avstemning

Hvilken pub ønsker du som nytt fast treffsted når Leeds er på TV?

Ivars Kro
1 (11.1%)
Elmers pub
0 (0%)
Bohemen
0 (0%)
VÃ¥lerenga vertshus
0 (0%)
Pokalen sportspub ( Vulkan)
7 (77.8%)
Oslo Sportsbar i Gamlebyen
1 (11.1%)
Anne sted ( spesifiser i tråden)
0 (0%)

Stemmer totalt: 9

Avstemning er avsluttet: August 24, 2015, 14:20:18

Skrevet av Emne: Offisielt treffsted i Oslo: Pokalen  (Lest 255565 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RuneR

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #60 på: August 30, 2006, 17:24:45 »
quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by RuneR
men personlig blir jeg nok å tråkke meg tilbake til Arbeidergata og Bohemen ved neste korsvei, et hyggelig opplevelse rikere....



Minner meg om kompisen som skrev fem sider om hvordan han koste seg på ferieturen, før han konkluderte med at han aldri ville sette sine bein i det landet mer...  [:)]


Huff, ja [:I]  Men i valget mellom et sted med hyggelige opplevelser og et sted med kjempehyggelige opplevelser - velger jeg altså det siste [8D]

`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

kloggen

  • Gjest
Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #61 på: September 04, 2006, 17:04:24 »
quote:
Originally posted by RuneR

Hmm, hva skal man si?  
Heldigvis var det ingen andre kamper som gikk på samme tidspunkt, og Leeds ble derfor vist på Hovedskjermen i første etasje, hvor det er plassert "hjemmesnekrede" seter på rekke og rad.  Ikke så ille, så lenge vi ikke er fler enn drøyt 20 tilskuere.  Denne søndagen var vi vel et sted rundt 12 Leeds-kledde som inntok stedet, og jeg tror ingen hadde problemer med å følge kampen på storskjermen.
Underetasjen, hvor jeg frykter vi havner når "større" lag spiller samtidig med oss, er et kapittel for seg.


Poenget med å mobilisera var jo nettopp for å prøva å gje Leeds fortrinnsrett.

Forrige sundag var det jo ikkje egentlig så mykje poeng i å gå på Sportsbar, anna enn for rekognoseringa sin del. Det er når kampane kolliderer med storkampar i PL, fredagsquiz eller Engakampar at det kan vera greitt å ha innarbeidd litt godvilje andre stader enn Bohemen.

Men for all del, eg skjønar godt at folk gjerne vil gå på Bohemen. Alt sundag kjem jo sjansen til å sjå Wolves-kampen saman med Klanen, og det kan jo godt henda at det ikkje er så ille som eg fryktar [:)]



HåvardK

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #62 på: September 04, 2006, 23:24:14 »
Bli nå for all del ferdig med denne diskusjonen innen søndag. Da er jeg nemlig på plass i hovedstaden, og håper å kunne få innpass i en gjeng som skal se kampen sammen.

RuneR

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #63 på: September 05, 2006, 02:38:27 »
quote:
Originally posted by HåvardK

Bli nå for all del ferdig med denne diskusjonen innen søndag. Da er jeg nemlig på plass i hovedstaden, og håper å kunne få innpass i en gjeng som skal se kampen sammen.


Håvard,
Er redd jeg ikke rekker å se kampen sammen med deg på søndag, for da er jeg nok på vei til Sandefjord [8D]

`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #64 på: September 05, 2006, 04:18:16 »

Siden kampen vises på SportN, hadde jeg i utgangspunktet tenkt meg å se den hjemme, men mulig jeg tar en tur på pub. [:)]

Jon R.
Jon R.

HåvardK

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #65 på: September 05, 2006, 04:45:50 »
quote:
Originally posted by RuneR

quote:
Originally posted by HåvardK

Bli nå for all del ferdig med denne diskusjonen innen søndag. Da er jeg nemlig på plass i hovedstaden, og håper å kunne få innpass i en gjeng som skal se kampen sammen.


Håvard,
Er redd jeg ikke rekker å se kampen sammen med deg på søndag, for da er jeg nok på vei til Sandefjord [8D]

`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>


Seriøst? Privat eller i Kjernen-regi? Strengt tatt har jeg jo tenkt samme tanke.

RuneR

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #66 på: September 06, 2006, 07:55:32 »
quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by RuneR
Håvard,
Er redd jeg ikke rekker å se kampen sammen med deg på søndag, for da er jeg nok på vei til Sandefjord [8D]

`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>


Seriøst? Privat eller i Kjernen-regi? Strengt tatt har jeg jo tenkt samme tanke.

Av fleksibiltetshensyn reiser vi privat. Har en ledig plass i bilen. Kontaker deg i morgen.....

`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

HåvardK

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #67 på: September 08, 2006, 14:19:24 »
quote:
Originally posted by Jon R


Siden kampen vises på SportN, hadde jeg i utgangspunktet tenkt meg å se den hjemme, men mulig jeg tar en tur på pub. [:)]

Jon R.



Hva blir det til på søndag, Jon?

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #68 på: September 09, 2006, 00:17:09 »
Skal ikke du til Sandefjord da Håvard?  Tar vel en tur på puben hvis været er dårlig, men det blir det jo neppe. Så da ser jeg den nok hjemme. I opptak. Men ikke hvis det regner. Litt vanskelig for meg å binde meg til en avtale. Men hvis det blir pub velger jeg Bohemen. Har du tilgang til nett på søndag, Håvard?.....eller send meg gjerne en mail med mobilnummeret ditt.  [:0]

Jon R.
Jon R.

HåvardK

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #69 på: September 09, 2006, 01:38:06 »
Det eneste som er sikkert, er at Rune skal til Sandefjord. Men er han lettmatros ombord?

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #70 på: September 09, 2006, 02:45:43 »
quote:
Originally posted by HåvardK

Det eneste som er sikkert, er at Rune skal til Sandefjord. Men er han lettmatros ombord?


Den skuta gikk vel til Engeland? [8)]

Jon R.
Jon R.

HåvardK

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #71 på: September 09, 2006, 04:27:50 »
Var litt usikker på destinasjonen, faktisk. Den beskjeden jeg fikk, gikk nemlig både på engelsk og norsk.

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #72 på: September 09, 2006, 04:58:17 »
Engelsk og norsk?

Jon R.
Jon R.

HåvardK

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #73 på: September 09, 2006, 05:00:09 »
Engelsk og norsk.

palle

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #74 på: September 10, 2006, 16:39:55 »
Det blir Bohemen på brødrene K søndag, Jon.

Håvard & Pål

...ooo, vi vandrar saman...
...ooo, vi vandrar saman...

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #75 på: September 10, 2006, 17:57:20 »
quote:
Originally posted by palle

Det blir Bohemen på brødrene K søndag, Jon.

Håvard & Pål

...ooo, vi vandrar saman...




Ok. Grunnet svært ugunstig tid for kampstart, må jeg mest sannsynlig se kampen i "time shift" på HDD recorderen min.... [:(]

Jon R.
Jon R.

RuneR

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #76 på: September 11, 2006, 05:36:20 »
Fasit: det ble både litt Bohemen og Sandefjord (med dét vet jo både Jon og Håvard når dette skrives).
Desverre ble det 3 poeng bare i den ene kampen i dag, dog bedre enn 2 x null....

Engeland (skrives det virkelig slik?) besøkes først om knappe 5 uker.

`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #77 på: September 11, 2006, 05:44:51 »
quote:
Originally posted by RuneR

Fasit: det ble både litt Bohemen

At du er en bohem er vel gammelt nytt [:D]



I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

L.RADEBE

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #78 på: September 13, 2006, 18:14:10 »
Er det noen som stiller på Bohemen i kveld kl 2235? Antar at de viser den der?
 

Kickthemdown

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #79 på: September 13, 2006, 20:22:43 »
Jeg er på plass ..

Killa

kloggen

  • Gjest
Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #80 på: September 13, 2006, 22:38:50 »
quote:
Originally posted by L.RADEBE

Er det noen som stiller på Bohemen i kveld kl 2235? Antar at de viser den der?


Står ikkje oppført på http://www.bohemen.no/index.php/content/view/full/16983, men dei viser den nok likevel om ein spør fint.

(legg òg merke til at Stabæk har ein travel dag sundag, borte mot Viking kl 1800 og borte mot Brann kl 2000)



L.RADEBE

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #81 på: September 22, 2006, 19:19:59 »
Hvor var du Kilgallon? Mener jeg bare så en fyr som sto å så kampen med meg. Trodde det var deg, men da han jublet når Sunderland scoret så begynte jeg å tvile :)
Gamlebyen i morgen tenkte jeg.
 

kloggen

  • Gjest
Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #82 på: September 22, 2006, 21:09:57 »
Gamlebyen for meg òg.



Kickthemdown

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #83 på: September 23, 2006, 07:28:16 »
quote:
Originally posted by L.RADEBE

Hvor var du Kilgallon? Mener jeg bare så en fyr som sto å så kampen med meg. Trodde det var deg, men da han jublet når Sunderland scoret så begynte jeg å tvile :)
Gamlebyen i morgen tenkte jeg.

Hadde Sunderland på oddsen og tjente 5000 raske på den og ett par andre.. Derfor [:p]

Neida, eller joda hadde den på oddsen men var ikke jeg som jubla...

Ølla tok hånd om meg og førte meg desverre ikke lenger enn scotsman av alle plasser[xx(] hva faen?

Men Lørdag stiller jeg opp... [:o)]

Killa

kloggen

  • Gjest
Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #84 på: Oktober 13, 2006, 15:44:07 »
http://www.bohemen.no/: "Lørdag: Vi åpner 13.00.En tung tv-fotballdag.Pga plassmangel viser vi kun to kamper klokka 16.00.Sorry."

Berre nevner det [;)]



RuneR

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #85 på: Oktober 13, 2006, 17:39:44 »
Så da er Oslo Sportsbar stedet (nå har de jo virkelig anledning til å vise seg frem)?  
Har de bekreftet at de viser kampen?


`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

flynn

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #86 på: Oktober 13, 2006, 20:54:26 »
Hadde faktisk planlagt å dra på pub for å se denne kampen. Vil gjerne at noen innsidere bekrefter hvem som faktisk viser kampen, og hvor dere andre vil befinne dere.

Flynn

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #87 på: Oktober 13, 2006, 23:35:04 »
Sportsbaren i Gamlebyen har jo sagt at de veldig gjerne vil ha Leeds fansen som et fast innslag når Leeds er på TV. Regner derfor med at de viser kampen. Det er overveiende sannsynlig at de er den eneste puben i byen som viser kampen, siden Bohemen har droppet Leeds denne gangen. For veibeskrivelse, se begynnelsen av denne tråden. Jeg vender ihvertfall nesa ditover.

Jon R.
« Siste redigering: Oktober 14, 2006, 00:38:26 av Jon R »
Jon R.

flynn

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #88 på: Oktober 14, 2006, 00:45:28 »
Da satser jeg på det samme, med et par forbehold riktignok. Takk for info!

flynn

palle

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #89 på: Oktober 14, 2006, 03:54:59 »
Kan bekrefte at Sportsbaren i Gamlebyen skal vise kampen. Litt uklart om jeg har anledning til å møte dog.

PålK

...ooo, vi vandrar saman...
...ooo, vi vandrar saman...