Skrevet av Emne: Skader  (Lest 5080 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

baste

Skader
« på: Oktober 01, 2006, 12:53:31 »
[xx(]

Carver's wretched afternoon was made worse by the news full-back Gary Kelly suffered a suspected broken metatarsal, while Kevin Nicholls was carried off after sustaining suspected medial knee ligament damage.

Så da e jo Leeds stallen ennå litt "tynnere".. Dette lover rett og slett ikke så bra. Opprykk er ett "must"...

[xx(]

27.10.1961

Re: Skader
« Svar #1 på: Oktober 01, 2006, 15:46:22 »
Her blir det nok med og ikke rykke ned tror jeg . Beklager og måttte si det.
 

h.b

  • Gjest
Re: Skader
« Svar #2 på: Oktober 01, 2006, 15:48:50 »
Tror ikke det holder å skylde på at stallen er for tynn. Stallen er for dårlig. hadde vi hatt nok kvalitet så hadde vi kunnet rockere rundt på laget og dermed ikke savnet spillere som blir skadet



rasandeokse

Re: Skader
« Svar #3 på: Oktober 01, 2006, 16:51:16 »
Ville ikke chelsea savnet Terry, Lampard, Drogba, Makelele... Nei da er det jo bare å slenge inn Paulo Ferreira, Mikel, SWP, og Kalou.. så dominerer de fortsatt Premier league eller hva?
 

h.b

  • Gjest
Re: Skader
« Svar #4 på: Oktober 01, 2006, 16:55:08 »
Spillere som burde hentes inn er spillere som f.eks Koumas,Nugent,Myhre,Jerome osv. Dette er spillere som går rett inn å dagens Leeds lag og som ikke koster/kosta all verden


« Siste redigering: Oktober 01, 2006, 16:55:48 av h.b »

Svend Anders

Re: Skader
« Svar #5 på: Oktober 01, 2006, 17:22:05 »
quote:
Originally posted by h.b

Spillere som burde hentes inn er spillere som f.eks Koumas,Nugent,Myhre,Jerome osv. Dette er spillere som går rett inn å dagens Leeds lag og som ikke koster/kosta all verden



Ikke kosta all verden?
Nugent - min. £3 mill
Jerome - min. £3 mill
Koumas - min. £2 mill
Myhre - ville nok blitt en av de tre best betalte

Med unntak av at jeg er usikker på Myhre ville alle spillerne du nevner blitt våre dyreste kjøp...

Og det er vel førstt og fremst FORSVARspillere vi trenger, samt venstrekant...

Svend

http://www.svendanders.com

Svend Anders

Re: Skader
« Svar #6 på: Oktober 01, 2006, 17:23:23 »
quote:
Originally posted by h.b

 så hadde vi kunnet rockere rundt på laget


Som døm sier på Stadion:

Fotball er rock 'n' roll!!!

Svend

http://www.svendanders.com

h.b

  • Gjest
Re: Skader
« Svar #7 på: Oktober 01, 2006, 17:39:26 »
Svend. Du må da være noenlunde enig i at det å hente inn spillere for å gjøre gull av gråstein ikke er en klubb som Leeds verdig.Her driver Bates å spare Leeds opp i Premier League.Dette fungerer ytterst sjelden. En investering i januar på 10 mill pund må til.Med flere kvalitetsspillere så vil det bli lettere å hvile halvskadde spillere.
[/quote]

Ikke kosta all verden?
Nugent - min. £3 mill
Jerome - min. £3 mill
Koumas - min. £2 mill
Myhre - ville nok blitt en av de tre best betalte

Med unntak av at jeg er usikker på Myhre ville alle spillerne du nevner blitt våre dyreste kjøp...

Og det er vel førstt og fremst FORSVARspillere vi trenger, samt venstrekant...

Svend

http://www.svendanders.com
[/quote]



Robert H.

Re: Skader
« Svar #8 på: Oktober 01, 2006, 17:41:29 »
Du lever som vanlig i en drømmeverden, h.b.

Alle spillerne du nevner her er "out of our league" økonomisk, muligens med unntak av Myhre (som jeg forøvrig ikke tror er noe bedre enn en skadefri Sullivan uansett). Det at du ikke skjønner dette er nok en viktig grunn til at du heller ikke skjønner at Leeds dessverre ikke kan velge på øverste hylle av managere...

quote:
Originally posted by h.b

Spillere som burde hentes inn er spillere som f.eks Koumas,Nugent,Myhre,Jerome osv. Dette er spillere som går rett inn å dagens Leeds lag og som ikke koster/kosta all verden




« Siste redigering: Oktober 01, 2006, 17:43:39 av Robert H. »

h.b

  • Gjest
Re: Skader
« Svar #9 på: Oktober 01, 2006, 17:45:52 »
Hvorfor skal dette være toalt urealistisk for Leeds å hente inn slike sillere. Her er dere totalt hjernevasket av Bates ang den økonomiske situasjonen i Leeds. Det er forskjell på dagens økonomi i Leeds og den for 2-3 år tilbake. Når klubber som Burnley kan lønne spillere bedre enn hva Leeds kan, så er noe galt.Bates har som hensikt sin egen lommebok. Han selger alt og alle så fort prisen er akseptabel.
Bates gir totalt f i Leeds sålenge det gagner ham selv.


« Siste redigering: Oktober 01, 2006, 17:46:53 av h.b »

Robert H.

Re: Skader
« Svar #10 på: Oktober 01, 2006, 17:49:38 »
Argumentene dine henger ikke sammen h.b.

Bates er styreformann i Leeds United. Enten så har han ikke ræva full av penger eller så ønsker han ikke å bruke dem på klubben. Uansett hvilket av disse alternativene som er riktig så betyr dette at klubben ikke har råd til dine fikse løsninger. Sånn er det bare.

h.b

  • Gjest
Re: Skader
« Svar #11 på: Oktober 01, 2006, 17:52:04 »
Da må Bates vekk fra Leeds
quote:
Originally posted by Robert H.

Argumentene dine henger ikke sammen h.b.

Bates er styreformann i Leeds United. Enten så har han ikke ræva full av penger eller så ønsker han ikke å bruke dem på klubben. Uansett hvilket av disse alternativene som er riktig så betyr dette at klubben ikke har råd til dine fikse løsninger. Sånn er det bare.





mads

Re: Skader
« Svar #12 på: Oktober 01, 2006, 17:53:59 »
dette er utroligt hårde tider for os fans...kelly og nicholls kunne være ude i lang tid. frazer er stadig ude...
håber at carole og cresswell kommer tilbage inden næste kamp. butler må ud! og lewis er ikke hurtig nok til kanten mere...de ka ikke mere...douglas er bare ikke god nok...men hvem skal være back nu med frazer og kelly ude? Marques (hvis han da er klar), Madden, eller Stone måske?
Jeg ville stille dette hold:
Warner
Marques, Foxe, Killa, Lewis
Stone, Derry, Westlake, Carole
Healy, Cresswell

der er i hvert fald ingen tvivl om at carver bliver nød til at shake it up, med de spillere han nu har, hvis butler bliver ved at spille så fatter jeg intet, giv nu Foxe chancen!!...men lad os nu se om det overhovedet er ham der er træner til den tid, jeg har på fornemmelsen at vi har fundet en ny manager inden næste kamp, JC sagde selv efter kampen at han ikke har fået jobbet. Håber på ny manager og et par spillere på lån inden næste kamp!

Premier League i næste sæson!
 

ragnar

Re: Skader
« Svar #13 på: Oktober 01, 2006, 17:56:21 »
Nå får andre prøve seg på laget. Kanskje det fremtvinger seg et bruk av Rose/Howson.

Nå er det jo ikke Carver som syter om skadene da...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Robert H.

Re: Skader
« Svar #14 på: Oktober 01, 2006, 18:00:47 »
Ja, det vrimler jo av andre mulige eiere [:(]

quote:
Originally posted by h.b

Da må Bates vekk fra Leeds
quote:
Originally posted by Robert H.

Argumentene dine henger ikke sammen h.b.

Bates er styreformann i Leeds United. Enten så har han ikke ræva full av penger eller så ønsker han ikke å bruke dem på klubben. Uansett hvilket av disse alternativene som er riktig så betyr dette at klubben ikke har råd til dine fikse løsninger. Sånn er det bare.







Jon R

Re: Skader
« Svar #15 på: Oktober 01, 2006, 18:07:28 »
Stone blir også borte for en stund. Skal under kniven denne uken. Dermed er Stone, Nicholls, Kelly utilgjengelig en stund fremover. Fra før av er Frazer utilgjengelig. Hvor lenge blir Carole borte? Lewis totalt ute av form. Crainey er ikke verdens beste v back, for å si det mildt. Vårt gamle problem "kantene", er uansett større enn de noensinne har vært etter at Blackwell tok over i 2004. Carver har intet valg: Introdusere noen av de yngre kreftene i neste kamp.

Jon R.
Jon R.

