Skrevet av Emne: EX-spiller: Gary Kelly  (Lest 47791 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ferre

EX-spiller: Gary Kelly
« på: November 15, 2006, 15:32:57 »
Ser ut til at Wise ønsket å kvitte seg med Kelly også...

http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=308661

-WE'LL BE BACK-

Papi

Re: Kelly
« Svar #1 på: November 15, 2006, 15:45:29 »
Hmmm....
Sjølv om han ikkje vil bruke han, bør ein ha Kelly i klubben fram til han legger opp etter sesongen.
Såpass har han vel fortjent....





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

flynn

Re: Kelly
« Svar #2 på: November 15, 2006, 15:57:21 »
Dette blir etter min mening vel historieløst av Wise! Kelly har stått last og brast med klubben siden han slo gjennom for ca 15 år siden (15 år dere!!!). Han har aldri gjort annet enn positive ting for klubben, kan ikke huske en eneste episode hvor han har vist tendenser til ulojalitet eller bråk, og selv om han til tider har vært ute av laget, og ute av form, har han bitt tenna sammen og kommet tilbake.
Om han nå virkelig ønsker å legge opp etter årets sesong så skylder Leeds ham å la retretten bli så ærefull som mulig. Det at han har en lønn som ødelegger både lønnsstruktur og budsjetter er da for pokker ikke hans feil? Om han kan overtales til å gå på en eller flere sesonger (aller helst med redusert lønn) ser jeg gjerne det, da jeg tror han sikkert har ett par-tre år til i kroppen. Men om dette ikke er la-seg-gjørelig synes jeg det blir for dumt å skyve ham ut i kulden, eller kvitte seg med ham nå.

Kelly er og blir Leeds, ikke kødd med sjela vår Wise!

flynn
« Siste redigering: November 15, 2006, 15:57:54 av flynn »

samadhi

Re: Kelly
« Svar #3 på: November 15, 2006, 16:15:24 »
Wise var bekymret for alderssammensetningen da han tok over laget. Nå når han har "kvittet" seg med Sullivan, Warner, Wright, Butler, Gregan og Stone burde det jo begynne å se bedre ut. Skulle tro det var behov for noen med rutine også, og jeg kan ikke finne noe bedre alternativ for Leeds enn Gary Kelly til å dekke det behovet. Han er jo kun 32 år og kan forsatt holde på noen år til, har stort sett vært stabilt god hele karieren. Burde få jobb i klubben når han legger opp...

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Papi

Re: Kelly
« Svar #4 på: November 15, 2006, 16:17:00 »
Men at Wise meiner at Kely ikkje er god nok for laget er ein annan ting. Har forsåvidt lagt merke til det tidligare i sesongen at Kelly ikke lenger er den backen han var.

Legg merke til mine ord gutter og jenter. Det er all for mykje "BALLWATCHING" og feilplasseringer av Kelly. Ein annen ting eg bite meg merke i er at gutten ikkje kan kaste. Makan til kastteknikk;)

Konklusjonen er:
* forsvarer Wise om Kelly vert set på benken.
* forsvarer IKKJE Wise om han sparker Kelly ut av klubben....





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Kelly
« Svar #5 på: November 15, 2006, 16:51:38 »
Kelly er ikke lenger noen superstjerne, men han har vært lojal mot oss selvsagt og det bør markeres. Han var vel likevel en av dem som fråtset i Pizza etter bortekampen for en tid siden, husker ikke mot hvem...og det er jo ikke bra[:D]
Yeboahs vitne

Erik M

Re: Kelly
« Svar #6 på: November 15, 2006, 16:52:43 »
Utgangspunktet for dette temaet er et udokumentert rykte i the Sun.  Slapp av.
 

SirOlsen

Re: Kelly
« Svar #7 på: November 15, 2006, 17:05:07 »
Ai... ja, dette kan jo bare være et rykte som ErikM sier.. men det satte en tankeverkker i meg at temaet kommer opp.
Kelly er for meg en lags Radebe-type. En som er 110% klubbens mann.. tror aldri jeg har sett Kelly i noen sammenheng som har ført til negativ publisitet ovenfor klubben.. For meg er Klley nå, som Radebe var, en mann som omtrent er som å se et digert Leeds-badge løpe på banen.. Det oser rett og slett Leeds United over ham..

