Skrevet av Emne: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO  (Lest 100902 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

erik-oslo

Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« på: Mai 23, 2006, 02:48:35 »
Slik er status pr. 12. januar for lengden på spillerkontraktene. Hvem bør få bli og hvem bør forsvinnne?

Stack      januar   2007

Sullivan    sommer 2007
Sa      sommer 2007
Kelly       sommer 2007
Elliot      sommer 2007
Crainey    sommer 2007
Foxe            sommer 2007
Heath           sommer 2007
Rui Marques   sommer 2007
Thompson        sommer 2007
Lewis       sommer 2007
Moore       sommer 2007
Flo      sommer 2007

Einarsson    sommer 2008
Blake      sommer 2008
Healy       sommer 2008

Richardson   sommer 2009
Derry       sommer 2009
Douglas    sommer 2009
Westlake       sommer 2009   
Carole      sommer 2009
Creswell   sommer 2009
Beckford   sommer 2009

Nicholls   sommer 2010
Kandol      sommer 2010






« Siste redigering: August 23, 2011, 14:18:02 av Promotion 2010 »
 

Sander

Re: Spillerstatus
« Svar #1 på: Mai 23, 2006, 02:51:01 »
trodde kelly også hadde et år til. stemmer ikke det?
 

erik-oslo

Re: Spillerstatus
« Svar #2 på: Mai 23, 2006, 04:04:50 »
den er nå rettet.
 

4ever arcticwhite

Re: Spillerstatus
« Svar #3 på: Mai 23, 2006, 04:18:28 »
Følgende bør ut:
Pugh
Douglas
Miller
Crainey
Rui Marques
Bakke
Wright
Griffiths
Moore
Ricketts
Einarsson


- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

erik-oslo

Re: Spillerstatus
« Svar #4 på: Mai 23, 2006, 05:19:55 »
Støtter den, men Gregan kan også gå og erstattes med en yngre stopper.

Blir heller ikke overrasket om Healy forsvinner. Han må i såfall erstattes med en klassespiss.
« Siste redigering: Mai 23, 2006, 05:23:39 av erik-oslo »
 

flynn

Re: Spillerstatus
« Svar #5 på: Mai 23, 2006, 15:21:52 »
Hvorfor må Griffiths ut? Han har jo ikke fått prøvd seg i det hele tatt. Spranget fra Sveitsisk liga til CCC er så stort at det ikke er å undres over at han ikke har fått ut potensialet enda. Jeg tviler sterkt på om han er riktig mann, men å kaste ham ut igjen allerede nå virker lite overveid.

Flynn

ToreLA

Re: Spillerstatus
« Svar #6 på: Mai 23, 2006, 15:33:40 »
quote:
Originally posted by flynn

Hvorfor må Griffiths ut? Han har jo ikke fått prøvd seg i det hele tatt. Spranget fra Sveitsisk liga til CCC er så stort at det ikke er å undres over at han ikke har fått ut potensialet enda.


Javel? Sveitserne har lag i CL. Tror ikke noen CCC-lag hadde hatt så mye der å gjøre. Spranget er ikke stort. Jeg er litt usikker på denne spilleren, men han virket forsåvidt sprek i siste seriekampen mot Preston.


----------------------
The Worlds first analyst/therapist - Analrapist


www.thelist.no


flynn

Re: Spillerstatus
« Svar #7 på: Mai 23, 2006, 19:45:38 »
quote:
Originally posted by ToreLA

quote:
Originally posted by flynn

Hvorfor må Griffiths ut? Han har jo ikke fått prøvd seg i det hele tatt. Spranget fra Sveitsisk liga til CCC er så stort at det ikke er å undres over at han ikke har fått ut potensialet enda.


Javel? Sveitserne har lag i CL. Tror ikke noen CCC-lag hadde hatt så mye der å gjøre. Spranget er ikke stort. Jeg er litt usikker på denne spilleren, men han virket forsåvidt sprek i siste seriekampen mot Preston.

