Skrevet av Emne: Gavin  (Lest 2773 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

baste

Gavin
« på: August 30, 2006, 19:04:21 »
[:p] Ny stopper ? Vi må jo hente inn flere spillere, bare ett døgn igjen nå. Håper på en midtbanespiller, minst !!

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=412953&CPID=10&clid=2&lid=&title=Gavin+attracting+interest

Robert H.

Re: Gavin
« Svar #1 på: August 30, 2006, 19:19:50 »
Nei takk. Da tar jeg heller Atle Roar Håland som faktisk var med og stoppet Droghedas såkalte vellykkede UEFA-cup deltakelse...

Karl Hot Shot

Re: Gavin
« Svar #2 på: August 30, 2006, 19:45:18 »
Jeg så kampen mellom Northampton Town og Bristol City fra League One på Sky Sports i går kveld. Der var det en 19-årig høyreving på Bristol City som viste seg fram. Han heter David Cotterill og spiller visstnok også på det walisiske U-21-landslaget. Ekstrem arbeidskapasitet OG teknikk. Noen burde tipse Blackwell, dersom Blackwell er interessert i å redde jobben, da.
 

MrK

Re: Gavin
« Svar #3 på: August 30, 2006, 21:36:24 »
Uavhengig av talent så er han nok for ung - heller kjøpe han dyrt om 10 år
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Karl Hot Shot

Re: Gavin
« Svar #4 på: August 31, 2006, 16:46:11 »
Ja, Gud forby at vi kjøper et ungt talent med skills og gjør et scoop! Vi skal jo råtne hen med gråstein og havrelefse.
 

flynn

Re: Gavin
« Svar #5 på: August 31, 2006, 16:56:33 »
Dette minner meg om den gang Wimbledon var et lag å regne med, med Dave Basset ved roret. De fikk som kjent mye kjeft av "the football purists" for å spille primitiv spark-og-løp-fotball.

En spiller jeg ikke lengre husker hvem var ble linket til klubben, noe Harry kommenterte omtrent slik: "He can pass, he can shoot, he's got the ability to take defenders on, and he reads the game well. Obviously not a player for us!"

hvor er Harry nå forresten? En for oss?


Flynn, som digrerer, eller heter det digresjonerer?

samadhi

Re: Gavin
« Svar #6 på: September 01, 2006, 13:51:49 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Jeg så kampen mellom Northampton Town og Bristol City fra League One på Sky Sports i går kveld. Der var det en 19-årig høyreving på Bristol City som viste seg fram. Han heter David Cotterill og spiller visstnok også på det walisiske U-21-landslaget. Ekstrem arbeidskapasitet OG teknikk. Noen burde tipse Blackwell, dersom Blackwell er interessert i å redde jobben, da.



http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_1463955,00.html

ser ut som Wigan kom deg i forkjøpet...

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Karl Hot Shot

Re: Gavin
« Svar #7 på: September 01, 2006, 15:42:45 »
quote:
Originally posted by samadhi

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Jeg så kampen mellom Northampton Town og Bristol City fra League One på Sky Sports i går kveld. Der var det en 19-årig høyreving på Bristol City som viste seg fram. Han heter David Cotterill og spiller visstnok også på det walisiske U-21-landslaget. Ekstrem arbeidskapasitet OG teknikk. Noen burde tipse Blackwell, dersom Blackwell er interessert i å redde jobben, da.



http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_1463955,00.html

ser ut som Wigan kom deg i forkjøpet...

marching on together,
derudaf forever...



Ja, Wigan la ut £2 mill for David Cotterill fra Bristol City. Jewell er en slu slugger i Boothroyd-klassen.
 

B-m

Re: Gavin
« Svar #8 på: September 01, 2006, 16:45:47 »
Viser bare hvilken prisklasse talenter ligger i!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Karl Hot Shot

Re: Gavin
« Svar #9 på: September 01, 2006, 17:25:48 »
quote:
Originally posted by B-m

Viser bare hvilken prisklasse talenter ligger i!



Jo, jo, men dette handler vel så mye om at talentspeidere må oppdage talentene FØR de storspiller på nasjonalt tv.
 

Jon R

Re: Gavin
« Svar #10 på: September 01, 2006, 18:07:09 »
Disse prisene som oppnåes om dagen er allikevel urovekkende og en indikasjon på at transferkarusellen er på vei ut av kontroll igjen. Ken Bates bør  sette en minimum 7 mill £ pris på Kilgallons hode neste gang noen henvender seg. Selv 5 mill £ begynner å fremstå som et skambud når City fikk 2 mill £ for denne Cotterill.

Jon R.
Jon R.

Erik_

Re: Gavin
« Svar #11 på: September 01, 2006, 18:26:59 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Ja, Wigan la ut £2 mill for David Cotterill fra Bristol City. Jewell er en slu slugger i Boothroyd-klassen.


Jewell er grunnen til at jeg fikk en viss forkjærlighet for Wigan i CCC sesongen de rykket opp. Han er en kløpper til å hente talentfulle spillere og de som ikke har fått vise det fulle og hele potensialet sitt i andre klubber. Selv etter å ha mistet spillere som Bullard, Ellington og Roberts finner han nye og spennende spillere. Tror dog de ikke gjør det så bra denne sesongen, men det er vel en helt annen diskusjon.

Jeg håper Leeds og Blackwell tar seg bryet verdt å satse på spennende talent utenfra, (i tillegg til juniorakademiet), i fremtiden. Som Beckford, f.eks.

Jewell er en av flere jeg kan tenke meg tar over roret etter Blackwell-epoken. Hvis det går som alle "sutrekoppene" vil. Jeg frykter dog for deres ve-og-vel, at den blir lengre enn dere håper og ønsker. [;)]

Nå tenker jeg selvsagt bare hvis. Og Gavin kan fort være i denne kategorien; ikke fått vist frem sitt fulle potensiale. Såkalte rejects.

Forresten, var det ikke du som var så begeistret for Dave Penney, Hot Shot? Hva skjedde med han.

Karl Hot Shot

Re: Gavin
« Svar #12 på: September 01, 2006, 18:49:34 »
Dave Penney trakk seg fra jobben hos Doncaster Rovers. Men jeg vil bare minne om at Penney tok Doncaster til 8.plass i League One siste sesong, noe som er Doncasters beste ligaplassering på 800 år (ca.). Nå prøver Doncaster å lure Keegan tilbake til fødebyen. Penney er fortsatt ung, men har likevel mange års erfaring som manager. Det kan virke som han vil ha en lengre ferie, før han tar til på større oppgaver senere. Ellers nevnte jeg også Gary Johnson, som da var manager for Yeovil. Som Penney tok Johnson et lag fra Conference opp til trygg League One-plassering på få sesonger. Nå er Gary Johnson manager for Bristol City, og han slipper de unge talentene til i fleng (f.eks. David Cotterill). Johnson er dessuten en meget elskverdig person, og det drar jo ikkeakkurat ned når fotballkunnskapene er der i fullt mon.
 

Jon R

Re: Gavin
« Svar #13 på: September 01, 2006, 19:56:08 »
quote:
Johnson er dessuten en meget elskverdig person, og det drar jo ikkeakkurat ned når fotballkunnskapene er der i fullt mon.



I følge vår ekspert på managere, h.b, er dette absolutt et minus. Lucas Radebe er ytterst elskverdig, men kan visstnok aldri bli en god manager. [:)]

Jon R.
Jon R.

Trond A

Re: Gavin
« Svar #14 på: September 01, 2006, 20:32:20 »
quote:
Originally posted by Enrique

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Jewell[/b] er en slu slugger i Boothroyd-klassen.





Paul Jewell var i tillegg til Ronnie Moore (far til Ian) aktuell som manager før Blackwell ble ansatt permanent sommeren 2004. Jewell har gjort en god jobb med Wigan, selv om han også har "svidd" av en del  pundsedler på spillerkjøp. Vel så stor bragd var å føre Bradford opp i Premier League rundt tusenårsskiftet.



Trond, Luscos medl. 338
« Siste redigering: September 01, 2006, 20:39:19 av Trond A »
Luscos medl. 338