Skrevet av Emne: May  (Lest 1606 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

baste

May
« på: Juni 12, 2007, 17:24:19 »
Wise prøver å hente en 23 år gammel spiss, som han har trent før. Noen som kjenner til denne spilleren ? [8D]

http://www.millwall-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=340722


litt faktaopplysninger her

http://en.wikipedia.org/wiki/Ben_May
« Siste redigering: Juni 12, 2007, 17:26:02 av baste »

Sander

Re: May
« Svar #1 på: Juni 12, 2007, 17:31:32 »
Også rykter om at Jody Morris er på vei tilbake. Han fikk ikke ny kontrakt, og Wise er interessert. Løst rykte da. Skal vi hente alle Millwall ikke vil ha eller?
 

pale

Re: May
« Svar #2 på: Juni 12, 2007, 17:51:16 »
quote:
Også rykter om at Jody Morris er på vei tilbake. Han fikk ikke ny kontrakt, og Wise er interessert. Løst rykte da. Skal vi hente alle Millwall ikke vil ha eller?


Hvis Jodi Morris kommer tilbake til Leeds, skal jeg kvitte meg med alle Leeds-sympatier inntill han er borte.[xx(][xx(]
(Det var kanskje litt i overkant, men jeg skal ....
Ja, hva i svarte gjør jeg da?)

 Hva skal vi med en alkoholisert drittsekk? Vi har da nok å slite med som det er.

auren

Re: May
« Svar #3 på: Juni 12, 2007, 18:12:48 »
Jada... Enda en skadeforfulgt spiller! Herlig!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: May
« Svar #4 på: Juni 12, 2007, 19:58:57 »
quote:
Originally posted by pale

quote:
Også rykter om at Jody Morris er på vei tilbake. Han fikk ikke ny kontrakt, og Wise er interessert. Løst rykte da. Skal vi hente alle Millwall ikke vil ha eller?


Hvis Jodi Morris kommer tilbake til Leeds, skal jeg kvitte meg med alle Leeds-sympatier inntill han er borte.[xx(][xx(]
(Det var kanskje litt i overkant, men jeg skal ....
Ja, hva i svarte gjør jeg da?)

 Hva skal vi med en alkoholisert drittsekk? Vi har da nok å slite med som det er.




Da skal du ha is i magan...han blikke lenge!
Yeboahs vitne

HåvardK

Re: May
« Svar #5 på: Juni 12, 2007, 20:20:22 »
quote:
Originally posted by fmtj

quote:
Originally posted by pale

quote:
Også rykter om at Jody Morris er på vei tilbake. Han fikk ikke ny kontrakt, og Wise er interessert. Løst rykte da. Skal vi hente alle Millwall ikke vil ha eller?


Hvis Jodi Morris kommer tilbake til Leeds, skal jeg kvitte meg med alle Leeds-sympatier inntill han er borte.[xx(][xx(]
(Det var kanskje litt i overkant, men jeg skal ....
Ja, hva i svarte gjør jeg da?)

 Hva skal vi med en alkoholisert drittsekk? Vi har da nok å slite med som det er.




Da skal du ha is i magan...han blikke lenge!


Mulig han ikke blir lenge, men hvorfor i allverden skal vi da hente ham i første omgang?

Leedsulf

Re: May
« Svar #6 på: Juni 12, 2007, 21:15:12 »
141 kamper, 23 mål høres jo lovende ut...

nellejr

Re: May
« Svar #7 på: Juni 13, 2007, 04:40:15 »
Her er jeg skikkelig subjektiv. Ben May er den beste spissen jeg noen gang har hatt på cm4. Han var den store stjernen da laget mitt (Crewe Alexandria for anledningen) vant champions League i sesongen 2013/2014.



Nellejr

"To build a team doesnt have to take a long time. To build a club does."   Claudio Ranieri
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

Leedsulf

Re: May
« Svar #8 på: Juni 13, 2007, 05:07:28 »
Kan jo prøve å lokke til oss Nii Lamptey i samme slengen da. Han var jo konge på det første CM :D