Skrevet av Emne: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-21  (Lest 637336 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1470 på: April 14, 2018, 15:57:48 »
Leeds United under-23 player ratings vs Queens Park Rangers: Miazek and Machuca shine
Carlos Corberan's side delivered a 2-1 win after going down to 10 men


ByBeren CrossDigital sports writer   13:32, 14 APR 2018
Sport

Alex Machuca in action for Leeds United's under-23s. (Image: @LUFC/Twitter)

Leeds United (4-4-2)
Kamil Miazek - eight
Kept the team in the match with several fabulous saves, some at full-stretch to deny goal-bound free-kicks and other reaction saves from close range. A huge presence between the sticks and vocally with his defence. Has the frame to be a senior success.

Hugo Diaz - six
Conspicuous by his absence from the first team at Aston Villa on Friday night, you have to think he would have been disappointed to find himself at Elland Road after his senior debut at Deepdale. Flew into a few heavy challenges early on and was in the book before half-time.

Romario Vieira - four
Sent off for two bookable offences. Seems to lack discipline. His immaturity and spiky demeanour stood out in a fiery Sheffield United encounter earlier this season and here his first yellow was needless as he dragged an opponent to the floor. Bad challenge for the second and then took his time leaving the field.

Oriol Rey - six
Far more natural in a deep-lying playmaker role across midfield than in the heart of defence, but plugged a gap for Carlos Corberan as a ball-playing centre-back. Caught out a few times in the air and with balls in behind the defence, but the team captain did not make too many errors. Threat from set-pieces as usual.

Dan Martin - five
Not an ideal game for the trialist from Fulham. Hooked in the 61st minute after having little impact as an attacking full-back. Had his hands full with Queens Park Rangers’ Chay Tilt on the wing.

Bryce Hosannah - seven
Perhaps did not cause the QPR defence as many problems as you would expect, freed from the shackles of his normal defensive duties when playing right-back. Had enough of the ball, but over-complicated his approach at times. When he did get his legs moving and his delivery right, he was a nuisance and nearly had an assist from a stretching Ryan Edmondson effort.

Jamie Shackleton - six
Kept things ticking over nicely in the middle of the park and proved a dependable link between defence and attack. Not afraid of putting a tackle in, but overwhelmed at times by the size and pace of the visiting midfielders.

Callum Nicell - six
Much like Shackleton. Diminutive in the middle of the park, but tidy on the ball. Arguably misplaced more passes than his midfield team-mate.

Jack Clarke - six
Nowhere near the incredibly high bar he has set himself this season. Was given the freedom to build up a head of steam and drive into space on a couple of occasions, but only delivered once from it by winning a dangerous free-kick. Many of his cut-ins from the left were snuffed out diligent defending. Looked frustrated by the end.

Alex Machuca - nine
Hard to point out much Machuca did apart from the goals, but that’s the most important thing on the pitch. Showed great composure with each finish under pressure, but his second, with the team down to 10 men, was technically superb. Curled in from the edge of the box.

Ryan Edmondson - six
Another who did not shine as you would have expected with the trees he has pulled up in the under-18s. In his first under-23 start it was the frequent offside flags wich defined his 90 minutes. Will learn to curve his runs as gains experience. Couple of sniffs of goal in the first half, but off target. Always a willing runner.

Substitutes
Josh Rey
Sam Dalby

Clarke Oduor (on for Martin 61min) - six
Filled in at left-back and looked steady if unspectacular. Dovetailed with Clarke better than Martin did.

Jordan Stevens (on for Nicell 62min) - seven
Brought more energy and drive to the centre of midfield and one pass in particular, which cut three QPR players out of the game to release Hosannah, underlined his potential quality.

