Skrevet av Emne: EX-spiller: Gary Kelly  (Lest 48854 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

berlin

Re: KELLY out the door
« Svar #60 på: Desember 15, 2006, 00:26:45 »
Ryktene har versert L E N G E, også på nettet. Men det gjenstår, som nenvt av flere andre her, å se om ryktene har rot i virkeligheten.

Bites Yer Legs

Re: KELLY out the door
« Svar #61 på: Desember 15, 2006, 03:22:16 »
Kelly har vel aldri vært "skadet" så lenge? Er stygt redd for at dette er korrekt..

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Sheridan

Re: KELLY out the door
« Svar #62 på: Desember 15, 2006, 04:06:30 »
Har stussa litt på "stillheten" fra Kelly.
Veldig synd hvis det skal ende sånn.
Håper å se Iren på laget igjen om ikke altfor
lenge - og at dette kun er oppspinn fra A til Ã…!

Finnes der en link til dette? Waccoe sprøyt?

« Siste redigering: Desember 15, 2006, 04:08:14 av Sheridan »

berlin

Re: KELLY out the door
« Svar #63 på: Desember 15, 2006, 04:34:54 »
Maverick Whites er en Unofficial LU Supporters Club. Jeg har truffet noen av de, og oppfatter de som meget seriøse.
link er http://www.maverickwhites.co.uk/

De slår ingenting bombastisk fast, men mye tyder på at det noe som ikke stemmer:

Har sakset følgende setninger fra deres Diary.

Saturday 9th December:
Manager Denis Wise took the rather surprising step of restoring Hayden Foxe back to the starting line up, following his return from suspension, rather than allow Fraser Richardson an orthodox right back to fill in for the ever more mysterious absence of Gary Kelly.

Saturday 2nd December:
The Gary Kelly rumours gather pace, especially as it is rumoured that we are saving 5K per week by not playing him. Apparently seven permanent signings have been lined up for January.
« Siste redigering: Desember 15, 2006, 04:35:43 av berlin »

Bites Yer Legs

Re: KELLY out the door
« Svar #64 på: Desember 15, 2006, 05:04:15 »
Noen som vet om Wise har fått et direkte spm på situasjonen til Kelly i TV eller avis?  Og hva han isåfall har svart på dette..

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Totto

Re: KELLY out the door
« Svar #65 på: Desember 15, 2006, 05:15:46 »
quote:
Originally posted by berlin
Saturday 2nd December:
The Gary Kelly rumours gather pace, especially as it is rumoured that we are saving 5K per week by not playing him. Apparently seven permanent signings have been lined up for January.



Stemmer dette, og tre av de hever førstelaget er jeg godt fornøyd.

Når det gjelder Kelly er mitt inntrykk at han de site par årene har møtt opp og gjort jobben, men slett ikke noe mer.
Personlig mener jeg vi burde forvente at Kelly stod frem som leder og forbilde i denne divisjonen, men har sett for lite av det.
For lang og tro tjeneste bør han behandles godt av klubben, men dersom en kombinasjon av det økonomiske og det sportslige tilsier at han bør ofres støtter jeg det.

Piskeren og motivatoren Wise kan nok bidra med mer glød i spillergruppen, men dersom taktikkeren Wise er like uklar som Stranberg på talerstolen har vi et problem.
Krysser fingrene for at Gus også har sitt å si her, tror han kan bidra med vel så mye som Wise på det taktiske.

Totto

Det er jåleri å bruke briller for syns skyld.

www.iplink.no
« Siste redigering: Desember 15, 2006, 05:16:41 av Totto »
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Sheridan

Re: KELLY out the door
« Svar #66 på: Desember 15, 2006, 12:42:47 »
quote:
Originally posted by Totto

quote:
Originally posted by berlin
Saturday 2nd December:
The Gary Kelly rumours gather pace, especially as it is rumoured that we are saving 5K per week by not playing him. Apparently seven permanent signings have been lined up for January.



Stemmer dette, og tre av de hever førstelaget er jeg godt fornøyd.

Når det gjelder Kelly er mitt inntrykk at han de site par årene har møtt opp og gjort jobben, men slett ikke noe mer.
Personlig mener jeg vi burde forvente at Kelly stod frem som leder og forbilde i denne divisjonen, men har sett for lite av det.
www.iplink.no



Tør jeg minne på at han kom på årets lag sist sesong.


Dennis

Re: KELLY out the door
« Svar #67 på: Desember 15, 2006, 14:54:51 »
Kan heller ikke forstå de som mener Kelly har gjort sitt...

Synes han er utrolig flink til å komme på overlap og innlegg helt nede ved dødlinja. Leeds får en ekstra dimensjon på høyresida, så sant Gary Kelly er i form. Minner meg om Gary Neville i spillestilen, en spiller jeg hater sterkt, men som er veldig solid likevel.


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

GeirO

Re: KELLY out the door
« Svar #68 på: Desember 15, 2006, 15:44:09 »
Blir jo litt frustrert når det kommer en bitteliten brusehane uten noen skolering og jager bort siste rest av det det ekte Leeds.........en grusom tid for tiden !!
MOT

flynn

Re: KELLY out the door
« Svar #69 på: Desember 15, 2006, 15:51:08 »
Enig med deg Geir, jeg gjentar meg selv : IKKE KØDD MED KELLY!

flynn

Papi

Re: KELLY out the door
« Svar #70 på: Desember 15, 2006, 16:08:36 »
Her trur eg det er mange som ser seg blind på gamle prestasjoner frå Mr. Kelly.

Gjorde ein god jobb i fjor sammen med resten av laget, men i år har han ikkje vore bedre enn dei andre på laget. I dei kampane eg har sett han har i fleire situasjoner stått fleirplassert, og er nok skuld i fleire baklengsmål.
Akkurat nå kan eg ikkje huske kva for mål det gjelder...

MEN! Kelly er ein fantastisk spiller som ofrer alt for klubben, har vertfall, og Kelly er nok 10 gonger bedre enn Foxe. Så gjenstår det å sjå kva som skjer i Januar. Henter vi inn ein god høgreback som utkonkurrerer Kelly er dette bare ein del av gamet. Og når Leeds i tillegg spare utgifter på dette er dette bra!

Men pr i dag.... Kven er best av Richardson (1) og Kelly (2)?

Eg vil si 1... dere sier??





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Dennis

Re: KELLY out the door
« Svar #71 på: Desember 15, 2006, 16:09:15 »
2


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

flynn

Re: KELLY out the door
« Svar #72 på: Desember 15, 2006, 16:24:48 »
2 her også. Frazer har skuffende nok ikke tatt skrittet opp til å bli mer enn anstendig cover i mine øyne.

flynn

berlin

Re: KELLY out the door
« Svar #73 på: Desember 15, 2006, 16:48:14 »
definitivt 2

Peter7

Re: KELLY out the door
« Svar #74 på: Desember 15, 2006, 16:54:54 »
Kelly er fortsatt en av de beste spillerne på Leeds, av en helt annen kvalitet enn Richardson. Vi hadde likevel vært bedre stilt hvis vi kvitter oss med Kelly og heller bruker pengene på en skikkelig god spiller lengre framover på banen. Så får Frazer sjansen til å gjøre høyrebacken til sin.

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

asLeeds

Re: KELLY out the door
« Svar #75 på: Desember 15, 2006, 17:22:05 »
222222222222222222

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Jon R

Re: KELLY out the door
« Svar #76 på: Desember 15, 2006, 17:32:32 »
quote:
Originally posted by Papi

Her trur eg det er mange som ser seg blind på gamle prestasjoner frå Mr. Kelly.

Gjorde ein god jobb i fjor sammen med resten av laget, men i år har han ikkje vore bedre enn dei andre på laget. I dei kampane eg har sett han har i fleire situasjoner stått fleirplassert, og er nok skuld i fleire baklengsmål.
Akkurat nå kan eg ikkje huske kva for mål det gjelder...

