Skrevet av Emne: Parker ut på lån  (Lest 10323 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

26Killa

I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

auren

Re: Parker ut på lån
« Svar #1 på: Juli 28, 2006, 00:16:13 »
Leeds spiller mot Harrogate Town i kveld. En veldig ung og uerfaren tropp er tatt ut, hvor blant annet Garra skal faa proeve seg paa nytt. Forest (loerdag), Grimsby (mandag) og York (tirsdag) er andre treningskamper Leeds har for aa spille inn en fast foersteellever, og se paa nye spillere og trialister.

Leeds
Till
I
Die!

EDIT: Svarte ikke akkurat paa traaden din. Utlaanet av Parker synes jeg er bra. Han er svaert ung, og det ville vaert feil aa bruke ham som fast back i hoest. Haaper han faar verdifull erfaring hos Bradford. Spiller Wetherall der fortsatt mon tro?
« Siste redigering: Juli 28, 2006, 00:29:26 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Robert H.

Re: Parker ut på lån
« Svar #2 på: Juli 28, 2006, 00:19:17 »
Ikke akkurat noen tillitserklæring til unge Parker at han sendes ut på lån før vi har anskaffet oss noen ny venstreback...

Ferre

Re: Parker ut på lån
« Svar #3 på: Juli 28, 2006, 00:26:20 »
Synes det er greit at han blir lånt ut. Får sjansen til å vise seg på et a-lag, så kommer han tilbake over nyttår og blir en kjempehit i Leeds-trøya! Har jo Harding og Crainey da...

-WE'LL BE BACK-

SveinArve

Re: Parker ut på lån
« Svar #4 på: Juli 28, 2006, 00:50:32 »
At en såpass god venstreback blir lånt ut når man ser på alternativa som er igjen tror jeg kan bety at enten:
1. Full tillit til enten Harding eller Crainey
2. Lewis skal ned på backen
3. KB er 100% sikker på å finne/har funnet en ny solid vback!!!

Håper for guds skyld på det siste alternativet...

------------------------------
http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Jon R

Re: Parker ut på lån
« Svar #5 på: Juli 28, 2006, 00:52:15 »
Uforståelig.... Parker burde kunne kjempe om en plass på venstre back denne sesongen. Det er vel bare en drøy uke siden Blackwell lovpriste ungutten og snakket om at han ville bli en viktig brikke på a-laget denne sesongen. Det må antagelig ha vært a-laget til Bradford han snakket om. Dette MÃ… vel bety at en god venstre back er på vei inn i disse dager. På lån? [8)]

Jon R.
Jon R.

Tom S

Re: Parker ut på lån
« Svar #6 på: Juli 28, 2006, 01:13:02 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Ikke akkurat noen tillitserklæring til unge Parker at han sendes ut på lån før vi har anskaffet oss noen ny venstreback...



Ufattelig at ein klarer å snu dette til noko negativt også![xx(]

Er det sesongen for surmuling i år???[:(]

Skjerp dere![}:)]
Parker er ung og lovende og vil ha godt av å tillegne seg verdifull erfaring. Han har ikkje det som trengs for a-laget per idag.

Er det nokon i det heile som gleder seg til ny sesong[?]
Ã… lese her på forumet kan ihvertfall ta gløden frå alle og einkvar! [:(!]



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
« Siste redigering: Juli 28, 2006, 01:14:35 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Robert H.

Re: Parker ut på lån
« Svar #7 på: Juli 28, 2006, 01:32:57 »
Kan du ikke lese?

Jeg kommer ikke her med noen kritikk av Blackwell i det hele tatt. Jeg bare konstaterer at Parker ikke får tillit til tross for hederlig innsats i treningskampene.

Skjerp deg selv[xx(]

quote:
Originally posted by Tom S

quote:
Originally posted by Robert H.

Ikke akkurat noen tillitserklæring til unge Parker at han sendes ut på lån før vi har anskaffet oss noen ny venstreback...



Ufattelig at ein klarer å snu dette til noko negativt også![xx(]

Er det sesongen for surmuling i år???[:(]

Skjerp dere![}:)]
Parker er ung og lovende og vil ha godt av å tillegne seg verdifull erfaring. Han har ikkje det som trengs for a-laget per idag.

Er det nokon i det heile som gleder seg til ny sesong[?]
Ã… lese her på forumet kan ihvertfall ta gløden frå alle og einkvar! [:(!]



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

« Siste redigering: Juli 28, 2006, 01:35:08 av Robert H. »

Sheridan

Re: Parker ut på lån
« Svar #8 på: Juli 28, 2006, 02:17:47 »
LOL [:D][:p][:)][;)]

quote:
Originally posted by Robert H.

Kan du ikke lese?

Jeg kommer ikke her med noen kritikk av Blackwell i det hele tatt. Jeg bare konstaterer at Parker ikke får tillit til tross for hederlig innsats i treningskampene.

Skjerp deg selv[xx(]

quote:
Originally posted by Tom S

quote:
Originally posted by Robert H.

Ikke akkurat noen tillitserklæring til unge Parker at han sendes ut på lån før vi har anskaffet oss noen ny venstreback...



Ufattelig at ein klarer å snu dette til noko negativt også![xx(]

Er det sesongen for surmuling i år???[:(]

Skjerp dere![}:)]
Parker er ung og lovende og vil ha godt av å tillegne seg verdifull erfaring. Han har ikkje det som trengs for a-laget per idag.

Er det nokon i det heile som gleder seg til ny sesong[?]
Ã… lese her på forumet kan ihvertfall ta gløden frå alle og einkvar! [:(!]



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!






Dennis

Re: Parker ut på lån
« Svar #9 på: Juli 28, 2006, 02:35:07 »
Sårt tema Blackwell om dagen! Her er det ikke snakk om å ta og gi i argumentasjon! [:D]

Marching On Together!
Marching on together!

Tom S

Re: Parker ut på lån
« Svar #10 på: Juli 28, 2006, 02:45:20 »
Ikkje meininga å såre deg Robert, at din quote vart brukt var litt tilfeldig; plukka berre ein av mange negativt lada uttalelser som er komt fram i det siste.

Det virker som alt er gale i sommer; krise at Walton er solgt (NOT), krise med svake resultat i trenigskamper (NOT), krise at Hulsey er solgt (NOT), Livermore og Carole er dømd nedenom og hjem før vi har sett dei i aksjon, Nicholls kan vi gi ein sjans, krise at Parker lånes ut (NOT) osv.

Eg blir berre litt lei meg av å lese så mykje negativt om Leeds United no i oppkøyringa til ny sesong, ei tid eg vanlegvis gler meg som ein unge til avspark.

Vi alle veit at Leeds United har ein relativt svak økonomi, noko som medfører at ein ikkje kan handle frå øverste (eller nest øverste) hylle og at ein vert nøydd for å selge før ein kan handle. Derav handlingene til klubben siste periode.
Blackie jobber med nye fjes og eg er sikker på at det kjem fleire inn porten iløpet av kort tid.

Lat oss glede oss til den nye sesongen, fotball skal tross alt vere moro, og heller ta kritikken når alvoret har begynt og den evt er på sin plass!

PS!
Eg skal gjere mitt ytterste for å skjerpe meg, og så har eg meldt meg på kveldskurs for å bedre mine leseegenskaper!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Robert H.

Re: Parker ut på lån
« Svar #11 på: Juli 28, 2006, 02:55:07 »
Det hørtes enda kjedeligere ut enn å høre Yorkshire Radios sending av Scunthorpe-kampen på tirsdag...

No hard feelings, Tom [;)]

quote:
Originally posted by Tom S



PS!
Eg skal gjere mitt ytterste for å skjerpe meg, og så har eg meldt meg på kveldskurs for å bedre mine leseegenskaper!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!


Tom S

Re: Parker ut på lån
« Svar #12 på: Juli 28, 2006, 02:59:30 »
No hard feelings taken!
[:)]

quote:
Originally posted by Robert H.

Det hørtes enda kjedeligere ut enn å høre Yorkshire Radios sending av Scunthorpe-kampen på tirsdag...

No hard feelings, Tom [;)]

quote:
Originally posted by Tom S



PS!
Eg skal gjere mitt ytterste for å skjerpe meg, og så har eg meldt meg på kveldskurs for å bedre mine leseegenskaper!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!





WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Jon R

Re: Parker ut på lån
« Svar #13 på: Juli 28, 2006, 03:01:16 »
quote:
Originally posted by Tom S

Ikkje meininga å såre deg Robert, at din quote vart brukt var litt tilfeldig; plukka berre ein av mange negativt lada uttalelser som er komt fram i det siste.

Det virker som alt er gale i sommer; krise at Walton er solgt (NOT), krise med svake resultat i trenigskamper (NOT), krise at Hulsey er solgt (NOT), Livermore og Carole er dømd nedenom og hjem før vi har sett dei i aksjon, Nicholls kan vi gi ein sjans, krise at Parker lånes ut (NOT) osv.

Eg blir berre litt lei meg av å lese så mykje negativt om Leeds United no i oppkøyringa til ny sesong, ei tid eg vanlegvis gler meg som ein unge til avspark.

Vi alle veit at Leeds United har ein relativt svak økonomi, noko som medfører at ein ikkje kan handle frå øverste (eller nest øverste) hylle og at ein vert nøydd for å selge før ein kan handle. Derav handlingene til klubben siste periode.
Blackie jobber med nye fjes og eg er sikker på at det kjem fleire inn porten iløpet av kort tid.

Lat oss glede oss til den nye sesongen, fotball skal tross alt vere moro, og heller ta kritikken når alvoret har begynt og den evt er på sin plass!

PS!
Eg skal gjere mitt ytterste for å skjerpe meg, og så har eg meldt meg på kveldskurs for å bedre mine leseegenskaper!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!



Tror nok alt det "negative" må sees i sammenheng med at vi for første gang på flere år er i en posisjon der "alle" kommer til å forlange en topp to plassering, Tom. For øyeblikket ligner vi ikke på en topp to klubb i min og mange andres øyne. Tausheten rundt Killa, Derry, Healy og Cresswell skaper også  usikkerhet. For ikke å snakke om Bakke. Er han med i planene overhodet? Jeg er er igrunn med forundret over den tilsynelatende roen som hersker i største delen av forsamlingen. [:)]

Jon R.
Jon R.

Sheridan

Re: Parker ut på lån
« Svar #14 på: Juli 28, 2006, 03:33:41 »
Må du slutte å være så hissig Robert Batty [:)]

quote:
Originally posted by Robert H.

Det hørtes enda kjedeligere ut enn å høre Yorkshire Radios sending av Scunthorpe-kampen på tirsdag...

No hard feelings, Tom [;)]

quote:
Originally posted by Tom S



PS!
Eg skal gjere mitt ytterste for å skjerpe meg, og så har eg meldt meg på kveldskurs for å bedre mine leseegenskaper!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!






auren

Re: Parker ut på lån
« Svar #15 på: Juli 28, 2006, 04:14:27 »
Hoer paa yorkshire radio nu. Intervju med ken bates om hulse!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Re: Parker ut på lån
« Svar #16 på: Juli 28, 2006, 04:19:34 »
ansett hvordan en vrir og vender på det, er det grunn til å være urolig over det som skjer - eller IKKE skjer - på ER for tida. Ingen kan vel f eks være uenig i at vi sårt trenger en venstreback, og da forekommer det noen av oss tungt å forstå at en ung og lovende venstreback lånes ut. Spesielt med Blackwells senere uttalelser om nevnte Parker i bakhodet.

Jon nevner videre usikkerheten omkring Bakke, Killa og spissplassen, og siden det nærmer seg seriestart med stormskritt uten at noen avklaringer skjer omkring dette er det slett ikke urimelig at noen av oss er urolige. Og da regner jeg det som en selvfølge at de aller fleste av oss forventer å kjempe helt i toppen fra første serierunde.

Vi kan selvsagt velge å se bort fra resultater i pre-season, men ikke de manglende løsningene på våre svakheter. Og om det skulle bli orden på dette innen seriestart, må en påregne noe tid for å inkludere nykommere i laget - både med tanke på spillestil, miljø og eventuelle visjoner for klubben.

auren

Re: Parker ut på lån
« Svar #17 på: Juli 28, 2006, 04:23:29 »
Tja... ikke det lengste intervjuet. Bates nevnte at prosessen med Hulse salget hadde gaatt smertefritt, noe som gav seg utslag ved at Hulse takket for seg i pressen.
Han nevnte ogsaa at midtbanen forrige sesong ikke var saa bra, og trakk faktisk fram at han ikke var imponert over Miller.
Blackwell har jaget Nicholls i hele sommer, og visstnok ogsaa forrige sesong. Bates har stor tro paa Nicholls, og nevner at en midtbane bestaaende av ham, Derry, Livermore og Stone vil vaere en meget "competitive" midtbane.
Og til slutt - hvordan ser han paa sesongen som begynner naa - "Det faar vi svar paa 6.mai!"

auren, som lurer paa om yorkshire radio vil sende alle Leeds sine kamper live denne sesongen...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sheridan

Re: Parker ut på lån
« Svar #18 på: Juli 28, 2006, 04:26:25 »
quote:
Originally posted by auren

Tja... ikke det lengste intervjuet. Bates nevnte at prosessen med Hulse salget hadde gaatt smertefritt, noe som gav seg utslag ved at Hulse takket for seg i pressen.
Han nevnte ogsaa at midtbanen forrige sesong ikke var saa bra, og trakk faktisk fram at han ikke var imponert over Miller.
Blackwell har jaget Nicholls i hele sommer, og visstnok ogsaa forrige sesong. Bates har stor tro paa Nicholls, og nevner at en midtbane bestaaende av ham, Derry, Livermore og Stone vil vaere en meget "competitive" midtbane.
Og til slutt - hvordan ser han paa sesongen som begynner naa - "Det faar vi svar paa 6.mai!"

auren, som lurer paa om yorkshire radio vil sende alle Leeds sine kamper live denne sesongen...

Leeds
Till
I
Die!



ikke mye å rope hurra for akkurat [:o)]


Peter7

Re: Parker ut på lån
« Svar #19 på: Juli 28, 2006, 04:39:22 »
Overraskende hvis KB sr. mener Livermore skal spille fast på midtbanen.

For øvrig helt ok å låne ut Parker for at han skal få erfaring ... bedre han gjør nybegynnerfeilene sine for Bradford enn for Leeds.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Jon R

Re: Parker ut på lån
« Svar #20 på: Juli 28, 2006, 04:43:40 »
quote:
Bates har stor tro paa Nicholls, og nevner at en midtbane bestaaende av ham, Derry, Livermore og Stone vil vaere en meget "competitive" midtbane.




Selv synes jeg det omtrent like givende å høre styreformannen Bates uttale seg om det sportslige, som å høre Wenche Foss uttale seg om den norske narkopolitikken. [:I]

Jon R.
Jon R.

auren

Re: Parker ut på lån
« Svar #21 på: Juli 28, 2006, 04:50:13 »
Vel... Bates har tross alt rett i det han sier. Disse 4 spillerne tror jeg kommer til aa kjempe til blodsmaken kjennes i nasen. Haaper og tror at Livermore ikke blir aa finne paa venstrekanten... Men, kanskje gjoer han vaare tips til skamme...?

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Re: Parker ut på lån
« Svar #22 på: Juli 28, 2006, 13:37:12 »
Idiotisk å låne han ut[xx(]

Æsj [V]

Killa

Papi

Re: Parker ut på lån
« Svar #23 på: Juli 28, 2006, 14:56:01 »
Var ikkje mange som har klart å halde seg til topicen her.

Utlånet til Ben Parker er ein ganske smart avgjøresle.
Bradford tilbyr fast plass og gir han verdifull førstelagserfaring. Dette kan ikkje Leeds love.
Uansett kor lite me liker Crainey, har han rutinen og erfaringa som Parker mangler.

La han utvikle seg i Bradford, så kjem han sterkare tilbake etter jul[8D]

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
« Siste redigering: Juli 28, 2006, 14:57:43 av Papi »
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Dennis

Re: Parker ut på lån
« Svar #24 på: Juli 28, 2006, 16:31:16 »
Jeg trur å låne ut Parker er en vinn-vinn situasjon for Leeds...

Tviler på at han hadde spilt særlig på plassen (jeg mener han burde fått sjansen, men de yngste slipper lite til hos Blackwell) og vi har Harding og Crainey foran han i rekka. (Om dere mener det burde vært sånn, er noe annet)
Men, Ben Parker får i alle fall verdifull førstelagsspill og dermed kan han være en nyttig spiller for oss NÃ…R vi går opp til Premiership neste år. Den nye Tony Dorigo, sier du? Hvorfor ikke!

Marching On Together!
Marching on together!

Erik_

Re: Parker ut på lån
« Svar #25 på: September 05, 2006, 18:35:05 »
Har trålet litt på nettet etter positiv om ikke hyper-positiv omtale angående Ben Parker. Og legger det inn i denne tråden som omhandler nevnte og mye annet rart. Han har spilt 5 kamper av 6 hittil i sesongen (7 hvis vi regner med cup).

Og det lille positive jeg har kommet over på diverse forum er:
"I like Parker. I still think he has a lot more to offer." "Parker is OK" "I think that the way BP is playing at the moment i feel should be in the England U21 team as he is a solid little left back with a lot or promise and enthusiasm. he has a real hunger for the game and in a few years will be filling Ashley Cole's boots." [8D]

Det mindre positive:
"I think he's been shocking and I wouldn't be sad to see him go back to Super Leeds. His positioning is woeful and at least 2 goals have been his fault." "He is poor in the air, doesn't get stuck in, not very good at tackling and lacks pace." "Has his moments but on the whole, for me personally, he's the only weak link on our team. Too frail and too afraid to put his foot in, not good for a full back. Often carried by other players doing two jobs."

Altså litt forskjellig med andre ord, men det heller mest mot det mindre positive i Bradford leiren. Etter å ha lest kamprapportene er jeg desverre ikke helt sikker på Ben Parker. Foruten at han fikk skryt i sin første kamp;


Han blir sjelden nevnt, og når det først skjer så er det ikke særlig flatterende omtale han får. Hvis det ikke er skade, så virker det også som han har mistet både backplassen Alan Rogers og benken til noen andre.

I kampen mot Rotherham;


Mot Brentford spilte han ikke, og satt ikke på benken. Som er hittil siste kamp. Dette er klippet ut fra Bradfords offisielle hjemmeside. Og kamprapportene derifra.

Men nå kan også noe av denne lite positive omtalen ligge i at det er Bradford City det er snakk om. De har fans som mener 'Lewis Emmanuel is shite'. Og han spiller jo nå fast på Luton. Men nå er de vel neppe den første fanskaren som er uenige om ting og tang da...

Jeg frykter derfor at Ben ikke er den venstrebacken som jeg hadde håpet han kunne bli. Og at han ikke blir det neste talentet som slår gjennom i Leeds. Håper han viser seg frem fra sin beste side, om ikke bare en bedre, og fostrer frem en ny 'Tony Dorigo'. Han har jo enda noen måneder på seg til å vise seg frem, så fremt han ikke er skadet eller tilbakekalt. Men slik jeg har forstått min saumfaring i Bradford sine arkiver, så ligger han nok mer i båsen "Ian Morris, Jamie McMaster, osv." for tiden. Altså en som ikke får sjansen på A-laget til Leeds United.

Jeg håper Benny proves me wrong.
 
I'd luv it if he does. I'd luv it!

Jon R

Re: Parker ut på lån
« Svar #26 på: September 05, 2006, 18:42:33 »
Bra jobbet Enrique, om enn ikke veldig oppløftende. Utfra rapportene virket det som om en helt riktig avgjørelse å låne han ut og at han har svært mye å lære. De mest negative rapportene kunne jo ellers vært tatt ut fra en beskrivelse av Crainey på OEF. [:I]

Jon R.
Jon R.

lojosang

Re: Parker ut på lån
« Svar #27 på: September 05, 2006, 18:49:45 »
Hvilket støttter mitt tidligere utsagn om at venstrebacker stort sett ER dårlige, eller i hvert fall et lags svakeste punkt?

Det er jo begrensa tilgang på venstrehendte. De beste av disse blir vinger. Røkla blir back. [:)]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Re: Parker ut på lån
« Svar #28 på: September 06, 2006, 00:13:43 »
Jeg syns vi bør låne ut Blackwell. Da kan han få nødvendig kompetanse. Er jo et håp om at den klubben ikke slipper han tilbake. Så blackwell for Tromsø. det er mitt valgspråk



Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Parker ut på lån
« Svar #29 på: September 06, 2006, 00:23:17 »
quote:
Originally posted by h.b

Jeg syns vi bør låne ut Blackwell. Da kan han få nødvendig kompetanse. Er jo et håp om at den klubben ikke slipper han tilbake. Så blackwell for Tromsø. det er mitt valgspråk



Av & til er du både kreativ & morsom, Håkon. Den skal du ha [:)]



I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan