap7

HARRY KEWELL.. dær e den spillern æ misslike stærkes.. jo han va go da han trivdes i klubben men så vendte han klubben som har gitt han en karriere å et "navn" ryggen.. ætter d har han vært mitt store hatobjekt.. at han nu e en flopp i Liverpool e så gått å se, å d å høre at mange pool fans misslike han åsså jør gått i et Leeds hjærte:)

Men sånn spillemæssi så e d væll Roque Jr. man har rynka mæst på næsa til i seinere tid. et stort navn men talæntløs i Leeds trøya.

Ian Rush åsså.. et tabbekjøp uten like.. ka skal en mann i midten av 30åran i en ambisiøs klubb som Leeds e å va da han va dær.. All honnør til Rush for d han jore i si storhetsti men i Leeds viste han ikke nåkka..

Brian Deane va en mann æ ikke fatta at Leeds brukte dn første gangen han va i klubben, men han jælpa åss jo i fjord da, å takk skal han ha for d:)

Marching On Together folkens:)

SAP



Brian Deane var jo schæfer under Wilko. Ã… påstå at Deane er den dårligste Leeds-spilleren noensinne, er det samme som å si at det er lurt å pisse på det Pakistanske flagget.

God, shave your legs, og heia Leeds United!





trosetti

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #55 på: Mai 20, 2006, 07:15:08 »
Greit at Deane ikke var noen notorisk målscorer under Wilko (32 mål over 4 sesonger). Men støtter Howards uttalelse når det haglet mest rundt Dean;

"Jeg mener Brian gjør en uvurdelig jobb for oss. Jeg har hatt han fast på laget i fire år nå, så det beviser vel dette" [:0]

God, shave your legs, og heia Leeds United!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Erik M

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #56 på: Mai 20, 2006, 08:10:57 »
quote:
Originally posted by sap7

HARRY KEWELL.. dær e den spillern æ misslike stærkes.. jo han va go da han trivdes i klubben men så vendte han klubben som har gitt han en karriere å et "navn" ryggen.. ætter d har han vært mitt store hatobjekt.. at han nu e en flopp i Liverpool e så gått å se, å d å høre at mange pool fans misslike han åsså jør gått i et Leeds hjærte:)




Mange, mange, MANGE gode minner med Kewell the Jewell.  Jeg velger å hygge meg med de og ønsker han lykke til videre.  Noe gikk alvorlig galt i perioden før han forlot oss.  Dårlige rådgivere/agent.  Jeg ser ikke bort fra at klubben har betydelig skyld i at det skar seg.  Det er for enkelt å kalle alle som forlot Leeds i denne perioden for Judas'er.  

Klubben raknet på langs og tvers og mange av spillerne som dro ble behandlet veldig dårlig.
 

trosetti

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #57 på: Mai 20, 2006, 19:14:08 »
Ett eksempel på dette er jo Robbie Keane, som ble intervjuet rett etter hans første kamp for Tottenham. Da sa han at han aldri ville forlate Leeds og at det var veldig trist, men økonomien til Leeds gjorde at han måtte dra. Det sier litt når Robbie står i Tottenham-drakt og sier dette! Tror Erik M har mye rett når han sier at mange av spillerne som dro, ble behandlet dårlig.

God, shave your legs, og heia Leeds United!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Sheridan

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #58 på: Juni 06, 2006, 22:42:19 »
Brian Deane ble aldri den notoriske målmaskinen vi alle trodde vi fikk da han ankom fra Sheff Utd. Men å nevne han i denne sammenhengen henger ikke på greip! Han ble FAKTISK kåret til årets spiller av Leeds fansen i 1995.

« Siste redigering: Juni 06, 2006, 22:43:35 av Sheridan »

rd1

Re: dårligste Leeds spiller noensinne??
« Svar #59 på: Juni 06, 2006, 23:53:15 »
Ser man på forhåpninger til spilleren, tidligere prestasjoner og prislapp må det jo bli Thomas Brolin. Han var helt konge i vm 94 og ble av flere spådd en strålende kariere i Superleeds. Problemet at Leeds kjøpte han da han var på vei tilbake fra et lengre skadeavbrekk og få viste hva han stod for (som vi gjorde me Lee Sharpe, Robbi Fowler og nesten med Nistelrooy (synd at han ikke ville)). Uansett Brolin vinner denne!!

Strandli puttet jo i første kamp og vi sang som signaturen min sier:

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"