LUSCOS Forum > Off-Topic

Fagemne: Sportsjournalistikk

(1/3) > >>

Per-Stian:
Dette semesteret har eg vald fordjupningsfaget Sportsjournalistikk ved HiO. Vi skal ha mange interessante forelesarar (eks: Davy Wathne) og eg ser verkeleg fram til dette faget. Er det nokon som har litteratur å anbefale? Skal løyse seks semesteroppgåver om blant anna etikk, sjangerspråket, fotball, NRK vs TV2, sportsjournalistikken i riksavisene osv.

Tek all hjelp i mot med stor takk[:)]

Ferre:
Har ingen tips, men det høres veldig spennende ut! Lykke til!

-WE'LL BE BACK-

Asbjørn:
quote:Originally posted by Per-Stian
Tek all hjelp i mot med stor takk[:)]

Blir vel oppfattet som litt fleipete nå, men Are Kalvøs "Men fjernkontrollen min får du aldri" burde vært medie-pensum både her & der, spesielt kapittelet "T-skjorteministerens vekst og fall" er tatt på kornet. Fine beskrivelser i "Hasjmann sextatt" også, eller "Då Harald Stanghhelle var liten".

Asbjørn, som gav seg på ti vekttall Media... i Volda [:)] (høres så seriøst ut [:D])




Well, I've been to the mountain and I've been in the wind
I've been in and out of happyness
I have dined with kings, I've been offered wings
And I've never been too impressed
B.Dylan

Svend Anders:
Skulle ønske det emnet var en del av mitt eget studie, Per-Stian, inntil videre får jeg leve klare meg med inter-opplæringa i Fredrikstad...

Dessverre har jeg lite litteratur å foreslå innen sportssjournalistikk. Skulle du trenge noe stoff eller info fra Østfold-media kan du jo ta kontakt.

SA

http://www.svendanders.com/

Per-Stian:
Onsdag kjem Davy Wathne på besøk. Han skal foredra om sport på TV: egenart, påvirkningskraft og direktesendingar.

Har så utruleg lyst til å setje den munnrappe bergensaren på plass. Nokon tips til kva eg kan plage han med? Han har diverre klart å halde seg unna dei verste utbrota på fjernsynsskjermen, så her må vi finne på noko anna lurt...

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning