Skrevet av Emne: Hjemmefansen - publikumstallet på Elland Road  (Lest 38277 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #60 på: Mars 24, 2012, 23:46:17 »
Borte kan vi ligge lavt, ha fokus på å være kompakte bakover og kontre inn scoringer.

Hjemme møter vi lag med samme taktikk som vi har borte. Vi må føre kampene selv, og dette er vi tydligvis ikke gode nok til.

Resepten må være å ligge lavt hjemme også, og prøve å få seg ett mål som gir seier. Problemet er at dette blir kjedelig, og lykkes vi ikke med det så bli det helt rævva  :)

er dette noe du har hørt fra drillo eller funnet på av deg selv?

ring grayson og spør om det virkelig har vært taktikken de siste 3 åra  ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

sportcarl1

Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #61 på: Mars 25, 2012, 00:05:44 »
Hva skjer? Gang på gang dummer vi oss ut på Elland Road, men vinner borte. Det var en gang for ikke lenge siden, hvor alle fryktet Leeds United på Elland Road. Det var som en uinntakelig festning. Hittil i sesongen har vi sanket flere poeng på bortebane enn hjemme.

Som dere ser er vi akkurat like gode som ligalederne på bortebane, mens det skiller 21 poeng på hjemmebane :-\...

Leeds United Hjemme: 8 - 3 - 8, 27 poeng, Mål: 29 - 34. Borte: 8 - 6 - 6, 30 poeng, Mål: 30 - 23
Southampton: Hjemme: 15 - 3 - 2, 48 poeng Mål: 42 - 13 Borte: 8 - 6 - 5, 30 poeng, Mål:30 - 22

Hvordan skal vi reetablere festning Elland Road? Er billettprisene for høye slik at vi ikke får fulle hus og god stemning annet enn i toppkampene?



personligen tror jag att leedsspelarna på hemmaplan känner pressen att leverera och fansens krav mer än på bortaplan,jag var över och såg de sista 2 hemmamatcherna och det var hyfsat med folk (330000 och 21000) och bra stämning men det hjälpte inte till mer än 1 poäng på de 2 matcherna, på bortaplan har vi väl hållt nollan i 4 raka matcher och med betydligt mindre leedsfans på plats, kan vara mycket tillfälligheter också, vem vet nästa år kanske vi är superstarka hemma men värdelösa borta
 

samadhi

Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #62 på: Mars 25, 2012, 09:19:26 »
Borte kan vi ligge lavt, ha fokus på å være kompakte bakover og kontre inn scoringer.

Hjemme møter vi lag med samme taktikk som vi har borte. Vi må føre kampene selv, og dette er vi tydligvis ikke gode nok til.

Resepten må være å ligge lavt hjemme også, og prøve å få seg ett mål som gir seier. Problemet er at dette blir kjedelig, og lykkes vi ikke med det så bli det helt rævva  :)

er dette noe du har hørt fra drillo eller funnet på av deg selv?

ring grayson og spør om det virkelig har vært taktikken de siste 3 åra  ;D ;D ;D ;D

Dette var ren synsing om ett mulig svar på problemet   ;)
marching on together,
derudaf forever...

RoarG

Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #63 på: Mars 25, 2012, 12:31:16 »
Tittelen på tråden burde kanskje ha vært Sandslottet Elland Road?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ziganda

Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #64 på: Mars 25, 2012, 13:09:02 »
Eller luftslott...

p0ndus

  • Gjest
Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #65 på: Mars 25, 2012, 13:24:51 »
Ser vi på tallene så er det på det defensive problemene er.
Fremover scorer vi nok mål til og henge med.
Det kan virke som vi har litt lite energi på hjemmebane, om det er av psykiske eller fysiske grunner grunner aner jeg ikke, men noen burde kanskje analysere hviorfor det er slik..

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #66 på: Mars 25, 2012, 14:26:53 »
Ser vi på tallene så er det på det defensive problemene er.
Fremover scorer vi nok mål til og henge med.
Det kan virke som vi har litt lite energi på hjemmebane, om det er av psykiske eller fysiske grunner grunner aner jeg ikke, men noen burde kanskje analysere hviorfor det er slik..
...under Warnock har vi definitivt også et scoringsproblem! Bortsett fra når vi slipper inn 7, scorer vi knapt nok selv-
Men, rett skal være rett, bortsett fra skandalekampen har vi klart oss greit defensivt under ham. Og det er en start...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Woody

Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #67 på: Mars 25, 2012, 16:19:56 »
Ser vi på tallene så er det på det defensive problemene er.
Fremover scorer vi nok mål til og henge med.
Det kan virke som vi har litt lite energi på hjemmebane, om det er av psykiske eller fysiske grunner grunner aner jeg ikke, men noen burde kanskje analysere hviorfor det er slik..
...under Warnock har vi definitivt også et scoringsproblem! Bortsett fra når vi slipper inn 7, scorer vi knapt nok selv-
Men, rett skal være rett, bortsett fra skandalekampen har vi klart oss greit defensivt under ham. Og det er en start...
Vi har vel fleire clean sheet med NW enn vi hadde i alle kampane med Sg denne sesongen,å det var vel noko vi skreik etter lenge ;)
LIFE IS LEEDS

rd1

Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #68 på: Mars 25, 2012, 16:35:29 »
Resultatene tipper vår vei, men det største spørsmålet er om vi klarer full pott hjemme? Har mer tro på at vi vinner de vanskelige bortekampene!
"Who needs Cantona??"

Andersen

Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #69 på: Mars 25, 2012, 19:23:55 »
Alt av resultater som går vår veg, burde gi gutta et boost ,til også gjøre det bra på hjemmebane. Også etter at NW har gått ut og sagt at spillerene spiller om fremtiden sin i klubben i de siste kampene .

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #70 på: Mars 27, 2012, 12:42:20 »
Vi bør lete etter en eller annen som kan løse forbannelsen som ligger over Elland Road!!
Yeboahs vitne

SuperLeeds!

Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #71 på: Mars 27, 2012, 21:55:05 »
Enig! Kanskje noen i klubben bør ta en prat med denne mannen? http://www.dagbladet.no/kultur/2008/10/10/549796.html ;)

h.b

  • Gjest
Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #72 på: Mars 27, 2012, 22:56:55 »
Vi bør lete etter en eller annen som kan løse forbannelsen som ligger over Elland Road!!

Forbannelsen ligger i at vi har henta spillere som ikke takler presset over å spiller for kravstore supportere

berlin

Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #73 på: Mars 28, 2012, 00:22:19 »
Vi bør lete etter en eller annen som kan løse forbannelsen som ligger over Elland Road!!

Forbannelsen ligger i at vi har henta spillere som ikke takler presset over å spiller for kravstore supportere

Det der tror jeg lite og ingenting på. Dette handler mest om hva manager og trenere og spillere lager seg bilder av. Mye psykologi ute og går her.

Det kan være at man mangler en eller to ledertyper, som kan bære bildet "Fortress Elland Road" ute på banen, men ellers så skal de fleste takle dette presset.

fjellhaugen

Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #74 på: Mars 28, 2012, 11:14:39 »
Vi bør lete etter en eller annen som kan løse forbannelsen som ligger over Elland Road!!

forbannelsen la vi på oss selv.







































hva skjer med en klubb som skremmer bortelaget med "eye of the tiger" når de entrer banen, og bytter til thumbthumping????????????????????????  ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

RoarG

Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #75 på: Mars 29, 2012, 12:27:41 »
Burde heller gå over til å spille "Valkyrie-rittet", da?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #76 på: Mars 29, 2012, 12:40:09 »
Burde heller gå over til å spille "Valkyrie-rittet", da?
Slett ikke et dumt valg!Wagner kan jo skremme noen og enhver....mitt forslag er MARS-"The bringer of war" fra Planetene, av Gustav Holst(engelsk komponist).Det ligger mye symbolikk i dette.Kommer man til Elland Road kan man forvente krig.Her blir det ikke gitt ved dørene.Husker på midten av 90-tallet da sir alex ble spurt om hvilken som var den vanskeligste bortebanen...han svarte at det verste stedet å komme til bortekamp var på Elland Road...neste kamp hvor scum kom til Elland Road ble de møtt av bannere inne på stadion:"Welcome to Hell"
Slik bør det bli igjen-skrem vannet av motstanderne!

RoarG

Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #77 på: Mars 29, 2012, 14:37:48 »
Enig. Men det hjelper ikke å spille kampmusikk ved innmarsj dersom ikke laget ikke følger opp. Da blir det bare platt og hjelpeløst.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Sv: Re: Fortress Elland Road!
« Svar #78 på: Mars 29, 2012, 16:29:23 »
Jaws theme?
Da trenger vi bare en ny Bites yer legs.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Dennis

Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #79 på: Mars 29, 2012, 16:34:53 »
Er for pompøs og stemningsskapende musikk ved innmarsj (dog må laget følge opp, som Roar skriver) men hold for guds skyld målmusikken unna Elland Road! 

Har lagt merke til at mindre stemningsfylte arenaer, som Reebok Stadium, spiller musikk ved scoring. Regner med at det er for å forsøke å få litt mer 'trøkk' fra tribunen. Snart følger nok stille arenaer som Anfield og Old Toilet etter, men hold styggedommen unna ER!
Marching on together!

SuperLeeds!

Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #80 på: Mars 29, 2012, 17:56:22 »
Eye of the Tiger, ja! Ikke mange som slo oss på E.R. da vi spilte den sangen før kamp. Kunne kanskje vært noe det  ;D

Håvard

Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #81 på: Mars 29, 2012, 18:27:10 »
Vi bør lete etter en eller annen som kan løse forbannelsen som ligger over Elland Road!!

Vi har no alltids Snåsakallen...etter Marthas engler...

RoarG

Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #82 på: Mars 29, 2012, 18:33:46 »
Vi bør lete etter en eller annen som kan løse forbannelsen som ligger over Elland Road!!

Vi har no alltids Snåsakallen...etter Marthas engler...
Vi kan alltids ansette Snåsamannen i det medisinske apparatet. Marthas bruksområder er jeg litt mer usikker på.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #83 på: April 12, 2012, 14:06:47 »
Burde heller gå over til å spille "Valkyrie-rittet", da?
Slett ikke et dumt valg!Wagner kan jo skremme noen og enhver....mitt forslag er MARS-"The bringer of war" fra Planetene, av Gustav Holst(engelsk komponist).Det ligger mye symbolikk i dette.Kommer man til Elland Road kan man forvente krig.Her blir det ikke gitt ved dørene.Husker på midten av 90-tallet da sir alex ble spurt om hvilken som var den vanskeligste bortebanen...han svarte at det verste stedet å komme til bortekamp var på Elland Road...neste kamp hvor scum kom til Elland Road ble de møtt av bannere inne på stadion:"Welcome to Hell"
Slik bør det bli igjen-skrem vannet av motstanderne!
Lytt og nyt:http://www.youtube.com/watch?v=AGGlL1wexQk

Mats-

  • Gjest
Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #84 på: April 12, 2012, 14:56:23 »
Burde heller gå over til å spille "Valkyrie-rittet", da?
Slett ikke et dumt valg!Wagner kan jo skremme noen og enhver....mitt forslag er MARS-"The bringer of war" fra Planetene, av Gustav Holst(engelsk komponist).Det ligger mye symbolikk i dette.Kommer man til Elland Road kan man forvente krig.Her blir det ikke gitt ved dørene.Husker på midten av 90-tallet da sir alex ble spurt om hvilken som var den vanskeligste bortebanen...han svarte at det verste stedet å komme til bortekamp var på Elland Road...neste kamp hvor scum kom til Elland Road ble de møtt av bannere inne på stadion:"Welcome to Hell"
Slik bør det bli igjen-skrem vannet av motstanderne!
Lytt og nyt:http://www.youtube.com/watch?v=AGGlL1wexQk


Oi, den minnet meg sykt mye om Star Wars musikken ;D.

Jeg foreslår at vi tar en Mike Tyson, slik han gjorde mot Michael Spinks. Har aldri sett en så god bokser som Spinks, være så oppriktig redd....han hadde jo god grunn.

Mike Tyson entrance:
http://www.youtube.com/watch?v=Pmvfb8al0QE

Han brukte bare mye lyd, som hørtes ut som kjettinger som slo mot hverandre etc. Bare se på det. Tenk noe sånt å komme inn til på ER, bare lyd og et hostile crowd på 38.000. Det hadde satt en støkk i enhver.

DenHviteYeboah

Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #85 på: April 12, 2012, 15:30:22 »
Burde heller gå over til å spille "Valkyrie-rittet", da?
Slett ikke et dumt valg!Wagner kan jo skremme noen og enhver....mitt forslag er MARS-"The bringer of war" fra Planetene, av Gustav Holst(engelsk komponist).Det ligger mye symbolikk i dette.Kommer man til Elland Road kan man forvente krig.Her blir det ikke gitt ved dørene.Husker på midten av 90-tallet da sir alex ble spurt om hvilken som var den vanskeligste bortebanen...han svarte at det verste stedet å komme til bortekamp var på Elland Road...neste kamp hvor scum kom til Elland Road ble de møtt av bannere inne på stadion:"Welcome to Hell"
Slik bør det bli igjen-skrem vannet av motstanderne!
Lytt og nyt:http://www.youtube.com/watch?v=AGGlL1wexQk


Oi, den minnet meg sykt mye om Star Wars musikken ;D.

Jeg foreslår at vi tar en Mike Tyson, slik han gjorde mot Michael Spinks. Har aldri sett en så god bokser som Spinks, være så oppriktig redd....han hadde jo god grunn.

Mike Tyson entrance:
http://www.youtube.com/watch?v=Pmvfb8al0QE

Han brukte bare mye lyd, som hørtes ut som kjettinger som slo mot hverandre etc. Bare se på det. Tenk noe sånt å komme inn til på ER, bare lyd og et hostile crowd på 38.000. Det hadde satt en støkk i enhver.
hehe, det er Star Wars som minner om Planetene.John Williams har "lånt" mye her ja....Planetene ble skrevet mellom 1914-16.

Mats-

  • Gjest
Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #86 på: April 12, 2012, 18:20:15 »
Spenstige greier for å ha kommet under 1.verdenskrig!

berlin

Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #87 på: April 12, 2012, 19:43:20 »
http://www.youtube.com/watch?v=Tt2_UaPkfnQ

Personlig synes jeg Born Slippy m/Underworld - perioden ga ekstrem gåsehud og en følelse av storhet. (Under DOL-æraen).

DenHviteYeboah

Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #88 på: April 13, 2012, 08:15:22 »
http://www.youtube.com/watch?v=Tt2_UaPkfnQ

Personlig synes jeg Born Slippy m/Underworld - perioden ga ekstrem gåsehud og en følelse av storhet. (Under DOL-æraen).

Under DOL ble også denne spilt.det opplevde jeg selv på de kampene jeg var på.Og bandet er fra Leeds:Chumbawamba
http://www.youtube.com/watch?v=cGzuw9ErEM0

kongsmo

Sv: Fortress Elland Road!
« Svar #89 på: April 13, 2012, 11:30:14 »
en litt artig sak i dagens lokal avis  ;D

http://www.namdalsavisa.no/Nyhet/article6009493.ece

må jo være en gate som må besøkes hvis de får det godkjent  ;D
"SNIFFER"