----------------------
The Worlds first analyst/therapist - Analrapist


www.thelist.no




Innrømmer at jeg ikke er ekspert på Sveitsisk ligafotball, men spranget jeg snakker om er ikke rent kvalitetsmessig, der Sveits sikkert har flere lag som er bedre enn Leeds p.t. Jeg mener derimot at måten å spille fotball på i CCC er ulik den som bedrives de fleste andre steder, kanskje spesielt den tysk/østerriske/sveitsiske stilen (om den finnes). Det er dermed ikke gjort i en håndvending for spillere uten fartstid i engelsk fotball å tilpasse seg kultur og spillestil, og å kaste mannen ut igjen uten at han har fått en reell mulighet virker fortsatt for meg som dårlig planlegging.

Flynn

ToreLA

Re: Spillerstatus
« Svar #8 på: Mai 23, 2006, 20:26:19 »
Det er jeg derimot heelt enig i. Litt av grunnen til at en spiller som Iversen kan sitte på benken i Wolves og "dominere" i Norge.


----------------------
The Worlds first analyst/therapist - Analrapist


www.thelist.no


Jon R

Re: Spillerstatus
« Svar #9 på: Mai 23, 2006, 21:13:36 »
Gylfi, Olifiana, Frode Kippe, Martin Andresen, er bare noen eksempler på spillere som har dominert i tippeligaen men som har falt totalt igjennom i England, det være seg PL eller CCC. Det er vel bare Gamsten av "de nye" som har klart overgangen fra Tippeligaen til engelsk fotball. Vet ikke hvordan det er med den sveitsiske ligaen men Griffits har vel ikke bevist noe som helst på høyere nivå, som skulle tilsi at han blir en hit for oss. Når han først er hentet inn bør han allikevel få en reell sjanse til å vise seg frem på dette nivået. [:I]

Jon R.
« Siste redigering: Mai 23, 2006, 21:18:11 av Jon R »
Jon R.

Svend Anders

Re: Spillerstatus
« Svar #10 på: Mai 23, 2006, 21:22:55 »
Pugh har da kontrakt enda et år?

Som Jon er jeg svært skeptisk til alle disse norske spillerne som foreslås. Noen av de er talenter spillere som over tid kan bli akutelle, men jeg ser SVÆRT få i Norge som ville gått inn og gjort Leeds mye bedre, både i CCC og i evt PL.

Svend

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

erik-oslo

Re: Spillerstatus
« Svar #11 på: Mai 23, 2006, 23:51:17 »
Nei, som det fremgår også i denne linken utløper Pughs kontrakt i sommer. http://www.yorkshiretoday.co.uk/ViewArticle2.aspx?SectionID=89&ArticleID=1519110

og hvor det skrives: "Only defender Danny Pugh is out of contract which is not necessarily good news."

i tillegg til innlånte Miller og Douglas.
 

Sander

Re: Spillerstatus
« Svar #12 på: Mai 30, 2006, 06:01:55 »
Få skrivi ny kontrakt med Derry før det er for seint!!!
 

stian

Re: Spillerstatus
« Svar #13 på: Mai 30, 2006, 17:45:02 »
quote:
Originally posted by Jon R

 Gylfi, Olifiana, Frode Kippe, Martin Andresen, er bare noen eksempler på spillere som har dominert i tippeligaen men som har falt totalt igjennom i England, det være seg PL eller CCC. Det er vel bare Gamsten av "de nye" som har klart overgangen fra Tippeligaen til engelsk fotball. Vet ikke hvordan det er med den sveitsiske ligaen men Griffits har vel ikke bevist noe som helst på høyere nivå, som skulle tilsi at han blir en hit for oss. Når han først er hentet inn bør han allikevel få en reell sjanse til å vise seg frem på dette nivået. [:I]

Jon R.




Hvis det er en spiller fra tippeligaen som har forutsetninger for å spille i CCC, så er det Gylfi Einarsson: Duellsterk og løpssterk og en "box-to-box-player". Han har vært veldig uheldig med skader etter at han kom til Leeds, og har ikke fått vist hva han kan. Med en god og skadefri preseason så tror jeg han kommer til å markere seg i CCC neste år.





