avstemning

Ønsker du James Milner tilbake i Leeds neste sesong?

Ja selvfølgelig.
13 (92.9%)
Tja, usikker.
0 (0%)
Nei, begrunnelsen holder jeg for meg selv
0 (0%)
Egentlig ja, men fordi han spiller for Loooooserpool vil jeg ikke ha han tilbake
0 (0%)
Han er en has been. Let it be.
1 (7.1%)

Stemmer totalt: 14

Avstemning er avsluttet: Desember 16, 2018, 19:19:44

Skrevet av Emne: EX-Spiller: James Milner  (Lest 38289 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #60 på: Mai 25, 2018, 16:29:04 »
Vi satser på at James scorer kampens eneste mål. På straffe.

Du holder vel ikke med Lpool??

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #61 på: Mai 25, 2018, 17:41:06 »
Vi satser på at James scorer kampens eneste mål. På straffe.

Du holder vel ikke med Lpool??

auren
Unner JM det beste.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #62 på: Mai 25, 2018, 18:31:48 »
Vi satser på at James scorer kampens eneste mål. På straffe.

Du holder vel ikke med Lpool??

auren
Unner JM det beste.
Dette er en type 'umulig kamp' for meg.
Håper egentlig at begge lag taper - men innser at det er en usannsynlig tanke...
Derfor blir det å håpe på Milner-suksess. Med et etterpåfølgende scenario der James på pressekonferansen opplyser om at han nå er 'mett på erfaringer' og vil hjem og hjelpe moderklubben opp og frem igjen. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #63 på: Mai 25, 2018, 19:52:08 »
Vi satser på at James scorer kampens eneste mål. På straffe.

Du holder vel ikke med Lpool??

auren
Unner JM det beste.
Dette er en type 'umulig kamp' for meg.
Håper egentlig at begge lag taper - men innser at det er en usannsynlig tanke...
Derfor blir det å håpe på Milner-suksess. Med et etterpåfølgende scenario der James på pressekonferansen opplyser om at han nå er 'mett på erfaringer' og vil hjem og hjelpe moderklubben opp og frem igjen. :)

+1

Sånne håp er vel symptomer på at det er noe galt med oss alle!  ;)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #64 på: Mai 25, 2018, 22:59:09 »
Har vært skadet i det siste.

Ikke sikkert at han får spilletid.
Super Leeds since 1968

auren

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #65 på: Mai 25, 2018, 23:47:25 »
Klart vi må holde med Real Madrid. Det er tross alt pga denne klubben vi kler oss i hvitt og ikke en annen stygg farge. Halve forumet er jo så opptatt av historie fra 60-og 70-tallet. Lpool og ManU er de verste klubbene. Hårreisende at folk vil holde med disse klubbene  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #66 på: Mai 25, 2018, 23:57:57 »
Klart vi må holde med Real Madrid. Det er tross alt pga denne klubben vi kler oss i hvitt og ikke en annen stygg farge. Halve forumet er jo så opptatt av historie fra 60-og 70-tallet. Lpool og ManU er de verste klubbene. Hårreisende at folk vil holde med disse klubbene  ::)

auren


 ;D ;D ;D

Godt du kan historien!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #67 på: Mai 25, 2018, 23:58:54 »
Klart vi må holde med Real Madrid. Det er tross alt pga denne klubben vi kler oss i hvitt og ikke en annen stygg farge. Halve forumet er jo så opptatt av historie fra 60-og 70-tallet. Lpool og ManU er de verste klubbene. Hårreisende at folk vil holde med disse klubbene  ::)

auren


 ;D ;D ;D

Godt du kan historien!!

Takk

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #68 på: Mai 26, 2018, 07:53:58 »
Er det mulig å slippe sånne tråder i framtiden som prøver å erklære spillere som har snudd oss ryggen som helgener, og som inneholder banneord som Liverpool, Manchester United og Real Madrid?
For ikke å snakke om, uten logikk og idiot turneringen Champions League, som i kveld gir et lag som ikke har blitt Champions i sitt eget land på snart 30 år sjansen til å bli Champions of Europe.
Real Madrid er facist diktator Francos lag, finansiert av kongedømme og stat. Et lag som det er bestemt skal holde på sine privilegier.
Lett å bli smigret av draktvalg på 60 tallet før man visste hele historien.
« Siste redigering: Mai 26, 2018, 08:07:08 av Reaney »

lowfields

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #69 på: Mai 26, 2018, 09:25:56 »
Når vi har James Milner v Christiano Ronaldo gir vel svaret seg selv....
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

chief

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #70 på: Mai 26, 2018, 09:39:31 »
Når vi har James Milner v Christiano Ronaldo gir vel svaret seg selv....

Enkelt valg ja..
1 4 all and all 4 1

Eriksen55

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #71 på: Mai 26, 2018, 10:27:08 »
Holder lett med Liverpool. Spiller fantastisk fotball og har en herlig manager.

Gleder meg til kampen.

Reaney

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #72 på: Mai 26, 2018, 11:27:53 »
Dette må være tristeste tråd i LUSCOS historie. Rystet over enkeltes uttalelser.

Hallgeir *

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #73 på: Mai 26, 2018, 12:45:47 »
Er det mulig å slippe sånne tråder i framtiden som prøver å erklære spillere som har snudd oss ryggen som helgener, og som inneholder banneord som Liverpool, Manchester United og Real Madrid?
For ikke å snakke om, uten logikk og idiot turneringen Champions League, som i kveld gir et lag som ikke har blitt Champions i sitt eget land på snart 30 år sjansen til å bli Champions of Europe.
Real Madrid er facist diktator Francos lag, finansiert av kongedømme og stat. Et lag som det er bestemt skal holde på sine privilegier.
Lett å bli smigret av draktvalg på 60 tallet før man visste hele historien.

Og Hitler var en jødehater og psykopat. Derfor hater vi alle tyskere.  ::)
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #74 på: Mai 26, 2018, 13:06:26 »
Er det mulig å slippe sånne tråder i framtiden som prøver å erklære spillere som har snudd oss ryggen som helgener, og som inneholder banneord som Liverpool, Manchester United og Real Madrid?
For ikke å snakke om, uten logikk og idiot turneringen Champions League, som i kveld gir et lag som ikke har blitt Champions i sitt eget land på snart 30 år sjansen til å bli Champions of Europe.
Real Madrid er facist diktator Francos lag, finansiert av kongedømme og stat. Et lag som det er bestemt skal holde på sine privilegier.
Lett å bli smigret av draktvalg på 60 tallet før man visste hele historien.

Og Hitler var en jødehater og psykopat. Derfor hater vi alle tyskere.  ::)

Feil. Vi hater alle østerrikere. Hitler var født i Braunau am Inn i Østerrike. Altså bør vi hate Østerrikere

samadhi

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #75 på: Mai 26, 2018, 13:45:15 »
Er det mulig å slippe sånne tråder i framtiden som prøver å erklære spillere som har snudd oss ryggen som helgener, og som inneholder banneord som Liverpool, Manchester United og Real Madrid?
For ikke å snakke om, uten logikk og idiot turneringen Champions League, som i kveld gir et lag som ikke har blitt Champions i sitt eget land på snart 30 år sjansen til å bli Champions of Europe.
Real Madrid er facist diktator Francos lag, finansiert av kongedømme og stat. Et lag som det er bestemt skal holde på sine privilegier.
Lett å bli smigret av draktvalg på 60 tallet før man visste hele historien.

Og Hitler var en jødehater og psykopat. Derfor hater vi alle tyskere.  ::)

Feil. Vi hater alle østerrikere. Hitler var født i Braunau am Inn i Østerrike. Altså bør vi hate Østerrikere

Bortsett fra Martin Hiden  ;D
marching on together,
derudaf forever...

Hallgeir *

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #76 på: Mai 26, 2018, 13:58:50 »
Er det mulig å slippe sånne tråder i framtiden som prøver å erklære spillere som har snudd oss ryggen som helgener, og som inneholder banneord som Liverpool, Manchester United og Real Madrid?
For ikke å snakke om, uten logikk og idiot turneringen Champions League, som i kveld gir et lag som ikke har blitt Champions i sitt eget land på snart 30 år sjansen til å bli Champions of Europe.
Real Madrid er facist diktator Francos lag, finansiert av kongedømme og stat. Et lag som det er bestemt skal holde på sine privilegier.
Lett å bli smigret av draktvalg på 60 tallet før man visste hele historien.

Og Hitler var en jødehater og psykopat. Derfor hater vi alle tyskere.  ::)

Feil. Vi hater alle østerrikere. Hitler var født i Braunau am Inn i Østerrike. Altså bør vi hate Østerrikere

Ikke feil. Jeg kan min historie.

Hitler fikk tyskerne med på sin galskap. Derfor hates fremdeles tyskere av "mange".

Men denne tråden handler nå mer om Champions League og despoter enn James Milner. Foreslår at vi setter strek.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #77 på: Mai 26, 2018, 14:49:16 »
Dette må være tristeste tråd i LUSCOS historie. Rystet over enkeltes uttalelser.

Voks opp a! Det må være lov å sette pris på et lag som spiller underholdende fotball. Jeg vil alltid holde med Leeds. Men jeg hater ingen andre lag. Ikke begeistret for Man Utd og jeg unner ingen lag Mourinhio trener suksess. Er jeg liksom ikke kvalifisert til å være Leeds supporter for jeg ikke hater andre lag?

Jeg har et forhold til Dortmund. Et fullt stadion og trøkk jeg aldri har opplevd verken før eller siden. I tilegg Klopp fotball på sitt beste. Magisk. Derfor håper jeg også Klopp og LFC vinner i dag! Digger den måten å spille ball på.

Reaney

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #78 på: Mai 26, 2018, 15:26:03 »
Who cares. We are Leeds.

Leedsfan

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #79 på: Mai 26, 2018, 15:46:14 »
I dag heier jeg på Liverpool selv om det kan bli slitsomme år hvor man blir minnet på den seieren av Pool-kompiser!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #80 på: Mai 26, 2018, 17:57:43 »
Velger meg Real Madrid. Ikke fordi jeg liker klubben, tvert imot, da heller Atletico.

Skjønner de som heier på L'pool også, men for min del ble jeg så plaget av L'pool supportere i oppveksten at jeg ikke fikser klubben i det hele tatt, uansett hvor vakkert de evt. spiller. Jeg var eneste gutten som holdt med Leeds, både på ungdomsskolen og på gymnaset, og det når Leeds etterhvert raknet og L'pool gikk inn i sin storhetstid. Så fantes det jo noen Man U og noen få Arsenal supportere, men hver mandag var et helvete, hehe. Bare å bite i det sure eplet, gang på gang.

For de i England så er det jo ikke noe særlig "hat" mot L'pool, der er det jo Man U og Chelsea som ikke funker.

Men for meg så greier jeg ikke å heie på L'pool, selv ikke mot Real Madrid.
« Siste redigering: Mai 26, 2018, 18:23:22 av berlin »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #81 på: Mai 27, 2018, 00:46:28 »
:D

 
Simon O'Rourke
@simon_orourke

Right, @JamesMilner, that's a failed project. Heading home now yeah?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #82 på: Mai 29, 2018, 11:31:19 »
hadde vi mot alle odds rykket opp neste sesong hadde jeg ikke blitt overrasket om Milner ville valgt å dele sine siste år av karrieren med oss.


GeirO

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #83 på: Mai 29, 2018, 13:04:52 »
Velger meg Real Madrid. Ikke fordi jeg liker klubben, tvert imot, da heller Atletico.

Skjønner de som heier på L'pool også, men for min del ble jeg så plaget av L'pool supportere i oppveksten at jeg ikke fikser klubben i det hele tatt, uansett hvor vakkert de evt. spiller. Jeg var eneste gutten som holdt med Leeds, både på ungdomsskolen og på gymnaset, og det når Leeds etterhvert raknet og L'pool gikk inn i sin storhetstid. Så fantes det jo noen Man U og noen få Arsenal supportere, men hver mandag var et helvete, hehe. Bare å bite i det sure eplet, gang på gang.

For de i England så er det jo ikke noe særlig "hat" mot L'pool, der er det jo Man U og Chelsea som ikke funker.

Men for meg så greier jeg ikke å heie på L'pool, selv ikke mot Real Madrid.

+1 (mildt sagt)
MOT

Buddy

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #84 på: Mai 29, 2018, 20:30:21 »
Gjenkjennbar barndom, JA!
(bortsett fra at vi hadde en Derbyfan i klassen, fikk stort sett gå i fred, mens vi tre Leedsgutta fikk kokos til vi sa det motbydelige klubbnavnet, fin revansj på lørdag)

Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #85 på: Juni 07, 2018, 21:41:19 »
James Milner lengter tilbake

#TBT remembering great times playing at Elland Road. Good luck to the @England lads there tonight - especially @trentaa98 on his debut! #whereitallbegan #mot #comeonethe3lions
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #86 på: Juli 28, 2018, 01:44:33 »
Leeds United academy graduate James Milner opens up over Elland Road exit

Joe Urquhart
Published: 15:36 Friday 27 July 2018
Former Leeds United academy graduate James Milner has revealed that he believed he was "doing the right thing" with his exit from the club 14 years ago.


Milner, who rose through the Whites academy ranks at Thorp Arch, left Elland Road for Newcastle United in 2004 amid United's financial crisis following relegation from the Premier League.

 James Milner.
James Milner.
The now 32-year-old was handed his senior debut at the age of just 16 by Leeds and in November 2002 became the second youngest player to appear in the English top flight.

Just a month later he was the youngest player to score in the Premier League in a 2-1 win over Sunderland at the Stadium of Light but it is a goal against Chelsea just days later that United fans will remember more than most.

Milner collected the ball and created a yard of space away from Blues defender Marcel Desailly and curled a fine shot inside the post from 18 yards as Leeds went on to stun Chelsea 2-0 at Elland Road.

Leeds United youngster Shackleton embracing life under Marcelo Bielsa
The Liverpool midfielder, who is still held in high regard in West Yorkshire, has now opened up over his exit from his boyhood club revealing that he believed it was in the best interest of Leeds United for him to move on.

“What little money the club owed me I gave up to help them and they got a transfer fee," he told FourFourTwo magazine.

"So it was portrayed to me that it was in the best interests of the club due to all the financial difficulties. I thought I was doing the right thing by the club.

“It was very tough to get relegated and there were a lot of financial things going on.”

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #87 på: September 20, 2018, 15:00:34 »
Pete O'Rourke
@SportsPeteO

Liverpool midfielder James Milner, says he was banned from wearing the colour red as a child because of his Leeds United-supporting father's hatred for Manchester United. #LFC #LUFC #MUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #88 på: Desember 11, 2018, 23:50:45 »
Leeds United_madx

James Milner on his 16th Birthday at Elland Road #lufc
Made his 500th PL app at the weekend!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #89 på: Desember 12, 2018, 00:39:03 »
Leeds United_madx

James Milner on his 16th Birthday at Elland Road #lufc
Made his 500th PL app at the weekend!



Det er neppe James Milner sin 16 årsdag. James Milner er født januar 1986. Han ble 16 år Januar 2002 da var IKKE Venables trener i Leeds... Så bør nok redigere eller slettet innlegget...