MEN! Kelly er ein fantastisk spiller som ofrer alt for klubben, har vertfall, og Kelly er nok 10 gonger bedre enn Foxe. Så gjenstår det å sjå kva som skjer i Januar. Henter vi inn ein god høgreback som utkonkurrerer Kelly er dette bare ein del av gamet. Og når Leeds i tillegg spare utgifter på dette er dette bra!

Men pr i dag.... Kven er best av Richardson (1) og Kelly (2)?

Eg vil si 1... dere sier??




Utrolig påstand. Frazer bedre enn Kelly. You must be kidding. Kvitter vi oss med Kelly nå er det nok en solid spiker i Leeds-kista. [xx(]

Jon R.
Jon R.

Dennis

Re: KELLY out the door
« Svar #77 på: Desember 15, 2006, 17:49:55 »
Som flere har sagt, utrolig trist om Gary Kellys Leeds-karriere ender på slikt vis. Mannen er jo en legende og hadde vi vunnet ligaen og CL i de gyldne, naive årene under DO'Ls ledelse, hadde vi sikkert bygget en statue av denne mannen også. Forskjellen på han og de største i Leeds' historie, er at mannen ikke har vunnet noe. Mulig han var junior da vi vant ligagull sist, men kamper fikk han vel ikke?

Skal ikke påstå at Kelly er vår beste høyreback noensinne, men at han er blant dem, det er sikkert. Man kan ikke sammenligne spillere nå og fra 70-tallet, til det har sporten forandret seg for mye, men sett i lys av det, synes jeg det er desto mer imponerende at Kelly har vært så lenge i Leeds og vært med på så mye. En mer lojal spiller finnes ikke og jeg håper han blir hos oss, både ut sesongen og lenger (i en eller annen form)

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
« Siste redigering: Desember 15, 2006, 17:59:19 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Totto

Re: KELLY out the door
« Svar #78 på: Desember 15, 2006, 17:56:51 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Som flere har sagt, utrolig trist om Gary Kellys Leeds-karriere ender på slikt vis. Mannen er jo en legende og hadde vi vunnet ligaen og CL i de gyldne, naive årene under DO'Ls ledelse, hadde vi sikkert bygget en statue av denne mannen også. Forskjellen på han og de største i Leeds' historie, er at mannen ikke har vunnet noe. Mulig han var junior da vi vant ligagull sist, men kamper fikk han vel ikke?

Skal ikke påstå at Kelly er vår beste høyreback noensinne, men at han er blant dem, det er sikkert. Man kan ikke sammenligne spillere nå og fra 70-tallet, til det har sporten forandret seg for mye, men sett i lys av det, synes jeg det er desto mer imponerende at Kelly har vært så lenge i Leeds og vært med på så mye. En mer lojal spiller finnes ikke og jeg håper han blir hos oss, både ut sesongen og lenger (i en eller annen form)


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter



Kelly har vært vår beste back i mange år, og er det fortsatt.
Likevel er han langt fra et nivå som gjør han uerstattelig, og ikke verdt knuse den sulteforede sparegrisen til Bates for.

Det er uansett utrolig om enkeltpersoner klarer å bryte et bånd mellom spiller og klubb som har holdt i så mange år, og der "gentlemans agreement" tilsier at støvlene legges på hylla etter sesongen.
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

samadhi

Re: KELLY out the door
« Svar #79 på: Desember 15, 2006, 19:27:24 »
Vanskelgi å so hvem som er best av Frazer og Kelly da jeg nesten aldri har sett førstnevnte spille høyreback. Har sett han mange ganger som høyremidtbane/ving, noe han ikke egner seg særlig bra til, men han har vel fått minimalt med sjanser i sin beste posisjon.

Går ut fra at det er en grunn til at han har fått så lite tilitt, og gir min stemme til Kelly

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Papi

Re: KELLY out the door
« Svar #80 på: Desember 15, 2006, 21:26:53 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Papi

Her trur eg det er mange som ser seg blind på gamle prestasjoner frå Mr. Kelly.