Ousama Siddiki (on for Machuca 86min)
Not enough time to earn a rating. Did force a save from the visiting goalkeeper with a powerful long-range drive.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-u23-miazek-machuca-14530873


Da bør følgende inn i stallen nest kamp for førstelaget
Kamil Miazek
Bryce Hosannah
Alex Machuca

Hva har vi å tape egentlig. La de få vise seg frem i de siste kamper med tanke på neste sesong



leedslife

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1471 på: April 14, 2018, 16:12:38 »
Er ikke miazek keeper?
Kunne tenkt meg å se rey og clarke. Edmondson har vel og en god sjanse

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1472 på: April 14, 2018, 16:19:57 »
Er ikke miazek keeper?
Kunne tenkt meg å se rey og clarke. Edmondson har vel og en god sjanse
Edmondson har nettopp rykket opp fra U18 til U23. Kanskje mye forlangt at han skal ta neste steg allerede?

Husk at vi hadde 5 fra dette laget i startoppstillingen senest fredag. Kanskje nok i denne omgang?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1473 på: April 14, 2018, 16:21:43 »
Er ikke miazek keeper?
Kunne tenkt meg å se rey og clarke. Edmondson har vel og en god sjanse
Edmondson har nettopp rykket opp fra U18 til U23. Kanskje mye forlangt at han skal ta neste steg allerede?

Husk at vi hadde 5 fra dette laget i startoppstillingen senest fredag. Kanskje nok i denne omgang?

Jo blir vel i overkant. Kanskje vært fint å introdusere en til for å presse lasogga og grot litt.
Var jo ikke all verdens til motivasjon på de sist

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1474 på: April 14, 2018, 16:23:45 »
Jo blir vel i overkant. Kanskje vært fint å introdusere en til for å presse lasogga og grot litt.
Var jo ikke all verdens til motivasjon på de sist
Lasogga virket å kikke på flyavgangene til Tyskland allerede, som en så fint beskrev det. Grot viste vel nok engang at U23 bør fortsette å være nivået for ham. Der har han jo levert. :>)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1475 på: April 14, 2018, 16:25:04 »
Leeds United under-23 player ratings vs Queens Park Rangers: Miazek and Machuca shine
Carlos Corberan's side delivered a 2-1 win after going down to 10 men


ByBeren CrossDigital sports writer   13:32, 14 APR 2018
Sport

Alex Machuca in action for Leeds United's under-23s. (Image: @LUFC/Twitter)

Leeds United (4-4-2)
Kamil Miazek - eight
Kept the team in the match with several fabulous saves, some at full-stretch to deny goal-bound free-kicks and other reaction saves from close range. A huge presence between the sticks and vocally with his defence. Has the frame to be a senior success.

Hugo Diaz - six
Conspicuous by his absence from the first team at Aston Villa on Friday night, you have to think he would have been disappointed to find himself at Elland Road after his senior debut at Deepdale. Flew into a few heavy challenges early on and was in the book before half-time.

Romario Vieira - four
Sent off for two bookable offences. Seems to lack discipline. His immaturity and spiky demeanour stood out in a fiery Sheffield United encounter earlier this season and here his first yellow was needless as he dragged an opponent to the floor. Bad challenge for the second and then took his time leaving the field.

Oriol Rey - six
Far more natural in a deep-lying playmaker role across midfield than in the heart of defence, but plugged a gap for Carlos Corberan as a ball-playing centre-back. Caught out a few times in the air and with balls in behind the defence, but the team captain did not make too many errors. Threat from set-pieces as usual.

Dan Martin - five
Not an ideal game for the trialist from Fulham. Hooked in the 61st minute after having little impact as an attacking full-back. Had his hands full with Queens Park Rangers’ Chay Tilt on the wing.

Bryce Hosannah - seven
Perhaps did not cause the QPR defence as many problems as you would expect, freed from the shackles of his normal defensive duties when playing right-back. Had enough of the ball, but over-complicated his approach at times. When he did get his legs moving and his delivery right, he was a nuisance and nearly had an assist from a stretching Ryan Edmondson effort.

Jamie Shackleton - six
Kept things ticking over nicely in the middle of the park and proved a dependable link between defence and attack. Not afraid of putting a tackle in, but overwhelmed at times by the size and pace of the visiting midfielders.

Callum Nicell - six
Much like Shackleton. Diminutive in the middle of the park, but tidy on the ball. Arguably misplaced more passes than his midfield team-mate.

Jack Clarke - six
Nowhere near the incredibly high bar he has set himself this season. Was given the freedom to build up a head of steam and drive into space on a couple of occasions, but only delivered once from it by winning a dangerous free-kick. Many of his cut-ins from the left were snuffed out diligent defending. Looked frustrated by the end.

Alex Machuca - nine
Hard to point out much Machuca did apart from the goals, but that’s the most important thing on the pitch. Showed great composure with each finish under pressure, but his second, with the team down to 10 men, was technically superb. Curled in from the edge of the box.

Ryan Edmondson - six
Another who did not shine as you would have expected with the trees he has pulled up in the under-18s. In his first under-23 start it was the frequent offside flags wich defined his 90 minutes. Will learn to curve his runs as gains experience. Couple of sniffs of goal in the first half, but off target. Always a willing runner.

Substitutes
Josh Rey
Sam Dalby

Clarke Oduor (on for Martin 61min) - six
Filled in at left-back and looked steady if unspectacular. Dovetailed with Clarke better than Martin did.

Jordan Stevens (on for Nicell 62min) - seven
Brought more energy and drive to the centre of midfield and one pass in particular, which cut three QPR players out of the game to release Hosannah, underlined his potential quality.

Ousama Siddiki (on for Machuca 86min)
Not enough time to earn a rating. Did force a save from the visiting goalkeeper with a powerful long-range drive.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-u23-miazek-machuca-14530873


Da bør følgende inn i stallen nest kamp for førstelaget
Kamil Miazek
Bryce Hosannah
Alex Machuca

Hva har vi å tape egentlig. La de få vise seg frem i de siste kamper med tanke på neste sesong

Så basert på karakterer fra 1-en kamp, vil du kaste innpå tre nye spillere?

Men ja, det føyer seg inn i en lang rekke av tilfeller der du går for dårlig vurderte løsninger.

Du vil i tillegg sette vår beste i de siste kampene, BPF, på benken, men det er forhåpentligvis fordi du ikke har fått med deg at Miasek faktisk er keeper?  ;)
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1476 på: April 14, 2018, 16:29:01 »
Så basert på karakterer fra 1-en kamp, vil du kaste innpå tre nye spillere?

Men ja, det føyer seg inn i en lang rekke av tilfeller der du går for dårlig vurderte løsninger.

Du vil i tillegg sette vår beste i de siste kampene, BPF, på benken, men det er forhåpentligvis fordi du ikke har fått med deg at Miasek faktisk er keeper?  ;)
I rettferdighetens navn, han skrev 'stallen' og ikke første-elleveren. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1477 på: April 14, 2018, 16:35:20 »
Bailey. Makan til progresjon. Store penger bør brukes på andre posisjoner enn keeper til sommeren.
Kampen mot villa var det PL klasse over

Hallgeir *

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1478 på: April 14, 2018, 16:47:23 »
Så basert på karakterer fra 1-en kamp, vil du kaste innpå tre nye spillere?

Men ja, det føyer seg inn i en lang rekke av tilfeller der du går for dårlig vurderte løsninger.

Du vil i tillegg sette vår beste i de siste kampene, BPF, på benken, men det er forhåpentligvis fordi du ikke har fått med deg at Miasek faktisk er keeper?  ;)
I rettferdighetens navn, han skrev 'stallen' og ikke første-elleveren. :)

Ja, det ser jeg jo nå.

Da stiller det seg noe annerledes. Beklager det, Håkon.
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1479 på: April 14, 2018, 20:06:41 »
Så basert på karakterer fra 1-en kamp, vil du kaste innpå tre nye spillere?

Men ja, det føyer seg inn i en lang rekke av tilfeller der du går for dårlig vurderte løsninger.

Du vil i tillegg sette vår beste i de siste kampene, BPF, på benken, men det er forhåpentligvis fordi du ikke har fått med deg at Miasek faktisk er keeper?  ;)
I rettferdighetens navn, han skrev 'stallen' og ikke første-elleveren. :)

No offence taken  ;) ;) ;) ;)

Ja, det ser jeg jo nå.

Da stiller det seg noe annerledes. Beklager det, Håkon.

