Skrevet av Emne: Leeds United - En ny sesong i skyggen  (Lest 2400 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Læshy

Leeds United - En ny sesong i skyggen
« på: Juni 21, 2006, 06:23:39 »
Som vanlig har min interesse for Leeds United steget et nytt hakk i forkant av sesongen som begynner om et par måneder. Interessen blir ikke mindre av at laget kommer til nabo-byen og at jeg får sett laget trene og spille kamp mot FK Sparta Sarpsborg. I den anledning ønsker jeg å starte opp en hjemmeside angående Leeds United igjen. Mange mener dette er unødvendig, men jeg har fått for meg at dette kan bli attraktivt blant våre norske fans. Poenget er da å skrive nyheter på norsk, skrive kampreferater, legge ut bilder, informasjon om ER, TA, historien om Leeds United m.m.

Jeg har av erfaring skjønt at jeg ikke har tid til å greie alt dette selv, og det jeg derfor lurer på er om noen kunne tenke seg å være med å bidra å skrive nyheter. Designet ligger allerede på lur, men litt endringer skal skje.

Om ingen er interessert i dette, så legger jeg prosjektet dødt, og beholder mine tanker innestengt i mitt lille hode med alt for mye innhold.

Om du er interessert kan du enten skrive i denne tråden, eller du kan sende en mail til walton@pcmnorge.com [:)]

« Siste redigering: Juni 21, 2006, 06:31:29 av Læshy »
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Leeds United - En ny sesong i skyggen
« Svar #1 på: Juni 21, 2006, 06:32:35 »
Robert stiller nok opp. [:)]

Og kompisern til Robert (...han som lovte internett-tv-bilder ved noen anledninger i vinter remember).

Jeg ser ikke bort fra at Sindre12 (han tullern som svenskene sier) også gjerne vil bidra. Om du tar imot hjelp fra alle & enhver får være opp til deg.

Bjanre B vurderer nok også comeback. Men bare hvis han får være den lokale Finn Erik Vinje på siden din...

Og Håkon vil gjerne være sidens solstråle [:)]

Bjønna stiller opp som "sint mann på tråden" - men problemet er at han så sjelden hisser seg lengre (han har blitt eldre remember).

Og du trenger nok en veteran inne på siden (erfaringer herfra tyder på at det er en styrjke). Det har slått meg at i forhold til deg er Erik en veteran, så kanskje han hder bør få rollen som en av de to muppets'ene på balkongen. (Bjjønna måå jo forresten bli den andre).

Trønderkvit kan bidra m spalten "hvordan oppdra to barn hjemme og tjue ganger to borte".

...Og enda har vi flere kandidater...

Du vil IKKE få problemer med å oppdatere siden din, Lars Petter...
Om nå disse lar seg overtale, that is.




All of Rubin's cards were marked in advance
The trial was a pig-circus, he never had a chance
The judge made...
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ForeverLeeds

Re: Leeds United - En ny sesong i skyggen
« Svar #2 på: Juni 21, 2006, 17:42:13 »
må si d var morsomt Asbjørn, blir NEPPE flere sanger på deg;)