Gjorde ein god jobb i fjor sammen med resten av laget, men i år har han ikkje vore bedre enn dei andre på laget. I dei kampane eg har sett han har i fleire situasjoner stått fleirplassert, og er nok skuld i fleire baklengsmål.
Akkurat nå kan eg ikkje huske kva for mål det gjelder...

MEN! Kelly er ein fantastisk spiller som ofrer alt for klubben, har vertfall, og Kelly er nok 10 gonger bedre enn Foxe. Så gjenstår det å sjå kva som skjer i Januar. Henter vi inn ein god høgreback som utkonkurrerer Kelly er dette bare ein del av gamet. Og når Leeds i tillegg spare utgifter på dette er dette bra!

Men pr i dag.... Kven er best av Richardson (1) og Kelly (2)?

Eg vil si 1... dere sier??




Utrolig påstand. Frazer bedre enn Kelly. You must be kidding. Kvitter vi oss med Kelly nå er det nok en solid spiker i Leeds-kista. [xx(]

Jon R.




Er vel på sin plass og smette inn med nokre velvalgte ord her. Står fortsatt ved at Richardson kunne gjort ein vel så god jobb for Leeds i dag som Gary Kelly på høgrebacken.

Eg vil på ingen måte kritisere Gary Kelly, fordi han er mr. Leeds i dag, og det vil han alltid vera, men dagen kor han ikkje lenger forsvarer plassen i startelleveren nærmer seg.....





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

stefan

Re: KELLY out the door
« Svar #81 på: Desember 15, 2006, 21:47:59 »
Håper det virkelig ikke er noe i disse ryktene. uansett burde ikke foxe starte mot "traktorgutta". Frazer har kansje ikke de dimensjonen som kells har, men han er ett vesentlig bedre alternativ enn foxe.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Sheridan

Re: KELLY out the door
« Svar #82 på: Desember 15, 2006, 22:48:34 »
Frazer Richardson?
Hvem tror egentlig det blir noen toppspiller av han lenger?
 
Gary Kelly er en levende legende i Leeds United!
Og SKAL behandles skikkelig! Her vil vi ha en redelig og ærefull avgang, Dennis!!

Hvis det viser seg at ledelsen har skviset Iren ut i kulda for å tjene
noen pund nå på tampen av hans 20 år lange opphold på Elland Road så er det en STOR skam!

GARY KELLY står med gullskrift når Leeds historien skrives!
Og en utrolig sympatisk person på toppen av det hele!
Glimt i øyet og tid til fansen!
"One-club man" - en utdødende rase. Mr Leeds United!
Og nå trenger vi han mer en noensinne - i kampen for å unngå League one!

« Siste redigering: Desember 15, 2006, 22:54:21 av Sheridan »

Gunnien

Re: KELLY out the door
« Svar #83 på: Desember 15, 2006, 23:00:26 »
quote:
Originally posted by Sheridan


 
Gary Kelly er en levende legende i Leeds United!
Og SKAL behandles skikkelig! Her vil vi ha en redelig og ærefull avgang, Dennis!!

Hvis det viser seg at ledelsen har skviset Iren ut i kulda for å tjene
noen pund nå på tampen av hans 20 år lange opphold på Elland Road så er det en STOR skam!

GARY KELLY står med gullskrift når Leeds historien skrives!
Og en utrolig sympatisk person på toppen av det hele!
Glimt i øyet og tid til fansen!
"One-club man" - en utdødende rase. Mr Leeds United!
Og nå trenger vi han mer en noensinne - i kampen for å unngå League one!





  Tilsluttes fult og heilt...

#1795
#1795

Tom S

Re: KELLY out the door
« Svar #84 på: Desember 16, 2006, 04:51:12 »
Det er for meg tragisk om Wisey skviser ut Kells pga ein krangel eller om Bates har bestemt å ikkje bruke Kells meir pga lønn.