Blank_File

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1480 på: April 15, 2018, 10:23:08 »
Bailey. Makan til progresjon. Store penger bør brukes på andre posisjoner enn keeper til sommeren.
Kampen mot villa var det PL klasse over
Hvis han går de siste kampene også uten å gjøre noe feil så begynner jeg også å nærme meg den konklusjonen. Men det vil alltid være et veldig usikkert kort med 21-åring i mål. Uansett hva som skjer så håper jeg han får en del sjanser neste år også.

Kato

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1481 på: April 15, 2018, 13:02:20 »
Bailey. Makan til progresjon. Store penger bør brukes på andre posisjoner enn keeper til sommeren.
Kampen mot villa var det PL klasse over
Hvis han går de siste kampene også uten å gjøre noe feil så begynner jeg også å nærme meg den konklusjonen. Men det vil alltid være et veldig usikkert kort med 21-åring i mål. Uansett hva som skjer så håper jeg han får en del sjanser neste år også.

Vi må helt klart ha inn en ny førstekeeper, type Bettinelli i Fulham. Holder ikke med BPF over tid ennå.
« Siste redigering: April 15, 2018, 13:43:37 av Kato »
 

RoarG

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1482 på: April 15, 2018, 13:37:51 »
Bailey. Makan til progresjon. Store penger bør brukes på andre posisjoner enn keeper til sommeren.
Kampen mot villa var det PL klasse over
Hvis han går de siste kampene også uten å gjøre noe feil så begynner jeg også å nærme meg den konklusjonen. Men det vil alltid være et veldig usikkert kort med 21-åring i mål. Uansett hva som skjer så håper jeg han får en del sjanser neste år også.

Vi må helt klart ha inn en ny førstekeeper, type Bettinelli i Brentford. Holder ikke med BPF over tid ennå.
Nei, ikke når alternativene er Lonergan og Wiedwald.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1483 på: April 15, 2018, 16:40:06 »
Bailey. Makan til progresjon. Store penger bør brukes på andre posisjoner enn keeper til sommeren.
Kampen mot villa var det PL klasse over
Hvis han går de siste kampene også uten å gjøre noe feil så begynner jeg også å nærme meg den konklusjonen. Men det vil alltid være et veldig usikkert kort med 21-åring i mål. Uansett hva som skjer så håper jeg han får en del sjanser neste år også.

Vi må helt klart ha inn en ny førstekeeper, type Bettinelli i Fulham. Holder ikke med BPF over tid ennå.

Kommer ann på hvor mye penger vi har å bruke.
En god keeper som har prestert bra i denne divisjonen koster penger.
Er posisjoner ellers på banen som er mye viktigere.
Han har hatt en fin progresjon etter wolves kampen og så ung er han heller ikke.
God med ball. Bra størrelse på han. God i feltet. Virker trygg og er teknisk bra. Han presterer bedre og bedre når medspillere går motsatt vei er jo også et godt tegn på sterk mentalitet. Og han tåler å spille foran publikum på Elland Road. Er jo mange keepere som har bukket under her både av egne spillere og motstandere de siste årene.
Fortsetter dette ut sesongen så synes jeg absolutt han fortjener å ha nr 1 på ryggen neste sesong.

Stopper, vback,sentral midtb,ving og spiss bør være det største fokuset. Her er jo kvaliteten forferdelig og det er posisjoner som koster mye penger skal man ha inn riktig kvalitet.
« Siste redigering: April 15, 2018, 16:50:40 av leedslife »

Kato

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1484 på: April 15, 2018, 17:24:02 »
Bailey. Makan til progresjon. Store penger bør brukes på andre posisjoner enn keeper til sommeren.
Kampen mot villa var det PL klasse over
Hvis han går de siste kampene også uten å gjøre noe feil så begynner jeg også å nærme meg den konklusjonen. Men det vil alltid være et veldig usikkert kort med 21-åring i mål. Uansett hva som skjer så håper jeg han får en del sjanser neste år også.

Vi må helt klart ha inn en ny førstekeeper, type Bettinelli i Fulham. Holder ikke med BPF over tid ennå.

Kommer ann på hvor mye penger vi har å bruke.
En god keeper som har prestert bra i denne divisjonen koster penger.
Er posisjoner ellers på banen som er mye viktigere.
Han har hatt en fin progresjon etter wolves kampen og så ung er han heller ikke.
God med ball. Bra størrelse på han. God i feltet. Virker trygg og er teknisk bra. Han presterer bedre og bedre når medspillere går motsatt vei er jo også et godt tegn på sterk mentalitet. Og han tåler å spille foran publikum på Elland Road. Er jo mange keepere som har bukket under her både av egne spillere og motstandere de siste årene.
Fortsetter dette ut sesongen så synes jeg absolutt han fortjener å ha nr 1 på ryggen neste sesong.

Stopper, vback,sentral midtb,ving og spiss bør være det største fokuset. Her er jo kvaliteten forferdelig og det er posisjoner som koster mye penger skal man ha inn riktig kvalitet.

6 kamper i championship er langtfra nok til å overbevise meg om at han er en klar førstekeeper for oss. 21 år, ingen alder for en keeper. Trenger etter mitt syn ett eller to år sammen med en rutinert god keeper. Vært god det han har stått, men.....
 

samadhi

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1485 på: April 15, 2018, 17:45:56 »
Scott Carson hadde vært en ideel keeper for oss. 32 år, masse erfaring på de to øverste nivåene i England og en av de beste keeperne i Championship i år. Behold Lonergan som reservekeeper og send BPF på lån til en L1 klubb han får spille i.

Carson har vært i 2015 og iflg wikipedia signerte han da for 3 år. Den har muligens blitt forlenget etter den tid...
marching on together,
derudaf forever...

leedslife

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1486 på: April 15, 2018, 17:58:39 »
Scott Carson hadde vært en meget bra signering. Hadde vel kostet litt, men finner vi penger til det så er jeg enig.
Bailey får kjempe om 1 drakta og ev spille cupkamper.
Lonergan må ut. Langt unna nivå. League one og League two klubber vil nok være på banen her og takk og lov for det.

leedslife

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1487 på: April 23, 2018, 21:31:20 »
kan jo ikke være lenge til man ser Clarke, Dalby og kanskje Rey på benken til senior.
De to førstnevnte er jo klasse over det de spiller mot på U23

ble jo tatt av også nå Dalby. Så da kan han være med a-laget i neste kamp 8)
« Siste redigering: April 23, 2018, 21:33:33 av leedslife »

Hallgeir *

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1488 på: April 23, 2018, 21:40:39 »
Solid.

Bristol C - Leeds 0-3 (80 min)
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1489 på: April 23, 2018, 21:50:23 »
Solid.

Bristol C - Leeds 0-3 (80 min)
Neinei, fire nå :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1490 på: April 23, 2018, 22:00:43 »
Solid.

Bristol C - Leeds 0-3 (80 min)
Neinei, fire nå :)

Det endte det også med.

Så bare siste delen, men det slår meg at dette laget har alt som A-laget ikke har: Selvtillit, bevegelighet, ballkontroll og gjennombruddskraft.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1491 på: April 23, 2018, 22:09:27 »
Jeg fikk ikke sett, men... :)

Stevens is a busy little cunt with a touch of quality too. Looks good for a 17 year old.
-
Total football, f**king left back scoring two goals.
-
First time I've really watched them. Impressive team.
 
Steven's MOTM. Dalby and Clarke big talents (will fail to make the bench on against Norwich no doubt). Any of these in fact could make the step up.
 
God knows why we've brought Heckingbottom in to bring them through though, the first team doesn't play this brand of football.
-
Ye, I also like Stevens, he and the rest seem so much better than a lot of our first teamers.
-
Not a lot of mention for Denton but he's been superb even without his goals
-
Stevens is a class act
-
In February 2012, Corberán signed for Saudi Arabia team Al-Ittihad alongside Head Coach Raúl Caneda after Pep Guardiola's recommendation of Corberán to the Arab team
-
Saw the second half.  We move the ball around very well.  Clarke is a handful on the left and dalby is a good finisher. Nice passing and movement throughout the side especially by Rey and Stevens who is an u18. Hard to judge the back five as Bristol didn’t create much at all. Keeper is a proper sweeper but has a touch of the wiedwalls about him. Corberan Done a good job with this so far. Created a dna and philosophy at the academy and established a sense of purpose for the u23 team which we haven’t had before.
-