'I can see the carrot at the end of the tunnel.' - STUART PEARCE

auren

Re: Spillerstatus
« Svar #14 på: Mai 30, 2006, 18:55:42 »
Blackwell uttaler til YEP at 8-9 mann kan vaere paa vei bort fra Leeds. Men alle, forute Pugh som har dratt, har kontrakt med Leeds minst en sesong til:

"Most players are under contract until June, and they're in no hurry to sign up while they're still getting paid. The same goes for any clubs looking at my players – they won't want to take their wages on until they have to.
"I'll need to be patient, but there will be movement in and out. Assuming we can agree the right deals, we could be looking at eight or nine of the lads moving on."
United's medical team, meanwhile, are set to decide tomorrow whether striker Rob Hulse requires an operation on his long-standing hip problem.
Hulse carried the injury through most of the season, but he resisted surgery in order to assist Leeds' challenge for promotion.
Blackwell said: "Rob's in the hands of our medical staff and they should make a decision on him tomorrow. One way or the other we need to get him sorted out."

Moore, Ricketts, Wright, Marques, Crainey og Bakke er nok spillere som proeves solgt eller frigitt av Leeds.


Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Re: Spillerstatus
« Svar #15 på: Mai 30, 2006, 19:34:48 »
og så kan vi plusse på Harding og muligens en av spissene.





'I can see the carrot at the end of the tunnel.' - STUART PEARCE

auren

Re: Spillerstatus
« Svar #16 på: Mai 30, 2006, 19:52:16 »
Tror aldri KB vil kvitte seg med baade Harding og Crainey, dog vi har back-up i Killa og Frazer. Har lyst til at Harding gis en sjanse i begynnelsen av sesongen. Tar han ikke tilliten han vises paa strak arm, er det enten salg eller utlaan.
Hva med aa kjoepe Neil Clement fra Vestre Bromvika?


Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

erik-oslo

Re: Spillerstatus
« Svar #17 på: Mai 31, 2006, 03:07:47 »
Mange å velge i når det gjelder hvilke andre 8 spillere som kan/bør forsvinne før neste sesong. Følgende kan med fordel erstattes:

Rui Marques
Stephen Crainey
Dan Harding
Sean Gregan
Eirik Bakke
Jermaine Wright
Gylfi Einarson
Joel Griffiths
Ian Moore
Michael Rickets
 

Dennis

Re: Spillerstatus
« Svar #18 på: Juni 01, 2006, 01:13:09 »
Håper i grunn vi beholder Sean Gregan. Han har hatt mange gode kamper i år, til tross for mye pes i enkelte. Helt klart bedre i forsvar enn han er på midten, hvor alt går for seint med han.
Om vi kan hente en bedre, så gjerne. Men han får mye skryt for å være god til å dirigere forsvaret, det kan være like viktig på trening som i kamp!

Joel Griffiths og Dan Harding har ikke fått altfor mange sjanser, så behold dem.

Resten er jeg helt enig i!

Marching On Together!
Marching on together!

stian

Re: Spillerstatus
« Svar #19 på: Juni 01, 2006, 17:29:55 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Håper i grunn vi beholder Sean Gregan. Han har hatt mange gode kamper i år, til tross for mye pes i enkelte. Helt klart bedre i forsvar enn han er på midten, hvor alt går for seint med han.
Om vi kan hente en bedre, så gjerne. Men han får mye skryt for å være god til å dirigere forsvaret, det kan være like viktig på trening som i kamp!

Joel Griffiths og Dan Harding har ikke fått altfor mange sjanser, så behold dem.

Resten er jeg helt enig i!

Marching On Together!




Gregan skal vi definitivt beholde. Alle lag trenger et par bra "squad players" som kan spille på flere posisjoner. Gregan er en gråsteinsspiler som selvfølgelig ikke bør spille fast, men han er god nok som backup både i forsvar og på midten.





'I can see the carrot at the end of the tunnel.' - STUART PEARCE

erik-oslo

Re: Spillerstatus
« Svar #20 på: Juni 07, 2006, 02:46:13 »
Etter at Wright forsvant er det fortsatt 7 til som skal ut: Fortsatt mange å velge imellom:

Rui Marques
Stephen Crainey
Dan Harding
Sean Gregan
Eirik Bakke
Gylfi Einarson
Joel Griffiths
Ian Moore
Michael Rickets
 

Jon R

Re: Spillerstatus
« Svar #21 på: Juni 07, 2006, 03:11:54 »
quote:
Originally posted by erik-oslo

Etter at Wright forsvant er det fortsatt 7 til som skal ut: Fortsatt mange å velge imellom:

Rui Marques
Stephen Crainey
Dan Harding
Sean Gregan
Eirik Bakke
Gylfi Einarson
Joel Griffiths
Ian Moore
Michael Rickets



Miller og Douglas er vel også blant de 8-9? I såfall 4-5 to go. Jeg tipper på Rickets, Marques, Moore, Harding og Bakke.  [8)]

Jon R.
« Siste redigering: Juni 07, 2006, 03:13:28 av Jon R »
Jon R.

erik-oslo

Re: Spillerstatus
« Svar #22 på: Juni 07, 2006, 03:29:00 »
håper at det er 9 i tillegg til Miller og Douglas...
 