Håper det ikkje er noko i desse ryktene, vi treng Kells for å overleve i denne divisjonen og Kells fortener ein verdig avslutning på si strålande Leedskarriere!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Erik M

Re: KELLY out the door
« Svar #85 på: Desember 16, 2006, 07:39:00 »
Jeg stusser veldig over at Kelly beskrives som legende.  Han er den siste igjen fra vår siste glansperiode og han er trofast mot klubben.  Han har alltid gjort en god jobb, men aldri vært spektakulær.  I dag er han ekstremt godt kompensert for jobben han gjør og har selvsagt ikke vært fristet av bedre tilbud de siste fem åra.  

Noen sier at Wise skal trå varsomt og ikke upsette stjernene (les Kelly).  Antagelig er det overhode ingen krise mellom Wise/Kelly, men på randen av nytt nedrykk mener jeg tiden ikke er inne for å trå varsomt.  Jeg håper Wise setter seg grundig inn i alt som foregår i klubben før han eventuelt svinger øksa igjen.

Dersom Kelly (mot all formodning) er en del av problemet i klubben, interne konflikter og dårlig performance i kamp, så er hverken han eller andre hellig ku. I verste fall er denne krisa oppkontruert av Bates for å få Kelly off the cheque.

Men legende?? Lorimer, Strachan, Clarke, Bremner og noen til - det er legender.  Kelly er en loyal, god spiller og knakende kjekk kar.
 

27.10.1961

Re: KELLY out the door
« Svar #86 på: Desember 16, 2006, 15:20:40 »
Kelly var en av de beste Høyre Backene i Premierlige i alle år,og være i en klubb  i så mange år sier seg selv at du blir en legende.
 

Robert H.

Re: KELLY out the door
« Svar #87 på: Desember 16, 2006, 20:15:56 »
Dette bidrar ikke akkurat til å svekke tvilen min om at Dennis Wise ikke er den rette mannen for Leeds United. Dersom det er hold i disse ryktene så er det ikke annet å si enn at Gary Kelly fortjener en bedre behandling fra en arbeidsgiver han har tjent i over 15 år!

Spekulasjoner om at Frazer Richardson er en bedre høyreback enn Gary Kelly gidder jeg ikke kommentere engang...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: KELLY out the door
« Svar #88 på: Desember 16, 2006, 20:43:56 »
quote:
Originally posted by Robert H.


Spekulasjoner om at Frazer Richardson er en bedre høyreback enn Gary Kelly gidder jeg ikke kommentere engang...


Akkurat her er vi helt på linje (igjen), Robert. [:)]

 
quote:
Kelly var en av de beste Høyre Backene i Premierlige i alle år,og være i en klubb i så mange år sier seg selv at du blir en legende.

Han ble stemt frem som en av de beste ved et par-tre anledninger vel, ja. Men det i en tid der the Neville-brothers var blant de heteste. Med andre ord, konkurransen var ikke så sterk i Kellys "beste" år...


 
quote:
Jeg stusser veldig over at Kelly beskrives som legende. Han er den siste igjen fra vår siste glansperiode og han er trofast mot klubben. Han har alltid gjort en god jobb, men aldri vært spektakulær. I dag er han ekstremt godt kompensert for jobben han gjør og har selvsagt ikke vært fristet av bedre tilbud de siste fem åra.





Men legende?? Lorimer, Strachan, Clarke, Bremner og noen til - det er legender. Kelly er en loyal, god spiller og knakende kjekk kar.

Her er vi ganske på linje... Jeg vil vel plassere ham omtrent rundt Grenville Hair - respektert klubbspiller med et hav av kamper for Leeds


That just about sums it up for me...




I don't want to fake you out Take or shake or forsake you out
I ain't lookin' for you to feel like me See like me or be like me
All I really want to do, is baby, be friends with you

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ronald

Re: KELLY out the door
« Svar #89 på: Desember 16, 2006, 21:45:32 »
Kelly er min mann på høyre back. Han gir meg godfølelsen fra de gode gamle dager, men eg innser at før eller siden er hans dager talte. Håper han fullfører sin aktive fotballkarriere på ER og går inn i teamet for utvikling av unge spillere. Så kommer han og Lucas Radebe og overtar trener ansvaret når Wise og Poyet drar videre til større klubber.

Man tuktes av den man elsker :-)

http://www.myspace.com/ronnythefingal