Bare et lite utvalg fra waccoe :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1492 på: April 23, 2018, 22:21:23 »


Dr T:

17yo Jack Clarke isn't very good and no-one should bother scouting him. #lufc

SamS Dalby is neither tall nor fast and is no worth scouting. #lufc

Denton caught hopelessly out of position there as he puts the ball in the back of the net #lufc @ian1966denton

Denton completely lost it now and in danger of being in deep trouble as he scores his second. Fantastic tackle and hit the bar too. #lufc

Tyler Denton facing disciplinary. Clarke poor. The u23s close season complete shambles as scrape through with a lucky 4-0 win. Nothing to see here. Move on. #lufc

what has Denton done?
-Completely lost it. Scored two and hit the bar. Left back in theory.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1493 på: April 23, 2018, 22:24:22 »


Dr T:

17yo Jack Clarke isn't very good and no-one should bother scouting him. #lufc

SamS Dalby is neither tall nor fast and is no worth scouting. #lufc

Denton caught hopelessly out of position there as he puts the ball in the back of the net #lufc @ian1966denton

Denton completely lost it now and in danger of being in deep trouble as he scores his second. Fantastic tackle and hit the bar too. #lufc

Tyler Denton facing disciplinary. Clarke poor. The u23s close season complete shambles as scrape through with a lucky 4-0 win. Nothing to see here. Move on. #lufc

what has Denton done?
-Completely lost it. Scored two and hit the bar. Left back in theory.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
:)

Best sånn: Hold beilerne unna :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1494 på: April 23, 2018, 23:01:47 »
Leeds-humor...  ;D   ;)  MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1495 på: April 23, 2018, 23:11:42 »
Joe Urquhart‏ @JoeUrquhartYEP 10m10 minutes ago
      Corberan "We take the risk to start the season without creating the real squad, little by little we work to introduce players. I think the decision of the scouting area with Victor Orta and Andrea help us a lot to put some very good players in under-18 and under-23's."

(Urquhart er ny mann i YEP) :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1496 på: April 23, 2018, 23:22:28 »
Joe Urquhart‏ @JoeUrquhartYEP 10m10 minutes ago
      Corberan "We take the risk to start the season without creating the real squad, little by little we work to introduce players. I think the decision of the scouting area with Victor Orta and Andrea help us a lot to put some very good players in under-18 and under-23's."

(Urquhart er ny mann i YEP) :)

fantastiske signeringer til U18 og U23.
Hevet nivået betraktelig og mange av dem trener med senior også.
Tommel opp.

Faktisk utrolig gøy å se det U23 laget spillet. Ting sitter nå. Klasseforskjell til tider i kamper jeg har sett.

baste

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1497 på: April 24, 2018, 00:14:39 »
Solid.

Bristol C - Leeds 0-3 (80 min)
Neinei, fire nå :)

Det endte det også med.

Så bare siste delen, men det slår meg at dette laget har alt som A-laget ikke har: Selvtillit, bevegelighet, ballkontroll og gjennombruddskraft.

+1

Tror vi kan få en god sesong 2018-19.. mange som viser seg fram på U 18 og U 23

Føler at AR har fått til mye på 1 år, ting tar desverre litt tid i moderne fotball.

MOT

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1498 på: April 24, 2018, 07:49:21 »
Solid.

Bristol C - Leeds 0-3 (80 min)
Neinei, fire nå :)

Målskårerne:

Joe Urquhart
HT under-23’s: Bristol City 0 Leeds United 1. Own goal from City separates the sides but Corberan’s men deservedly lead - Clarke’s been everywhere. #lufc

FT under-23’s: Bristol City 0 Leeds United 4. Just about a near perfect performance - classy finish from Dalby to double the lead with Denton adding a couple late on. Brilliant end to a great second half of the campaign for Corberan. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1499 på: April 24, 2018, 07:51:35 »
Det ble en fin 6.plass til slutt etter en svak åpning av sesongen:

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973