Skrevet av Emne: Ex-spiller: UGO EHIOGU  (Lest 7605 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MacMurder

Ex-spiller: UGO EHIOGU
« på: November 23, 2006, 22:59:58 »
Inn på lån.

« Siste redigering: April 21, 2017, 22:04:32 av Promotion 2010 »

B-m

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #1 på: November 23, 2006, 23:01:38 »
Bra spiller. Ihvertfall var det!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

SirOlsen

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #2 på: November 23, 2006, 23:23:54 »
Har ikke han hatt noe tilknytning til Leeds før engang?.. eller er det bare jeg som husker feil her?..

Han har i allefall vært en bra spiller.. Var det spiss han var?.. lenge siden jeg har vært borti den mannen nå..


MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lids

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #3 på: November 23, 2006, 23:29:06 »
Ugochuku Ehiogu (born November 3, 1972 in Homerton, London) is an English association football player.

Ugo Ehiogu (pronounced Eheeog), is an English international defender, who currently plays for English Premiership football team Middlesbrough. He joined Middlesbrough from English club Aston Villa in November 2000 for, at the time, a club record fee of 8 million pounds. His career at Middlesbrough got off on the wrong foot when he was forced to limp off 4 minutes into his debut with a hamstring injury which kept him out for months. It wouldn't be harsh to say that Ehiogu is injury prone, and has a history of muscle pulls. He won the League Cup twice at Villa under manager Brian Little and was called up for his first England international game in 1996 against Italy.

Ugo has fast become a mainstay of the Middlesbrough central defence since joining the club and rejoining his former team mate Gareth Southgate in central defence. He missed the start of the 2003-04 season with a knee injury but returned to play his part in Boro's Carling Cup success against Bolton Wanderers. This knee injury returned in the 2004-05 season and again he was forced to miss many important games. In total Ugo has been capped 4 times for England scoring once in a 3-0 victory over Spain.

He agreed a move to West Bromwich Albion during the January transfer window of 2006, but this move was cancelled when a number of Middlesbrough players became injured.



Thomas
Thomas

Lids

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #4 på: November 23, 2006, 23:31:00 »
Thomas

SirOlsen

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #5 på: November 23, 2006, 23:32:01 »
Ahh, var forsvarspiller han var ja... stemmer det.. mikset litt med en annen fyr jeg tenkte på her..

Jeg pleide jo ha Ehiogu i midtforsvaret på gode gamle CM2 [;)]

Men det virker jo som dette er en mann som har kommet for å kose seg med atter noen nye skader i godt selskap med andre på Leeds som sliter med skader... :/

MARCHING ON TOGETHER!
« Siste redigering: November 23, 2006, 23:32:56 av SirOlsen »
-SirOlsen-

Jon R

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #6 på: November 23, 2006, 23:33:00 »
Klasse spiller for bare få sesonger siden. 2006 utgaven er jeg mer skeptisk til, men han kan være en bra mann for oss slik situasjonen er akkurat nå. Allikevel blir jeg forvirret av signalene Wise sender oss: Var ikke for mange spillere over 30 et av problemene med stallen han tok over for få uker siden? [:0]

Jon R.
Jon R.

SirOlsen

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #7 på: November 23, 2006, 23:34:19 »
Ja, det er litt mekrelige og forvirrende signaler som sendes ut i luften nå ja...

Men skulle han klaffe og gjøre en god jobb, skal jeg for all del ikke klage.. Men det gjenstår enda å se.. når er i allefall låneavtalen satt..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

samadhi

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #8 på: November 23, 2006, 23:41:48 »
Litt vanskelig å si hvilket nivå han holder nå. Husker han som en kanonspiller, og ble meget fornøyd da jeg så overskriftene. Litt mer skeptisk når jeg ser han er 34 og ikke spilt noe i år. En erfaren og trygg spillere sammen med Killa tror jeg ville vært en perfekt kombinasjon - akkurat som Radebe - Woodgate var det en gang (ingen sammenligning forøvrig ;)



marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

SirOlsen

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #9 på: November 23, 2006, 23:51:20 »
quote:
Originally posted by MacMurder

Inn på lån.




Lids: hva skjedde der? [:p] ... har du to brukere? [;)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Gunnien

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #10 på: November 23, 2006, 23:55:19 »
Hadde et godt navn for nokon år sia ja..  Burde ha "pondus" og rutine som me treng i midtforsvaret om han ikkje har falert alt for møkje..

#1795
#1795

Lars E

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #11 på: November 23, 2006, 23:57:30 »
Trenger ikke å være så dumt dette. Spennende å se hvilket nivå han ligger på. Både håper og tror han er bedre enn Heath i hvert fall.

Forever Leeds

Forever Leeds

Sonny

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #12 på: November 24, 2006, 00:18:46 »
Han går nok rett inn på laget, spørs om det ikke er Killa som må sette seg på benken.
 

SirOlsen

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #13 på: November 24, 2006, 00:36:17 »
Nei, kan da seriøst ikke sette Killa på benken... Håper virkelig dette blir Killa`s makker isåfall..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Mats-

  • Gjest
Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #14 på: November 24, 2006, 00:57:16 »
Tror han kan være en bra mentor, og alderen bekymrer meg ikke, siden det er snakk om et lån. Det vi trenger nå er vel å få inn litt poeng. Da tar jeg all hjelpen vi kan få, og når vi er stabile, ja, da kan vi starte oppbygingen av Leeds United igjen.

O'Leary var veldig keen på å hente Ugo for noen år tilbake, men Ugo valgte ikke oss. Tror dette var rundt 2001 - 2002

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]

Sheridan

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #15 på: November 24, 2006, 01:39:15 »
Dette var overaskende bra!
Flott, Dennis!

(Garantert bedre en Butler/Gregan)


Sheridan

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #16 på: November 24, 2006, 01:42:20 »
quote:
Originally posted by Jon R

Var ikke for mange spillere over 30 et av problemene med stallen han tok over for få uker siden? [:0]

Jon R.




Utrente og umotiverte spillere, godt over 30 var vel det egentlige problemet. Satser på at Ugo er fit and ready to go.
[:)]


Ferre

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #17 på: November 24, 2006, 01:45:16 »
Greit nok å ha til januar i alle fall. Er garantert bedre enn Heath...

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #18 på: November 24, 2006, 01:50:47 »
Mannen har jo et godt kjent navn fra mange gode år i fotballen, så denne mannen skulle kunne greie å gjøre en god jobb i skadeskutte Leeds.. En skulle da tro at å gjøre en nogenlunde god jobb i dette laget ikke skulle være så fryktelig vanskelig... med tanke på det vi har sett den siste tiden [:p]

Men nå er vi ikke verdens heldigste klubb heller for tiden, så det skulle ikke fordundre meg om skader skulle ødelegge dette håpet også.. Fordelen er (heldigvis) at man kan teste spillernes evner og bidrag ved å prøve på lån først.. så lån er ikke så gærnt at det ikke er godt for noe.. Det bitre er jo lånespillere som bidrar kjempepositivt, men som forlater klubben når låneoppholdet er over.. Men det har vi vel heller ikke vært plaget med den siste tiden heller forsåvidt [:p] av lånespillere som har gjort det spesiellt bra i Leeds-drakta altså...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Tom S

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #19 på: November 24, 2006, 02:25:32 »
Eit lite lyspunkt!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

baste

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #20 på: November 24, 2006, 03:01:06 »
Enig med Tom S, ett lyspunkt...Solid spiller, rutinert..og "litt" raskere enn Butler...

Lars E

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #21 på: November 24, 2006, 03:06:07 »
Tror faktisk han kan gjøre et solid par med Killa! Håper han kan komme inn å sjefe litt, og spiller såpass bra at Killa slipper å rydde opp for sin kollega baki der, slik som tidligere i år.

Men backene er fortsatt et problem.. Er Kelly tilbake snart?

Forever Leeds

Forever Leeds

Papi

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #22 på: November 24, 2006, 03:28:19 »
I den siste veka har Leeds vore linka med mange elendige spillere, ja dei fleste kan eg ikkje navna på, og opp av eska trekkjer det Ugo. Meget positivt overraska.

Ugo er for all del ingen stjerne midtstopper lenger, men gurimalla, sikker på han er 20 gonger betre enn Butler og Heath. No offense Heath, du har tross alt berre spelt to tre kamper.
PÃ… lørdag blir det nok Ugo og Killer i midtforsvaret!





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

stefan

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #23 på: November 24, 2006, 03:48:55 »
Blir nok Heath og Ugo. med Killa på benken.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Peter7

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #24 på: November 24, 2006, 03:54:48 »
... eller på backen.

***
Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Per-Stian

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #25 på: November 24, 2006, 05:03:25 »
Ugo va ein framragande stoggar i sine glansdagar. Hadde lenge lyst på han t Leeds. Omsider kjem han, moglegens litt for seint (mtp form og alder)? Noko verre enn d vi har e han vel uansett ikkje!

SveinArve

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #26 på: November 24, 2006, 05:09:30 »
Hva med Killa på venstreback da? Er ikke sikker på om jeg liker det, men kanskje Wise tenker sånn?

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Ferre

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #27 på: November 24, 2006, 05:18:55 »
Vil helst ikke se Killa på backen, men du skal ikke se bort i fra at det er nettopp slik Wise tenker. Samme for meg hvem som spiller hvor bare vi får 3 poeng på lørdag!

-WE'LL BE BACK-

Lars E

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #28 på: November 24, 2006, 05:55:33 »
Bedre med Killa på backen enn på benken i hvert fall. Han har kanskje ikke hatt en stor sesong i år, men han er uten tvil vår beste forsvarsspiller. Si hva dere vil..

Forever Leeds

Forever Leeds

Per-Stian

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #29 på: November 24, 2006, 06:05:54 »
Kilgallon e absolutt eit alternativ på venstrebacken, men eg vil helst sjå han sentralt me Ugo Ehiogu. Heath mista eg raskt sansen for ette kampen mot Soton! Tykte han klarte seg godt mot Colchester. Eg vil helst sjå Lewis tilbake på venstrebacken.