Skrevet av Emne: Fotballpuben i Bergen!  (Lest 115594 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Fotballpuben i Bergen!
« på: August 18, 2006, 03:40:26 »
Flyttet til riktig forum av Pikselator

Dette er egentlig off topic, og beregnet for lokale avdelinger, men siden saa mange er innom "Ordet er fritt" poster jeg denne her.

Fotballpuben i Bergen har satt opp Leeds - Cardiff paa deres hjemmeside. Jeg ringte i dag og forhoerte meg om kampen, og de sa at de ikke var sikre paa om de skulle sende den. De begrunnet det med at det var hele 4 kamper som gikk live samtidig, og at de ikke visste om de kunne sende alle samtidig. Dette skulle bli avklart i loepet av i morgen. Hvis de naa bestemmer seg for aa vise Leeds, saa vil jeg kunne tro at de ogsaa vil sende de kampene viasat/sportN sender.

Oppfordrer alle Leedsfans med base i Bergen til aa troppe opp paa Fotballpuben paa loerdag og vise innehaverne at det er penger aa tjene paa oss! Det skader heller ikke aa ringe dem og forhoere seg om de skal vise kampen (tilbud og etterspoersel vet dere).[8D]

auren; united we must stand![;)]

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sonny

Re: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #1 på: August 18, 2006, 05:57:49 »
Godt du tar tak i denne viktige saken auren. Er vel lite sannsynlig at andre puber har kapasitet til å vise Leeds samtidig med Premier League, så presset må legges på fotikken. Har vi ikke noen konaktperson som kan "presse" på....? hvis ikke må vi gjøre som Corelone familien, gi de ett tilbud de ikke kan si nei til...
 

Førde

Re: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #2 på: August 18, 2006, 06:45:22 »
Fikk samme problemet i førde, Dei ville vise P.L kamper isteden for Leeds - Cardiff, Men Blei de nok suportere i førde som ville sjå Leeds, Skulle dei vise kampen på eine skjermen!!!:):)

...Marching On Togehter!!
Marching On Together

auren

Re: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #3 på: August 18, 2006, 22:16:43 »
GODE NYHETER!!!!!!!!
Fotballpuben skal vise Leeds - Cardiff i morgen! Det kan virke som de ogsaa vil vise de andre kampene som vil bli vist live paa viasat2/SportN (og det er jo maaaaange). Naa maa vi Leedsfans med base i Bergen virkelig troppe opp og vise Fotballpuben at det er verdt aa vise Leeds (les; drikke masse oel :-)

auren, som gleder seg stort til kampen i morgen!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Re: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #4 på: August 18, 2006, 22:45:58 »
Hyggelig for dere i Bergen, men nå blir piks sinna. [8D]

Jon R.
Jon R.

lojosang

Re: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #5 på: August 18, 2006, 22:52:14 »
Jeg har tegna medlemsskap i Three Lions Supporter's Club, etter sterke oppfordringer fra sjæfen der, så han BØR vise Leeds. [:D]
Og siden Trondheimsfansen virker å være flinke på både frammøte og drekking (OK, det var LITT tynt sist søndag, med det var jo tidlig også.) regner jeg med at det går i orden.

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fek pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Sten

Re: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #6 på: August 18, 2006, 22:55:13 »
quote:
Originally posted by auren

Dette er egentlig off topic, og beregnet for lokale avdelinger, men siden saa mange er innom "Ordet er fritt" poster jeg denne her.




himmel og hav da folkens! Det er jo ingen grunn til å ha noen lokale avdelinger hvis ingen gidder å bruke det?

Pikselator (AKA Sten) -Your Friendly Forum Groundsman
Sten

auren

Re: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #7 på: August 18, 2006, 23:49:19 »
Grunnen til at jeg postet den paa "Ordet er fritt" var at saa mange som mulig fra Bergensomraadet skulle faa lest den (kun 2 dager foer kamp). Jeg tror ikke "lokale avdelinger" blir like hyppig besoekt av alle luscos debattanter som "ordet er fritt". Dette var i mine oeyne en hastesak.

Fra naa av vil vi selvsagt bruke denne traaden naar det naermer seg andre kamper.

auren, som teller ned til morgendagen: 22 timer og 11 minutter igjen... :-)

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Re: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #8 på: August 18, 2006, 23:56:56 »
Hei piks. Jeg har forståelse for at det kan være en frusterende jobb for moderatorene å holde et minimum av orden her inne, men det bør da være lov å poste slike "hastesaker" på OEF, slik at man når flest mulig  der ute. Skjønner at det kan oppfattes som rotete, men det er altså ikke alle som henger rundt på LUSCOS forumet døgnet rundt, slik som enklte gjør. ( det ryktes at en av nerdene her inne har over 6000 posts. *LOL* ler meg skakk, FOR en taper..[:D])
Noen ganger kan det være greit å bruke litt skjønn, i dette tilfelle til glede for dem som ønsker å treffe andre OEFere på pub i Bergen. [:p]

Jon R.
Jon R.

Lids

Re: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #9 på: August 19, 2006, 00:07:52 »
Hvis man bruker Aktive Emner, er "problemet" løst - ikke værre enn det.

Thomas
Thomas

Jon R

Re: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #10 på: August 19, 2006, 00:49:24 »
quote:
Originally posted by Lids

Hvis man bruker Aktive Emner, er "problemet" løst - ikke værre enn det.

Thomas



..noe som altså betinger at man er kjent med alle funksjonalitetene til forumet, eller har tid til å sette seg inn i disse . Det var feks radikal forskjell på antallet som hadde lest min topic om Nytt treffsted i Oslo, den første dagen den lå ute på både hovedforumet og lokale avdelinger. Thats a fact. [8)]

Jon R.
Jon R.

auren

Re: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #11 på: August 19, 2006, 01:30:19 »
Skulle gjerne hatt denne traaden i "ordet er fritt" til kampstart paa loerdag. Bare se paa responsen, er vel kun Sonny som holder til i Bergen. Dog det staar at han holder til paa St. Kitts and Nevis :-)

Kan vi ha denne traaden i "ordet er fritt" til i morgen kl 16 piksel???? PLEEEEAAASE??? I god MOT aand?

auren, som haaper paa minst 15 Leedsfans paa fotikken i morgen... MINST!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sten

Re: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #12 på: August 19, 2006, 01:37:25 »
Hastesaker er OK -det er da heller ingen som er så altfor sinte; jeg bare flytter til riktig forum. Litt som man geleider kyr inn riktig grind......................  (legg merke til alle prikkene)

Men.

Argumentet med at "ingen" leser på lokale avdelinger, og da pleier at det derfor ikke er noen hensikt å poste innlegg der, er en del av en negativ spiral. Hvis vi begynte å bruke forumet litt smartere vil det bli lettere å bruke for alle. Og alle som har et snev av interesse for ølsorter i Bergensområdet vil vite at den slags informasjon finner du på Lokale Avdelinger. Ferdig med det, liksom. Det ville gjøre ikke bare moderatorjobben enklere, men også forumbrukernes opplevelse av brukervennligheten bedre. Jeg mener; det er ikke f**king rocket surgery, folkens... Du skal bare trykke på en link, så ser du alle aktive linker. Når du karakteriserer den enkle operasjonen (som du jo kjenne til for i det hele tatt klare å rote deg inn på forumet) som å være "kjent med alle funksjonalitetene til forumet", Jon R, så blir det en retorikk som ikke biter på denna moderatorn, gitt. ;)

Argumentet med at flere leser innlegget om pub i Bergen på OEF enn LA holder ikke fordi du teller alle som er innom for å sjekke at det ikke har noe med dem å gjøre (les: de som blar gjennom alle innleggene). Dvs at du teller med alle som er likegyldige til puber i Bergensområdet. Hvorfor vil du at folk i Arendal (f.eks) skal lese lese om utelivet i Bergen (f.eks??).



Pikselator (AKA Sten) -Your Friendly Forum Groundsman
Sten

Jon R

Re: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #13 på: August 19, 2006, 01:47:49 »
quote:
Originally posted by pikselator

Hastesaker er OK -det er da heller ingen som er så altfor sinte; jeg bare flytter til riktig forum. Litt som man geleider kyr inn riktig grind......................  (legg merke til alle prikkene)


                             [:D]

Jon R.
Jon R.

auren

Re: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #14 på: August 19, 2006, 19:32:05 »
Naa? Er det noen som skal paa Fotballpuben og se Leeds knuse Cardiff i dag?

auren, som tror FB fort kan nedprioritere Leedskamper dersom det ikke kommer nok Leedsfans... :-(

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kenneth

Re: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #15 på: August 25, 2006, 04:12:06 »
3 leeds supporterar frå avd Sunnhordland blir å sjå på Fottikken på søndag. Håpar på fleire.
 

Sonny

Re: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #16 på: September 04, 2006, 23:13:44 »
Blir det Wemley bar som blir det faste møtestedet??
 

auren

Re: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #17 på: September 14, 2006, 00:11:13 »
Fotikken viser kampen mot S'land i opptak i kveld etter CL kampene er ferdig, altsaa vel klokken halv elleve. Jeg skal bort og se kampen. Flere som skal?

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Real

Re: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #18 på: September 16, 2006, 18:13:28 »
Det beste med kampen var utan tvil den korte pausen og sympatiøla eg fekk av kameratar ved bordet. No veit ein også kven Auren er.
 

Lars E

Sv: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #19 på: August 12, 2008, 01:36:36 »
Ja dette var den tråden jeg fant om Bergen da.. litt utgått på dato, men jaja.. Håper noen av dere lokale bergensere kan hjelpe meg. Flytter til Bergen imorgen og siden jeg hverken har tv eller data, må jeg spore opp en pub som viser kampen. Hvor skjer det imorgen??  ;)
Forever Leeds

lakris

Sv: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #20 på: August 12, 2008, 10:50:19 »
Det er stort sett masse Leeds-supportere på fotballpuben, både oppe og nede i kjelleren. Regner med de viser kampen i kveld. Oversikt finner du her (når du får data..)   http://www.fotballpuben.no/ukens.html
 

laddi

Sv: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #21 på: Oktober 08, 2008, 18:34:11 »
Klar til kamp ikveld!!! Gul eller hvit drakt i dag????
Bergen Whites

auren

Sv: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #22 på: Oktober 08, 2008, 19:04:21 »
Klar til kamp ikveld!!! Gul eller hvit drakt i dag????

Hmmm... I utgangspunktet gul, men den la jeg nettopp til vask. Blir dermed hvit gitt..

Skal du kjøre? auren venter spent.... :)
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Torpe-do

Sv: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #23 på: Oktober 27, 2008, 18:03:46 »
vil fotballpuben vise Northampton kampen ?

auren

Sv: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #24 på: November 26, 2008, 10:27:33 »
Histon - Leeds United vises førstkommende søndag kl. 1315 på Fotballpuben. Kanskje noe i tidligste laget for undertegnede ettersom det blir et kanakkas julebord dagen før...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #25 på: Februar 03, 2009, 12:28:43 »
Noen som skal på fotikken for å se Millwallkampen?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #26 på: Februar 03, 2009, 19:06:24 »
Jeg og min fetter Tom kommer ivertfall. Gleder oss. ;D

laddi

Sv: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #27 på: Februar 03, 2009, 22:50:38 »
Stiller!
Bergen Whites

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Fotballpuben i Bergen!
« Svar #28 på: Februar 03, 2009, 22:59:39 »
...nå har jeg innkalt folk til den månedlige curlingrunden på Vestkanten i det aktuelle tidsrommet...  ::)

Spørs om jeg ikke må prioritere Leeds likavel :)  *litt usikker ennå*

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Fotballpuben i Bergen
« Svar #29 på: Februar 25, 2009, 17:09:53 »
Fotballpuben i Bergen sender Oldham-Leeds United 2. Mars. Jeg kommer ;D