Skrevet av Emne: DEBATT: Forsvaret  (Lest 51488 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jarle

DEBATT: Forsvaret
« på: Januar 21, 2007, 00:31:29 »
I begynnelsen av sessongen solgte vi Hulse uten å kjøpe inn en erstatter
Vi solgte Bakke uten å finne en jevngod erstatter

Nå har vi solgt Butler, Gregan og Killa...

Inn med Heath, Foxy og inn fra glemselen Marques.

Logisk sett vil i et lag med ambisjoner og en retning tenke:
Vi selger for å erstatte med noen bedre eller i alle fall jevngod.

Vi har radert ut hele back rekka og fått inn hva?

På backene er jeg ikke så bekymret... tror SA/ KELLY / FRAZER - ELLIOT/ LEWIS /CRAINEY
holder mål...


MEN HVA I .... NAVN ER DET VI DRIVER MED NÃ…R DET GJELDER STOPPERNE VÃ…RE...

JEG GIR WISE EN UKE PÃ… Ã… KOMME MED MANNEN SOM SKAL REDDE OSS OG FORSVARSPILLET VÃ…RT... VI LEKKER JO SOM EN SIL!!!

2-4 mål bakover i hver eneste kamp... ????

HåvardK

Re: HVILKE PLANER HAR VI FOR FORSVARET
« Svar #1 på: Januar 21, 2007, 00:33:19 »
For å svare på spørsmålet ditt i overskriften: Ingen.

Ferre

Re: HVILKE PLANER HAR VI FOR FORSVARET
« Svar #2 på: Januar 21, 2007, 00:35:13 »
Ut av de stopperne vi har nå, er Marques helt klart den beste. Foxe og Heath holder helt klart ikke mål i denne divisjonen. Problemet ligger jo også i hele den defensive organisering, synes vi støter sent opp i motstanderne, noe som gir dem tid til å enkelt spille ball rundt oss. Mye å jobbe med her ja Wise!

-WE'LL BE BACK-

RoarG

Re: HVILKE PLANER HAR VI FOR FORSVARET
« Svar #3 på: Januar 21, 2007, 00:36:41 »
Forsvarsplan? Ingen jeg greier å se.Vi får bare venne oss til å se 3-4 mål trille inn i hver kamp. Men det betyr at spissene våre må putte 4-5 i hver kamp også!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

jarle

Re: HVILKE PLANER HAR VI FOR FORSVARET
« Svar #4 på: Januar 21, 2007, 00:47:29 »
Hva med dette...

Sully
Sa/Kelly - Marques - Elliot - Lewis
Douglas - Nicholls - Thompson
Blake
Healy/Kandol - Flo

Vi spiller da ihvertfall ikke med Foxy eller Heath
Backene kan kjøre opp på flankene offensivt... (da blir vi til 3-4-1-2 når vi angriper)
Vi har tre sentralt på midten som passer i en slik formasjon... (kan ikke ha Lewis på en tre mann midtbane)
Blake i en fri rolle mellom motstandernes midtbane og forsvar...

Tror vi har bra nok spillere,(minus en stopper) men formasjon og valg av rett spiller på rett plass har sviktet...

HåvardK

Re: HVILKE PLANER HAR VI FOR FORSVARET
« Svar #5 på: Januar 21, 2007, 00:51:07 »
For å kaste inn en brannfakkel: Jeg er faktisk av den formening at Gary Kelly kan forsvare en plass på dagens Leeds-lag. Men Wise, Poyet og Bates er vel uenig i dette.

peacock

Re: HVILKE PLANER HAR VI FOR FORSVARET
« Svar #6 på: Januar 21, 2007, 01:39:25 »
Selvsagt er Kelly god nok. Dette er politikk. Ellers enig; hva i huleste skjer med forsvaret??????????????????




Dennis

Re: HVILKE PLANER HAR VI FOR FORSVARET
« Svar #7 på: Januar 21, 2007, 01:47:50 »
Bates ødelegger laget fra toppen! Stakkars Wise som må ta delvis av støyten for dette.

- Dennis
Marching on together!

Oggy

Re: HVILKE PLANER HAR VI FOR FORSVARET
« Svar #8 på: Januar 21, 2007, 02:21:32 »
Fullstendig enig i at forsvaret er vår store utfordring.
Til tider skandaløst dårlig forsvarspill i dag, akkurat sett
kampen ferdig på DVD.

Foxe, hva skal man si om han ???
Spilte seg kanske litt opp etter en katastotal dårlig start.
Hvor er sikringen, hvor er linja vi skal sette ???

Rui gjør forsåvidt en ok jobb, men vi sliter jo totalt
med organiseringen bake!
Til og med jeg skulle klart å bruke 1 ukes trening til
å organisere forsvaret vårt bedre.
Det er jo på lykke og fromme det som skjer, den ene vet
ikke hva den andre gjør.
Skal vi overhodet ha noen sjanse i havet til å berge plassen,
MÃ… forsvarsspillet bedres, samtidig må vi fremstå bedre
organisert bakover.
Men hvem skal gjøre dette?
Har Wise kvalitetene til å gjøre dette ???

Vi må ta tak i dette, NÃ… !!!!!!
Oggy

MrK

Re: HVILKE PLANER HAR VI FOR FORSVARET
« Svar #9 på: Januar 21, 2007, 02:34:11 »
kelly kan og spille i midten - lang erfaring..........og vi har ikke mange alternativ

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

flynn

Re: HVILKE PLANER HAR VI FOR FORSVARET
« Svar #10 på: Januar 21, 2007, 03:12:22 »
Det Marques viste i dag er oppmuntrende synes jeg, det fremstår som et mysterium at han ikke har fått sjansen tidligere. Foxe derimot er totalt ubrukelig, han vinner en del på hodet men er direkte svak en mot en langs bakken, og er så treg at Gregan hadde framstått som en hare i forhold. Desverre er eneste reelle alternativ for tida, Heath, hans dobbeltgjenger kvalitetsmessig. Uten at det kommer en ny stopper sporenstreks ser dette dårlig ut, hva med å teste Gylfi som stopper? Han har spilleforståelse, er svært god på hodet, og har vel i det minste brukbar fart? På midtbanen er det mer å velge i, og vanskelig for Gylfi å spille seg inn.

Ellers kan det hende at enten Kelly eller Armando kan duge som stopper også, men det betinger jo at Wise lar Kelly spille...

flynn
« Siste redigering: Januar 21, 2007, 03:13:17 av flynn »

OPM

Re: HVILKE PLANER HAR VI FOR FORSVARET
« Svar #11 på: Januar 21, 2007, 03:25:08 »
Er enig at vi lekker bakover. Fortsettr det slik rykker vi rett ned! Det er ike bare det at vi mangler kvalitetsstoppere bak,- men man skulle tro at noen av dem som er dr nå aldri har spilt forsvar. Vi har ingen organisering bak i det hele tatt. Se på corner for WBA hvor vi ikke greier å sende to mann ut mot WBA sine to. Vi har ingen sikring, og det er trist å se trege Foxe på linje med Rui hvor han prøver å løpe opp Camara ved det andre målet. Jeg kan med hånden på hjertet  si at det ser ut som om de ikke trener forsvar mellom kampene. Dette henger også sammen med at vi ikke har noen fast firer bak. ( Noen som husker Arsenal på 90 tallet med Winterburn, Adams,Bould og Dixon!)De spilte sammen i nesten 10 år. Vi har null kontinutet, og mangler en skikkelig sjef ala Adams.  La oss håpe Bates kan bruke penger på det. - Uansett penger eller ei, - Wise ser ikke ut til å ha noen plan med spillet sitt. Her må han ha hjelp. Kanskje erfarne spillere som Flo og Thompson kan ha noe å bidra med taktisk? Det ser det ut som om vi behøver. Wise har vært her i over to måneder uten at det er særlig bedring. Løsning: En skikkelig lederskikkelse i forsvaret ( finansiert gjennom salg av Healy!!) og stabilitet i laget. La spillerne få tillit noen kamper før det gjøres endringer. Vi var faktisk bra i deler av andre omgang i dag.

OP
 

MacMurder

Re: HVILKE PLANER HAR VI FOR FORSVARET
« Svar #12 på: Januar 21, 2007, 03:28:47 »
Ansvaret for defensiv organisering hviler helt og holdent på trenerteamets skuldre. Alle som husker tilbake til Grahams tid som manager vil nok være enig i det. Vi hadde ikke akkurat den beste forsvarsrekka på papiret dengang heller, men du verden som Graham kunne organisere et lag til å forsvare seg som en enhet. Selv om det er utopi å kunne håpe på det; Ken Bates: Hent inn George Graham som forsvarssjef ut sesongen, koste hva det koste vil! 1-0 holder for meg.

Oggy

Re: HVILKE PLANER HAR VI FOR FORSVARET
« Svar #13 på: Januar 21, 2007, 03:30:52 »
En ting vi må slutte med, er å lage farlige
frispark i egen sone.

Frisparket vi kløner til før deres ene mål i dag,
er jo helt utilgivelig [:(!]

Til og med yngste sønnen min på 8 år kommenterte
at det er dustete å lage frispark der [|)]
Oggy

B-m

Re: HVILKE PLANER HAR VI FOR FORSVARET
« Svar #14 på: Januar 21, 2007, 04:56:00 »
Vi trenger sårt å tette igjen rommet mellom forsvar og midtbane, er katastrofalt mye rom der til tider!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

flynn

Re: HVILKE PLANER HAR VI FOR FORSVARET
« Svar #15 på: Januar 21, 2007, 05:00:15 »
quote:
Originally posted by B-m

Vi trenger sårt å tette igjen rommet mellom forsvar og midtbane, er katastrofalt mye rom der til tider!



Enig, det er den samme gamle leksa, vi er aldri tilstede der andreballene ramler ned. Det er ett fett om ballen er mellom angrepet og midtbanen eller mellom midtbanen og forsvaret, i disse rommene er det fritt fram for motstanderne.

flynn

OPM

Re: HVILKE PLANER HAR VI FOR FORSVARET
« Svar #16 på: Januar 21, 2007, 05:12:25 »
Dere er inne på noe sentralt som har slått meg i nesten alle kamper i år. Vi vinner ingen andreballer. Kommer ballen ut i returrom så har vi ikke spillere der. Det spesielle er at det gjelder både i angrep og forsvar. Det hadde vært interessant å se statistikk på dette. Uansett så er problemet lett å se, og  det har trolig med avstanden mellom lagdelene å gjøre. - Løper midtbanen for lite eller er det hele laget som ikke flytter etter? Det er i alle fall trist å se når vi er i angrep. Blir ballen klarert ut fra motstanderen er det aldri Leeds spillere som tar i mot den. Det er i sånne  situasjoner hvor jeg virkelig savner tiden med Bowyer,Bakke etc.

OP
 

GeirO

DEBATT: Forsvaret
« Svar #17 på: April 08, 2007, 19:25:49 »
Gårsdagen var stor, og første gang over streken på LENGE er STORT. Samtidig mener jeg vi i løpet av de fire neste kampene må øke ledelsen på tredje siste lag fra ett til fire poeng, slik at vi slipper å ta poeng i siste kamp mot Derby, borte. Det er en tøff jobb vi har foran oss.

Særlig fordi spillemessig var kampen i går en skuffelse, bortsett fra perioder i 1. omgang. Det ER bekymringsfullt at Plymouth greier å totalt kjøre over oss i nesten en halvtime på ærverdige E.R.

Det stor spørsmålstegnet framover er jo forsvaret. Hvordan skal de trege midtstopperne greie å stoppe raske Cureton i morgen for eksempel. Vi har trege midtstoppere, og i tillegg er de ganske plasseringssvake og det gjelder vel hele linja. Men det verste er at Firern ikke greier å sette linja. "Bestandig" er det en som henger og da er det lett for en spiss å lure offsidefella, jfr. målet i går. I hver kamp er det to-tre situasjoner som kommer av at noen henger eller er ute på en skovtur.

Heldigvis er Frazer ute, han spilte på ny en horror match, og bør helst finne seg en ny klubb. Synes han har lagt på seg også! Gray er brukbar/bra, men dessverre skadet nå. Eneste plusset jeg ser med dette forsvaret er at Heath og Lubomir er bra duellspillere, og vinner mange dueller (som en midtstopper skal gjøre). I tillegg er de begge brukbare til å heade noen goaler.

Forsvarsbørsen i går:

Frazer 3, Heath 4, Lubo 5, Gray 5.

Neste år må vi rett og slett ha et nytt forsvar. Gray kan få lov til å fortsette, men vi må rett og slett ha tre nye (regner med at Kelly er borte)som holder et anstendig nivå.
MOT

Jon R

Re: DEBATT: Forsvaret
« Svar #18 på: April 08, 2007, 19:38:57 »
Hmmm. Det var voldsomt. Michalik imponerte i duellene igår og Gray spilte da brukbart. Frazer haltet fra 5 minutt og burde vært byttet ut lenge før Plymouth fikk 1-0 som en pent innbundet gave. Det er ikke første gang Wise bruker halvskadde spillere og det er ikke første gang vi blir straffet for det. Vil kritisere støtteapparatet mer enn spilleren i dette tilfellet. Heath er som vanlig en trussel, både fremover og bakover på banen. Offsidefellen vår var rufsete, som mot Preston, og vi var nok en gang heldige som slapp unna med skrekken. Kan allikevel ikke skjønne annet enn at dette må være mulig å luke vekk de verste unotene, gjennom trening, trening og atter trening. [:0]

Jon R.
Jon R.

Tom S

Re: DEBATT: Forsvaret
« Svar #19 på: April 08, 2007, 19:53:18 »
Det er klart at vårt svakeste punkt er forsvaret og då spesielt midtforsvaret. Det går ikkje ein kamp utan at desse gutta må gjere personlige feil eller sliter med linja. Det er hardt for ei stakkars sjel å sitte å sjå på.

De er sterke hodespillere begge to, men mangler totalt fart og plasseringsevne. Lubo er hakket vassere enn Heath. Med Rui som partner med Lubo trur eg mykje hadde løyst seg, Rui er meir spelande og har fart.

Det vil vere veldig synd om Gray må kaste inn handkleet, endelig hadde vi fått på plass ein solid spiller på den plassen vi har slitt mest denne sesongen (kvifor i h... solgte vi Harding?).

Fraze synes eg har spilt gjennomsnittleg, men burde ikkje starta igår med skade. Han er forsåvidt såpass ordinær at eg ser ikkje det store problemet med å erstatte han til mandag. Forhåpentligvis er Kells aktuell, men både Sa og Rui kan gjere velsåpass jobb som Fraze.

Forsvaret vårt er akillesen, men dette bør gå bra, trur eg....



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Re: DEBATT: Forsvaret
« Svar #20 på: April 08, 2007, 20:12:19 »
Vi har eit av divisjonens dårlegaste forsvar, men Kelly og Gray er isolert sett meget solide spelarar. Berre så synd begge har vore eller har blitt skadd, vi kunne trenge dei begge i serieinnspurten.

Michalik og Heath er fantastiske på hovudet og er også farlege på offensive dødballar. Men som alle har sett og forstått: dei er temposvake og har plasseringsproblem. Michalik tykkjer eg fungerar bra som førsteforsvarar. Han er flink til å kome opp i motstandaren og er sterk i nærduellar. Men når han tapar desse duellane vert det for tynt med Heath bak. Her ville nok Marques vore eit betre alternativ, men også han er best som førsteforsvarar. Vi manglar rett og slett ein kompromisslaus og snøgg stoggar som kan ligge bakerst og kontrollere.

Per-Stian

Re: DEBATT: Forsvaret
« Svar #21 på: April 08, 2007, 20:20:11 »
Vurdering av forsvaret vårt:

Pluss: Kelly og Gray blant ligaens beste backar med lang rutine. Heath og Michalik gode i luftrommet, også offensivt. Elliot har erfaring frå Premier League. Rui Marques er bra teknisk og ein god duellspelar. Ankergren er meget kvalifisert på streken.

Minus: Kelly har vore skadd lenge. Gray har kanskje pådratt seg ein lårstrekk. Både Heath og Michalik manglar snøggleik og er uryddige i plasseringane. Michalik har tydelegvis språkproblem og treng tid til å tilpasse seg ligaen, laget og systemet. Vi manglar ein skikkeleg "leiar" i midtforsvaret, og slepp inn enkle mål. Feltarbeidet til Ankergren er uryddig.
« Siste redigering: April 08, 2007, 20:21:25 av Per-Stian »

Volda69

Re: DEBATT: Forsvaret
« Svar #22 på: April 08, 2007, 20:32:12 »
Skulle gjerne sett Sa meir på høgrebacken. Eg støttar også dei som meiner at Rui må inn, fortrinnsvis for Heath. Han kan kanskje matche Cureton på farta. Det blir livsfarleg med ein så rask og målfarleg spiss som kan lure seg bak dei relativt treige midtstopparane våre.

Synd med Gray, sjølv om han viste seg meir stødig og offensiv mot Preston enn mot Plymouth. Likevel vil han vere eit klart førstevalg skadefri. Håper berre ikkje Wise prøver ein halvskada variant igjen. Han må vel lære, han også. Elliot har jo ikkje spelt på førstelaget på ei stund, og eg er usikker på om han er i god nok form.

Eg er innstilt på eit tap mot Colchester, må eg berre innrømme. Alt anna kjem som rein bonus for meg. Håper berre at det ikkje vert stortap som går på moralen laust, og at dei andre resultata går vår veg.

MOT
MOT

Jon R

Re: DEBATT: Forsvaret
« Svar #23 på: April 08, 2007, 20:39:00 »
Jeg mener vi bør beholde de to i midtforsvaret, de åpenbare svakhetene til tross. Vi har byttet backfirer i hytt og pine denne sesongen, og det er jeg overbevist om at vi har fått svi for. Den rufsete offside linjen er trolig en konsekvens av at vi stadig får nye folk og kombinasjoner inn.  Marques og Michalik har aldri spilt sammen før. Mest mulig kontinuitet er nøkkelen til fortsatt CCC status nå. [8)]

Jon R.
« Siste redigering: April 08, 2007, 20:41:54 av Jon R »
Jon R.

Ferre

Re: DEBATT: Forsvaret
« Svar #24 på: April 08, 2007, 20:49:53 »
Forsvaret har blitt bedre, men er fortsatt et stort usikkerhetsmoment. Klarte seg greit mot store Hayles, men når fotrappe Sinclair kom inn så vi tydelig hva som er vårt svake punkt - farten. Vet ikke hvilken spisser Colchester har, men hvis de ikke har noen typer ala Sinclair så tror jeg det skal gå bra. Tipper også at vi kommer til å ligge bakpå i store deler av kampen, da unngår vi det farlige bakrommet. Mener, som flesteparte her, at Rui og Michalik er det beste stopperparet vi har - Heath og Michalik blir litt for like hverandre.

Hadde vært spennende å sett hvordan forsvaret vårt hadde klart seg mot angrepsrekken til Barcelona: Ronaldinho - Eto - Messi! [:o]

-WE'LL BE BACK-

Sheridan

Re: DEBATT: Forsvaret
« Svar #25 på: April 08, 2007, 21:00:49 »
[:)] PS:
Vi har kun sluppet inn mer enn ett mål i en match (kampen mot Wednesday) på de 11 siste oppgjørene. Og Ankergren har heller ikke vært overarbeidet? Så noe må jo stemme....(ihvertfall l i t t bedre enn tidligere) [:)]


« Siste redigering: April 08, 2007, 21:02:59 av Sheridan »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: DEBATT: Forsvaret
« Svar #26 på: April 08, 2007, 22:14:48 »
quote:
Originally posted by Sheridan

[:)] PS:
Vi har kun sluppet inn mer enn ett mål i en match (kampen mot Wednesday) på de 11 siste oppgjørene. Og Ankergren har heller ikke vært overarbeidet? Så noe må jo stemme....(ihvertfall l i t t bedre enn tidligere) [:)]



BRA, Ole! [:)]
Du vekket meg litt der... Jeg ble nysgjerrig på hvem som har spilt for oss i denne perioden. (merket at jeg ikke var sikker)


Fraz på høyrebacken
Denne 11-kampersperioden er bortimot identisk med (nå utskjelte) Fraz sin gjeninntreden på laget! Han måtte ut i to kamper (da spilte Sa).

I midtforsvaret
har Heath vært all-present, seks kamper sammen med Marques og fem med Michalik.

Venstrebacken
hadde Lewis i de syv første kampene (før han ble flyttet frem igjen), før Sa og Elliot fikk hver sin kamp, og altså Gray de to siste.

Ankergren
har stått alt, bortsett fra to (Stacks siste var det omtalte unntaket,3-målsbaklengsen mot Sheffield Wednesday).


Så jeg holder med Ole i at ille har det da ikke vært i de siste 11 kampene...



Broken bottles broken plates, broken switches broken gates, broken dishes broken parts
Streets are filled with broken hearts
Broken words never meant to be spoken
Everything is broken

B.Dylan
« Siste redigering: April 09, 2007, 01:15:45 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: DEBATT: Forsvaret
« Svar #27 på: April 08, 2007, 22:49:31 »
August
6 kamper, 5-4 i målforskjell
Vi begynte og avsluttet med 1-0 seire (3 stk).
Denne måneden var slett ikke så verst!!!
Warner var keeper, Kelly & Crainey backer, stort sett Kille & Butler i midtforsvaret

September
...nå begynner det!
6 kamper, 8-12 i målforskjell
(4 innslupne måneden før, på samme antall kamper..)
Og forsvars-mannskapet var i det store og hele det samme som måneden før... [8)]
- midtbanen foran dem skiftet dog mer...

Oktober
Ojojoj...
Også 6 kamper, 6-18 nå!!!
(Kelly, Killa & Butler spiller stort sett alt disse tre første månedene!!!)
Sully 3 kamper, Stack 2, Warner 1 - men forsvaret var kanskje litt forvirret over beskjedene bakfra???

November
Bedring i forsvaret nå
5 kamper, 8-9 i målforskjell
(men altså tredje måned på rad der det er ca to baklengs pr kamp!!!)
Stack står i mål, Foxe/Crainey på backene og Killa/Heath i midten.

Desember
3-9 på 6 kamper
(vi scorer jo ikke mål for svarte, og 1,5 bakover pr kamp...).
Stack/Warner tre hver, Fraz fire på h.backen, Ehiogu/Heath i midten

Januar
4 kamper, 7-8
...og to baklengs pr kamp fortsetter...
Sully keeper denne måneden
Tre ulike h.backer på 4 kamper, Marques spilte alt, to med Fxe og to med Heath
Elliott var v.beck (Sa en av kampene)

Februar
...det kommer seg, defensivt
6 kamper, 3-6 i målforskjell
Bare én baklengs pr kamp [:)] (men vi scorer jo ikke mål...)
(lagoppstillingen tok jeg jo i forrige post)

Mars
5 kamper, 7-6 (første positive målforskjell siden august) [:)]
...og nesten bare en baklengs pr kamp...



Broken bottles broken plates, broken switches broken gates, broken dishes broken parts
Streets are filled with broken hearts
Broken words never meant to be spoken
Everything is broken

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ove

Re: DEBATT: Forsvaret
« Svar #28 på: April 09, 2007, 03:10:11 »
Fin oppstilling Asbjørn. Men til tross for mange gode argumenter fra din side for å beholde forsvarsfirerern vår, så skurrer det hos meg. For det første så betyr det mye hvem som spiller på midtbanen, som løper som helter og demmer opp for motstandernes angrep, deretter synes jeg midtstopperne våre er for like, begge er store og trege, de utfyller ikke hverandre og de har store plasseringsproblemer. Hvorfor i h... var Heath på motstandernes banehalvdel for å takle når Plymouth scoret i går?
Frazer er en tragedie. Kick and run og dårlig adresse på langballene. Han burd også sagt at han var skadet og ikke kunne spille, før ballen ligger i nota. Jeg vil ha inn Rui i midtforsvaret for Heath og Sa inn på høyrebacken. Krysser fingrene for Gray.
 

Robert H.

Re: DEBATT: Forsvaret
« Svar #29 på: April 09, 2007, 15:13:07 »
Jeg synes begge "leire" har rett. Dersom Leeds skal kjempe om opprykk til Premier League neste år er jeg overbevist om Richardson-Michalik-Heath-Gray er ei forsvarsrekke som ikke holder mål. Nå er det imidlertid kun overlevelse som gjelder og da ville det være dumdristig å bytte stammen i en forsvars-firer som tross alt har levert sånn noenlunde de siste månedene...

Så får vi heller stole på Healy scorer nok mål i andre enden til at dette går veien!