Skrevet av Emne: EX-Spiller: Jermaine Beckford  (Lest 199111 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Jermaine Beckford
« Svar #1560 på: November 11, 2010, 15:56:38 »
Offensivt har vi hevet oss etter at Beckford dro, og det i all hovedsak med league One midtbanen og league One/ league 2 spissene våre. Verdt å reflektere over for de som gir Beckford legendestastus og æren for opprykket alene. Beckford er en fantastisk målscorer men en elendig tilrettelegger og  lag spiller ( Bristol Rovers kampen unntatt, da var han fantastisk med kapteinbindet rundet armen). I sum er vi styrket uten Beckford og jeg er glad han dro. Bare synd han ikke dro i januar mens vi ennå kunne fått penger for han.

Og det tok altså over 3 mnd før han scorte sitt første Premier league mål...
Jon R.

Here we go again

  • Gjest
Sv: Jermaine Beckford
« Svar #1561 på: November 11, 2010, 16:01:19 »
Hvem er Beckford? ;)

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Jermaine Beckford
« Svar #1562 på: November 11, 2010, 16:20:57 »
Dere har virkelig en egen evne til å tenke negativt, nesten så jeg blir pinlig berørt. Jeg vil nok ikke kalle han en legende, men han har gitt meg mange gode øyeblikk og minner som ung leedsfan. Jeg kan ikke alle gamle legender fordi jeg så dem aldri, derfor er det hvertfall mer naturlig for meg å hylle de som har gjort en god innsats så lenge jeg har fulgt med.

Var det virkelig noen som forventet at Beckford skulle ta PL med storm? Jeg syntes det er SUPERT at han scoret fordi da tenker alle... hvor kom han fra? LEEDS var det visst! ;)

Hurra mæ hei for positivitet! (gamle gubber...)
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

leeds forever

Sv: Jermaine Beckford
« Svar #1563 på: November 11, 2010, 16:36:05 »
Må man spørge om du virkelig synes Beckford har taget premier league med storm.Som jeg ser det er han da ikke andet end bænkevarmer i Everton.Så det med storm er store ord..

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Jermaine Beckford
« Svar #1564 på: November 11, 2010, 16:55:20 »
Les gjerne den delen av innleggen mitt på nytt.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

leeds forever

Sv: Jermaine Beckford
« Svar #1565 på: November 11, 2010, 17:11:20 »
Beklager Therese.Havde jeg ikke lige fået med...Godt ord igen... ;D

Joe Jordan

Sv: Jermaine Beckford
« Svar #1566 på: November 11, 2010, 17:38:45 »
Den dagen jeg er glad for at Beckford dro er samme dagen jeg står og knar snøballer i helvete. Men gjort er gjort, ingenting å dvele ved. Håper uansett han lykkes videre i PL.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Tarald72

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1567 på: November 11, 2010, 20:44:25 »
Ok, så har Becks åpna kontoen sin i Everton også.......han spilte vel ikke fra start, gjorde han? Han sliter vel benken mye?
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Leedsulf

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1568 på: November 12, 2010, 08:23:23 »
Ok, så har Becks åpna kontoen sin i Everton også.......han spilte vel ikke fra start, gjorde han? Han sliter vel benken mye?


Spilte ikke fra start nei, kom inn en 10-15min før slutt tror jeg, etter at Bolton tok ledelsen.

Men, det store spørsmålet for denne tråden er jo; hvor ble det av janni?
Makan til debut på et diskusjonsforum har jeg knapt sett.

Tarald72

Sv: Everton set to sign Beckford
« Svar #1569 på: November 12, 2010, 20:54:10 »
Ok, en forholdsvis uthvilt spiller som vil vise at han også kan.....og fikset det - som han så ofte har gjort det for oss den gang han spilte for oss......dette var en kamp, duger han videre er vel det store spørsmålet........ :D ::)
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1570 på: September 01, 2014, 20:11:38 »
Beckford faces Bolton backlash for giving us a wave
Monday, 1st Sep 2014 18:29 by Tim Whelan

Jermaine Beckford seems to have upset a section of the Bolton Wanderers support when he acknowledged our greetings while he came on as substitute on Saturday.

Some returning players get nothing but abuse when on their return to Elland Road, but not our Jermaine. Even if we did have to let him go for nothing at the end of his Leeds career, when he refused to sign a new contract in the summer of 2010 in order to have his shot at the Premier League with Everton.

Our former talisman is fondly remembered in these parts for scoring the goal that got us out of League One on the final day of the season, and for the small matter of getting the goal that knocked Man U out of the FA cup four months earlier. But it’s fair to say that his subsequent career hasn’t quite gone to plan, and even before Saturday he had his critics among the Bolton faithful. One of their fans in my office has even suggested we were cheering when he came on because we knew he wasn’t going to score!

On the Bolton fans forum ‘The Wanderer’ it seems that what has upset some of their fans was that he applauded us at this point, rather than waiting until after the game. One said “when Beckford came on he gave a big thumbs up to the leeds fans who were singing give us a wave. Bolton fans responded by booing him. He should be sacked tomorrow morning. Disgusting”

But to be fair, there are some Bolton fans who don’t agree. “We've had players come back who got a great reception from us and acknowledged it. No big deal.” And “the frustration about where we are as a club is the real issue, not whether a player thanks his former club. I don't think he should have done it but it's a trivial matter.”

Beckford denied making a gesture when he was approached by ‘The Bolton News’ after the final whistle, although he admitted to clapping the home supporters during an earlier warm-up. And he told his manager Dougie Freedman that he’d been waving to some people he knew in the crowd! All of which is a bit strange, as a clip on YouTube shows him not only applauding us as he came on, but giving a little Leeds salute.

Freedman said “He should have concentrated more but the disappointment I have got is that Jermaine had a clear-cut chance and he’s missed it.” That was a reference to the header he sent straight at Silvestri late in the game, when he might have earned his current club a valuable point. Last week Freedman said he was disappointed about the amount of abuse Beckford had been getting from some of the Bolton fans.

Beckford scored twice against Crewe in the League Cup in midweek, but maybe his problem is that although he’s consistently been lethal against League One opposition throughout his career, he’s always struggled to make an impact at any level higher than that. When things aren’t going his way he gets a bit moody and seems to lack confidence, which can come across as having a bit of a bad attitude.

I don’t think Beckford did a lot wrong on Saturday, and at the time I never even thought his actions would upset anyone, so I’m amazed at the over-reaction of some of the Bolton fans. I thought he put in a bit of effort once he’d come on, but then I don’t have to watch him playing for Bolton every week.

I hope he manages to turn things round at Bolton and win their fans over, but judging by the attitude of some of them that isn’t going to happen any time soon.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1571 på: September 01, 2014, 20:21:30 »
Trøbbel etter denne Leeds-Saluten på lørdag:

@WALMOT3: Jermaine Beckford doing the Leeds United salute #LUFC v Bolton https://t.co/nNHK1TWf0b

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1572 på: September 01, 2014, 20:35:31 »
He is Leeds and he knows it.
Hekta på Leeds siden 1974

Smudge

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1573 på: September 01, 2014, 20:47:21 »
Hent han "hem"!!!!! :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1574 på: November 20, 2014, 20:39:28 »
...og da er vel ringen bortimot sluttet: Jermaine er tilbake i League One sammen med Simon Grayson    ::)
(joda, eg veit at han kom før nedrykket men det var liksom der nede 'han begynte' vegen oppover)

 http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=377380
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

nord

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1575 på: November 21, 2014, 00:37:20 »
Er det ikke på tide at han kommer hjem igen ?  ;D
 

ollan

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1576 på: November 21, 2014, 07:52:44 »
Han har absolutt ingenting å tilføre Leeds, Beckford hadde sine 15 min of famous fra 3. januar til 8. mai 2010.
jada,jewg vet at han laget noen mål for Everton i PL, men det er en grunn for at han er funnet for "lett" i samtlige klubber siden han forlot Leeds, IKKE god nok! Men "legende" i Leeds pga noen avgjørende mål.
Ollan

Torpe-do

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1577 på: November 21, 2014, 12:39:43 »
Kommer nok til å bli hugset i lang tid i Leeds, på grunn av noen gode sesonger med mange mål, pluss selvsagt FA-cup på Old Trafford og avslutningen i opprykksesongen. Men noe stort navn i fotballhistorien blir han aldri.

Vil ikke ha han tilbake. Han har gjort sitt, og begynner dessuten å bli gammel. Sutrekopp når det butter imot. Farlig å ha på banen når det går dårlig, for slik det var baserte hele laget seg på han, og at han skulle lage mål.

La han bli hugset slik han blir nå - som mannen som scora oss opp fra League 1. Håper vi slipper overangsrykter fra denne fronten i hvert vindu fremover, slik det har vært med t.d Smith.

Jon R

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1578 på: November 21, 2014, 12:41:24 »
Kommer nok til å bli hugset i lang tid i Leeds, på grunn av noen gode sesonger med mange mål, pluss selvsagt FA-cup på Old Trafford og avslutningen i opprykksesongen. Men noe stort navn i fotballhistorien blir han aldri.

Vil ikke ha han tilbake. Han har gjort sitt, og begynner dessuten å bli gammel. Sutrekopp når det butter imot. Farlig å ha på banen når det går dårlig, for slik det var baserte hele laget seg på han, og at han skulle lage mål.

La han bli hugset slik han blir nå - som mannen som scora oss opp fra League 1. Håper vi slipper overangsrykter fra denne fronten i hvert vindu fremover, slik det har vært med t.d Smith.

100 % enig fra a til å.
Jon R.

Blank_File

Sv: Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1579 på: November 21, 2014, 20:25:40 »
+2

Hallgeir *

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1580 på: November 21, 2014, 20:32:20 »
Kommer nok til å bli hugset i lang tid i Leeds, på grunn av noen gode sesonger med mange mål, pluss selvsagt FA-cup på Old Trafford og avslutningen i opprykksesongen. Men noe stort navn i fotballhistorien blir han aldri.

Vil ikke ha han tilbake. Han har gjort sitt, og begynner dessuten å bli gammel. Sutrekopp når det butter imot. Farlig å ha på banen når det går dårlig, for slik det var baserte hele laget seg på han, og at han skulle lage mål.

La han bli hugset slik han blir nå - som mannen som scora oss opp fra League 1. Håper vi slipper overangsrykter fra denne fronten i hvert vindu fremover, slik det har vært med t.d Smith.

Honnør til din vurdering av Beckford. "Over the hill".

En helt som vi husker for mange mål og to minneverdige øyeblikk.
Super Leeds since 1968

p0ndus

  • Gjest
Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1581 på: November 22, 2014, 14:10:42 »
Kommer nok til å bli hugset i lang tid i Leeds, på grunn av noen gode sesonger med mange mål, pluss selvsagt FA-cup på Old Trafford og avslutningen i opprykksesongen. Men noe stort navn i fotballhistorien blir han aldri.

Vil ikke ha han tilbake. Han har gjort sitt, og begynner dessuten å bli gammel. Sutrekopp når det butter imot. Farlig å ha på banen når det går dårlig, for slik det var baserte hele laget seg på han, og at han skulle lage mål.

La han bli hugset slik han blir nå - som mannen som scora oss opp fra League 1. Håper vi slipper overangsrykter fra denne fronten i hvert vindu fremover, slik det har vært med t.d Smith.

100% enig i dette.

fjellhaugen

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1582 på: November 22, 2014, 15:23:58 »
Kommer nok til å bli hugset i lang tid i Leeds, på grunn av noen gode sesonger med mange mål, pluss selvsagt FA-cup på Old Trafford og avslutningen i opprykksesongen. Men noe stort navn i fotballhistorien blir han aldri.

Vil ikke ha han tilbake. Han har gjort sitt, og begynner dessuten å bli gammel. Sutrekopp når det butter imot. Farlig å ha på banen når det går dårlig, for slik det var baserte hele laget seg på han, og at han skulle lage mål.

La han bli hugset slik han blir nå - som mannen som scora oss opp fra League 1. Håper vi slipper overangsrykter fra denne fronten i hvert vindu fremover, slik det har vært med t.d Smith.

stort sett enig med deg, dog ironisk at du hr becks som signatur bilde  ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Torpe-do

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1583 på: November 22, 2014, 16:37:39 »
Kommer nok til å bli hugset i lang tid i Leeds, på grunn av noen gode sesonger med mange mål, pluss selvsagt FA-cup på Old Trafford og avslutningen i opprykksesongen. Men noe stort navn i fotballhistorien blir han aldri.

Vil ikke ha han tilbake. Han har gjort sitt, og begynner dessuten å bli gammel. Sutrekopp når det butter imot. Farlig å ha på banen når det går dårlig, for slik det var baserte hele laget seg på han, og at han skulle lage mål.

La han bli hugset slik han blir nå - som mannen som scora oss opp fra League 1. Håper vi slipper overangsrykter fra denne fronten i hvert vindu fremover, slik det har vært med t.d Smith.

Hehe ja det har jeg visst! :) Det kan jo nevnest at han har stått for de to gledeligste enkelttilfellene jeg som supporter har fått oppleve de siste ti årene. Det fortjener jo litt annerkjennelse! :)

stort sett enig med deg, dog ironisk at du hr becks som signatur bilde  ;D ;D ;D

Cherry

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1584 på: Desember 20, 2014, 20:37:00 »
.... I gang igjen.... Matchvinner for Preston ( under Simon Grayson) i dag  :)
 

Andersen

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1585 på: Desember 20, 2014, 20:57:36 »
Flott for ham !

Eriksen55

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1586 på: Desember 20, 2014, 22:22:02 »
.... I gang igjen.... Matchvinner for Preston ( under Simon Grayson) i dag  :)

I want Simon!!! :)

Leedsgutt

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1587 på: Mai 23, 2015, 16:23:04 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  3m3 minutes ago
On Beckford, there has been contact between Leeds and his camp but it was all before Rosler's appointment. #lufc

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  2m2 minutes ago
Seemingly Cellino went to watch Beckford during the second leg of Preston's play-off semi final. Beckford's on a free this summer. #lufc

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  2m2 minutes ago
Certainly no offer made to Beckford as it stands. #lufc

Hallgeir *

Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1588 på: Mai 23, 2015, 23:31:18 »
Gi han en en ettårskontrakt. Det har vi lite å tape på.

Ja, kanskje han sutrer av og til, men det er bedre med en som sutrer og scorer, enn en som scorer hver femte gang det blåser medvind.
Super Leeds since 1968

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Spiller: Jermaine Beckford
« Svar #1589 på: Mai 24, 2015, 00:24:45 »
Jermaine Beckford er for meg en no brainer på en ettårskontrakt.
Fart og avslutningsferdigheter! Bedre enn sharp og morison.
Pontus ❤