avstemning

Ønsker du James Milner tilbake i Leeds neste sesong?

Ja selvfølgelig.
13 (92.9%)
Tja, usikker.
0 (0%)
Nei, begrunnelsen holder jeg for meg selv
0 (0%)
Egentlig ja, men fordi han spiller for Loooooserpool vil jeg ikke ha han tilbake
0 (0%)
Han er en has been. Let it be.
1 (7.1%)

Stemmer totalt: 14

Avstemning er avsluttet: Desember 16, 2018, 19:19:44

Skrevet av Emne: EX-Spiller: James Milner  (Lest 38284 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #120 på: Desember 13, 2018, 14:38:17 »
Sterkt hat av Liverpool er historieløst og feil. Det er Scum vi hater; punktum!
Selvsagt kan enkeltpersoner ha en annen oppfatning, men dette er ikke sammenfallende med historien.

Jeg hater ingen lag. Er jeg fortsatt en ekte Leeds supporter da?

Alle har vel sine personlige grunner til å hate et lag mer enn andre lag. Det som er feil er fortelle andre hva dem skal føle og mene. Punktum!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #121 på: Desember 13, 2018, 15:36:38 »
Sterkt hat av Liverpool er historieløst og feil. Det er Scum vi hater; punktum!
Selvsagt kan enkeltpersoner ha en annen oppfatning, men dette er ikke sammenfallende med historien.

Jeg hater ingen lag. Er jeg fortsatt en ekte Leeds supporter da?

Alle har vel sine personlige grunner til å hate et lag mer enn andre lag. Det som er feil er fortelle andre hva dem skal føle og mene. Punktum!

Engelsk fotballkultur krever at man hater noen lag, sjølsagt ;)

Og ingen tvinger noen til å føle eller mene noe som helst, det blir bare påpekt hva som er Leeds sine "hatlag".

Så du får starte med å hate Scum nå. Så legger du til Bradford, Huddersfield, Sheffield Wednesday, Sheffield United og krydrer det med Chelsea og Millwall. Så kan du få hate Liverpool på fritiden om du ønsker det.

gulle

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #122 på: Desember 13, 2018, 17:38:07 »
Sterkt hat av Liverpool er historieløst og feil. Det er Scum vi hater; punktum!
Selvsagt kan enkeltpersoner ha en annen oppfatning, men dette er ikke sammenfallende med historien.
ingen kan styre hva andre skal føle om andre klubber og gjennom det sette spørsmålstegn om man er supporter eller ikke, når jeg vokste opp kom Liverpool og overtok hegmoniet og var mer eller mindre best i 10 år
Ble tilstrekkelig disset av Liverpoolsuportere i oppveksten , mens manu ikke var noen særlig trussel
Dette styrer meg mye mere en noe annet i hva jeg føler rundt de klubbene, det har endret seg litt
Nå elsker jeg å se city og chelski tape , jeg tror det har med urettferdighet å gjøre.
Men egentlig har jeg kun et favorittlag og driter egentlig en lang marsj i resten.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Leedsfan

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #123 på: Desember 13, 2018, 17:59:02 »
Liverpool fans er en egen rase, de er nesten verre enn SCUM'ere.

Akkurat nå spiller Liverpool, Manchester City og Tottenham (+ Arsenal) feiende flott fotball til tider og jeg under de klubbene å trøkke SCUM ned i søla for hvert godt resultat de klarer å stelle i stand.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #124 på: Desember 13, 2018, 19:00:15 »
Denne tråden har visst sklidd litt ut......

 ;)
Super Leeds since 1968

Reaney

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #125 på: Desember 14, 2018, 07:46:57 »
Vi bor i Norge og forholder oss til TV 2, supporter blekka VG og en haug med kjepphøye fans som kun minner oss om at laget deres dyttet oss ned fra tronen. I forkant av CL finalen gav landets største avis ut et eget hefte med tittel "You Never Walk Alone. Og all den publisiteten av tidenes mest respektløse og usympatiske manager. Vi er ikke England. Vi er Norge. Da kan ingenting bli verre enn Liverpool.
« Siste redigering: Desember 14, 2018, 07:49:09 av Reaney »

Gufrias

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #126 på: Desember 15, 2018, 06:13:47 »
Sterkt hat av Liverpool er historieløst og feil. Det er Scum vi hater; punktum!
Selvsagt kan enkeltpersoner ha en annen oppfatning, men dette er ikke sammenfallende med historien.

Jeg hater ingen lag. Er jeg fortsatt en ekte Leeds supporter da?

Alle har vel sine personlige grunner til å hate et lag mer enn andre lag. Det som er feil er fortelle andre hva dem skal føle og mene. Punktum!
Så var det ikke bare meg  :)
Men ingen skal få påstå at jeg er en dårlig supporter bare fordi jeg elsker Leeds så mye at det ikke er plass til hat i hjertet mitt.
Hekta på Leeds siden 1974

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #127 på: Januar 07, 2019, 21:44:13 »
Lars Tjernås twitrer om kveldens Liverpoolkamp- legger merke til dette svaret han fikk :D

En grunn til at Moreno, Sturridge, Origi ikke vil være her til sommeren.. og Milner antagelig tilbake til Leeds, og Mignolet også forsvinner.. skremmende svakt!!


:D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #128 på: Oktober 03, 2019, 10:52:19 »
VG etter Liverpool-Salzburg om at Milner og Erling Braut Haaland vekslet ord:
"Mens Haaland gikk rundt og takket både spillere og fans for kampen, utvekslet han noen gloser med Liverpools James Milner, med hånden plassert foran munnen slik fotballstjerner har for vane å gjøre, slik at kameraene ikke skal kunne snappe opp hva som blir sagt."

Regner med Haaland sa "Vi møtes i Leeds neste år"!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #129 på: Oktober 30, 2019, 19:44:59 »
Milner gir ut bok (i spørsmål og svars form) og gir et greit svar mht en evt Leedsretur:



James Milner opens up on Leeds United return, past regrets, Elland Road pride and Take Us Home


James Milner has opened the door on a Leeds United return before he retires, but only if the Whites truly had need for him at Elland Road.

The 33-year-old left his hometown club in July 2004 and has long been looked at by fans as the man they would love to see return before his distinguished, trophy-laden career ends.



In his new book, Ask a Footballer: My Guide to Kicking a Ball About, which is published tomorrow, Milner finally addresses the subject head on, in his own words.


Taking on a question and answer format, Milner is asked if he would like to finish his career at Elland Road.


“I get asked this all the time,” he said. “Any time I bump into a Leeds fan – or even my mates back home – it’s always, ‘When are you coming back? When are you coming home?’
“It’s a really hard question to answer because it’s all totally hypothetical. There has never been a decision for me to make.

“They’ve never come in for me in the past and they might not do so in future. I’m playing for a great team who have just won the Champions League.


“Am I happy at Liverpool? Absolutely. About Leeds, all I can really say is that I still love the club and I still love the fans.

“It’s a regret that I didn’t play for Leeds longer. I didn’t want to leave and I felt like I was only really getting started at the club, but it was an unfortunate time for me to be coming through at Leeds.
“They had been in the Champions League semi-final in 2001, but by the time I made my debut 18 months later, a lot of players had been sold and the club was going into a decline.

“I’ll never forget how brilliant the fans were with us the day we were relegated in 2004, after what was a pretty horrible couple of years for Leeds, and they’ve been fantastic throughout the 15 years since, standing by the team through thick and thin.
 
“When I see the atmosphere at Elland Road and I hear the crowd, it makes me proud.
“The fan relationship changes when you’re a professional player and you move on to different clubs, but I still follow them and look out for their scores every weekend.
“Watching Take Us Home, you get a real feeling for how desperate everyone is for the club to get back to the Premier League, where it belongs.

“To go back and play for my hometown club again would be amazing in so many different ways.
“But at the same time, they say ‘Never go back,’ don’t they? What happens if you go back and it isn’t the fairy-tale finish? Would it be the right thing for me? Would it be the right thing for them?
 
“There would be so many things to weigh up – not just for myself or my family, but for Leeds.
“If I was being released by another club, would they want me? It would be pointless for them and for me if I wasn’t needed at the time and it was just some kind of nostalgia trip.
“You can probably tell from what I’m saying that I love the club, but I also love playing for Liverpool and I want to play at the highest level for as long as I can.


“If my time at Liverpool came to an end and I was going to go somewhere else and Leeds were one of the clubs that were interested in me, then that would be a very exciting option for all the reasons I mention.
“But they might not be interested. I might look abroad. Something else could crop up that I’ve never even thought of. It is a nice idea, but I can’t say what the future will hold.”
Ask a Footballer is published by Quercus in hardback on October 31, 2019 and priced at £20.
« Siste redigering: Oktober 30, 2019, 19:47:34 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #130 på: Oktober 31, 2019, 19:20:19 »
Milner gir ut bok (i spørsmål og svars form) og gir et greit svar mht en evt Leedsretur:



James Milner opens up on Leeds United return, past regrets, Elland Road pride and Take Us Home


James Milner has opened the door on a Leeds United return before he retires, but only if the Whites truly had need for him at Elland Road.

The 33-year-old left his hometown club in July 2004 and has long been looked at by fans as the man they would love to see return before his distinguished, trophy-laden career ends.



In his new book, Ask a Footballer: My Guide to Kicking a Ball About, which is published tomorrow, Milner finally addresses the subject head on, in his own words.


Taking on a question and answer format, Milner is asked if he would like to finish his career at Elland Road.


“I get asked this all the time,” he said. “Any time I bump into a Leeds fan – or even my mates back home – it’s always, ‘When are you coming back? When are you coming home?’
“It’s a really hard question to answer because it’s all totally hypothetical. There has never been a decision for me to make.

“They’ve never come in for me in the past and they might not do so in future. I’m playing for a great team who have just won the Champions League.


“Am I happy at Liverpool? Absolutely. About Leeds, all I can really say is that I still love the club and I still love the fans.

“It’s a regret that I didn’t play for Leeds longer. I didn’t want to leave and I felt like I was only really getting started at the club, but it was an unfortunate time for me to be coming through at Leeds.
“They had been in the Champions League semi-final in 2001, but by the time I made my debut 18 months later, a lot of players had been sold and the club was going into a decline.

“I’ll never forget how brilliant the fans were with us the day we were relegated in 2004, after what was a pretty horrible couple of years for Leeds, and they’ve been fantastic throughout the 15 years since, standing by the team through thick and thin.
 
“When I see the atmosphere at Elland Road and I hear the crowd, it makes me proud.
“The fan relationship changes when you’re a professional player and you move on to different clubs, but I still follow them and look out for their scores every weekend.
“Watching Take Us Home, you get a real feeling for how desperate everyone is for the club to get back to the Premier League, where it belongs.

“To go back and play for my hometown club again would be amazing in so many different ways.
“But at the same time, they say ‘Never go back,’ don’t they? What happens if you go back and it isn’t the fairy-tale finish? Would it be the right thing for me? Would it be the right thing for them?
 
“There would be so many things to weigh up – not just for myself or my family, but for Leeds.
“If I was being released by another club, would they want me? It would be pointless for them and for me if I wasn’t needed at the time and it was just some kind of nostalgia trip.
“You can probably tell from what I’m saying that I love the club, but I also love playing for Liverpool and I want to play at the highest level for as long as I can.


“If my time at Liverpool came to an end and I was going to go somewhere else and Leeds were one of the clubs that were interested in me, then that would be a very exciting option for all the reasons I mention.
“But they might not be interested. I might look abroad. Something else could crop up that I’ve never even thought of. It is a nice idea, but I can’t say what the future will hold.”
Ask a Footballer is published by Quercus in hardback on October 31, 2019 and priced at £20.

Sympatisk og ærlig. God mann.

Takk for klippet.  :)

DenHviteYeboah

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #131 på: November 01, 2019, 07:31:55 »
Er det mulig å låne Milner fra januar og ut sesongen??
Tenk for et boost det hadde vært ;)

HåvardK

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #132 på: November 01, 2019, 09:12:55 »
Er det mulig å låne Milner fra januar og ut sesongen??
Tenk for et boost det hadde vært ;)
Spørs om det er noe tid å gjøre på. Han må jo først ha minst tre måneder på å lære Bielsa-stilen  8)

DenHviteYeboah

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #133 på: November 01, 2019, 16:44:15 »
Er det mulig å låne Milner fra januar og ut sesongen??
Tenk for et boost det hadde vært ;)
Spørs om det er noe tid å gjøre på. Han må jo først ha minst tre måneder på å lære Bielsa-stilen  8)
Det stemmer nok ;) Men den psykologiske effekten hadde vært formidabel :)

HåvardK

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #134 på: November 01, 2019, 21:35:03 »
Er det mulig å låne Milner fra januar og ut sesongen??
Tenk for et boost det hadde vært ;)
Spørs om det er noe tid å gjøre på. Han må jo først ha minst tre måneder på å lære Bielsa-stilen  8)
Det stemmer nok ;) Men den psykologiske effekten hadde vært formidabel :)
Selvsagt. Egentlig et pinlig dårlig forsøk på å være morsom fra min side. Milner er vår mann.

Torpe-do

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #135 på: November 02, 2019, 10:29:51 »
Nokon som har god peiling på "korleis" Liverpool spelar fotballen sin? Slik eg har skjønt det er det vel den best fungerande varianten av "rock'n roll football" om dagen? Det er vel ikkje så frykteleg langt unna Bielsa, eller?

Berre for diskusjonen sin del, altså  ;D

Andersen

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #136 på: November 02, 2019, 18:29:29 »
Hvor lenge har Milner igjen av kontrakten sin med Liverpool? Hadde han kommet til Leeds , hadde han vel sprengt lønnsskalaen i klubben !

Tom S

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #137 på: November 02, 2019, 18:49:05 »
Nokon som har god peiling på "korleis" Liverpool spelar fotballen sin? Slik eg har skjønt det er det vel den best fungerande varianten av "rock'n roll football" om dagen? Det er vel ikkje så frykteleg langt unna Bielsa, eller?

Berre for diskusjonen sin del, altså  ;D

Kanskje spiller pool rock and roll, men syns City spiller mest likt Bielsa-ball.
COME ON LEEDS !!

Cherry

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #138 på: November 02, 2019, 19:27:29 »
Hvor lenge har Milner igjen av kontrakten sin med Liverpool? Hadde han kommet til Leeds , hadde han vel sprengt lønnsskalaen i klubben !

Penger er ikke fokus for James lenger tror jeg....men å komme tilbake der det begynte må være rått..spesielt når laget er i PL ;)
 

Blank_File

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #139 på: November 03, 2019, 00:09:16 »
Hvor lenge har Milner igjen av kontrakten sin med Liverpool? Hadde han kommet til Leeds , hadde han vel sprengt lønnsskalaen i klubben !

Penger er ikke fokus for James lenger tror jeg....men å komme tilbake der det begynte må være rått..spesielt når laget er i PL ;)
Jeg tipper det er rimelig rått å være en del av dagens Liverpool også. Vi kan håpe at Radrizzani får det med seg og gir beskjed om at Milner er ønsket her uansett divisjon, men selv om kontrakten hans går ut i sommer med Liverpool så tror jeg ikke han havner i Leeds, enda.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #140 på: November 05, 2019, 15:18:08 »
You wouldn't guess…

Hvilket navn hadde Milner bak på sin første Leedsdrakt (som ung fan)?






















Tony Dorigo :)



Senere hadde han Tony Yeboah, Lee Bowyer (som han jo endte med å spille sammen med :o )
Alan Smith was one of my favourites,

"I really liked Jimmy Floyd Hasselbaink, but I never had his shirt. You had to pay by the letter in those days, so maybe that’s why my dad, a proper Yorkshire fella, steered me away from it."    ;D

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/james-milner-tony-dorigo-leeds-17197333?utm_source=twitter.com&utm_medium=social&utm_campaign=sharebar
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #141 på: November 05, 2019, 19:02:40 »
Er det mulig å låne Milner fra januar og ut sesongen??
Tenk for et boost det hadde vært ;)
Spørs om det er noe tid å gjøre på. Han må jo først ha minst tre måneder på å lære Bielsa-stilen  8)
Akkurat Milner er mer magisk enn hatten til han der brukbare svensken som jeg glemte etter to kamper med White.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

brenaldo

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #142 på: Desember 13, 2019, 19:56:39 »
Forlenger med L'pool til 2022.
Medlem nr. 850

jackbauer68

  • Gjest
Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #143 på: Desember 13, 2019, 20:31:55 »
Forlenger med L'pool til 2022.

Bra, så slipper vi dette gnålet om at han skal tilbake til Leeds.

Lucas the Kop Cat

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #144 på: Desember 13, 2019, 21:10:57 »
Forlenger med L'pool til 2022.

Bra, så slipper vi dette gnålet om at han skal tilbake til Leeds.
Milner ville sikkert passet godt inn i Bielsa-stilen, men noe senere enn til sommeren blir uaktuelt med hans alder. Som spiller ihvertfall.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #145 på: Mars 18, 2020, 11:35:07 »
Hehe, får bare mer og mer sansen for James.
Han overgår Boring James Milner-twitterkontoen så til de grader...

https://twitter.com/primevideosport/status/1239961514293018625?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #146 på: Mars 19, 2020, 13:49:42 »
James kommer HJEM tilslutt...…….han spiller for oss fra September!
 

Lucas the Kop Cat

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #147 på: Mars 19, 2020, 14:25:08 »
James kommer HJEM tilslutt...…….han spiller for oss fra September!
Får med seg sesongavslutningen da.

Pettersen97

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #148 på: Mars 19, 2020, 18:11:21 »
James kommer HJEM tilslutt...…….han spiller for oss fra September!

Det håper jeg ikke. James er 34 år gammel og er på randen av sin karriere. Tenk nytt, å få inn noe som er mere fremtidsrettet. Da kan heller Leeds prøve å kjøpe tilbake Cook eller Vieira som enda har karrierene sine forran seg. +at Milner valgte å signere en ny toårs kontrakt med pool i stede for å gå ut kontraktstiden på mersyside å gå gratis til Leeds nå til sommern. La han avslutte karrieren i Rødt, for meg er han ikke ønsket tilbake i Hvitt.  :)
The Mighty Whites

Reaney

Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #149 på: Mars 19, 2020, 18:37:13 »
Har blitt en stygg, kjeftete grinespiller når det går i mot. Ikke noe å ha.