Skrevet av Emne: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO  (Lest 101423 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #360 på: Januar 30, 2017, 20:04:40 »
Her er reglene for lån i England:

Lagene kan bruke 4 spillere på lån i samme kamp, og ha 5 lånespillere i troppen! 


For vår del betyr det at vi kan bruke Bartley, Sacko, Grimes og Jansson fra eksisterende stall.

Problemet blir kanskje å få inn Fletcher og Pedraza på banen samtidig!

Det høres fornuftig å signere Jansson fast nå før de nye kommer inn!!!

Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/updated-leeds-united-villarreal-winger-pedraza-set-for-leeds-medical-1-8360559
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #361 på: Januar 30, 2017, 21:57:53 »
Her er reglene for lån i England:

Lagene kan bruke 4 spillere på lån i samme kamp, og ha 5 lånespillere i troppen! 


For vår del betyr det at vi kan bruke Bartley, Sacko, Grimes og Jansson fra eksisterende stall.

Problemet blir kanskje å få inn Fletcher og Pedraza på banen samtidig!

Det høres fornuftig å signere Jansson fast nå før de nye kommer inn!!!

Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/updated-leeds-united-villarreal-winger-pedraza-set-for-leeds-medical-1-8360559

Kommer Fletcher og Pedraza. Da er Grimes og Sacko ferdig i klubben

testo

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #362 på: Januar 30, 2017, 22:11:26 »
Her er reglene for lån i England:

Lagene kan bruke 4 spillere på lån i samme kamp, og ha 5 lånespillere i troppen! 


For vår del betyr det at vi kan bruke Bartley, Sacko, Grimes og Jansson fra eksisterende stall.

Problemet blir kanskje å få inn Fletcher og Pedraza på banen samtidig!

Det høres fornuftig å signere Jansson fast nå før de nye kommer inn!!!

Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/updated-leeds-united-villarreal-winger-pedraza-set-for-leeds-medical-1-8360559

Kommer Fletcher og Pedraza. Da er Grimes og Sacko ferdig i klubben

Ikke glem at vi trenger kapable folk til å spiller cupkamper også da  ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RoarG

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #363 på: Januar 30, 2017, 22:15:31 »
Her er reglene for lån i England:

Lagene kan bruke 4 spillere på lån i samme kamp, og ha 5 lånespillere i troppen! 


For vår del betyr det at vi kan bruke Bartley, Sacko, Grimes og Jansson fra eksisterende stall.

Problemet blir kanskje å få inn Fletcher og Pedraza på banen samtidig!

Det høres fornuftig å signere Jansson fast nå før de nye kommer inn!!!

Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/updated-leeds-united-villarreal-winger-pedraza-set-for-leeds-medical-1-8360559

Kommer Fletcher og Pedraza. Da er Grimes og Sacko ferdig i klubben

Ikke glem at vi trenger kapable folk til å spiller cupkamper også da  ;D
Slått ut av årets cuper. Ikke behov for dem da.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #364 på: Februar 04, 2017, 12:15:05 »
SPILLERSTATUS januar 2017:

OPPDATERT 04/02-2017!!!

2017
Charlie Taylor                    - kontrakt 20/5-2014, 3 år.
Souleymane Doukara          - kontrakt 31/8-2014, 3 år:      - Pris: £ 1,5 mill. (Opprinnelig lån ett år, med opsjon kjøp)
*Ross Turnbull                    - kontrakt 16/7-2015, 2 år.                  - Pris: Gratis
*Jordan Botaka                   - kontrakt 1/9-2015, 2 år med opsjon på to nye år      - LÃ…NT UT TIL Charlton (Leeds forlenger neppe)
***Taylor Denton                - kontrakt 27/6-2016, 1 år
***Alex Purver                   - kontrakt 30/6-2016, 1 år
***Frank Mulhearn             - kontrakt 30/6-2016, 1 år, LÃ…NT UT TIL Southport FC ut sesongen
***Hadi Sacko                     - lånt INN fra Sporting Lisboa, 1 år
***Kyle Bartley                    - lånt INN fra Swansea, 1 år
***Robert Green                 - kontrakt 30/6-2016, 1 år, med opsjon på et år til etter et visst antall kamper.
***Matt Grimes                   - lånt INN fra Swansea, 1 år
****Pablo Hernandez           - kontrakt 9/1-17, 6 mnd med opsjon på ett år til i 2017-18
****Alfonso Pedraza           - lånt INN fra Villarreal, opsjon på kjøp på £ 8,5 mill
****Modou Barrow             - lånt INN fra Swansea, for resten av sesongen!


