Skrevet av Emne: EX-Spiller: Jermaine Beckford  (Lest 199424 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #30 på: Mai 09, 2007, 13:58:57 »
Sats på Beckford. Må jo være ideell for Leeds i L1.
MOT

Budda

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #31 på: Mai 09, 2007, 22:06:31 »
Da er nok Beckford tapt:

http://home.skysports.com/list.aspx?HLID=465699&CPID=11&title=Iron+keen+on+Becks&lid=&channel=Football_Home&f=rss&clid=93

Han vil bort og skjønner egentlig han godt. Har ikke blitt satset på i Leeds.
Endre

auren

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #32 på: Mai 09, 2007, 22:42:17 »
Forundrer meg ikke at han blir en stor hit i CCC. Og et nytt talent glipper ut av hendene våre...

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #33 på: Mai 10, 2007, 00:55:21 »
Her må Wise ta til vettet og si til Beckford at "du går ingen steder". Beckfords utelatelse fra laget skyldes jo ene å alene at mer etablerte spillere holdt han ute. Når de nå antagelig forsvinner må det vel være plass for Beckford i troppen. Noe annet ville være galskap. På den annen side er klubben satt under administrasjon, og han bli solgt for å fylle opp en slunken klubbkasse.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #34 på: Mai 10, 2007, 01:00:07 »
er klubben under admin fortsatt da..?  har forstått det slik at Bates kjøpte klubben tilbake fra admin-folka og eneste som gjenstår er at dette blir godkjent av kreditorene..Leeds kan fortsette som vanlig ivertfall frem til kreditorene har sagt sitt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #35 på: Mai 10, 2007, 01:04:35 »
Men hvis vi ikke er satt under adm. hvorfor mistet vi 10 pts. da?
quote:
Originally posted by Ståkkå

er klubben under admin fortsatt da..?  har forstått det slik at Bates kjøpte klubben tilbake fra admin-folka og eneste som gjenstår er at dette blir godkjent av kreditorene..Leeds kan fortsette som vanlig ivertfall frem til kreditorene har sagt sitt.



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #36 på: Mai 10, 2007, 01:06:45 »
vi ble satt under admin, men ble kjøpt tilbake av Bates etter et par timer
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #37 på: Mai 10, 2007, 01:43:56 »
tror at beckford og cresswell hadde blitt et kanon spisspar neste sesong. med kandol som en supersub.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Svend Anders

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #38 på: Mai 10, 2007, 01:46:07 »
quote:
Originally posted by Ståkkå

vi ble satt under admin, men ble kjøpt tilbake av Bates etter et par timer



Det var vel bare 12 MINUTTER... timer er overdrevet [^]

SA

http://www.svendanders.com/

RoarG

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #39 på: Mai 10, 2007, 01:56:29 »
Dette her minner meg om "Forviklingar" som gikk på 70-tallet. Harald Mæles "Stadig like forvirra? Ikkje etter denne episoden av "Forviklingar"" er en klassiker. I Leeds er graden av kaos minst like stor, som i denne klassiske TV-serien.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Svend Anders

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #40 på: Mai 10, 2007, 02:00:17 »
quote:
Originally posted by RoarG

Dette her minner meg om "Forviklingar" som gikk på 70-tallet. Harald Mæles "Stadig like forvirra? Ikkje etter denne episoden av "Forviklingar"" er en klassiker. I Leeds er graden av kaos minst like stor, som i denne klassiske TV-serien.

Change is the constant that cannot be changed.



Roar, en kort info: Vi ble satt under administrasjon på fredag, men løst ut av den igjen etter kort tid. Samme hvor lenge vi var i administrasjon - så fort det skjer går poengstraffen inn.

Grunnen til at Bates gjorde dette - pg god planlegging kun en formalitet - er etter alle solemerker for å riste av seg gjeld, og atpåtil ta en straff uten betdning, siden vi ville rykket ned uansett.

Hadde vi berget plassen med mindre enn ti poengs margin hadde administrasjonen kommet etter Derby-kampen, og da hadde straffen blitt gjeldende neste sesong (dette i følge Bates på LUTV).

SA

http://www.svendanders.com/

Sydhagen

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #41 på: Mai 10, 2007, 14:25:46 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Dersom Scunthorpe gir et bud på han, la oss si en halv million pund, så tror jeg han går. På den andre siden så har han bevist kvaliteter for League One og jeg håper han blir! Vi mister Healy, Moore, Flo og kanskje også Cressy og Kandol er rubbish, da er vi plutselig tynt besatt i de fremste rekker.

- Dennis



har faktisk troen på at cresswell kommer til å fortsette i klubben. er ikke han leeds-fan fra før av..? han kommer til å blø for klubben![}:)]
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Beckford

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #42 på: Mai 12, 2007, 02:36:30 »
Beckford MÃ… bare bli, ellers går det i alle fall rett til he*****! :)
Tror han kan bli en kommende helt i Leeds!!!!
 

Runar

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #43 på: Mai 12, 2007, 03:27:12 »
Beholder vi Beckford har vi faktisk proven spiss på dette nivået...Og det kan vi vel trenge... Kan lissom ikke se at Leeds skal være i stand til å hente noen bedre enn han hvis dere forstår hva jeg mener..
 

kjelvi

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #44 på: Mai 12, 2007, 05:21:50 »
ADKINS KEEN ON BECKFORD SIGNING
Scunthorpe boss Nigel Adkins has revealed he is keen to sign Jermaine Beckford permanently - and has offered three more players new deals.
Steve Foster, Jim Goodwin and Richard Hinds have all been offered deals to keep them at Glanford Park as they prepare for life in the Championship, while Adkins hopes to complete a deal for Beckford, who scored eight goals in 18 appearances on loan from troubled Leeds.
Adkins told the Scunthorpe Evening Telegraph: "I have already spoken to his agent and Jermaine seems keen to come."

Football365.com

Peter7

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #45 på: Mai 13, 2007, 04:43:29 »
Vi bør vel stille med noen bedre enn ham skal vi ha håp om å rykke oppover i divisjonene igjen.
quote:
Originally posted by Runar

Beholder vi Beckford har vi faktisk proven spiss på dette nivået...Og det kan vi vel trenge... Kan lissom ikke se at Leeds skal være i stand til å hente noen bedre enn han hvis dere forstår hva jeg mener..



***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

berlin

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #46 på: Mai 13, 2007, 05:17:30 »
quote:
Originally posted by Peter7

Vi bør vel stille med noen bedre enn ham skal vi ha håp om å rykke oppover i divisjonene igjen.
quote:
Originally posted by Runar

Beholder vi Beckford har vi faktisk proven spiss på dette nivået...Og det kan vi vel trenge... Kan lissom ikke se at Leeds skal være i stand til å hente noen bedre enn han hvis dere forstår hva jeg mener..



***
Crainey 4 Scotland!



yupp, du har rett i det, men dette er Beckfprd-tråden,
og de fleste synes å stemme for at han vender tilbake til ER etter utlån, og jeg er tilbøyelig til å være enig. Hvem vet hvilke spiller som blir igjen etter de påståtte tumultene i spillergruppen.

Runar

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #47 på: Mai 13, 2007, 10:11:31 »
Ikke vet jeg ALT om League One...men SÃ… mange bedre spisser enn Beckford basert på årets sesong kan jeg ikke se at det finnes...

quote:
Originally posted by Peter7

Vi bør vel stille med noen bedre enn ham skal vi ha håp om å rykke oppover i divisjonene igjen.
quote:
Originally posted by Runar

Beholder vi Beckford har vi faktisk proven spiss på dette nivået...Og det kan vi vel trenge... Kan lissom ikke se at Leeds skal være i stand til å hente noen bedre enn han hvis dere forstår hva jeg mener..



***
Crainey 4 Scotland!

 

Sydhagen

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #48 på: Mai 13, 2007, 23:43:34 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_2124356,00.html

virker som om muligens beckford er tapt for Leeds..?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Peter7

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #49 på: Mai 13, 2007, 23:47:29 »
Jeg mener bare: Stiller vi med League 1 - spillere i League 1, så er det jo ganske sannsynlig at vi FORBLIR i League 1 ... hvis økonomien blir såpass friskmeldt som det kan se ut som, ser jeg ikke noe poeng i å beholde Beckford - det finnes bedre spillere der ute som sikkert kunne tenke seg å spille for Leeds United - League 1 eller ikke.

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Runar

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #50 på: Mai 14, 2007, 01:14:40 »
Blir veldig vanskelig å spille med noe annet en League One spillere når vi spiller i League One... Uansett om økonomien er "friskmeldt" (kan ikke helt se hvordan du kommer fram til det) så må jo vi ha mer enn 1-2 spisser i stallen...Becks er 23 år, scoret nesten ti mål på noen måneder i Scountorpe...Er ønsket av (minst) en CCC klubb - Noen av målene han har scoret har vært skikkelige perler. Han har erstattet A. Keogh med glans en spiller som for øyeblikket kan risiskere å spille i PL neste sesong.

ser ikke noe poeng med å kvitte seg med gode spillere dersom man ikke kan GARANTERE for at bedre spillere kommer inn.....Og jeg kan ikke se noe poeng med å bruke ALLE ressursene våre på 4 nye spisser heller!
 

Tom S

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #51 på: Mai 14, 2007, 01:19:11 »
Håper Becks får muligheten i Leedstrøya neste sesong.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Roy

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #52 på: Mai 14, 2007, 19:48:23 »
Poenget må være å beholde alle som kan vise til noenlunde resultater i CCC. Hvis de har alderen på sin side så er ikke det noe minus... Vi skal opp og frem så hvorfor ikke starte å bygge laget nå?
Stand up and sing for LEEDS UNITED

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #53 på: Mai 15, 2007, 13:58:49 »
YEP skriver at Becks gjerne vil til Scunthorpe!
Yeboahs vitne

asLeeds

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #54 på: Mai 16, 2007, 14:09:49 »
behold han.

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Roy

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #55 på: Mai 16, 2007, 15:19:34 »
Tolker artikelen til YEP slik at han nok er tapt for oss...
Stand up and sing for LEEDS UNITED

RoarG

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #56 på: Mai 16, 2007, 15:46:45 »
I så fall bør vi få en skikkelig pris, og helst enn resell clause i tillegg. For øvrig er det vel opptil Leeds-ledelsen om de vil selge han. Interesse fra andre klubber bør jo ikke automatisk utløse noe salg. Jeg synes at Wise bør satse på Beckford, og si til spilleren at han ikke drar noen steder, og heller selge floppen Kandol.
quote:
Originally posted by Roy

Tolker artikelen til YEP slik at han nok er tapt for oss...



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Roy

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #57 på: Mai 16, 2007, 16:13:20 »
Joda det er klart at Leeds bestemmer hvem de vil selge (så sant det ikke ligger noen klausuler inne...) men når det er sagt så har de ikke akkurat vært sen i vendingen når de har fått inn bud de siste sessongene. Virker som penger betyr mer enn selve klubben.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Sydhagen

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #58 på: Mai 16, 2007, 16:15:05 »
ser ingen grunn til at Leeds skal selge Beckford..han har sannsynlegvis ikke høy lønn og han har vel bevist at han duger i league one..her bør wise sette ned foten!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Roy

Re: Jermaine Beckford - Blir han?
« Svar #59 på: Mai 16, 2007, 16:16:27 »
Tipper Wise kan skrike så mye han vil. Leeds killeren K.B. har siste ord... tenker jeg
Stand up and sing for LEEDS UNITED