SOL

Re: Spillerstatus
« Svar #23 på: Juni 07, 2006, 19:25:55 »
Det er : Pugh, Wright, Gray, Miller, Douglas, Bakke, Blake, Harding og Ellis[:D]!

Inn: ?,?, ? og ? ![;)]
 

stian

Re: Spillerstatus
« Svar #24 på: Juni 07, 2006, 20:21:04 »
Jeg er nesten litt bekymret over at ikke Bakke allerede er borte fra klubben. Snart er det VM, og da vender kanskje PL-klubbene blikket mot spillerne i VM-troppene? Skulle gjerne fått gjort unna så mye som mulig av gjennomtrekken i stallen før preseason for å få ro til å bygge opp et spillemønster, noe jeg synes vi manglet forrige sesong.





'I can see the carrot at the end of the tunnel.' - STUART PEARCE

Jon R

Re: Spillerstatus
« Svar #25 på: Juni 07, 2006, 21:14:04 »
quote:
Originally posted by stian

Jeg er nesten litt bekymret over at ikke Bakke allerede er borte fra klubben. Snart er det VM, og da vender kanskje PL-klubbene blikket mot spillerne i VM-troppene? Skulle gjerne fått gjort unna så mye som mulig av gjennomtrekken i stallen før preseason for å få ro til å bygge opp et spillemønster, noe jeg synes vi manglet forrige sesong.



Ike minst representerer lønna til Bakke en solid bremsekloss ift å signe nye kvalitetsspillere. Inntil vi er kvitt denne utgiftsposten er jeg redd vi kan se langt etter noen "big guns." [V]

Jon R.
Jon R.

erik-oslo

Re: Spillerstatus
« Svar #26 på: Juli 01, 2006, 02:49:47 »
Da var Pugh, Wright og Ricketts borte. Men fortsatt skal minst 6 til bort.
Fortsatt mange kandidater å velge i:

Rui Marques
Stephen Crainey
Dan Harding
Sean Gregan
Eirik Bakke
Gylfi Einarson
Joel Griffiths
Ian Moore
« Siste redigering: Juli 01, 2006, 03:00:02 av erik-oslo »
 

Sølvreven

Re: Spillerstatus
« Svar #27 på: Juli 01, 2006, 07:39:33 »
Såvidt jeg vet er utgiftene redusert fra 37 til ca 20 mill pund pr juni i år. Da er vel ikke lønna til Bakke SÃ… stor at den skal være en bremsekloss for nye kjøp i sommer??? Eller er jeg på jordet når det gjelder økonomi?

Go Leeds Go
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

erik-oslo

Re: Spillerstatus
« Svar #28 på: Juli 08, 2006, 01:54:23 »
Da forsvant noe overraskende Walton. Det er intet stort tap, han lar seg fint erstatte. Fra før har Pugh, Wright og Ricketts forsvunnet i sommer. Jeg håper fortsatt at minst 6 av disse skal bort og erstattes av bedre spillere:

Rui Marques
Stephen Crainey
Dan Harding
Sean Gregan
Eirik Bakke
Gylfi Einarson
Joel Griffiths
Ian Moore
« Siste redigering: Juli 08, 2006, 03:40:26 av erik-oslo »
 

Sander

Re: Spillerstatus
« Svar #29 på: Juli 08, 2006, 04:19:32 »
Marques og Crainey. Har plutselig fått for meg at Moore kan gjøre det bra, dersom han får sjansen. Tenk om han skulle bøtte inn mål i sommer. Hva gjør Blackwell da? Selger Blake og Healy?? Lest at Healy kanskje skal byttes mot Currie.. Tror neppe det er lurt. Virker som Blackwell er desperat etter nye midtbane spillere.

Kan skjønne det, men ikke selg disse: Hulse, Cresswell, Blake og Healy