2018
Marco Silvestri                   - kontrakt juli 2014, 4 år.                 - Undisclosed
(Giuseppe Bellusci              - kontrakt 21.juli 2014, 4 år.            LÃ…NT UT TIL EMPOLI (£ 1 mill) )
(*Lee Erwin                        - kontrakt 12.juni 2015, 3 år           LÃ…NT UT TIL OLDHAM )
*Stuart Dallas                    - kontrakt 4.august 2015, 3 år med opsjon på ett til. Pris: £ 1,25 mill
*Gaetano Berardi               - kontrakt 21.september 2015, forlengelse av kontrakt med 2 år!
**Jack Mckay                     - kontrakt 11.januar 2015, 2,5 år.    - Undisclosed fee, LÃ…NT UT
**Paul Mckay                     - kontrakt 11.januar 2015, 2,5 år.    - Undisclosed fee
**Toumani Diagouraga       - kontrakt 22.januar 2015, 2,5 år    - LÃ…NT UT TIL IPSWICH, jan -17, 6 mnd
***Bailey Peacock-Farrell    - kontrakt mai 2016, 2 år                - Hans første seniorkontrakt
***Ronaldo Vieira               - kontrakt 1/7-2016, 2 år
***Liam Bridcutt                - kontrakt 16/8-2016, 2 år            - Free agent
***Liam Cooper                 - kontrakt 13/8-2014, 3 år, forlenget med ett år.    - Pris: £ 600.000
***Eunan O'Kane               - kontrakt 31/8-2016, 2 år            - Undisclosed
****Mallik Wilks                - kontrakt desember 2016, 1,5 år   - Fra juniorstallen
****Clarke Odour              - kontrakt januar 2017, 1,5 år        - Fra juniorstallen


2019
*Chris Wood                        - kontrakt 1.juli 2015, 4 år.       - Pris £ 2 millioner pluss 750 k ved opprykk.
Luke Murphy                        - kontrakt 14.juli 2015, 4 år.      - LÃ…NT UT til Burton Albion jan -17, 6 mnd
***Kalvin Phillips                 - kontrakt juni 2016, 3 år
***Luke Ayling                    - kontrakt 11.august 2016, 3 år   - Pris ca £ 750.000
***Lewie Coyle                    - kontrakt høst 2016, 2,5 år (utvidet videre).


2020
***Kemar Roofe                 - kontrakt 8.juli 2016, 4 år          - Pris: £ 3 millioner
****Pontus Jansson            - lånt INN fra Torino, 1 år, kjøp for £ 3,5 mill sommer 2017


Kan bruke 4 spillere på lån i samme kamp, og ha 5 lånespillere i troppen! 
Det er ingen øvre grense for hvor mange lånespillere totalt sett man kan ha i stallen. Dvs vi kan låne og låne gjennom høsten. Jeg tror dette "emergency loan window" kun omhandler lån internt i England.

Lånevinduet kalt "E L W" er avsluttet som mulighet fra høsten 2016.

* Nye spillere sommer og høst 2015!
** Nye spillere januar 2016!
*** Nye spillere sommer 2016!
**** Nye spillere eller nye kontrakter januar 2017!


Scholarships 2016:

One of the proudest days of the Leeds United Academy calendar, the scholarship signing day, took place at Elland Road on Friday, with 11 young players putting pen to paper on two-year scholarship contracts. The following players all signed scholarship terms...

Alex Wollerton
Alfie McCalmont
Bobby Kamwa
Callum Nicell
Jamie Shackleton
Liam Kitching
Matthew Keogh
Moise Kroma
Moses Abioye
Robbie Gotts
Samuel Amissah

Alongside football development, a scholarship at Leeds United provides an education programme which the players, who are aged 16 or under, will undertake during their time at Thorp Arch. A number of the players to have signed up have already represented the club's Under-18s.


Spillere med to-årskontrakter fra 2015:

Will Huffer (k)    (Som sikret England seieren i U-17 VM-kvalik mot Spania, som ga dem billett til Chile)
Tom Godden
Theo Richardson
Mallik Wilks
Henry Rollinson
Jake Croft
Lewis Knight
Max Hill
Clarke Oduor
Matthew Downing
Ryan Ferguson
Jovanni Sterling

( Kalt "Summer Scolarship 2015"!   )
« Siste redigering: Februar 04, 2017, 12:27:53 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #365 på: Februar 04, 2017, 12:32:43 »
SPILLERSTATUS januar 2017:

OPPDATERT 04/02-2017!!!

2017
Charlie Taylor                    - kontrakt 20/5-2014, 3 år.
Souleymane Doukara          - kontrakt 31/8-2014, 3 år:      - Pris: £ 1,5 mill. (Opprinnelig lån ett år, med opsjon kjøp)
*Ross Turnbull                    - kontrakt 16/7-2015, 2 år.                  - Pris: Gratis
*Jordan Botaka                   - kontrakt 1/9-2015, 2 år med opsjon på to nye år      - LÃ…NT UT TIL Charlton (Leeds forlenger neppe)
***Taylor Denton                - kontrakt 27/6-2016, 1 år
***Alex Purver                   - kontrakt 30/6-2016, 1 år
***Frank Mulhearn             - kontrakt 30/6-2016, 1 år, LÃ…NT UT TIL Southport FC ut sesongen
***Hadi Sacko                     - lånt INN fra Sporting Lisboa, 1 år
***Kyle Bartley                    - lånt INN fra Swansea, 1 år
***Robert Green                 - kontrakt 30/6-2016, 1 år, med opsjon på et år til etter et visst antall kamper.
***Matt Grimes                   - lånt INN fra Swansea, 1 år
****Pablo Hernandez           - kontrakt 9/1-17, 6 mnd med opsjon på ett år til i 2017-18
****Alfonso Pedraza           - lånt INN fra Villarreal, opsjon på kjøp på £ 8,5 mill
****Modou Barrow             - lånt INN fra Swansea, for resten av sesongen!


2018
Marco Silvestri                   - kontrakt juli 2014, 4 år.                 - Undisclosed
(Giuseppe Bellusci              - kontrakt 21.juli 2014, 4 år.            LÃ…NT UT TIL EMPOLI (£ 1 mill) )
(*Lee Erwin                        - kontrakt 12.juni 2015, 3 år           LÃ…NT UT TIL OLDHAM )
*Stuart Dallas                    - kontrakt 4.august 2015, 3 år med opsjon på ett til. Pris: £ 1,25 mill
*Gaetano Berardi               - kontrakt 21.september 2015, forlengelse av kontrakt med 2 år!
**Jack Mckay                     - kontrakt 11.januar 2015, 2,5 år.    - Undisclosed fee, LÃ…NT UT
**Paul Mckay                     - kontrakt 11.januar 2015, 2,5 år.    - Undisclosed fee
**Toumani Diagouraga       - kontrakt 22.januar 2015, 2,5 år    - LÃ…NT UT TIL IPSWICH, jan -17, 6 mnd
***Bailey Peacock-Farrell    - kontrakt mai 2016, 2 år                - Hans første seniorkontrakt
***Ronaldo Vieira               - kontrakt 1/7-2016, 2 år
***Liam Bridcutt                - kontrakt 16/8-2016, 2 år            - Free agent
***Liam Cooper                 - kontrakt 13/8-2014, 3 år, forlenget med ett år.    - Pris: £ 600.000
***Eunan O'Kane               - kontrakt 31/8-2016, 2 år            - Undisclosed
****Mallik Wilks                - kontrakt desember 2016, 1,5 år   - Fra juniorstallen
****Clarke Odour              - kontrakt januar 2017, 1,5 år        - Fra juniorstallen


2019
*Chris Wood                        - kontrakt 1.juli 2015, 4 år.       - Pris £ 2 millioner pluss 750 k ved opprykk.
Luke Murphy                        - kontrakt 14.juli 2015, 4 år.      - LÃ…NT UT til Burton Albion jan -17, 6 mnd
***Kalvin Phillips                 - kontrakt juni 2016, 3 år
***Luke Ayling                    - kontrakt 11.august 2016, 3 år   - Pris ca £ 750.000
***Lewie Coyle                    - kontrakt høst 2016, 2,5 år (utvidet videre).


2020
***Kemar Roofe                 - kontrakt 8.juli 2016, 4 år          - Pris: £ 3 millioner
****Pontus Jansson            - lånt INN fra Torino, 1 år, kjøp for £ 3,5 mill sommer 2017


Kan bruke 4 spillere på lån i samme kamp, og ha 5 lånespillere i troppen! 
Det er ingen øvre grense for hvor mange lånespillere totalt sett man kan ha i stallen. Dvs vi kan låne og låne gjennom høsten. Jeg tror dette "emergency loan window" kun omhandler lån internt i England.

Lånevinduet kalt "E L W" er avsluttet som mulighet fra høsten 2016.

* Nye spillere sommer og høst 2015!
** Nye spillere januar 2016!
*** Nye spillere sommer 2016!
**** Nye spillere eller nye kontrakter januar 2017!


Scholarships 2016:

One of the proudest days of the Leeds United Academy calendar, the scholarship signing day, took place at Elland Road on Friday, with 11 young players putting pen to paper on two-year scholarship contracts. The following players all signed scholarship terms...

Alex Wollerton
Alfie McCalmont
Bobby Kamwa
Callum Nicell
Jamie Shackleton
Liam Kitching
Matthew Keogh
Moise Kroma
Moses Abioye
Robbie Gotts
Samuel Amissah

Alongside football development, a scholarship at Leeds United provides an education programme which the players, who are aged 16 or under, will undertake during their time at Thorp Arch. A number of the players to have signed up have already represented the club's Under-18s.


Spillere med to-årskontrakter fra 2015:

Will Huffer (k)    (Som sikret England seieren i U-17 VM-kvalik mot Spania, som ga dem billett til Chile)
Tom Godden
Theo Richardson
Mallik Wilks
Henry Rollinson
Jake Croft
Lewis Knight
Max Hill
Clarke Oduor
Matthew Downing
Ryan Ferguson
Jovanni Sterling

( Kalt "Summer Scolarship 2015"!   )
Av de som har kontrakt som går ut 2017, tror jeg bare at Hernandez får forlenget.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #366 på: Mars 31, 2017, 21:48:02 »
Phil Hay

According to FA records, Doukara received a contract extension from #lufc on September 14, 2015, retaining him until June 2018.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #367 på: April 01, 2017, 00:00:41 »
Phil Hay

Interesting stuff on FA site. Says Bellusci's Leeds contract was cancelled by mutual consent on July 4, 2016, after he joined Empoli on loan

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #368 på: April 23, 2017, 01:12:20 »

Setter strek over de jeg tror det er veldig høy sannsynlighet for at vi mister/slipper - strek under de som er mer tvil rundt. Alt målt i egen magefølelse.

Charlie Taylor                    - kontrakt 20/5-2014, 3 år. - Forlenger neppe.
Hadi Sacko                     - lånt INN fra Sporting Lisboa, 1 år - For dyr å kjøpe og har ikke imponert på tross av prislappen.
Kyle Bartley                    - lånt INN fra Swansea, 1 år - Swansea kommer nok til å tviholde på Kyle, da de rykker ned og han har bevist seg i ligaen.
Matt Grimes                   - lånt INN fra Swansea, 1 år - Vær så god, Swansea! Vi har ingen nytte for fyren.
Alfonso Pedraza           - lånt INN fra Villarreal, opsjon på kjøp på £ 8,5 mill - For dyr
Modou Barrow             - lånt INN fra Swansea, for resten av sesongen! - Glem det!

Chris Wood                        - kontrakt 1.juli 2015, 4 år.       - Pris £ 2 millioner pluss 750 k ved opprykk. - Spørs om ikke det kommer en PL klubb med ett skamhøyt bud. Chris har nok lyst å spille PL.
Ronaldo Vieira               - kontrakt 1/7-2016, 2 år - Spørs om ikke Vieira også forsvinner til sommeren, slik som han har imponert..

Også spillere som ikke er noe materiale vi ønsker å ta med oss videre uansett:
Diagouraga
Murphy
Bellusci
Ross Turnbull
Jordan Botaka

Ligger ann til storopprydding for nte gang sommer på rad om jeg treffer her. Men at det blir en del spillere ut/inn? Ja, garantert.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

stian

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #369 på: April 24, 2017, 00:25:46 »
Tror Vieira og Bartley blir. Vieira har vist høyt toppnivå, men er ikke konsistent nok over tid til å bli plukket opp av PL-klubber. Bartley ønsker nok å holdevseg i en klubb der han har en lederrolle, og hvor han har et nært forhold til manageren.

B_Ød

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #370 på: April 24, 2017, 10:00:13 »
bare de som evt drar blir som S Byram. Da kan de like gjerne spille for oss litt til. 
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #371 på: April 24, 2017, 10:44:23 »
Ligger ann til storopprydding for nte gang sommer på rad om jeg treffer her. Men at det blir en del spillere ut/inn? Ja, garantert.

Om du ikke er milevis unna spådommene, tror jeg du har rett i at det blir det som må kunne kalles en storopprydning. Det er et vedvarende problem i denne klubben. Det bygges verken klubb eller lag.

Jeg håper Radrizzani er i ferd med å endre på dette ellers vil det bare bli flere og flere av skuffende utfall på sesongene. I år har vi i det minste fått kjenne på en følelse ettersom vi var nære noe. Følelsen er ikke god, men den er tross alt noe mer enn å ende på midten hvert eneste år.
Marching on together!

Sydhagen

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #372 på: April 24, 2017, 10:52:24 »
Vi må IKKE kvitte oss med de som spiller en rolle på førstelaget nå. Her må det forsterkninger inn som gjør at noen av de som figurerer på førstelaget i år er de som sitter på benken neste sesong.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #373 på: April 24, 2017, 11:45:53 »
Ligger ann til storopprydding for nte gang sommer på rad om jeg treffer her. Men at det blir en del spillere ut/inn? Ja, garantert.

Om du ikke er milevis unna spådommene, tror jeg du har rett i at det blir det som må kunne kalles en storopprydning. Det er et vedvarende problem i denne klubben. Det bygges verken klubb eller lag.

Jeg håper Radrizzani er i ferd med å endre på dette ellers vil det bare bli flere og flere av skuffende utfall på sesongene. I år har vi i det minste fått kjenne på en følelse ettersom vi var nære noe. Følelsen er ikke god, men den er tross alt noe mer enn å ende på midten hvert eneste år.

Nå har jeg ikke oversikt over de andre EFL lagene vedr lånekontrakter, men der har vi vært "store" de siste årene.
Kan være en god måte og "prøve" spillere på, og for Leeds og "bruke" til lagets/klubbens beste.
Dessverre er det slik da, at de som er gode hos oss enten går tilbake til opprinnelig klubb eller blir solgt
fordi det er avstand mellom krav og tilbud. 
Vi har truffet med Pablo og Pontus i år, resten har vært ustabile eller rett og slett for dårlige(Grimes /Barrow etc..)

Stor opprydning.. som du skriver, blir det i hvertfall ::) :o

Det blir virkelig spennende og se hva Monk får og rutte`med denne sommeren, det ser man som regel ved de første signeringene -
altså hvor lista ligger.  Håper Gay og Pep har kommet "langt" i hvem de ønsker med videre og hva som trengs/navn som ønskes
som forsterkes.....spillertyper er en ting, men denne sommeren bør/MÃ… vi FORSTERKE!
 

Sydhagen

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #374 på: April 24, 2017, 11:56:09 »
Ligger ann til storopprydding for nte gang sommer på rad om jeg treffer her. Men at det blir en del spillere ut/inn? Ja, garantert.

Om du ikke er milevis unna spådommene, tror jeg du har rett i at det blir det som må kunne kalles en storopprydning. Det er et vedvarende problem i denne klubben. Det bygges verken klubb eller lag.

Jeg håper Radrizzani er i ferd med å endre på dette ellers vil det bare bli flere og flere av skuffende utfall på sesongene. I år har vi i det minste fått kjenne på en følelse ettersom vi var nære noe. Følelsen er ikke god, men den er tross alt noe mer enn å ende på midten hvert eneste år.

Nå har jeg ikke oversikt over de andre EFL lagene vedr lånekontrakter, men der har vi vært "store" de siste årene.
Kan være en god måte og "prøve" spillere på, og for Leeds og "bruke" til lagets/klubbens beste.
Dessverre er det slik da, at de som er gode hos oss enten går tilbake til opprinnelig klubb eller blir solgt
fordi det er avstand mellom krav og tilbud. 
Vi har truffet med Pablo og Pontus i år, resten har vært ustabile eller rett og slett for dårlige(Grimes /Barrow etc..)

Stor opprydning.. som du skriver, blir det i hvertfall ::) :o

Det blir virkelig spennende og se hva Monk får og rutte`med denne sommeren, det ser man som regel ved de første signeringene -
altså hvor lista ligger.  Håper Gay og Pep har kommet "langt" i hvem de ønsker med videre og hva som trengs/navn som ønskes
som forsterkes.....spillertyper er en ting, men denne sommeren bør/MÃ… vi FORSTERKE!

Bartley har jo vært en stor suksess som lånespiller. Bør prioriteres å hente han permanent i sommer om det er mulig.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #375 på: April 24, 2017, 13:27:41 »
Ligger ann til storopprydding for nte gang sommer på rad om jeg treffer her. Men at det blir en del spillere ut/inn? Ja, garantert.

Om du ikke er milevis unna spådommene, tror jeg du har rett i at det blir det som må kunne kalles en storopprydning. Det er et vedvarende problem i denne klubben. Det bygges verken klubb eller lag.

Jeg håper Radrizzani er i ferd med å endre på dette ellers vil det bare bli flere og flere av skuffende utfall på sesongene. I år har vi i det minste fått kjenne på en følelse ettersom vi var nære noe. Følelsen er ikke god, men den er tross alt noe mer enn å ende på midten hvert eneste år.

Nå har jeg ikke oversikt over de andre EFL lagene vedr lånekontrakter, men der har vi vært "store" de siste årene.
Kan være en god måte og "prøve" spillere på, og for Leeds og "bruke" til lagets/klubbens beste.
Dessverre er det slik da, at de som er gode hos oss enten går tilbake til opprinnelig klubb eller blir solgt
fordi det er avstand mellom krav og tilbud. 
Vi har truffet med Pablo og Pontus i år, resten har vært ustabile eller rett og slett for dårlige(Grimes /Barrow etc..)

Stor opprydning.. som du skriver, blir det i hvertfall ::) :o

Det blir virkelig spennende og se hva Monk får og rutte`med denne sommeren, det ser man som regel ved de første signeringene -
altså hvor lista ligger.  Håper Gay og Pep har kommet "langt" i hvem de ønsker med videre og hva som trengs/navn som ønskes
som forsterkes.....spillertyper er en ting, men denne sommeren bør/MÃ… vi FORSTERKE!

Bartley har jo vært en stor suksess som lånespiller. Bør prioriteres å hente han permanent i sommer om det er mulig.

Selvfølgelig, han har vært på lån.....og må signes!
 

Promotion 2010

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #376 på: Mai 25, 2017, 13:28:43 »
SPILLERSTATUS sommer 2017:

OPPDATERT 31/8-2017


2018
**Jack Mckay                     - kontrakt 11.januar 2015, 2,5 år.    - Undisclosed fee
**Paul Mckay                     - kontrakt 11.januar 2015, 2,5 år.    - Undisclosed fee
****Clarke Odour              - kontrakt januar 2017, 1,5 år        - Fra juniorstallen
17-Pablo Hernandez           - kontrakt 9/1-2017, 6 mnd, opsjon på ett år til i 2017-18 underskrevet
17-Matthew Pennington      - lånekontrakt 17/7-2017, sesongen 2017-18, Everton
17-Cameron B-Jackson       - lånekontrakt 7/8-2017, sesongen 2017-18, xxx
17-Pierre-Michell Lasogga   - lånekontrakt 31/8-2017, sesongen 2017-18, Hamburger SV


2019
Luke Murphy                        - kontrakt 14.juli 2015, 4 år.      - LÃ…NT UT til Burton Albion juni-17, 12 mnd
***Luke Ayling                    - kontrakt 11.august 2016, 3 år   - Pris ca £ 750.000
17-Mallik Wilks                     - kontrakt 24/8-2017, 1 år, forlengelse.    (Lånt ut til Accrington 6 mnd)
17-Andy Lonergan                - kontrakt 27/8-2917, 2 år.        - Free transfer


2020
***Kemar Roofe                 - kontrakt 8.juli 2016, 4 år          - Pris: £ 3 millioner.
17-Hadi Sacko                    - kontrakt 2.juni 2017, 3 år. Kjøpt fra Sporting Lisboa, € 2 mill.
17-Felix Wieldwald              - kontrakt 30.juni 2017, 3 år. Kjøpt fra W.Bremen, £ 500.000
17-Pontus Jansson              - kontrakt 1.juli 2017, 3 år. Kjøpt  fra Torino, £ 3,5 mill.
17-Bailey Peacock-Farrell     - kontrakt 9.juli 2017, 3 år
17-Lewie Coyle                    - kontrakt 4.juli 2017, 3 år
17-Taylor Denton                 - kontrakt 4/8-2017, 3 år, forlenget kontrakt - UTLÃ…NT til Port Vale seasonlong.
17-Gaetano Berardi               - kontrakt 8/8-2017, 3 år, forlenget kontrakt (sist gang i sept -15)
17-Stuart Dallas                   - kontrakt 30/8-2017, 3 år, forlenget kontrakt (sist gang i aug -15)


2021
17-Ronaldo Vieira               - kontrakt 24/5-2017, 4 år, forlenget kontrakt
17-Samuel Saiz                  - kontrakt 12/7-2017, 4 år, fee £ 3,1
17-Caleb Ekuban                - kontrakt 11/7-2017, 4 år, fee £ 500.000
17-Ezgjan Alioski                - kontrakt 12/7-2017, 4 år, fee £ 4,0 ?
17-Ouasim Bouy                 - kontrakt 2/8-2017, 4 år, free transfer, blir lånt ut til Cultural Leonosa
17-Kalvin Phillips                 - kontrakt 4/8-2017, 4 år, forlenget kontrakt
17-Liam Cooper                 - kontrakt 10/8-2017, 4 år, forlenget kontrakt
17-Eunan O'Kane               - kontrakt 11/8-2017, 4 år, forlenget kontrakt
17-Jay-Roy Grot                 - kontrakt 24/8-2017, 4 år, fee £ 1,5 mill, pluss add-ons og % av salg
17-Pawel Cibicki                 - kontrakt 31/8-2017, 4 år, fee mellom £ 1,5 og £ 2,0
17-Conor Shaughnessy       - kontrakt 21/9-2017, 4 år, forlenget kontrakt, fikk 1 år i mai 2017.





Kan bruke 4 spillere på lån i samme kamp, og ha 5 lånespillere i troppen! 
Det er ingen øvre grense for hvor mange lånespillere totalt sett man kan ha i stallen. Dvs vi kan låne og låne gjennom høsten. Jeg tror dette "emergency loan window" kun omhandler lån internt i England.

Lånevinduet kalt "E L W" er avsluttet som mulighet fra høsten 2016.

* Nye spillere sommer og høst 2015!
** Nye spillere januar 2016!
*** Nye spillere sommer 2016!
**** Nye spillere eller nye kontrakter januar 2017!
17- Nye spillere eller nye kontrakter sommer 2017!


Følgende unge spillere har fått kontrakter med klubben sommeren 2017:

Thomas Godden has signed a short term deal to remain at Leeds, which will expire in December 2017.

Eoghan Stokes, Tom Pearce and Matthew Downing have all penned one year deals to stay at the club until the end of the 2017/18 season.

Samuel Amissah, Robbie Gotts, Callum Nicell, Alfie McCalmont, Jamie Shackleton, Alex Wollerton and Liam Kitching have all put pen to paper on two year deals, tying them to Leeds until June 2019.

The following players have all signed scholarship terms 2017:

Oliver Casey
Jack Clarke
Theodore Hudson
Niall Huggins
Luke Lyons
Harrison Male
Lucas Odunston
Joseph Stanley


Scholarships 2016:

One of the proudest days of the Leeds United Academy calendar, the scholarship signing day, took place at Elland Road on Friday, with 11 young players putting pen to paper on two-year scholarship contracts. The following players all signed scholarship terms...

Alex Wollerton
Alfie McCalmont
Bobby Kamwa
Callum Nicell
Jamie Shackleton
Liam Kitching
Matthew Keogh
Moise Kroma
Moses Abioye
Robbie Gotts
Samuel Amissah

Alongside football development, a scholarship at Leeds United provides an education programme which the players, who are aged 16 or under, will undertake during their time at Thorp Arch. A number of the players to have signed up have already represented the club's Under-18s.


Spillere med to-årskontrakter fra 2015:

Will Huffer (k)    (Som sikret England seieren i U-17 VM-kvalik mot Spania, som ga dem billett til Chile)
Tom Godden
Theo Richardson
Mallik Wilks
Henry Rollinson
Jake Croft
Lewis Knight
Max Hill
Clarke Oduor
Matthew Downing
Ryan Ferguson
Jovanni Sterling

( Kalt "Summer Scolarship 2015"!   )
« Siste redigering: September 21, 2017, 18:06:51 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #377 på: August 08, 2017, 20:11:55 »
I'd Radebe Leeds

So that's 6 players signed up to new contract since Radrizzani's arrival in May. #lufc

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #378 på: August 12, 2017, 11:43:15 »
Super Leeds27

Vieira , Phillips , Cooper & O'kane- 4 Years Year Deals
Berardi , BPF , Denton & Coyle - 3 Year

We salute you ! @andrearadri
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #379 på: August 24, 2017, 13:51:43 »
Bare Dallas igjen med kort kontrakt: Sign him Up!

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #380 på: August 24, 2017, 16:03:40 »
Bare Dallas igjen med kort kontrakt: Sign him Up!

 :)
Siden Wilks har fått ny kontrakt kan vel han flyttes fram også.
MOT

Leedsfan

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #381 på: Oktober 16, 2017, 13:46:51 »
Noen som har fått nyss i hvor mye disse kontraktsforlengelsene koster klubben?

Hva ligger lønningene på nå?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #382 på: Oktober 16, 2017, 18:41:12 »
Bare Dallas igjen med kort kontrakt: Sign him Up!

 :)

Dallas signerte ny 3 års kontrakt 30. August  :)
 

Promotion 2010

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #383 på: Oktober 19, 2017, 11:26:45 »
SPILLERSTATUS høst 2017:

OPPDATERT 19/9-2017


2018
**Jack Mckay                     - kontrakt 11.januar 2015, 2,5 år.    - Undisclosed fee
**Paul Mckay                     - kontrakt 11.januar 2015, 2,5 år.    - Undisclosed fee
****Clarke Odour              - kontrakt januar 2017, 1,5 år        - Fra juniorstallen
17-Pablo Hernandez           - kontrakt 9/1-2017, 6 mnd, opsjon på ett år til i 2017-18 underskrevet
17-Matthew Pennington      - lånekontrakt 17/7-2017, sesongen 2017-18, Everton
17-Cameron B-Jackson       - lånekontrakt 7/8-2017, sesongen 2017-18, xxx
17-Pierre-Michell Lasogga   - lånekontrakt 31/8-2017, sesongen 2017-18, Hamburger SV


2019
Luke Murphy                        - kontrakt 14.juli 2015, 4 år.      - LÃ…NT UT til Burton Albion juni-17, 12 mnd
17-Mallik Wilks                     - kontrakt 24/8-2017, 1 år, forlengelse.    (Lånt ut til Accrington 6 mnd)
17-Andy Lonergan                - kontrakt 27/8-2917, 2 år.        - Free transfer


2020
***Kemar Roofe                 - kontrakt 8.juli 2016, 4 år          - Pris: £ 3 millioner.
17-Hadi Sacko                    - kontrakt 2.juni 2017, 3 år. Kjøpt fra Sporting Lisboa, € 2 mill.
17-Felix Wieldwald              - kontrakt 30.juni 2017, 3 år. Kjøpt fra W.Bremen, £ 500.000
17-Bailey Peacock-Farrell     - kontrakt 9.juli 2017, 3 år
17-Lewie Coyle                    - kontrakt 4.juli 2017, 3 år
17-Taylor Denton                 - kontrakt 4/8-2017, 3 år, forlenget kontrakt - UTLÃ…NT til Port Vale seasonlong.
17-Gaetano Berardi               - kontrakt 8/8-2017, 3 år, forlenget kontrakt (sist gang i sept -15)
17-Stuart Dallas                   - kontrakt 30/8-2017, 3 år, forlenget kontrakt (sist gang i aug -15)


2021
17-Ronaldo Vieira               - kontrakt 24/5-2017, 4 år, forlenget kontrakt
17-Samuel Saiz                  - kontrakt 12/7-2017, 4 år, fee £ 3,1
17-Caleb Ekuban                - kontrakt 11/7-2017, 4 år, fee £ 500.000
17-Ezgjan Alioski                - kontrakt 12/7-2017, 4 år, fee £ 4,0 ?
17-Ouasim Bouy                 - kontrakt 2/8-2017, 4 år, free transfer, blir lånt ut til Cultural Leonosa
17-Kalvin Phillips                 - kontrakt 4/8-2017, 4 år, forlenget kontrakt
17-Liam Cooper                 - kontrakt 10/8-2017, 4 år, forlenget kontrakt
17-Eunan O'Kane               - kontrakt 11/8-2017, 4 år, forlenget kontrakt
17-Jay-Roy Grot                 - kontrakt 24/8-2017, 4 år, fee £ 1,5 mill, pluss add-ons og % av salg
17-Pawel Cibicki                 - kontrakt 31/8-2017, 4 år, fee mellom £ 1,5 og £ 2,0
17-Conor Shaughnessy       - kontrakt 21/9-2017, 4 år, forlenget kontrakt, fikk 1 år i mai 2017.
17-Luke Ayling                    - kontrakt 19/9-2017, 4 år, forlenget kontrakt


2022:
17-Pontus Jansson              - kontrakt oktober-2017, 5 år, (tidl: 1.juli 2017, 3 år.) Kjøpt  fra Torino, £ 3,5 mill.



Kan bruke 4 spillere på lån i samme kamp, og ha 5 lånespillere i troppen! 
Det er ingen øvre grense for hvor mange lånespillere totalt sett man kan ha i stallen. Dvs vi kan låne og låne gjennom høsten. Jeg tror dette "emergency loan window" kun omhandler lån internt i England.

Lånevinduet kalt "E L W" er avsluttet som mulighet fra høsten 2016.

* Nye spillere sommer og høst 2015!
** Nye spillere januar 2016!
*** Nye spillere sommer 2016!
**** Nye spillere eller nye kontrakter januar 2017!
17- Nye spillere eller nye kontrakter sommer 2017!


Følgende unge spillere har fått kontrakter med klubben sommeren 2017:

Thomas Godden has signed a short term deal to remain at Leeds, which will expire in December 2017.

Eoghan Stokes, Tom Pearce and Matthew Downing have all penned one year deals to stay at the club until the end of the 2017/18 season.

Samuel Amissah, Robbie Gotts, Callum Nicell, Alfie McCalmont, Jamie Shackleton, Alex Wollerton and Liam Kitching have all put pen to paper on two year deals, tying them to Leeds until June 2019.

The following players have all signed scholarship terms 2017:

Oliver Casey
Jack Clarke
Theodore Hudson
Niall Huggins
Luke Lyons
Harrison Male
Lucas Odunston
Joseph Stanley


Scholarships 2016:

One of the proudest days of the Leeds United Academy calendar, the scholarship signing day, took place at Elland Road on Friday, with 11 young players putting pen to paper on two-year scholarship contracts. The following players all signed scholarship terms...

Alex Wollerton
Alfie McCalmont
Bobby Kamwa
Callum Nicell
Jamie Shackleton
Liam Kitching
Matthew Keogh
Moise Kroma
Moses Abioye
Robbie Gotts
Samuel Amissah

Alongside football development, a scholarship at Leeds United provides an education programme which the players, who are aged 16 or under, will undertake during their time at Thorp Arch. A number of the players to have signed up have already represented the club's Under-18s.


Spillere med to-årskontrakter fra 2015:

Will Huffer (k)    (Som sikret England seieren i U-17 VM-kvalik mot Spania, som ga dem billett til Chile)
Tom Godden
Theo Richardson
Mallik Wilks
Henry Rollinson
Jake Croft
Lewis Knight
Max Hill
Clarke Oduor
Matthew Downing
Ryan Ferguson
Jovanni Sterling

( Kalt "Summer Scolarship 2015"!   )
« Siste redigering: November 05, 2017, 15:30:56 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #384 på: November 05, 2017, 13:58:04 »
Sparker Radz TC så har vi et problem med alle forlengelsene. Tenk om den nye mener at mange av disse ikke er noe tess, da må vi "gi" disse bort til spotpris.

Forlengelsene gir kontinuitet, men disse gutta har ikke betalt tilbake på banen. Kortsiktig/langsiktig, aner ikke hva som funker i Leeds.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #385 på: Januar 05, 2018, 17:17:38 »
Oversikten blir oppdatert!

17-Will Huffer (k)               - kontrakt 21/12-2017, 6 måneder med opsjon på ett år til.
18-Aapo Halme                  - kontrakt 3/1-2018, 4,5 år.
18-Yosuke Ideguchi            - kontrakt ?/1-2018, 4,5 år. (Blir utlånt i januar)
18-Laurens de Bock            - kontrakt 10/1-2018, 4,5 år fra Club Brugge for £ 1,5 mill
18-Oliver Sarkic                 - kontrakt 11/1-2018, 2,5 år fra Benfica etter lån. Undisclosed fee, option på et ekstra år.
18-Adam Forshaw              - kontrakt 18/1-2018, 4,5 år fra M'boro for £ 4,5 mill



« Siste redigering: Januar 18, 2018, 20:18:25 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #386 på: Mai 02, 2018, 20:20:56 »
Flere unge spillere har kontrakter som går ut i sommer. Deriblant Pearce, men han har fått et nytt kontrakt-tilbud. Bryce Hosannah er blant de unge som har en kontrakt som utgår. Bør han og de andre, som nevnes i denne artikkelen satses på videre?
http://www.hitc.com/en-gb/2018/05/02/does-leeds-teenager-bryce-hosannah-deserve-a-new-deal/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #387 på: Mai 10, 2018, 16:30:50 »
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/when-are-the-current-leeds-united-squad-contracted-until-1-9158568

2019 - Andy Lonergan, Luke Murphy, Marcus Antonsson. 2020 - Felix Wiedwald, Pablo Hernandez, Bailey Peacock-Farrell, Gaetano Berardi, Kemar Roofe, Vurnon Anita, Stuart Dallas, Hadi Sacko, Tyler Denton, Mateusz Klich, Lewie Coyle. 2021 - Luke Ayling, Liam Cooper, Gjanni Alioski, Eunan O’Kane, Kalvin Phillips, Ronaldo Vieira, Conor Shaughnessy, Jay-Roy Grot, Samuel Saiz, Pawel Cibicki, Caleb Ekuban, Ouasim Bouy. 2022 - Pontus Jansson, Laurens De Bock, Adam Forshaw, Tyler Roberts, Yosuke Ideguchi.

Read more at: https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/when-are-the-current-leeds-united-squad-contracted-until-1-9158568


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #388 på: Mai 10, 2018, 18:37:51 »
Tenker vi ser de 3 førstnevnte bes finne seg andre arbeidsgivere.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Spillerstatus - OPPDATERT KONTRAKTINFO
« Svar #389 på: Mai 10, 2018, 18:57:41 »
Tenker vi ser de 3 førstnevnte bes finne seg andre arbeidsgivere.

Kanskje bare en av de, svensken!

Satser man på BPF så kan Lonergan bli et år til.

Murphy er bare 28 år, er egentlig en god spiller, PH liker nok slike spillere og trolig så spiller han for oss neste sesong. Det verste av alt, kanskje det kan funke!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.