Peter7

Re: Skader
« Svar #16 på: Oktober 01, 2006, 18:12:53 »
quote:
Originally posted by mads

dette er utroligt hårde tider for os fans...kelly og nicholls kunne være ude i lang tid. frazer er stadig ude...
håber at carole og cresswell kommer tilbage inden næste kamp. butler må ud! og lewis er ikke hurtig nok til kanten mere...de ka ikke mere...douglas er bare ikke god nok...men hvem skal være back nu med frazer og kelly ude? Marques (hvis han da er klar), Madden, eller Stone måske?
Jeg ville stille dette hold:
Warner
Marques, Foxe, Killa, Lewis
Stone, Derry, Westlake, Carole
Healy, Cresswell

der er i hvert fald ingen tvivl om at carver bliver nød til at shake it up, med de spillere han nu har, hvis butler bliver ved at spille så fatter jeg intet, giv nu Foxe chancen!!...men lad os nu se om det overhovedet er ham der er træner til den tid, jeg har på fornemmelsen at vi har fundet en ny manager inden næste kamp, JC sagde selv efter kampen at han ikke har fået jobbet. Håber på ny manager og et par spillere på lån inden næste kamp!

Premier League i næste sæson!



Eller:

Sullivan
Marques, Foxe, Gregan, Crainey
Howson, Derry, Westlake, Carole
Healy, Cresswell

Killa 4 salg!

***
Crainey 4 Scotland
« Siste redigering: Oktober 01, 2006, 18:18:20 av Peter7 »
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Bye

Re: Skader
« Svar #17 på: Oktober 01, 2006, 18:14:58 »
..Og det var jaggu på tide. Gamlehjemmet har underprestert i lang tid nå.
Trønder i Bergen!

Sander

Re: Skader
« Svar #18 på: Oktober 01, 2006, 18:22:55 »
Enig i å gi de yngre sjansen. Hva har vi å tape? Vi taper jo bare uansett! La Howson og Rose få prøve seg! Hvertfall komme inn på slutten. Men noe må også gjøres bakover på banen.

Skjønner ikke hva som har skjedd. For litt siden var problemet å score mål, nå er problemet at vi slipper inn for mange av dem. Er ikke Madden høyreback a? Hiv han innpå nå!
 

Robert H.

Re: Skader
« Svar #19 på: Oktober 01, 2006, 18:25:14 »
Howson er etter hva jeg har forstått ingen kantspiller, mer en offensiv midtbane/hengende spiss. Synes vi bør unngå å spillere unge spiller "out of posititon".

Håper vi stiller dette laget mot Stoke:

Sullivan
Madden-Gregan-Kilgallon-Crainey
Carole-Derry-Howson-Westlake
Healy-Cresswell

h.b

  • Gjest
Re: Skader
« Svar #20 på: Oktober 01, 2006, 18:38:12 »
Spar oss for Gregan.
Sullivan
Madden-Foxe-Kilgallon-?
----------Derry-------
Carole-Howson-Westlake
Healy-Cresswell



Ferre

Re: Skader
« Svar #21 på: Oktober 01, 2006, 18:42:10 »
Tror det kommer til å skje ting i fotballpausen nå. Enten henter Bates inn en ny manager, og/eller så kommer vi til å låne noen spillere. Forsvaret vårt er ekstremt tynt nå + at kantene våre fungerer ikke i det hele tatt!

Forandring må skje NÃ…, det må trener, støtteapparat og ikke minst Bates skjønne. Vi trenger sårt nye spillere med kvalitet Bates, ser du ikke det?

-WE'LL BE BACK-
« Siste redigering: Oktober 01, 2006, 18:48:46 av Ferre »

baste

Re: Skader
« Svar #22 på: Oktober 01, 2006, 19:13:45 »
Jepp, vi rykker garantert ikke opp med dette laget. Men jeg tror KB venter til neste sesong med å spytte inn mere £..for da er vi som kjent langt bedre stilt økonomisk. Så er det å håpe at det ikke blir kolaps og nedrykk i mellomtiden...for det kan faktisk skje..bare se på tabellen. Liker ikke å ligge i bunn av CCC...der er "alle" vi enige !!

Marching on together

Tom S

Re: Skader
« Svar #23 på: Oktober 01, 2006, 22:35:14 »
quote:
Originally posted by Peter7

quote:
Originally posted by mads

dette er utroligt hårde tider for os fans...kelly og nicholls kunne være ude i lang tid. frazer er stadig ude...
håber at carole og cresswell kommer tilbage inden næste kamp. butler må ud! og lewis er ikke hurtig nok til kanten mere...de ka ikke mere...douglas er bare ikke god nok...men hvem skal være back nu med frazer og kelly ude? Marques (hvis han da er klar), Madden, eller Stone måske?
Jeg ville stille dette hold:
Warner
Marques, Foxe, Killa, Lewis
Stone, Derry, Westlake, Carole
Healy, Cresswell

der er i hvert fald ingen tvivl om at carver bliver nød til at shake it up, med de spillere han nu har, hvis butler bliver ved at spille så fatter jeg intet, giv nu Foxe chancen!!...men lad os nu se om det overhovedet er ham der er træner til den tid, jeg har på fornemmelsen at vi har fundet en ny manager inden næste kamp, JC sagde selv efter kampen at han ikke har fået jobbet. Håber på ny manager og et par spillere på lån inden næste kamp!

