Skrevet av Emne: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-21  (Lest 644169 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

baste

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #840 på: Mars 09, 2015, 22:10:56 »
Knall bra resultat, håpa Adryan er tilbake i troppen neste kamp.


MOT


Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #842 på: Mars 09, 2015, 22:51:12 »
Prøvde meg på alle tweetsene tidligere, men alt forsvant.....  ;)


Monday afternoon saw our Under-21s record a comprehensive 5-0 Yorkshire derby victory over 10-man
Huddersfield Town at the John Smith's Stadium. After a fast-paced start to the game, the United youngsters broke the deadlock on 11 minutes as on-loan centre-back Dario Del Fabro rose the highest inside the area to meet Chris Dawson’s corner and power a header beyond the helpless Joe Murphy.
And the lead was soon to be doubled by fellow loanee Brian Montenegro just six minutes later. The Paraguayan forward rounded Murphy after working his way into the area and stabbed into an empty net from close-range to make it 2-0. Kalvin Phillips and Lewis Walters both tried their luck from range in search of a third, while Huddersfield threatened for the first time on the half-hour mark as Duane Holmes’ free-kick deflected off the wall and against the crossbar, before Eric Grimes was forced into his first save of the afternoon from the resulting corner. A brief period of Huddersfield pressure followed and the United defence needed to dig in to see the two-goal lead into half-time.
The two sides re-emerged unchanged but United were handed an early boost at the start of the second period as Town’s Sondre Tronstrad was shown a straight red card for handling Del Fabro’s header inside the area. Dawson stepped up and calmly dispatched the resulting spot-kick, sending Murphy the wrong direction to make it 3-0 after 50 minutes. Grimes was then forced into action at the opposite end, producing a fine reflex save to push away Regan Booty’s close-range effort, before Phillips smashed a low corner high over Murphy’s bar as United pushed for a fourth. Luke Parkin and Luke Booker were introduced, replacing Montenegro and Adryan respectively, and the fourth goal was soon added courtesy of a spectacular Phillips strike from distance. The midfielder was invited to shoot from around 25 yards and his ferocious effort sailed into the bottom corner with Murphy well-beaten. Booker blazed a volley over the bar and Walters was inches away from a fifth, before Ross Killock did add to the scoreline with a close-range header deep into stoppage-time as the youngsters made it back-to-back victories in comprehensive fashion.

United: Grimes, Coyle, Killock, Del Fabro, Denton, Purver, Phillips, Adryan (Booker 69), Dawson, Walters, Montenegro (Parkin 64). Subs. Atkinson, Coker, Skelton.

 - See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/19y189obdtz2n1hvd7k34xv9a9/title/under-21s-hammer-huddersfield#sthash.yWlpwED8.dpuf
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #843 på: Mars 09, 2015, 22:52:35 »
@lewiswalterss: Huddersfield town away today!


Leeds United FC @LUFC 
Full-time: Our U21s are 5-0 winners at Huddersfield thanks to goals from Del Fabro, Montenegro, Dawson (pen), Phillips & Killock. #lufc

Sondre Torstad utvist for H`field da han handset som ga Leeds straffe og 3-0.

Laget som startet;

Leeds United FC @LUFC 
Under-21s team v Huddersfield (1pm): Grimes, Coyle, Killock, Del Fabro, Denton, Purver, Phillips, Adryan, Dawson, Walters, Montenegro. #lufc

Montenegro og Adryan ut etter ca 70 min på stilling 3-0.


Sondre Tronstad
Fotballspiller
Sondre Tronstad er en norsk fotballspiller på Start. Tronstad startet sin karriere i FK Tveit før han ble hentet inn av Start. Han spiller normalt sentral midtbane, og sammenliknes av mange med tidligere Start profil Fredrik Strømstad. Wikipedia
Født: 26. august 1995 (alder 19), Norge
Høyde: 1,73 m
Vekt: 70 kg
Nåværende lag: Huddersfield Town FC (#32 / Midtbanespiller)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

stigahauge

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #844 på: Mars 10, 2015, 11:35:39 »
Fleire av desse som gjer det bra på development squad no bør få sjansen på a-laget no dei siste kampane. Ikkje kan vi rykke opp og ikkje ned så her er det berre å kaste innpå og sjå kven som kan ta steget.
 

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #845 på: Mars 10, 2015, 11:41:24 »
Fleire av desse som gjer det bra på development squad no bør få sjansen på a-laget no dei siste kampane. Ikkje kan vi rykke opp og ikkje ned så her er det berre å kaste innpå og sjå kven som kan ta steget.

Enig. Ser gjerne følgende få prøve seg, dog ikke samtidig:

Coyle, Del Fabro, Denton, Phillips, Adryan, Dawson, Walters, Montenegro.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #846 på: Mars 10, 2015, 13:29:24 »
@LUFC: READ: Neil Redfearn says he "wouldn't hesitate" in fielding any of #lufc's young prospects. http://t.co/2ar75qwG48 http://t.co/wU5P47B2DU

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973



Kontakinte

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #849 på: Mars 10, 2015, 17:39:52 »
Mye bra fotballspillere vi har på vei opp.

stigahauge

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #850 på: Mars 10, 2015, 19:31:50 »
Fleire av desse som gjer det bra på development squad no bør få sjansen på a-laget no dei siste kampane. Ikkje kan vi rykke opp og ikkje ned så her er det berre å kaste innpå og sjå kven som kan ta steget.

Enig. Ser gjerne følgende få prøve seg, dog ikke samtidig:

Coyle, Del Fabro, Denton, Phillips, Adryan, Dawson, Walters, Montenegro.

auren

Kan tenke meg Killock også. Var det ikkje han som heada inn 1-0? Såg meget sterkt ut. Dersom 2-3 av desse tar steget innan seriestart slepp vi å ta sjansen på å kjøpe inn nokon som KANSKJE passar i laget. Dessuten mykje kjekkare med eigenproduserte spelarar enn å kjøpe spelarar som ikkje er gode nok for Serie A eller PL.
 

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #851 på: Mars 10, 2015, 19:37:59 »
Fleire av desse som gjer det bra på development squad no bør få sjansen på a-laget no dei siste kampane. Ikkje kan vi rykke opp og ikkje ned så her er det berre å kaste innpå og sjå kven som kan ta steget.

Enig. Ser gjerne følgende få prøve seg, dog ikke samtidig:

Coyle, Del Fabro, Denton, Phillips, Adryan, Dawson, Walters, Montenegro.

auren

Kan tenke meg Killock også. Var det ikkje han som heada inn 1-0? Såg meget sterkt ut. Dersom 2-3 av desse tar steget innan seriestart slepp vi å ta sjansen på å kjøpe inn nokon som KANSKJE passar i laget. Dessuten mykje kjekkare med eigenproduserte spelarar enn å kjøpe spelarar som ikkje er gode nok for Serie A eller PL.

Det var Del Fabro som headet inn 1-0. Killock scoret 5-0 målet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #852 på: Mars 13, 2015, 12:28:00 »
@PhilHayYEP: #lufc U21s play Forest at 1pm. Will be right in the running for the title if they win. Was talk of Ngoyi featuring but he won't be involved.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #853 på: Mars 13, 2015, 13:09:02 »
Stream på LUTV?


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #854 på: Mars 13, 2015, 14:40:16 »
@APOPEY: 2nd-placed #lufc U21s are taking on top of the table #nffc at Thorp Arch at 1pm. Midfielder Grandii N'Goyi may now not be involved.

@LUFCacademy: #lufc U21 team v Forest:
Cairns, Coyle, Coker, Skelton, Booker, Thompson, Purver, Dawson, Adryan, Walters, Montenegro

@LUFCacademy: Subs #LUFC Dan Atkinson, Tom Pearce, Luke Parkin, Eoghan Stokes, Liam Bennett

@FionaCK: @APOPEY No Philips or Del Fabro - wonder if they're involved tomorrow? And Killock?



Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #855 på: Mars 13, 2015, 14:41:00 »
@LUFC: Congratulations @LUFCacademy goalkeeper Will Huffer, as he has made the England U17 squad for three qualifiers later this month #lufc



Nok et talent med mulighet for en stor fremtid!   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #856 på: Mars 13, 2015, 14:42:31 »
@LUFC: Congratulations @LUFCacademy goalkeeper Will Huffer, as he has made the England U17 squad for three qualifiers later this month #lufc



Nok et talent med mulighet for en stor fremtid!   :)


Et rart svar på LUFCs innlegg:

@jan_moltby: @LUFC @LUFCacademy can't catch a cold that lad, very surprised.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #857 på: Mars 13, 2015, 14:43:41 »
@LUFCacademy: GOAL header scored by Montenegro after a great cross from Walters. Good work from Adryan in the lead up #lufc 1-0

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #858 på: Mars 13, 2015, 14:44:34 »
@APOPEY: #lufc U21s 1-0 #nffc . Walters shoots wide after Dawson wriggles free to set him up with fine pass. 28"

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #859 på: Mars 13, 2015, 15:36:24 »
@APOPEY: #lufc U21s 1-0 #nffc . Booker's rising left foot drive from edge of area tipped over by Forest keeper.  58"
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #860 på: Mars 13, 2015, 15:36:47 »
@APOPEY: #lufc U21s 1-0 #nffc : Subs on are Parkin and Stokes for Walters and Dawson.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #861 på: Mars 13, 2015, 15:38:03 »
@APOPEY: #lufc U21s 1-0 #nffc : Subs on are Parkin and Stokes for Walters and Dawson.

@PhilHayYEP: Referee has now changed his mind after speaking to the linesman. Bounce ball instead...Forest happy about that.

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #862 på: Mars 13, 2015, 15:43:10 »
@PhilHayYEP: Forest level - cross from the right, Cairns misses the ball and McDonald heads home. 1-1 on 90 mins

Veldig synd da!


@PhilHayYEP: FT Leeds U21 1 Forest U21s 1. Leeds remain six points behind Forest who lead the division.


2.plassen innen rekkevidde, men stor forskjell på 3 og 6 poeng så sent i sesongen.  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #863 på: Mars 17, 2015, 17:11:59 »
A mustwin etter U mot lederlaget sist:

@LUFCacademy: U21 team to face Palace #lufc : Grimes Coyle Coker Killock Skelton Purver Thompson N'Goyi Parkin Stokes Booker

@LUFCacademy: #LUFC U21 Subs: Atkinson Denton Vann Crouz Lyman




N'Goyi på plass!   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #864 på: Mars 17, 2015, 17:16:55 »
@APOPEY: #lufc  - Leeds U21s grab a 5 th minute equaliser when Eoghan Stokes' shot is diverted past Kettings by Jake Skelton. 1-1 #cpfcU21s

@APOPEY: #lufc U21s now 2-1 behind at #cpfc after 7 mins!

@APOPEY: #lufc U21s trail 3-1 at #cpfc as Appiah completes his hat-trick 49 mins.

@LUFCacademy: Palace now 4-1 up v #lufc. Denton replaces Coker 52'

@LUFCacademy: Sub for #LUFC Booker off, Tom Lyman replaces him 58'

@LUFCacademy: 4-2 #lufc get a goal back through Luke Parkin

@LUFCacademy: Eric Grimes saves a Palace penalty still 4-2 #lufc

@LUFCacademy: Sub: Jack Vann has replaced Granddi N'Goyi

@LUFCacademy: Final Score Palace 4-2 #lufc U21s. Scorers @jakeskelton1996 and @parko9 for Leeds




Hvor ble det av de fantastiske talentene? Crystal Palace ikke blant de 10 beste i serien! (Vet ikke helt hvordan denne serien fungerer.)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #865 på: Mars 17, 2015, 20:05:39 »
Ingen Dawson, Phillips, Del Fabro, Montenegro eller Adryan.

Alle med til Fulham i morgen ?
marching on together,
derudaf forever...

Cherry

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #866 på: Mars 17, 2015, 21:46:01 »
Ingen Dawson, Phillips, Del Fabro, Montenegro eller Adryan.

Alle med til Fulham i morgen ?

Kan jo tyde på det....." Hvile" noen av de andre da... Hvem?
Byram og Austin fortsatt skadet, N'Goyi er for tidlig...Den troppen blir spennende- men er nok ikke plass til Adryan ::)
 

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #867 på: Mars 23, 2015, 16:29:57 »
Kamp i kveld:

@LUFCacademy: U21 Squad tonight: Cairns Grimes Coyle Skelton Killock Del Fabro Denton Vann Purver Phillips Dawson Adryan Parkin Walters Montenegro Lyman

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #868 på: Mars 23, 2015, 21:49:43 »
79. GOAL! #lufc equalise through Dario Del Fabro, forcing home Adryan's whipped free-kick inside the area! 1-1.

85. GOAL! Luke Parkin heads in at the near post to give #lufc the lead! 2-1.

YEAH!

Fortsatt noen små minutter igjen altså.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #869 på: Mars 23, 2015, 22:04:22 »
FT. Our Under-21s have come from behind to beat Brentford 2-1, with goals from Dario Del Fabro & Luke Parkin at Elland Road. #lufc

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.