Skrevet av Emne: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO  (Lest 100901 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kickthemdown

Re: Spillerstatus
« Svar #30 på: Juli 08, 2006, 05:20:48 »
quote:
Originally posted by David Healy

Marques og Crainey. Har plutselig fått for meg at Moore kan gjøre det bra, dersom han får sjansen. Tenk om han skulle bøtte inn mål i sommer. Hva gjør Blackwell da? Selger Blake og Healy?? Lest at Healy kanskje skal byttes mot Currie.. Tror neppe det er lurt. Virker som Blackwell er desperat etter nye midtbane spillere.

Kan skjønne det, men ikke selg disse: Hulse, Cresswell, Blake og Healy
Kan ikke skjønne hva vi skal med de 4.. I tillegg er gullgutten Beckford snart klar for masse action[:)] Hulse og Cressy skal beholdes ellers kan KB gjøre som han vil....

Killa

Sander

Re: Spillerstatus
« Svar #31 på: Juli 08, 2006, 07:11:23 »
Fordi i en 4-4-2 så pleier de fleste lag å ha en duellspiller og en med fart og teknikk. Vi har jo to av hver. Perfekt!!
 

AndyMathie

Re: Spillerstatus
« Svar #32 på: Juli 11, 2006, 09:18:15 »
Da forsvant noe overraskende Walton. Det er intet stort tap, han lar seg fint erstatte. Fra før har Pugh, Wright og Ricketts forsvunnet i sommer. Jeg håper fortsatt at minst 6 av disse skal bort og erstattes av bedre spillere:

Rui Marques
Stephen Crainey
Dan Harding
Sean Gregan
Eirik Bakke
Gylfi Einarson
Joel Griffiths
Ian Moore
 

--------------------------------------------------------------------------------
Edited by - erik-oslo on 07 Jul 2006 21:40:26


Er ikke Rui Marques dratt til Hull eller har æ bare fantasert igjen!?


We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

4ever arcticwhite

Re: Spillerstatus
« Svar #33 på: Juli 11, 2006, 15:10:28 »
Rui Marques står enda oppført på den offisielle siden.

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

Ove

Re: Spillerstatus
« Svar #34 på: Juli 11, 2006, 22:00:36 »
Jeg trodde at Miller og Douglas bare hadde kontrakt ut foregående sesong og at de dermed automatisk er ute av troppen, med mindre Leeds kjøper dem eller inngår ny avtale? Eller er kanskje også jeg helt på jordet?
 

erik-oslo

Re: Spillerstatus
« Svar #35 på: Juli 11, 2006, 23:45:58 »
Det er rett. Miller og Douglas var innlånt sist sesong og låneavtalen gikk ut ved sesongslutt. De er nå returnert til scum og Blackburn.
 

baste

Re: Spillerstatus
« Svar #36 på: Juli 12, 2006, 03:05:20 »
Ønsker å beholde Healy..og spille 4-4-2...uten alt for mange "flo" passninger....innlegg fra kant..+ at man har Cresswell og Becford...Vi trenger minst 1 midtstopper, 1 v.back og 1-sentral midtbanespiller...

Ronald

Re: Spillerstatus
« Svar #37 på: Juli 22, 2006, 04:47:20 »
Hei folkens, eg har strengt tatt ferie fra internett, men måtte bare innom en tur. Av spillere på Leeds så må eg si meg overraska, men fornøyd etter Norges turen. No e vel signalene klare på at Eirik Bakke blir i klubben? eller? Kanskje vi her inne skal støtte Bakke no isteden for å rakke ned på en av klasse spillerene på ER.

Du holder med laget uansett.
LEEDS FOREVER

erik-oslo

Re: Spillerstatus
« Svar #38 på: August 01, 2006, 05:32:48 »
Da har følgende 10 spillere forlattt oss siden sesongslutt:

Bennet        Sheffield U
Harding       Ipswich
Walton        Charlton
Pugh          Preston
Bakke         Brann
Miller        Scumchester Wankers
Wright        Southampton
Griffiths     Newcastle Jets
Ricketts      Southend
Hulse         Sheffield U

6 har kommet inn

Warner        Fulham
Foxe          Free
Nicholls      Luton
Westlake      Ipswich
Carole        Brighton
Horsfiled     Sheffield U



Kun tapet av Hulse svir, de andre lar seg erstatte/er erstattet med de økonomiske midlene som er til disp.

Fortsatt flere kandidater til å forlate klubben:

Rui  Marques
Crainey
Gragan
Einarson
Moore

I tillegg er jeg ambvivalent ift Bakke. Skadefri er han en klassespiller. Argumentene for å la ham gå er skadehyppigheten hans og det faktum at lønnen hans kan brukes til å lønne 3 klassespillere.

« Siste redigering: September 04, 2006, 06:01:49 av erik-oslo »
 

GeirO

Re: Spillerstatus
« Svar #39 på: August 01, 2006, 13:25:53 »
Er det flere enn meg som synes vårt Leeds United er kraftig svekket når en ser på de åtte som har forlatt klubben kontra de to B-spillerne vi har kjøpt (Livermore & Carole)? Nicholls regner jeg ikke med i år pga. skaden.

I tillegg er jo halve A-laget fra i fjor skadet (Derry, Cressy osv.).

I tillegg har gamlingene våre (Gregan, Butler...) blitt ennå ett år eldre (nærmer seg min alder).

Har ALDRI vært større pessimist før en seriestart, og det sier ikke lite.

Er det bare meg som er i negativ modus eller er det noe riktig i min analyse?????????
MOT

flynn

Re: Spillerstatus
« Svar #40 på: August 01, 2006, 15:13:02 »
Jeg er enig med deg GeirO, synes også det er urovekkende at sommerens "wheeling & dealing" har redusert stallen både hva gjelder kvantitet og kvalitet. Selv om Miller og Douglas ikke var strålende holdt de begge i alle fall veldig akseptabel CCC-standard. Frykter at Livermore og Nicholls i beste fall kan erstatte disse to (for Nicholls del ikke på en stund enda kan det virke som..) Carole er jeg veldig usikker på, det jeg så av ham mot Sparta ga meg veldig få positive vibber, og jeg tviler på at han er vesentlig bedre enn f.eks Pugh, eller tilogmed Wright. Dermed står jeg tilbake med en uendret eller svekket førsteelver, og med dårligere cover først og fremst foran i og med at Hulse gikk, uten ungdomsalibiet Walton, og uten en erfaren stand-in for Sullivan.

Slik jeg ser situasjonen nå er vi helt avhengige av at:
- Bakke blir, holder seg skadefri og finner tilbake til litt av sitt gamle jeg,
- Cresswell holder seg skadefri og viser at han er så god som det kunne virke som i perioder i fjor,
- Healy skjerper seg (og får spille spiss)
- Harding el.Crainey spiller seg varm på venstreback lynkjapt, alternativt at Carole spiller seg inn på venstreving slik at Lewis kan trekkes ned på backen.
- Stone går foran og blir en klar lederskikkelse på og utenfor banen.

Om disse forutsetningene faller på plass og vi unngår langvarige skadeproblemer på de øvrige nøkkelspillerne kan det naturligvis hende at vi får satt en førsteelver som spiller mer eller mindre alt, havner i flyten og gjør det bra (bedre enn i fjor), men jeg tviler sterkt. Pr.nå anser jeg Leeds som en kandidat til plassene 5-12 på tabellen.

Flynn, deppa

GeirO

Re: Spillerstatus
« Svar #41 på: August 01, 2006, 17:47:11 »
Kunne ikke vært mer enig med deg, Flynn. Enig i alt!

Hvis dine fem strekpunkter slår til (Bakke, Cressy, Healy, venstre back og Stone) tror jeg på topp 6 for Leeds. Hvis ikke kan det bli det mørke fastlandet uten sjanse til å nå båten til PL (nedrykk????)

PS. Syntes også Carole var høyst ordinær i Særp. Hadde ventet meg en superrask, fransk tekniker. Men lille, lubne Seb sleit jo med å komme forbi gamle sidebacker fra Østfold. Jada, jeg vet det er urettferdig å dømme han etter en match.......
MOT

Papi

Re: Spillerstatus
« Svar #42 på: August 01, 2006, 20:57:50 »
Skal ta for meg salga og si kva eg meiner:
Bennett - Svekker ikkje laget, men benken. Treng ein reservekeeper
Pugh, Walton, Wright, Griffiths og Ricketts - Spelte fint lite forrige år, ingen svekkelse. Vombafyll som vi kaller det i sogn (les: Stallfyll)
Douglas og Miller spilte skjelden sammenm var ingen frelsere i Leeds. Ser på ein frisk Bakke, Stone, Einarsson, Nicholls som flere hakk bedre enn desse to.

Einaste store tapet vi har lidd i sommer er salet av Hulse! Han kommer vi til og savne, men håper Beckford står frem, sjølv om pr dags dato ikkje veit korleis eit mål ser ut...:)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

GeirO

Re: Spillerstatus
« Svar #43 på: August 01, 2006, 21:16:07 »
Synes det er litt rart at halve LUSCOS har så store forhåpninger til Beckford, en spiller fra laaaaangt nedi divisjonene. Synes det urettferdig i forhold til ham selv. Han imponerte i alle fall ingen i Særp.

Håper jeg tar feil!
MOT

Tore

Re: Spillerstatus
« Svar #44 på: August 02, 2006, 17:00:04 »
Ser ut som Mr Nicholls slipper operasjon det er da noe....

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~875742,00.html


Tore
Marching on together...
« Siste redigering: August 02, 2006, 17:00:30 av Tore »
Tore
Marching on together...

26Killa

Re: Spillerstatus
« Svar #45 på: August 06, 2006, 19:24:35 »
Ã… det var nytt!

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Arnie

Re: Spillerstatus
« Svar #46 på: August 06, 2006, 19:32:23 »
herly nicholls!
 

matta

Re: Spillerstatus
« Svar #47 på: September 02, 2006, 02:09:09 »
Jeg lengter etter tida hvor vi tok en sjans og lot unggutta prøve seg! Håper KB1 er på bølgelengde med KB2, som ønsker å se unggutta komme opp fra vårt akademi og blomstre.. Jeg har så klokketru på det, DOL's beste motto var "er du god nok, er du gammel nok". Kanskje vi skal la de få bevise seg? Ellers syns jeg at å ha Marques og Greagan i stallen er kjedelig, la de prøve seg andre steder. Moore kan vi selge, det samme med Crainey.. Griffiths vil jeg gjerne se, og så håper jeg Leeds har forsikra seg med Stone, sånn at han kan legge opp, og vi slipper å bruke han. :p
"If they're good enough, they're old enough!" -David O'Leary-

Lars E

Re: Spillerstatus
« Svar #48 på: September 02, 2006, 02:22:50 »
Griffiths er ikke Leeds-spiller lenger.

Forever Leeds
Forever Leeds

erik-oslo

Re: Spillerstatus
« Svar #49 på: Januar 11, 2007, 03:53:44 »
Status for kontraktslengdene pr 10. januar:

Stack      januar   2007

Sullivan    sommer 2007
Sa      sommer 2007
Kelly       sommer 2007
Elliot      sommer 2007
Crainey    sommer 2007
Foxe            sommer 2007
Heath           sommer 2007
Rui Marques   sommer 2007
Lewis       sommer 2007
Moore       sommer 2007
Flo      sommer 2007

Einarsson    sommer 2008
Blake      sommer 2008
Healy       sommer 2008

Richardson   sommer 2009
Derry       sommer 2009
Douglas    sommer 2009
Westlake        sommer 2009   
Carole      sommer 2009
Creswell   sommer 2009
Beckford   sommer 2009

Nicholls   sommer 2010
Kandol      sommer 2010


Verdt å merke seg at 7 av 8 forsvarsspillere har kontrakter som utløper til sommeren, den eneste med lenger kontrakt er Richardson.
« Siste redigering: Januar 11, 2007, 05:06:47 av erik-oslo »
 

Jon R

Re: Spillerstatus
« Svar #50 på: Januar 11, 2007, 04:48:57 »
Det kan bli litt tynt i rekkene til sommeren virker det som. [B)]

Jon R.
Jon R.

Ferre

Re: Spillerstatus
« Svar #51 på: Januar 11, 2007, 04:55:31 »
Får bare håpe vi får et helt nytt forsvar til sommeren da, ingen ting hadde vært bedre enn det!

-WE'LL BE BACK-

OPM

Re: Spillerstatus
« Svar #52 på: Januar 11, 2007, 05:06:15 »
Hvis man skulle ta på se med litt kritiske briller så ville vi vel ikke savne særlig mange av de som har kontrakt til sommeren 2007?

Sullivan sommer 2007- Holder trolig et par år til
Sa sommer 2007- Ukjent, - La oss håpe han slår til
Kelly sommer 2007- trist, men karrieren hans går mot slutten. Han har vært bra i år inntil han ble skadet
Elliot sommer 2007- Kanskje - 33 år, - og ikke en mann for fremtiden uansett
Crainey sommer 2007- Crap
Foxe sommer 2007- Kanskje ok som midstopper
Heath sommer 2007- Crap
Rui Marques sommer 2007- Har ikke slått til, - et skudd i mørket!?
Lewis sommer 2007- Han bør vi beholde. Han er en av få fotballspillere i dagens mannskap
Moore sommer 2007- Han går det 13 av på dusinet
Flo sommer 2007- Kommentar overflødig. I beste fall et skudd i mørket. Som nordmann ville det vært fint å få litt publistet om Lees i Norge igjen, - om Flo er mannen tviler jeg på!



OP
 

RoarG

Re: Spillerstatus
« Svar #53 på: Januar 12, 2007, 17:59:48 »
Hovedsakelig enig med deg, men tror ikke at alle disse spillerne forsvinner, dessverre.
quote:
Originally posted by OPM

Hvis man skulle ta på se med litt kritiske briller så ville vi vel ikke savne særlig mange av de som har kontrakt til sommeren 2007?

Sullivan sommer 2007- Holder trolig et par år til
Sa sommer 2007- Ukjent, - La oss håpe han slår til
Kelly sommer 2007- trist, men karrieren hans går mot slutten. Han har vært bra i år inntil han ble skadet
Elliot sommer 2007- Kanskje - 33 år, - og ikke en mann for fremtiden uansett
Crainey sommer 2007- Crap
Foxe sommer 2007- Kanskje ok som midstopper
Heath sommer 2007- Crap
Rui Marques sommer 2007- Har ikke slått til, - et skudd i mørket!?
Lewis sommer 2007- Han bør vi beholde. Han er en av få fotballspillere i dagens mannskap
Moore sommer 2007- Han går det 13 av på dusinet
Flo sommer 2007- Kommentar overflødig. I beste fall et skudd i mørket. Som nordmann ville det vært fint å få litt publistet om Lees i Norge igjen, - om Flo er mannen tviler jeg på!



OP


"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ragnar

Re: Spillerstatus
« Svar #54 på: Januar 12, 2007, 21:12:51 »
Hva som skjer til sommeren er jo faktisk litt spennende. Nå han jo alle i Leeds, inkludert Bates gått å gnålt om at økonomien blir sååå mye bedre i sommer. Så gjennstår det å se om Bates bruker det halverte lønnsbudsjettet sitt til noe. Eller om det blir nok en sommer med kjøp på free transfer.

Så tror at noen på den listen over kontrakter som utgår blir å se Leedsdrakt neste sesong og.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

HåvardK

Re: Spillerstatus
« Svar #55 på: Januar 12, 2007, 21:22:29 »
quote:
Originally posted by Jon R

Det kan bli litt tynt i rekkene til sommeren virker det som. [B)]

Jon R.



Se nå lyst på det, Jon: Da har vi jo mulighet til å få inn nye spillere - og gi dem litt tid!

Promotion 2010

Re: Spillerstatus
« Svar #56 på: Januar 12, 2007, 21:56:46 »
Einarsson sommer 2008:

Einarsson er vel blitt en skikkelig hit..... Kjempekjøp!!! [:I]  Som å betale lønn til spillere i andre klubber...[:o)]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Re: Spillerstatus
« Svar #57 på: Januar 12, 2007, 22:00:27 »
quote:
Originally posted by GeirO


Hvis dine fem strekpunkter slår til (Bakke, Cressy, Healy, venstre back og Stone) tror jeg på topp 6 for Leeds. Hvis ikke kan det bli det mørke fastlandet uten sjanse til å nå båten til PL (nedrykk????)


Vel, da er det jo slik at IKKE Bakke, Cressy, Healy, venstre back og Stone har slått til.........!
Du er snublende nær i ditt ressonement, GeirO!!! [8D]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Peter7

Re: Spillerstatus
« Svar #58 på: Januar 13, 2007, 00:33:09 »
Jeg er ikke helt sikker på det med venstre back ...

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

GeirO

Re: Spillerstatus
« Svar #59 på: Januar 14, 2007, 02:30:26 »
quote:
Originally posted by Promotion 07

quote:
Originally posted by GeirO


Hvis dine fem strekpunkter slår til (Bakke, Cressy, Healy, venstre back og Stone) tror jeg på topp 6 for Leeds. Hvis ikke kan det bli det mørke fastlandet uten sjanse til å nå båten til PL (nedrykk????)


Vel, da er det jo slik at IKKE Bakke, Cressy, Healy, venstre back og Stone har slått til.........!
Du er snublende nær i ditt ressonement, GeirO!!! [8D]



Huff, ja. Ser dessverre ut som om jeg ressonerte litt for godt. I tillegg har jo WisE kommet (=negativt). Håper inderlig jeg tar feil framover.
MOT