Skrevet av Emne: EX-spiller: Gary Kelly  (Lest 47792 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

Sv: Gary Kelly i YEP
« Svar #330 på: April 04, 2008, 13:07:06 »
Flott type, og var en meget god spiller for oss.

Husker spesielt dette målet:

http://www.youtube.com/watch?v=zNRQDBozs14

hehe egentlig lett å huske hans mål, var ikke akkurat en notorisk goal getter.
gary kelly er en av de største og mest respekterte leedsspillere mener jeg. med den innsatsen han ga klubben gjennom 16 år og som skrives at selv om han fikk noen tilbud opp gjennom årene var det ikke verdt å tenke på.
fantastisk mann..
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Trond90

Sv: Gary Kelly i YEP
« Svar #331 på: April 04, 2008, 14:22:58 »
True Legend!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

SveinArve

Sv: Gary Kelly i YEP
« Svar #332 på: April 04, 2008, 14:28:32 »
Det jeg husker mest er hans stoore glede hver gang Leeds scora. Han var alltid den som tok av mest!! Hoppa alltid oppå ryggen til dei som scora. Låg gjerne oppå klynga av spillere etter mål:)

Min fav spiller gjennom tidene!! Hadde ei drakt av han med Kelly 22! Nice!
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Stifler

Sv: Gary Kelly i YEP
« Svar #333 på: April 04, 2008, 15:36:53 »
Kelly var stor!

Takk for alt nok en gang!

han ER stor! ;)
-Nr 2 er den første taperen-

jaho

  • Gjest
Sv: Gary Kelly i YEP
« Svar #334 på: April 04, 2008, 15:41:55 »
i.o.m. Gary`s avskjed etter sist sesong ble ødelagt av bråket på slutten av ipswich-kampen, kunne de vel hylle han etter Gillingham-kampen i mai, synes det hadde vært en flott gest.. Fortsatt utrolig populær..er tross alt president i LUSC..selv om det kanskje ikke er en pluss hos Bates..men Macca tror jeg kunne overtalt nissen til dette, hadde vært utrolig populært for supporterne dette..og Bates trenger vel fortsatt all Goodwill han kan få her.

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Gary Kelly i YEP
« Svar #335 på: April 04, 2008, 15:42:16 »

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Gary Kelly i YEP
« Svar #336 på: April 04, 2008, 15:43:22 »
i.o.m. Gary`s avskjed etter sist sesong ble ødelagt av bråket på slutten av ipswich-kampen, kunne de vel hylle han etter Gillingham-kampen i mai, synes det hadde vært en flott gest.. Fortsatt utrolig populær..er tross alt president i LUSC..selv om det kanskje ikke er en pluss hos Bates..men Macca tror jeg kunne overtalt nissen til dette, hadde vært utrolig populært for supporterne dette..og Bates trenger vel fortsatt all Goodwill han kan få her.

Helt enig!

Papi

Sv: Gary Kelly i YEP
« Svar #337 på: April 04, 2008, 18:34:17 »
Så kan vi stille oss spørsmålet om Kelly hadde lagt opp om McAllister var manager i fjor....

Usikker sier nå eg...
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Gary Kelly i YEP
« Svar #338 på: April 04, 2008, 18:42:06 »
Så kan vi stille oss spørsmålet om Kelly hadde lagt opp om McAllister var manager i fjor....

Usikker sier nå eg...

Du har trolig et poeng der ja...

leeds66

Sv: Gary Kelly i YEP
« Svar #339 på: April 04, 2008, 21:04:56 »
takk Kelly !!!
 

Roy

Sv: Gary Kelly i YEP
« Svar #340 på: April 04, 2008, 23:21:10 »
Så kan vi stille oss spørsmålet om Kelly hadde lagt opp om McAllister var manager i fjor....

Usikker sier nå eg...

Kall det gjerne et spørsmål, men min påstand er følgende: med Macca som manager så hadde Kelly fremdeles bekledd en av backplassene(lucky us)

Uansett Takk Gary, jeg husker når du 16-17 år annkom Leeds fra et eller annet i Irland (Drogheda, J belive). Du har vært stor.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

raggen

Sv: Gary Kelly i YEP
« Svar #341 på: April 05, 2008, 00:08:26 »
Takk kelly!! En av de siste store i Leeds drakta(tenker da på antall spilte kamper og trofast mot klubben)
Forever Leeds United!!!!!!!!

berlin

Sv: Gary Kelly i YEP
« Svar #342 på: April 05, 2008, 02:11:54 »
Kelly er en stor liten mann, og fremfor alt, lojal mot klubben.
Lojaliteten etter "det store fallet" kan ha å gjøre penger for alt vi vet,
men tross alt hadde han da allerede vært Leeds through & through.

Kelly figurerer ikke på min Leeds XI gjennom tidene, han hadde noen virkelige gode sesonger innimellom og aldri noen direkte svak sesong. Han hadde sine begrensinger, spesielt offensivt, men jeg likte typen; kvikk i beina og en ekstrem evne til å holde ballen på banen trengt feilvendt mot sidellinjen, kunne liksom snu på en femøring.

En spiller man kunne like, og stort sett stole på, og jeg tror han fikk maksimalt ut av sitt talent.

viking

Sv: Gary Kelly i YEP
« Svar #343 på: April 05, 2008, 03:03:35 »
Av med hatten , og 3x3 hurra for en trofast,
og ikke minst sympatisk sliter
 

Sheridan

Sv: Gary Kelly i YEP
« Svar #344 på: April 05, 2008, 09:02:49 »
Tror Kelly rett og slett var forsynt av toppfotball.
Managerbyttet tviler jeg på hadde gjort noen forskjell på hans besluttning.
But you never know....

peacock

Sv: Gary Kelly i YEP
« Svar #345 på: April 05, 2008, 09:22:12 »
Hyll en helt!
Egentlig kunne vi vel brukt Kelly i 5 år til, selv om  han ikke trener. Han ville fortsatt være lysår bedre enn Frazer....

gand70@hotmail.com

  • Gjest
Sv: Gary Kelly i YEP
« Svar #346 på: April 05, 2008, 10:57:29 »
Flott spillertype.  Fikk han testimonialkamp? Huske ikke?

Tom S

Sv: Gary Kelly i YEP
« Svar #347 på: April 05, 2008, 11:09:53 »
Kelly fikk sin testimonial mot Celtic på Elland Road, husker ikkje resultatet (trur Celtic vant), men det var egentlig underordna:
Det viktige var at Kells fikk sin honnør og ikkje minst at han donerte overskuddet frå kampen til kreftforsking.

RESPEKT!

COME ON LEEDS !!

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Gary Kelly i YEP
« Svar #348 på: April 05, 2008, 11:10:43 »
Flott spillertype.  Fikk han testimonialkamp? Huske ikke?

Han fikk en testimonialkamp mot Celtic på Elland Road for noen år siden ja!

gand70@hotmail.com

  • Gjest
Sv: Gary Kelly i YEP
« Svar #349 på: April 05, 2008, 11:14:47 »
Bra at det va Celtic,har alltid hatt sansen for dem.
Tror vi vinner 2-0 idag,e så lei av den hær 6år lange nedturen........

Caale

Gary Kelly
« Svar #350 på: Mai 31, 2009, 20:36:04 »
Läs om Gary Kelly här  :)

http://leedsunited.se/01.Nyheter.html
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Gary Kelly
« Svar #351 på: Mai 31, 2009, 20:45:10 »
Kelly, en spiller med hjertet i klubben!

The Gentle Giant

Sv: Gary Kelly
« Svar #352 på: Juni 01, 2009, 08:08:30 »
Yes!!

stefan

Sv: Gary Kelly
« Svar #353 på: Juni 01, 2009, 13:11:22 »
Flott spiller den godeste Kells, ble aldri den stjernen han kunne ha blitt etter skaden.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

DenHviteYeboah

Sv: Gary Kelly
« Svar #354 på: Juni 02, 2009, 08:37:17 »
Flott spiller den godeste Kells, ble aldri den stjernen han kunne ha blitt etter skaden.
en som var så hard på flaska som Kelly var kan aldri bli en toppspiller i dagens foppal...men en sympatisk gutt med stort Leedshjerte!

Sander

Sv: Gary Kelly
« Svar #355 på: Juni 02, 2009, 09:06:39 »
Flott spiller den godeste Kells, ble aldri den stjernen han kunne ha blitt etter skaden.
en som var så hard på flaska som Kelly var kan aldri bli en toppspiller i dagens foppal...men en sympatisk gutt med stort Leedshjerte!

Noe jeg ikke har fått med meg?? ???
 

morten1966

Sv: Gary Kelly
« Svar #356 på: Juni 02, 2009, 09:25:18 »
hard på flaska?

Tom S

Sv: Gary Kelly
« Svar #357 på: Juni 02, 2009, 13:00:28 »
Flott spiller den godeste Kells, ble aldri den stjernen han kunne ha blitt etter skaden.
en som var så hard på flaska som Kelly var kan aldri bli en toppspiller i dagens foppal...men en sympatisk gutt med stort Leedshjerte!

Kva er definisjonen på "hard på flaske"?
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Sv: Gary Kelly
« Svar #358 på: Juni 02, 2009, 14:39:50 »
Flott spiller den godeste Kells, ble aldri den stjernen han kunne ha blitt etter skaden.
en som var så hard på flaska som Kelly var kan aldri bli en toppspiller i dagens foppal...men en sympatisk gutt med stort Leedshjerte!

Noe jeg ikke har fått med meg?? ???
har fra en sikker kilde i Leeds at i den verste perioden til Gary, så ble han hentet hver dag av George Graham til trening.det var visst også Graham som hjalp Kelly ut av uføret og fikk ham tørrlagt.ikke vet jeg,bare siterer min kilde.det er jo ille hvis dette er oppspinn, men det tviler jeg sterkt på.

fjellhaugen

Sv: Gary Kelly
« Svar #359 på: Juni 02, 2009, 14:51:58 »
synes dette høres litt søkt ut
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!