Skrevet av Emne: Når begynte nedturen?  (Lest 15481 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

veteranen

  • Gjest
Re: Når begynte nedturen?
« Svar #30 på: Mars 09, 2007, 02:30:46 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Jeg utelukker ikke at veteranen nok engang har rett når det gjelder hendelsesforløpet ved Battys skammelige sorti i klubben. Jeg nekter imidlertid å tro at Batty ledet an i et opprør mot Gray fordi han ikke ville gå ned i lønn. At han ble brukt som et talerør for resten av spillergruppa er mulig, men at Batty skal ha vært grådigere enn andre tviler jeg sterkt på.

Kjelvis påstand om at det var en kjent sak at Batty ønsket managerjobben har ihvertfall aldri jeg hørt før. Batty har tvertimot i utallige intervjuer i sin spillerkarriere uttalt at han anså en fremtid som manager som fullstendig utelukket. Etter at han la opp ønsket han et rolig og tilbaketrukket liv med familien...
Kjelvi - ikke kødd med Batty. Han er MIN mann [;)].



Du har helt rett, Robert. Batty har aldri hatt noe ønske om å bli manager.

David Batty (og Peter Lorimer) - noe så sjelden som en skytte som kjenner sin begrensning! [:D]

Tenk om Dennis Wise kunne ha kommet til samme erkjennelse...! [:)]

auren

Re: Når begynte nedturen?
« Svar #31 på: Mars 09, 2007, 03:09:12 »
Savner Batty... Han var også MIN mann. For en herlig type!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kongsmo

Re: Når begynte nedturen?
« Svar #32 på: Mars 09, 2007, 05:04:44 »
viss vi kunne fått frem tre ungutter, en ny woody i forsvar, en ny smith på topp, og en ny BATTY på midtbanen. det hadde vært noe det!!! men de hadde vel blidt solgt for ingenting med det samme uansett, så det hadde vel kommet på det samme.

ellers så tror jeg at woody og bowyer har mye av æra for leeds sportslige nedtur, ble mye rot i garderoba etter det, og o'learys bok gjorde jo ikke saken noe bedre. den økonomiske nedturen vet vi jo alle hvem som står bak...

"SNIFFER"
"SNIFFER"

kjelvi

Re: Når begynte nedturen?
« Svar #33 på: Mars 09, 2007, 08:09:15 »
quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Kjelvi - ikke kødd med Batty. Han er MIN mann.


 
quote:
Robert - ikke kødd med Kelly. Han er MIN mann.


Hehe.. Her må vi få til et oppgjør dere [8D]
Batts vs Kells i England (kan vel bare bli én vinner), Robbe vs Kjells i Norge (i +100-klassen), der kan vel ált skje...



dette må jeg få kommentere i morgen. litt for heftig kl. 02.04 og en Levellers-konsert og 10-12 halvlitre under vesten....

kjelvi

Re: Når begynte nedturen?
« Svar #34 på: Mars 09, 2007, 18:46:25 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Kjelvis påstand om at det var en kjent sak at Batty ønsket managerjobben har ihvertfall aldri jeg hørt før.

Kjelvi - ikke kødd med Batty. Han er MIN mann [;)].



Helt ærlig - vet ikke hvor jeg har det fra.
Hørte det, leste det, diskuterte det i sin tid?
Kan ikke dokumentere påstanden, som jeg herved trekker.
Men har handlet i god tro - har i alle fall trodd det hele tiden.

Kødde med Batty? Hadde ikke turt. Hadde jeg møtt mannen i en mørk bakgate hadde jeg trolig satt Forum-rekord på 60 meteren.

kjelvi

Re: Når begynte nedturen?
« Svar #35 på: Mars 09, 2007, 18:48:41 »
quote:
Originally posted by kjelvi

quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Kjelvi - ikke kødd med Batty. Han er MIN mann.


 
quote:
Robert - ikke kødd med Kelly. Han er MIN mann.


Hehe.. Her må vi få til et oppgjør dere [8D]
Batts vs Kells i England (kan vel bare bli én vinner), Robbe vs Kjells i Norge (i +100-klassen), der kan vel ált skje...


dette må jeg få kommentere i morgen. litt for heftig kl. 02.04 og en Levellers-konsert og 10-12 halvlitre under vesten....



Øl-stafett på Commercial ligastart til høsten?

Robert H.

Re: Når begynte nedturen?
« Svar #36 på: Mars 09, 2007, 19:07:33 »
Den utfordringen tar jeg kjelvi, selv om jeg ikke skjønner hvordan Asbjørn får mine 80 meget velproporsjonerte kilo til å bli over 100... [8D]

quote:
Originally posted by kjelvi

quote:
Originally posted by kjelvi

quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Kjelvi - ikke kødd med Batty. Han er MIN mann.


 
quote:
Robert - ikke kødd med Kelly. Han er MIN mann.


Hehe.. Her må vi få til et oppgjør dere [8D]
Batts vs Kells i England (kan vel bare bli én vinner), Robbe vs Kjells i Norge (i +100-klassen), der kan vel ált skje...


dette må jeg få kommentere i morgen. litt for heftig kl. 02.04 og en Levellers-konsert og 10-12 halvlitre under vesten....



Øl-stafett på Commercial ligastart til høsten?
« Siste redigering: Mars 09, 2007, 19:21:10 av Robert H. »

kjelvi

Re: Når begynte nedturen?
« Svar #37 på: Mars 09, 2007, 19:24:07 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Den utfordringen tar jeg kjelvi, selv om jeg ikke skjønner hvordan Asbjørn får mine 80 meget velproporsjonerte kilo til å bli over 100... [8D]



Men med mine nesten 120, blir det 100 i snitt....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Når begynte nedturen?
« Svar #38 på: Mars 09, 2007, 23:35:54 »
quote:
Originally posted by kjelvi
Men med mine nesten 120, blir det 100 i snitt....



Var jo det jeg tenkte på da...[8)]
Og så kan det være gøy å slenge ut en påstand [:X]

PS! Sist jeg møtte Kjell Bjørn veide han toppen 72 kg.
...det betyr  50kg+ i bredden det, siden sist, Kjell Bjørn. Skjerp deg!

Jeg begynte å røre på meg igjen i fjor- og 12 kg forsvant prompte...






Please heed these words that I speak
I know you've suffered much, but in this you're not so unique

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kjelvi

Re: Når begynte nedturen?
« Svar #39 på: Mars 10, 2007, 01:08:14 »
quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by kjelvi
Men med mine nesten 120, blir det 100 i snitt....


Var jo det jeg tenkte på da...[8)]
Og så kan det være gøy å slenge ut en påstand [:X]
PS! Sist jeg møtte Kjell Bjørn veide han toppen 72 kg.
...det betyr  50kg+ i bredden det, siden sist, Kjell Bjørn. Skjerp deg!
Jeg begynte å røre på meg igjen i fjor- og 12 kg forsvant prompte...



sikkert ikke så spennende å høre om Kjelvi's vekt.
bare legge til at det har lagt seg i høyden - ikke i bredden.
er nå 3,23 meter .....

er kanskje muligens i ferd med å snart kanskje røre meg litt etter hvert dersom hvis ...

Ronald

Re: Når begynte nedturen?
« Svar #40 på: Mars 10, 2007, 04:01:49 »
Falt litt av lasset nedover denne topic`n, men utgangspunktet er starten på marerittet. RIO[:(!][:(!]
Der har vi starten. Du snakker om å prøve å kjøpe suksess. Det e nesten verre en påstandene om at Don Revie prøvde å fikse kamper.
Personlig så har eg heller aldri helt greid å forsone meg med at Wilko ble sparket. Tenk den mannen som trener med Woody, Kewell, Smith og co. [:p][:p] Det hadde vært helt konge.

Man tuktes av den man elsker :-)

http://www.myspace.com/ronnythefingal

Leedsfan

Sv: Når begynte nedturen?
« Svar #41 på: November 04, 2014, 15:37:33 »
Jeg mener at den dagen Ridsdale sparket O´Leary var begynnelsen på helvetet vi går igjennom.Ikke det at DOL var et geni, men vi kan nå si i etterpåklokskapens lys at dette var den første av stort sett bare gale avgjørelser.Ansettelsen av Venables var forferdelig:han tok over et lag som hadde en rekke på 12-13 kamper uten tap og som hadde blitt nr.5 i ligaen.Rio forsvant til scum, men det første Venables gjorde var å selge Keane til Spurs, og å hente sin gullgutt Nick Barmby- en totalt latterlig spiller etter min mening.Vel, nå ser vi hva som har skjedd siden.9 av 10 avgjørelser har vært totalt feil.Jeg tror det må et helt nytt regime på Elland Road.Peter Lorimer er en hyggelig fyr, men å sitte i styret og stadig uttale seg som han gjør er bare sorgen.Denne klubben vil aldri komme videre hvis  tiden under Don Revie stadig blir tatt frem.Det var en fantastisk tid, men det er historie.Leeds vinner ikke fotballkamper av at supportere og styret i klubben har tårer i øya av å tenke på The Glory Days.Det regimet som nå styrer er ihvertfall fullstendig uten kompetanse.
Vi ser nå at det som gjelder i fotball er penger,penger og atter penger.La oss håpe at en rik onkel bestemmer seg for å kjøpe.Hvis ikke skal det mye til for at vi kommer noen vei.

Etter ha sett dette nylige intervjuet så ble jeg litt nysgjerrig på David O'Leary og vår nedgang. Skal innrømme at jeg ikke husker hele historien med hvordan DOL ble sparket, men intervjuet letter litt på sløret.

https://www.dailymotion.com/video/x29aimz_would-i-return-to-leeds-david-o-leary-lufc_sport

Gode stats i Leeds også:

Leeds   01 Oct, 1998   27 Jun, 2002   
203   Kamper
101 Seiere
47 Uavgjorte
55 Tap

Var det en tabbe å sparke han?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Når begynte nedturen?
« Svar #42 på: November 04, 2014, 19:25:37 »
Jeg mener at den dagen Ridsdale sparket O´Leary var begynnelsen på helvetet vi går igjennom.Ikke det at DOL var et geni, men vi kan nå si i etterpåklokskapens lys at dette var den første av stort sett bare gale avgjørelser.Ansettelsen av Venables var forferdelig:han tok over et lag som hadde en rekke på 12-13 kamper uten tap og som hadde blitt nr.5 i ligaen.Rio forsvant til scum, men det første Venables gjorde var å selge Keane til Spurs, og å hente sin gullgutt Nick Barmby- en totalt latterlig spiller etter min mening.Vel, nå ser vi hva som har skjedd siden.9 av 10 avgjørelser har vært totalt feil.Jeg tror det må et helt nytt regime på Elland Road.Peter Lorimer er en hyggelig fyr, men å sitte i styret og stadig uttale seg som han gjør er bare sorgen.Denne klubben vil aldri komme videre hvis  tiden under Don Revie stadig blir tatt frem.Det var en fantastisk tid, men det er historie.Leeds vinner ikke fotballkamper av at supportere og styret i klubben har tårer i øya av å tenke på The Glory Days.Det regimet som nå styrer er ihvertfall fullstendig uten kompetanse.
Vi ser nå at det som gjelder i fotball er penger,penger og atter penger.La oss håpe at en rik onkel bestemmer seg for å kjøpe.Hvis ikke skal det mye til for at vi kommer noen vei.

Etter ha sett dette nylige intervjuet så ble jeg litt nysgjerrig på David O'Leary og vår nedgang. Skal innrømme at jeg ikke husker hele historien med hvordan DOL ble sparket, men intervjuet letter litt på sløret.

https://www.dailymotion.com/video/x29aimz_would-i-return-to-leeds-david-o-leary-lufc_sport

Gode stats i Leeds også:

Leeds   01 Oct, 1998   27 Jun, 2002   
203   Kamper
101 Seiere
47 Uavgjorte
55 Tap

Var det en tabbe å sparke han?

nedturen har inte ett dugg med o leary att göra utan ekonomiska orsaker, att ge ut en bok(Leeds on trial)och tjäna pengar på det gjorde väl att han förlorade omklädningsrummet
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når begynte nedturen?
« Svar #43 på: August 30, 2016, 19:46:18 »
...slet litt med å finne riktig tråd for denne ;)

Jermaine Jenas, ung og veldig lovende på den tiden; Alt han ville, var å joine Leeds :)

When I left Forest as a teenager, I didn't actually want to go to Newcastle. I wanted to go to Leeds. In fact I was desperate to go there, purely for geographical reasons.
Newcastle felt like another country and I was nervous about going that far away when I was 18 years old. Plus, I knew players at Leeds, such as Rio Ferdinand and Robbie Keane and some of the younger players.
But my agent wouldn't let me. He knew there were financial problems at Elland Road and he advised me that Newcastle was a better move. Manchester United wanted me too (although they were only offering half the money), so maybe I should have gone there. Or maybe not. I'll never really know.


https://uk.sports.yahoo.com/news/jermaine-jenas-exclusive---oliver-burke-s-transfer-to-rb-leipzig-reeks-of-an-agent-taking-advantage-of-a-promising-but-vulnerable-young-player-090500891.html?soc_src=mediacontentsharebuttons&soc_trk=fb
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Når begynte nedturen?
« Svar #44 på: August 30, 2016, 20:08:05 »
...slet litt med å finne riktig tråd for denne ;)

Jermaine Jenas, ung og veldig lovende på den tiden; Alt han ville, var å joine Leeds :)

When I left Forest as a teenager, I didn't actually want to go to Newcastle. I wanted to go to Leeds. In fact I was desperate to go there, purely for geographical reasons.
Newcastle felt like another country and I was nervous about going that far away when I was 18 years old. Plus, I knew players at Leeds, such as Rio Ferdinand and Robbie Keane and some of the younger players.
But my agent wouldn't let me. He knew there were financial problems at Elland Road and he advised me that Newcastle was a better move. Manchester United wanted me too (although they were only offering half the money), so maybe I should have gone there. Or maybe not. I'll never really know.


https://uk.sports.yahoo.com/news/jermaine-jenas-exclusive---oliver-burke-s-transfer-to-rb-leipzig-reeks-of-an-agent-taking-advantage-of-a-promising-but-vulnerable-young-player-090500891.html?soc_src=mediacontentsharebuttons&soc_trk=fb
Lenge siden jeg har hørt om JJ.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Josch

Sv: Når begynte nedturen?
« Svar #45 på: August 30, 2016, 20:26:21 »
Jeg mener nedturen begynte her: Liverpool måtte slå Charlton for å holde Leeds bak seg i siste kamp  i 2000/01 for å kvalifisere seg  til CL. Og Fowler scoret noe heldig seiersmålet. Jeg så kampen på pub. Utrolig bittert, for  Leeds vant sin kamp mot  Leicester(?) og ble nr 4 (utenfor  CL den gang).

https://vine.co/v/eHzQxLdZM05
« Siste redigering: August 31, 2016, 16:35:56 av Josch »

RoarG

Sv: Når begynte nedturen?
« Svar #46 på: August 30, 2016, 20:30:34 »
Jeg mener nedturen begynte her: Liverpool måtte slå Charlton for å holde Leeds bak seg i siste kamp  i 2000/01 for å kvalifisere seg  til CL. Og Fowler scoret noe heldig seiersmålet. Jeg så kampen på pub. Utrolig bittert, for  Leeds vant sin kamp mot  Leicester(?) og ble nr 5.

https://vine.co/v/eHzQxLdZM05
At Leeds mislyktes med CL-kvalifiseringen og tilgang til den store pengebingen der, medførte at Ridsdales lånefinansierte korthus kollapset.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

SupALeedS

Sv: Når begynte nedturen?
« Svar #47 på: August 30, 2016, 21:18:44 »
Da vi solgte frank strandli
Alex

Jon R

Sv: Når begynte nedturen?
« Svar #48 på: August 30, 2016, 23:15:54 »
Da vi erstattet DOLs assistent Eddie Gray med Brian Kidd.
Jon R.

Sydhagen

Sv: Når begynte nedturen?
« Svar #49 på: August 30, 2016, 23:17:21 »
Da vi erstattet DOLs assistent Eddie Gray med Brian Kidd.
Jepp


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Runar

Sv: Når begynte nedturen?
« Svar #50 på: August 31, 2016, 12:15:48 »
Da vi erstattet DOLs assistent Eddie Gray med Brian Kidd.

Det er vel heller ikke riktig... Vi klarte semi i CL og tok mest poeng av alle PL klubbene de første 12 mnd etter den endringen kom.
 

Josch

Sv: Når begynte nedturen?
« Svar #51 på: August 31, 2016, 17:14:02 »
Leeds ledet faktisk serien rett etter jul i jan 2002, mens så tapte vi 4 kamper mot 4 topplag. Jeg tror det var på den tiden  DOL kom med den famøse boka og straffen  til Bowyer /Woodgate ble vedtatt (+masse intervjuer med  han som ble mishandlet osv). Så vidt jeg husker var David  Hay hjelpetrener også,  og ting begynte å knirke rundt laget. Og jeg tror Kewell var mye skadet. Laget underpresterte i flere uker og misset CL, selv om resultatene tok seg noe opp.

Leeds tålte ikke alt dette bråket  og det ble starten på den sportslige nedturen denne våren som dro med seg  økonomien og de neste sesongene.  Resten er historie.

Lurer på hvor Leeds hadde vært nå hvis de to hendelsene ikke hadde skjedd. Det er så idiotisk at man nesten ikke kan tro det!!!

Jon R

Sv: Når begynte nedturen?
« Svar #52 på: August 31, 2016, 20:04:00 »
Da vi erstattet DOLs assistent Eddie Gray med Brian Kidd.

Det er vel heller ikke riktig... Vi klarte semi i CL og tok mest poeng av alle PL klubbene de første 12 mnd etter den endringen kom.
DOL la ikke skjul på at Man U var idealet. Vi skulle spille som dem og bruke penger som dem. Kidds inntreden symboliserte dette og innebar en gradvis omlegging til en mer posessionorientert spillestil, noe som bidra til å gjøre oss inneffektive fremover og sårbare bakover.  Vi forlot kort og godt suksessoppskriften med Europas mest direkte spillestil og relativt nøktern pengebruk. Vi skulle leve drømmen og endte med et mareritt.
Jon R.

Tom S

Sv: Når begynte nedturen?
« Svar #53 på: September 02, 2016, 11:56:57 »
Da vi erstattet DOLs assistent Eddie Gray med Brian Kidd.

Følger deg på den.
COME ON LEEDS !!

willum

Sv: Når begynte nedturen?
« Svar #54 på: September 02, 2016, 12:11:56 »
Jeg mener nedturen begynte her: Liverpool måtte slå Charlton for å holde Leeds bak seg i siste kamp  i 2000/01 for å kvalifisere seg  til CL. Og Fowler scoret noe heldig seiersmålet. Jeg så kampen på pub. Utrolig bittert, for  Leeds vant sin kamp mot  Leicester(?) og ble nr 4 (utenfor  CL den gang).

https://vine.co/v/eHzQxLdZM05

Liverpool vant kampen 4-0, så Fowlers mål var ikke spesielt avgjørende. Leeds slo Leicester 3-1.

Da var det bitrere noen uker i forveien, da McAllister, av alle, scoret 3-2-målet for Liverpool helt på tampen av kampen på Goodison Park. Husker jeg da tenkte at det kunne bli avgjørende i kampen om CL-plassen. Og det ble det.

Dennis

Sv: Når begynte nedturen?
« Svar #55 på: September 02, 2016, 13:41:29 »
Ã… "skylde" på at vi ikke havna i CL et år som starten på nedturen, blir litt som mange finner som skyldte Lahti-skandalen på han karen som glemte en pose med knark på en bensinstasjon. Ikke handlingen selv, men det faktum at det ble oppdaget.

Jeg tror det ville gått hakkende galt til slutt uansett. Det er vel kun Arsenal som virker å ha "sikra" seg CL-deltakelse hvert eneste år, altså ville man før eller siden havnet utenfor og blitt avslørt.

Det var vel Ridsdale og cos avgjørelse om å (f)lease spillere som la klubbens hode på hoggestabben. En fantastisk periode når vi var der, men det ble raskt en boble.
Marching on together!

Josch

Sv: Når begynte nedturen?
« Svar #56 på: September 02, 2016, 19:48:14 »
Jeg mener nedturen begynte her: Liverpool måtte slå Charlton for å holde Leeds bak seg i siste kamp  i 2000/01 for å kvalifisere seg  til CL. Og Fowler scoret noe heldig seiersmålet. Jeg så kampen på pub. Utrolig bittert, for  Leeds vant sin kamp mot  Leicester(?) og ble nr 4 (utenfor  CL den gang).

https://vine.co/v/eHzQxLdZM05

Liverpool vant kampen 4-0, så Fowlers mål var ikke spesielt avgjørende. Leeds slo Leicester 3-1.

Da var det bitrere noen uker i forveien, da McAllister, av alle, scoret 3-2-målet for Liverpool helt på tampen av kampen på Goodison Park. Husker jeg da tenkte at det kunne bli avgjørende i kampen om CL-plassen. Og det ble det.

Målet gav  0-1 så det var et viktig mål etter 55 min da kampen vippet.  selvsagt fulgte neste målene mye enklere etter det.

Runar

Sv: Når begynte nedturen?
« Svar #57 på: September 02, 2016, 21:01:08 »
Da vi erstattet DOLs assistent Eddie Gray med Brian Kidd.

Det er vel heller ikke riktig... Vi klarte semi i CL og tok mest poeng av alle PL klubbene de første 12 mnd etter den endringen kom.
DOL la ikke skjul på at Man U var idealet. Vi skulle spille som dem og bruke penger som dem. Kidds inntreden symboliserte dette og innebar en gradvis omlegging til en mer posessionorientert spillestil, noe som bidra til å gjøre oss inneffektive fremover og sårbare bakover.  Vi forlot kort og godt suksessoppskriften med Europas mest direkte spillestil og relativt nøktern pengebruk. Vi skulle leve drømmen og endte med et mareritt.

Man Utd var ikke possesion orientert, så det var neppe omlegging etter deres prinsipper.

At vi endret oss stemmer jo, men nedturen begynte ikke med Kidd da vi var englands beste lag det året han kom til rollen som assistent.

Fowler med flere har uttalt seg i ettertid, flere sier bare at laget gikk helt tom for energi. Vi hadde flere sånne perioder (om ikke så store) i disse årene under DOL. Vi var det laget som tok mest poeng i kalenderåret 1999 og 2001.

 

RoarG

Sv: Når begynte nedturen?
« Svar #58 på: September 05, 2016, 21:13:55 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Sv: Når begynte nedturen?
« Svar #59 på: September 05, 2016, 22:07:13 »
Her serveres det tre grunner til at Leeds rykker ned denne sesongen.
http://footballleagueworld.co.uk/these-3-reasons-are-why-leeds-united-are-destined-for-the-drop-agreed/
Suppe på en spiker. Men hva gjør man vel ikke for å få klikk på siden sin?

For at dere skal slippe å klikke:
1) Uberegnelig ledelse
2) Få spisser
3) Få stoppere
Hekta på Leeds siden 1974