Premier League i næste sæson!



Eller:

Sullivan
Marques, Foxe, Gregan, Crainey
Howson, Derry, Westlake, Carole
Healy, Cresswell

Killa 4 salg!

***
Crainey 4 Scotland



Dette meiner du da ikkje Peter [?]



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

sig

Re: Skader
« Svar #24 på: Oktober 01, 2006, 22:41:49 »
Tror ikke det kommer til å sje noe av betydning i fotballpausen. Tidligst skjer det noe nytt av betydning til sommeren, og da bare hvis vi har fått inn nye investorer. Mulig vi greier å hente en scuad-player i januar, men ikke noe utover det. Hvorfor skulle Bates plutselig begynne å bruke penger på Leeds? Her har han spinket og spart i alle år, bare for å blæste 6-8 mill pund etter en dårlig sesongstart? Neppe! Tror nok vi bare må fortsette å smøre oss med tolmodighet. Dette blir nok en sesong der vi havner midt på tabellen, med flaks på play-off. Håper å få se ungutta prøve seg fremover, men disse vil uansett ikke bli viktige brikker for laget før om et par år. Tidligst!

Sorry, men vi er inne i en litt grå leedsperiode. Satser på PL om et par år.
 

Lars E

Re: Skader
« Svar #25 på: Oktober 01, 2006, 22:42:38 »
Han har rota fælt nå.[;)]

***
Crainey 4 salg!

Forever Leeds

Forever Leeds

auren

Re: Skader
« Svar #26 på: Oktober 01, 2006, 22:59:30 »
Vil se dette laget:


------------- Warner ---------------

--Douglas---Killa---Foxe---Crainey--

---------------Derry----------------

--Carole------------------Westlake--

--------------Howson----------------

---------Cresswell----Healy---------

auren


Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sheridan

Re: Skader
« Svar #27 på: Oktober 02, 2006, 00:35:11 »
Virkelig bekymrignsfullt hvis vi nå, slik det ser ut som, må klare oss uten Gary Kelly over en lengre periode. Han er utvilsomt vår beste forsvarspiller. Gudene veit åssen vi skal klare oss fremover i ett allerede vaklende forsvar. Syntes Kilgallon har prestert dårlig denne sesongen. Men det kan umulig være lett å være en urutinert makker til Paul Butler. Må si jeg gleder meg til den dagen sistnevnte har spilt sin siste kamp for Leeds United. Jo før jo bedre. Crainey har prestert bedre enn forventet, men panikken han får i pressede sitvasjoner med ballen i beina, er en påkjenning for ett Leeds hjerte. Håper inderlig at Kilgallon finner tilbake til de taktene vi vet bor i ham.


Peter7

Re: Skader
« Svar #28 på: Oktober 02, 2006, 03:13:23 »
quote:
Originally posted by Tom S

quote:
Originally posted by Peter7

quote:
Originally posted by mads

dette er utroligt hårde tider for os fans...kelly og nicholls kunne være ude i lang tid. frazer er stadig ude...
håber at carole og cresswell kommer tilbage inden næste kamp. butler må ud! og lewis er ikke hurtig nok til kanten mere...de ka ikke mere...douglas er bare ikke god nok...men hvem skal være back nu med frazer og kelly ude? Marques (hvis han da er klar), Madden, eller Stone måske?
Jeg ville stille dette hold:
Warner
Marques, Foxe, Killa, Lewis
Stone, Derry, Westlake, Carole
Healy, Cresswell

der er i hvert fald ingen tvivl om at carver bliver nød til at shake it up, med de spillere han nu har, hvis butler bliver ved at spille så fatter jeg intet, giv nu Foxe chancen!!...men lad os nu se om det overhovedet er ham der er træner til den tid, jeg har på fornemmelsen at vi har fundet en ny manager inden næste kamp, JC sagde selv efter kampen at han ikke har fået jobbet. Håber på ny manager og et par spillere på lån inden næste kamp!

Premier League i næste sæson!



Eller:

Sullivan
Marques, Foxe, Gregan, Crainey
Howson, Derry, Westlake, Carole
Healy, Cresswell

Killa 4 salg!

***
Crainey 4 Scotland



Dette meiner du da ikkje Peter [?]



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!



Øøøøh, var visst en liten trykkleif, ja[:I]

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Peter7

Re: Skader
« Svar #29 på: Oktober 02, 2006, 03:16:09 »
quote:
Originally posted by Larseirik

Han har rota fælt nå.[;)]

***
Crainey 4 salg!

Forever Leeds





Butler & Gregan 4 salg, Killa 4 England!
Fornøyd nå?

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'