Men når det er sagt, så blir ikke Kelly noe yngre.. og selv om han er og alltid har vært en jevnt over "sliter" for klubben så er det et faktum at hans tid er snart over som spiller.
Dennis Wise har tydelig satt igang nye ting i klubben og det virker som ett av hans første mål er å "luke ut" gamle avdankede spillere. Og jeg vil vel si jeg støtter den tanken.. Men det rokker noe ved meg når man snakker om å avsette Kelly.. Kan det være for at han er så oppriktig Leeds mann som det går an å bli?.. Jeg tror i allefall det er derfor jeg kjenner jeg blir litt trist når jeg hører slikt... Her har vi liksom motpolen i det som har vært diskutert i Smith-tråden. I Kelly snakker vi om Leeds fra hjertet og hele sjelen.. Og vi har alltid likt slike folk..

Men på en annen side, så er det jo ikke noen "sikker billett" for spilletid om man ikke klarer å prestere. Selv synes jeg Kelly spiller helt greit og han virker god på å motivere og smitte kampvilje på gutta på banen..

Men Kelly vil vel allikevel legge opp om kort tid, så det er jo bare å innse realiteten at vi går mot slutten av en æra med nok en Leeds kjempe av hele kropp og sjel. Håper vi kan få slike folk i klubben snart igjen.

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Erik M

Re: Kelly
« Svar #8 på: November 15, 2006, 17:15:24 »
Tror alle er enig med deg, Øisten.  Det er ikke lett for Wise å skulle røske opp i alt uten å tråkke alvorlig på mange allerede ømme tær.    Dessverre er det veldig få spillere som får oppleve å avslutte på topp og bli hyllet i siste hjemmekamp.  For mange ender det med reservelag, utlån, skader eller konflikt og utfrysning.

Håper Wise får gode råd og sørger for at Kelly får en fin avslutning av en strålende karriere.
 

HelleB

Re: Kelly
« Svar #9 på: November 15, 2006, 18:10:47 »
Fant dette på hos den mer eller mindre pålitelige avisen The Sun:

--------------------------------------------------------------------------------

VETERAN Gary Kelly will not become the next victim of Dennis Wise’s Leeds clearout as the club cannot afford to axe him.


Wise has already shown the door to Sean Gregan and Paul Butler while Steve Stone is negotiating a pay-off.


He was also keen to off-load Irish full-back Kelly, 32, but clauses in his £28,000-a-week contract prevent them offering him a deal to step down now.

--------------------------------------------------------------------------------
 

R - R

Re: Kelly
« Svar #10 på: November 15, 2006, 18:18:39 »
quote:
Originally posted by Papi

Men at Wise meiner at Kely ikkje er god nok for laget er ein annan ting. Har forsåvidt lagt merke til det tidligare i sesongen at Kelly ikke lenger er den backen han var.

Legg merke til mine ord gutter og jenter. Det er all for mykje "BALLWATCHING" og feilplasseringer av Kelly. Ein annen ting eg bite meg merke i er at gutten ikkje kan kaste. Makan til kastteknikk;)

Konklusjonen er:
* forsvarer Wise om Kelly vert set på benken.
* forsvarer IKKJE Wise om han sparker Kelly ut av klubben....





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....



Sjolv om det kanskje ikkje seier saa mykje, saa har Kelly kanskje vore Leeds sin beste spelar denne sesongen. I dei kampane det gjekk som verst, saa var det Kelly som provde og kjempa paa. Ein kan ikkje akkurat sei d same om resten av laget.

Blir utruleg skuffa om Kelly blir kasta ut av klubben. Gregan, Butler, Sully, osv... heilt greit, men ikkje kodd med Kelly. Han har vore Leeds through and through i alle aar, og kontrakten hans gaar ut etter denne sesongen. Naar han att paa til kan forsvare plassen sin paa laget (han kom jo med paa aarets CCC-lag i fjor og!), saa ville det vore galskap aa kaste han ut. Hadde ikkje vore ei populer handling blant fansen. Trur ikkje Wise er saa dum.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
« Siste redigering: November 15, 2006, 18:20:03 av R - R »
- Rune

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Kelly
« Svar #11 på: November 15, 2006, 18:21:59 »
HVIS det stemmer at Wisey hadde slike planer rundt Kelly-gutten vår, har jeg en mistanke om at det også ligger "økonomiske" gevinster bak tankene.

Han er fortsatt ikke billig i drift, denne iren...




Dear landlord!
Please don't dismiss my case
I'm not about to argue
I'm not about to move to no other place
Now, each of us has his own special gift
And you know this was meant to be true
And if you don't underestimate me
I won't underestimate you

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Re: Kelly
« Svar #12 på: November 15, 2006, 18:59:52 »
Kelly var disvisjonens beste høyre back så sent som ifjor. Det har vært altfor mye fokus på alder etter at Wise tok over. Er du god nok er du ung nok. Greit nok å få ned gjennomsnittsalderen, men det skal da ikke være et mål i seg selv å bytte ut alle over over 30 år i løpet av noen høstuker, uten å ha gode alternativer klare. Regner med at ryktene om Kelly er sprøyt fra ende til annen. [B)]

Jon R.
Jon R.

Ferre

Re: Kelly
« Svar #13 på: November 15, 2006, 19:04:23 »
Kelly viser at han fortsatt holder høyt nivå, og han har vært en av Leeds beste spillere denne sesongen. Vil være feil av Wise å kvitte seg med en spiller som har viet hele karrieren til Leeds, selv om han har en lønn som er i høyeste laget for klubben vår. Kanskje Kelly vil være villig til å gå ned litt i lønn hvis Bates spør fint? [:)]

-WE'LL BE BACK-

Peter7

Re: Kelly
« Svar #14 på: November 15, 2006, 19:19:02 »
Regner med Wise ikke er unWise nok til å la Kelly gå uten å ha en god erstatter klar ... usikker på om Frazer er alternativet.

***
Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

SirOlsen

Re: Kelly
« Svar #15 på: November 15, 2006, 19:21:48 »
Deler og synspunktene dine der Ferre
Jeg tor vel ikke det er helt heldig heller at noen skal ha skyhøy lønn i forhold til andre. Men klart, Kelly har vært lojal og et arbeidsjern og det skulle mangle at han ikke fikk godt betalt for det.. Hadde ikke vært meg imot at alle hadde dritbra betalt.. men en trenger ikke være noe mategeni for å skjønne at det ikke vil gå. Frykter også litt av signaleffekten det gir at noen skal ha veldig mye mere betalt enn andre.. forskjeller vil det være, men her og må man vel smake på "grenser".

Ja, kanskje Bates skal spørre Kelly pent? [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
« Siste redigering: November 15, 2006, 19:22:30 av SirOlsen »
-SirOlsen-

raggen

Re: Kelly
« Svar #16 på: November 15, 2006, 19:46:06 »
skjønner ikke helt tanken på å kvitte seg med kelly utenom det økonomiske.. han er en av få spillere som virkelig har vist seg å stå klubben bi i tykt å tynt og da synes jeg det er smålig av klubben å sparke han ut når han snart legger opp. går an å vise litt gjensidig respekt!!
tipper kelly er siste sort som blir i vår klubb så lenge!!

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Karl Hot Shot

Re: Kelly
« Svar #17 på: November 15, 2006, 19:55:46 »
quote:
Originally posted by Ferre

Ser ut til at Wise ønsket å kvitte seg med Kelly også...

http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=308661

-WE'LL BE BACK-



Den mest hårreisende opplysninga i "artikkelen" til Leeds United Mad er jo at Gary Kelly tjener £28.000 i uka i Leeds United! Kontrakten hans går ut sommeren 2007, og Kelly har jo selv tidligere annonsert at han da reiser hjem til Irland og gir seg som profesjonell utøver av fotball. Men £28.000 i uka, folkens! Det er riktignok bare et rykte, men disse informantene pleier å treffe ganske godt i sine estimater.
 

SirOlsen

Re: Kelly
« Svar #18 på: November 15, 2006, 20:00:15 »
Ja, om det er eksakt 28tusen pund i uka skal jeg ikke påstå, men noe rundt der skal vel lønna hans ligge på.. Og da begynner vi å snakke om en del penger altså.. Om vi ganger 28000pund med 52 uker vil vi få dette = 1.456.000pund(!!!) på årsbasis...

Men som sagt, jeg unner gode lojale spillere lønn jeg, og spesiellt Kelly som har vært så habil Leeds mann i så mange år.. Men er summen noe i den gata her, så begynner det å ta litt av med tanke på at vi er en CCC klubb... [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

MrK

Re: Kelly
« Svar #19 på: November 15, 2006, 20:07:50 »
Vil vel si det så enkelt at Kelly er over the top - han har tjent klubben godt gjennom mange år - opplevd oppturer og nedturer.
Tror at klubben gjør rett i å se etter erstatning for han - lønnsslippen er heftig nok og vi kan sikkert finne to mann som er gode nok for denne prisen pr. uke!

Wise har nok en plan - men ordtaket - er du god nok er du gammel nok - og det gjelder i begge ender av skalaen!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

SirOlsen

Re: Kelly
« Svar #20 på: November 15, 2006, 20:13:27 »
Bra sagt MrK [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

MrK

Re: Kelly
« Svar #21 på: November 15, 2006, 20:19:03 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Bra sagt MrK [:)]

MARCHING ON TOGETHER!



I know[8D]
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Dennis

Re: Kelly
« Svar #22 på: November 15, 2006, 20:59:08 »
Holder med at dette nok er sprøyt fra ende til annen!

Gary Kelly var, som Jon R sier, ligaens beste høyreback i fjor og han er da ikke så mye dårligere i år. Nevn en høyreback i CCC, dere heller ville hatt i vårt lag. Kan ikke si, av de som er noenlunde realistiske, at jeg kommer på så mange.

Uansett, grunnen til at jeg tror dette er sprøyt, er at jeg tror Dennis Wise ikke tør sparke Gary Kelly. Han var ikke den mest populære ansettelsen og jeg tror han skjønner at ved å sparke Gary Kelly, så setter han seg ikke i bedre lys hos de som er skeptiske til den gamle midtbaneterrieren.

Om det er en god grunn til å ikke sparke han? Nei, selvsagt ikke, men den er veldig realistisk.


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
« Siste redigering: November 15, 2006, 21:00:10 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Sheridan

Re: Kelly
« Svar #23 på: November 15, 2006, 21:04:09 »
Er ikke kilden The Sun?
Tror vi skal vente til Wise eventuelt sier noe.
Slik han gjorde meg Gregan og Butler.

Men en ting er sikkert. Gary Kelly SKAL behandles skikkelig!

« Siste redigering: November 15, 2006, 21:30:02 av Sheridan »

Sheridan

Re: Kelly
« Svar #24 på: November 15, 2006, 21:12:40 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by Ferre

Ser ut til at Wise ønsket å kvitte seg med Kelly også...

http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=308661

-WE'LL BE BACK-



Den mest hårreisende opplysninga i "artikkelen" til Leeds United Mad er jo at Gary Kelly tjener £28.000 i uka i Leeds United! Kontrakten hans går ut sommeren 2007, og Kelly har jo selv tidligere annonsert at han da reiser hjem til Irland og gir seg som profesjonell utøver av fotball. Men £28.000 i uka, folkens! Det er riktignok bare et rykte, men disse informantene pleier å treffe ganske godt i sine estimater.



Det er ikke noe nytt.
Gary Kelly var en av de med "lavest" lønn fra Ridsdale perioden. Og det er styret på den tiden som er hårreisende. Viduka og co hadde 60 000 pund i uka. Om ikke mer.


Ferre

Re: Kelly
« Svar #25 på: November 15, 2006, 21:20:52 »
Kelly bør og skal behandles skikkelig og med respekt, men £28.000 i uka (hvis det stemmer) er i høyeste laget for en spiller av det kaliberet.

-WE'LL BE BACK-

Sheridan

Re: Kelly
« Svar #26 på: November 15, 2006, 21:28:56 »
* * EN LEEDS LEGENDE * *

531 KAMPER - OG ALLTID 100% INNSATS.

« Siste redigering: November 15, 2006, 21:35:50 av Sheridan »

Dennis

Re: Kelly
« Svar #27 på: November 15, 2006, 21:42:34 »
Takk, Sheridan!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Re: Kelly
« Svar #28 på: November 15, 2006, 22:41:59 »
Hvis ikke Kelly forsvarer en plass på laget, så er Wise i sin fulle rett til å hente inn en ny back nå.Tror egentlig ikke at det er på denne plassen hvor Leeds er mest sårbare. Men Kelly er nok såpass høyt skatted av Leeds sine supportere, fordi han har spilt i 531 kamper for klubben.Han er grei på det defansive. Noe annet er han ikke. Så hvis dette stemmer med at Wise vil axe kelly, så stiller jeg meg bak dette



baste

Re: Kelly
« Svar #29 på: November 15, 2006, 22:49:55 »
Kelly blir ut kontrakstiden, det er jeg sikker på. Ang Viduka og lønn, så var det på hele £ 65.000 i uka. Det positive er at neste sesong er vi kvitt mye av gammelt morro, og vil da ha råd til å hente inn gode spillere.

kopierer Mr.Kaizer..

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter