Skrevet av Emne: [Debatt] Kamptråder  (Lest 19981 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SirOlsen

[Debatt] Kamptråder
« Svar #30 på: August 15, 2009, 20:00:58 »
Det oppsto også idag en liten diskusjon vedrørende kamptrådene og dems innhold. Her var det og nevnt noe om å være ufin/trakasserende mot hverandre. Det er et helt annet tema, og reguleres allerede av våre kjære moderatorer og derfor kan heller det evt. diskuteres i en annen tråd enn akkurat denne, med mindre det er relevant for argumentasjon.

Men for å komme til poenget mitt; "Kamptrådene"
Jeg vet ikke med dere, men jeg går alltid og ser frem til kampdager hvor jeg kan benke meg ned foran laptopen i sofaen med litt godt å drikke og litt snacks og endelig få høre mitt kjære Leeds United på LUTV og samtidig jatte og jangle med dere medsupportere her på forumet.
For meg er det et slags høydepunkt i uka som jeg alltid ser frem imot.

Slik jeg føler det, så er det nå engang bare blitt slik at vi får se Leeds såpass sjeldent som vi får, og da er det ikke mange alternativene enn mitt kjære LUTV abonnement så jeg i det minste får hørt kampen. Litt av sjarmen med dette, synes nå jeg, er å samtidig sitte her på forumet og kunne diskutere kampens gang. Akkurat på samme måte som jeg kan sitte på en pub/restaurant som viser en sjelden TV-kamp og prate fotball. Og etterhvert som plingene kommer, faller det seg som regel naturlig å slenge med litt leppe om det er en eks-Leeds spiller som scoorer/byttes ut/utvises mm. For meg faller dette helt naturlig..
Det spilles jo gjerne flere kamper samtidig som vårt lag er på banen hvor og tidligere Leeds kjemper og flopper er i aksjon.

Neida gutter og jenter, menn og kvinner av det Leedsige kjød... jeg vet at forumet her ikke er noen pub/restaurant. Men du verden for et dugelig substitutt jeg synes disse kamptrådene er når man sitter og hører kampen samtidig. :)
Forumet her kan aldri bli en pub, og klart så er en pub med live-bilder fra kampene å foretrekke. Men desverre er ikke det et alternativ for oss.

Jeg opplever det da i allefall som fryktelig furtent når noen griner litt på nesa at man diskuterer litt fotball som foregår på kampdagen når vi er midt i kampens hete. Ja, jeg ser den at man kan opprette en egen tråd på off topic om andre ting, men nå er det vel ikke slik at det har vært så fryktelig utbredt diskusjon om annet enn Leeds i kamptrådene da.. ikke som jeg har merket i allefall. At man feks idag snakker om Delph for Aston Villa i dagens kamptråd mot Wycombe, føler jeg egentlig er ganske naturlig.

Ã… ha en helt ren kamp tråd, kan jeg se fordelen for for de som bare er interessert i å ri på bølgen og ikke kjøpe eg LUTV abonnement og bruke kamptråden her inne til å holde seg oppdatert på resultatet. Men ærlig talt... det finnes tusenvis av gratis live update tjenester der ute, som ikke medbringer noen diskusjon i det hele tatt, men ren kampinfo om den aktuelle kamp. Jeg vil vel på min tue oppfordre den garden til å oppsøke slike tjenester isteden om det plager dem så voldsomt at man snakker litt utover den helt konkrete aktuelle kamp som kamptråden omhandler når man er midt i en serierunde hvor det spilles kamper ellers i ligasystemet i England samtidig. For som sagt, jeg føler i allefall at kamptrådene her inne blir mitt sosiale substitutt for det jeg gjerne gjorde før da vi var i PL og ble relativt ofte vist på TV. Nemlig sitte på pub med andre fotballinteresserte og se kamp og prate fotball ellers.

Jeg kunne tenkt meg litt debatt på dette. Derav en egen tråd på det.
-SirOlsen-

auren

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #31 på: August 15, 2009, 20:10:34 »
Ryddig og flott lagt opp Sir!

Jeg er helt enig med deg. Typisk når det er en kjedelig Leedskamp (som i dag) blir det "diskutert" helt andre ting i kamptråden, og det må vi få lov til. Men jeg skjønner jo også for dem som evt ikke får hørt kampen synes at dette "tøvpratet" kan være lett irriterende. Det har hendt at jeg har følgt med Leedskamper via Iphone-en min, og da er det litt kjipt å oppdage at de to nyeste sidene med innlegg siden sist oppdatering handler om bananen hb kjøpte til Runar på Prix i forrige uke. Men dette tåler jeg, og dette bør "alle" kunne tolerere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #32 på: August 15, 2009, 20:27:29 »
Støtter trådstarter 100%. Kamptråden er en fin greie, hvor vi må tåle at Gamstens og Delphs prestasjoner nevnes.
 

arneg

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #33 på: August 15, 2009, 20:37:05 »
Både enig og uenig.  Jeg koser meg også med kamptrådene.  Mange gode innsiktfulle kommentarer, noen morsomme, noen informerende om tidligere spillere samt noen spontane utbrudd.  MOT
Det jeg ikke koser meg med er når tråden omhandler andre lag uten Leedsrelevans, eller spilere uten Leeds relevans.  I dag var det innslag av RBK og Gamsten.  Det kunne like gjerne blitt innslag om andre kamper i PL eller annet.  Det blir forurensning.  Det bør ikke være strikt, men det bør heller ikke være fritt frem.  Hvis jeg må lete meg fram til Leedsrelevansen så gidder ikke jeg lenger.  Leeds er grunnen til at jeg er på dette forumet. 
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #34 på: August 15, 2009, 20:42:08 »
Enig med deg Sir. Det er klart det må våre rom for litt utenom Leeds ting når det går andre kamper parallelt som kan være av interesse eller noen morsomme kommentarer om f.eks fraværet til h.b på kamptrådene ;)

Tom S

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #35 på: August 15, 2009, 20:58:06 »
Kamptråden er vekas høgdare for min del, utan tvil.

Så lenge ikkje "spam" om andre lag og spillere tar overhånd har eg ikkje problemer med at det dukker opp eit og anna innlegg med den type ingrediens.
Etter mitt skjønn er frekvensen på "spaminnlegg" så låg at eg ikkje ser problemet.

Det var mykje verre når den dere tranesupporteren rusla rundt på forumet vårt og slengte med leppa.

« Siste redigering: August 15, 2009, 20:59:48 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Leedsulf

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #36 på: August 15, 2009, 21:00:06 »
Enig i det som skrives.
At f.eks. Delph nevnes i dag var vel noe alle kunne forutse, da han debuterte fra start i PL-åpningen. Ser heller ikke det helt store problemet med at Gamstens prestasjoner blir skviset inn i et innlegg og to underveis.
For å sitere meg selv fra kamptråden, så ser jeg ikke hvorfor det å nevne eksempelvis Delph underveis skal være spam og totalt unødvendig, mens alle postene som bare inneholder diverse smileys og all slags selvfølgeligheter blir sett på som helt akseptabelt og nødvendig for tråden.

Det er en del debattanter som har mange vittige kommentarer, og at de kommer med disse underveis er bare med å krydre kamptråden når det foregår lite på selve kampen, i mine øyne.
Hva som skjer når det gjelder tidligere Leeds-spillere kan også være interessant å lese om underveis.

Men, som arneg sier, hvis man må begynne å lete etter innlegg som omhandler Leeds, har det gått litt for langt.

Torpe-do

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #37 på: August 15, 2009, 21:06:26 »
Enig i det som skrives.
At f.eks. Delph nevnes i dag var vel noe alle kunne forutse, da han debuterte fra start i PL-åpningen. Ser heller ikke det helt store problemet med at Gamstens prestasjoner blir skviset inn i et innlegg og to underveis.
For å sitere meg selv fra kamptråden, så ser jeg ikke hvorfor det å nevne eksempelvis Delph underveis skal være spam og totalt unødvendig, mens alle postene som bare inneholder diverse smileys og all slags selvfølgeligheter blir sett på som helt akseptabelt og nødvendig for tråden.

Det er en del debattanter som har mange vittige kommentarer, og at de kommer med disse underveis er bare med å krydre kamptråden når det foregår lite på selve kampen, i mine øyne.
Hva som skjer når det gjelder tidligere Leeds-spillere kan også være interessant å lese om underveis.

Men, som arneg sier, hvis man må begynne å lete etter innlegg som omhandler Leeds, har det gått litt for langt.

Jepp. Det bør Leeds bør prioriteres, men jeg ser ikke noe galt i at annet stoff hopper innom. Alt med begrensninger, selvsagt.


Angående å opprette en egen tråd for hver minste ting, blir ofte litt feil etter mitt skjønn. 97% av alle kommentarer som kommer opp dreier seg nok om emne som ikke krever eller forsåvidt fortener mer enn 2 sekunders oppmerksomhet. At det da skal lages egne tråder for hver enkelt fillesak, ser jeg meg negativ til.

En kamptråd synes jeg skal være en tråd en kan holde seg på gjennom hele kampen; en skal slippe å gå ut til hovedsiden osv hele tiden! Derav vil noen små avhopp føles naturlig, etter min mening.




Per Arne

  • Gjest
Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #38 på: August 15, 2009, 21:10:38 »
Er forsåvidt enig med trådstarter (og flere andre). Selv har jeg stor glede av å følge kampen også her. Er voldsomt imponert over kunnskapen mange av dere sitter inne med. Det jeg frykter ved "forurensingen" er at det plutselig oppstår diskusjoner ang andre kamper, lag, spillere osv. Og da blir det som arneg nevner, at man må lete etter Leedsrelevansen. Og det vil vi vel ikke ha noe av??

Promotion 2010

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #39 på: August 15, 2009, 21:12:32 »
Kamptråden er vekas høgdare for min del, utan tvil.

Så lenge ikkje "spam" om andre lag og spillere tar overhånd har eg ikkje problemer med at det dukker opp eit og anna innlegg med den type ingrediens.
Etter mitt skjønn er frekvensen på "spaminnlegg" så låg at eg ikkje ser problemet.

Det var mykje verre når den dere tranesupporteren rusla rundt på forumet vårt og slengte med leppa.



Han kommer tilbake neste uke: 22.august Leeds vs Tranmere
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ove

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #40 på: August 15, 2009, 21:53:45 »
Slutter meg til "trådstarter" jeg og. Noen glimt innom en annen kamp og litt humor må det vær lov til.
Om jeg ikke har fått fulgt en kamp så orker jeg ikke å skumme igjennom 30-40 sider for å finne ut hva som er skjedd. Da er det bedre å finne et referat/sammendrag fra kampen.
 

Robert

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #41 på: August 15, 2009, 22:50:18 »
Enig med Sir her, jeg synes det er helt greit å ta inn andre kamper. Vanskelig å dra noen grense, men eks Leeds-spillere eller lignende synes jeg absolutt ikke er noe problem. Andre kamper er vel på grensen, men ser egentlig ikke noe større problem med det. De fleste av oss er genuint interessert i fotball, og mange av oss må sitte hjemme, alene, og har bare radio eller kamptråden å kose seg med (foruten noen øl kanskje?). Og synes sammenligningen med å sitte på en pub var veldig treffende. Det er liksom ikke det samme å disktuere Delph med kona, som det er med andre fotballinteresserte.

Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

SirOlsen

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #42 på: August 15, 2009, 23:18:51 »
Tenkte jeg skulle slippe mange andre til her før jeg kommenterte selv her igjen, men ønsker bare skyte inn en ting, så det ikke blir uklart hva jeg mener.

Jeg mener jo selvfølgelig ikke at det skal ta helt av at man sitter og diskuterer/kommenterer andre kamper i detalj minutt for minutt liksom. Hovedtyngden bør jo selvfølgelig være den aktuelle Leeds kampen vi i plenum faktisk sitter og følger med. Men jeg for min del som stort sett bare sitter og hører på kampen på LUTV og er KUN her inne på forumet samtidig, synes det er litt greit å få info om feks; "Delph fra start for Villa idag ja".. eller "der satte Gamsten/Carew inn et mål.." innimellom slaga.

Vanskelig å finne noen konkret grense her, men ser noen nevner den ensome Tranerytteren som har avlagt oss noen besøk innimellom. Og for å være helt ærlig, så har det gitt meg mang en god liten latter her jeg har sitti og fulgt med på kamp :) Men vi er så forskjellige, så jeg respekterer selvfølgelig at andre har andre synspunkter.

Jeg opplevde sist TV kamp at jeg måtte på jobb.. der satt jeg på en kai i 13 timer og glodde på ei balje hvor alle lå og sov.. og jeg hadde kun min iPhone som jeg kunne holde meg oppdatert via. Ja, det var jo litt "baling" og bla sidene, men jeg visste og veldig godt at jeg bare med enkle tastertykk laste opp en eller annen live update side som kunne holde meg mere "rent" oppdatert. Men det er her jeg føler meg hjemme og det gjør meg absolutt ingenting om man kan snakke som supportere mens man følger med på kamp. Det innebærer og diverse fotballmessige meningsutvekslinger.

Som ->Robert nevner, så sammenliknet jeg det med pub rett og slett for at å følge med Leeds har for meg betydd som en sosial hobby oppgjennom oppveksten. Var bare knøttet jeg, da jeg ble med onkel og de store gutta hjem til sårt savnede Røbech og fulgte med Leeds laget.
Jeg kan selvføglelig godt sitte helt stille og høre på kampen jeg.. men gir det meg den helt samme gleden?.. Nei.. Det funker selvfølgelig, men jeg savner veldig de sosiale sammenkomstene som det ofte blir når man treffes på en pub og ser Leeds kamp sammen. Det være seg enten med Leedssupportere eller supportere av andre lag. Det synes jeg er en del av det å følge med fotballen og at man snakker "fotball" på et mere generellt plan innimellom kampens hete er noe jeg personlig finner helt naturlig. Og feks eks-Leeds spillere og norske spillere i engelsk fotball føler jeg også blir av "allmen-Leeds-supporter-interesser" på et generellt plan og jeg reagerer bare positivt på at slikt kan bli nevnt i kamptråder.
(mye kanskje for at jeg ikke orker følge med på andre kamper selv når jeg følge med Leeds kamper).

Det sosiale aspektet her som jeg har funnet i kamptrådene her på forumet er for meg såpass gull verdt, at jeg håper personlig ikke at det blir oversydet av "grinebitere" som ikke tåler at man kan snakke om noe annet enn akkurat det som foregår i selve aktuelle Leeds kamp. Ikke for det.. det går sikkert det og.. men jeg føler man da kanskje vil miste litt av sjarmen..
Sitter du på en pub og ser kamp.. eller sitter på selve Elland Road og ser kamp i 2x 45 minutter med pause imellom.. kom ikke her og fortell meg at dere ikke snakker med andre folk som er tilstede og diskuterer både hit og dit om både Leeds og annet. :p

Hvor skal "grensa" gå?.. Jeg tror egentlig det er nok med rent vett her jeg da.. Det jeg er fullstendig enig i er at vi må sette en grense ved off-topic-spam.

Mange fine innlegg her fra folk forresten, synes jeg. Savner kanskje enda mere klare innspill fra de som har uttykt klar misnøye i kamptrådene angående dette emnet. :) Interessant å se andre meningsargumentasjoner også :)
-SirOlsen-

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #43 på: August 16, 2009, 00:13:56 »


Mange fine innlegg her fra folk forresten, synes jeg. Savner kanskje enda mere klare innspill fra de som har uttykt klar misnøye i kamptrådene angående dette emnet. :) Interessant å se andre meningsargumentasjoner også :)


Har uttrykt misnøye med kamptrådene tidligere, men nå holder jeg meg stort sett unna dem så det blir ikke det helt store problemet lengre.  Holder meg oppdatert på andre måter og diskuterer med folk via andre sider enn Luscos sine.  Kanskje det har med alderen å gjøre, men finner det litt slitsomt å bla meg igjennom flere sider med YEEEEES, FAAANEN, NEEEEEESTEN,  BEEEEEEECKFORD etc etc.
Og når folk i tillegg blander inn Liverpool, RBK og andre vederstyggeligheter i en kamptråd om Leeds da "klikker" det for meg ;)

Så dere får bare holde på.  Pleier ofte å skumlese trådene, men da som regel etter kampslutt.

Og for meg personlig er kamptråden ikke engang en dårlig erstatning for det å se dem på pub eller live.




« Siste redigering: August 16, 2009, 00:16:39 av LeedsUnited »

Robert

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #44 på: August 16, 2009, 00:45:31 »
Det ble vel testet ut en chat for en tid tilbake, uten at det ble det helt populære.

Så, hvordan synes du en kamptråd skulle være, LeedsUnited ?
En moderert tråd, hvor bare 1 person oppdaterer hva som skjer under kampen? Omtrent som live-dekningen mange medier har?

Det er kanskje ikke en dårlig erstatning, det er en meget dårlig erstatning i forhold til live eller pubbesøk. Helt elendig spørr du meg. Men, det er det eneste mange av oss har..
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #45 på: August 16, 2009, 01:08:23 »
Det ble vel testet ut en chat for en tid tilbake, uten at det ble det helt populære.

Så, hvordan synes du en kamptråd skulle være, LeedsUnited ?
En moderert tråd, hvor bare 1 person oppdaterer hva som skjer under kampen? Omtrent som live-dekningen mange medier har?

Det er kanskje ikke en dårlig erstatning, det er en meget dårlig erstatning i forhold til live eller pubbesøk. Helt elendig spørr du meg. Men, det er det eneste mange av oss har..

Dette du nevner med en moderert tråd var faktisk en god ide hvis noen hadde tatt på seg den oppgaven.  Da kunne den kjøres parallelt med den andre tråden slik at alle hadde blitt fornøyd :) Selv holder jeg meg oppdatert via livescore eller andre medier når jeg ikke har anledning til å følge kampen på andre måter.  Samtidig konverserer jeg med andre personer i mitt nettverk under kampene og på den måten blir det ganske triveligt.
Synes kamptråden til tider blir ganske kaotisk men det har som sagt tidligere kanskje med alderen min å gjøre ;)

SirOlsen

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #46 på: August 16, 2009, 01:18:56 »
LeedsUnited:

Hallais, og takk for innspill! :)

Jeg synes det du beskriver i føglende sitat, er omtrent mye av det jeg føler når jeg følger med kampen via LUTV radioen og er på forumet her samtidig;

Sitat
Selv holder jeg meg oppdatert via livescore eller andre medier når jeg ikke har anledning til å følge kampen på andre måter.  Samtidig konverserer jeg med andre personer i mitt nettverk under kampene og på den måten blir det ganske triveligt.

At du ikke synes det er trivelig i kamptråden her på forumet som er for oss Leeds supportere synes jeg jo selvfølgelig er leit, men det du henviser til av "alder", vil nok jeg heller hentyde i retning av at vi mennesker er så forskjellige og liker forskjellige ting :)

Et alternativ er jo som blir nevnt her, en tråd som går på ren kampoppdatering, og ene alene det som feks en slags livescore paralellt med "kamptåden". Da er det jo selvfølgelig noen som må ta på seg oppgaven selvfølgelig, men umulig skulle det jo ikke være. Da får vi jo noe for enhver smak, skulle en tro?
Men er det ingen som vil ta oppgaven så fins det jo, som du selv sier, gratistjenester som livescore og liknende. Og det er jo en smakssak hva man foretrekker :)

Jeg synes allikevel å sitte og mene og heie på laget mitt i kamptråden på kampdagene samtidig som Lorimer eller Gray preker via LUTV radioen er noe kjærkomment på et sosialt plan for min del, og det virker på meg som det er mange som føler det dithen.. dog betyr ikke det at alle føler det slik, og det må en bare akseptere og respektere selvsagt.
Men er en slik kamptråd som vi har pr idag av en slik art og meningene om den såpass at man har muligheter for å inngå noen kompromiss?
Jeg for min del liker veldig godt kamptrådene som de er pr idag. Det oser av optimisme, engasjement, kjærlighet til Leeds, hvor vi rett og slett ler og gråter sammen for vårt kjære Leeds. Er ikke det fotballupporteri handler om?.. Støtte laget sitt i medgang og motgang?.. (du verden.. skulle nesten trodd vi var gifte med klubben!  :o)
-SirOlsen-

gill

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #47 på: August 16, 2009, 01:19:49 »
Er veldig enig i mye av det SirOlsen skriver her. Har faktisk ikke irritert meg noe av dette. Mange kamper som blir referert til har også i mange tilfeller beydning for Leeds, så dette bør ikke være noe problem.

Vi er på dette forumet først og fremst fordi vi følger samme lag. I Norge er det foreksempel 45000 supportere av Man U og 32000 supportere av Liverpool (registerte i supportereklubbene). I LUSCOS er vi idag rundt 3200. Synes heller vi skal støtte om om klubben og laget å la være å slenge dritt om hverandre her inne. Det vil alltid være ulike meninger om Bates, Beckford, Grayson, Howson, Snodgrass, Leeds United osv. Jeg synes vi bør respektere dette uten av noen blir kalt "tosk", "idiot" osv. Selv i årets valgkamp gjør man ikke det, selv man er grunnleggende uenig. VI er LEEDS og vi bør stå samlet: MOT!!!


 
« Siste redigering: August 16, 2009, 01:24:44 av gill »
 

SirOlsen

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #48 på: August 16, 2009, 01:24:42 »
I LUSCOS er vi idag rundt 3200. Synes heller vi skal støtte om om klubben og laget å la være å slenge dritt om hverandre her inne. Det vil alltid være ulike meninger om Bates, Beckford, Grayson, Howson, Sodgrass, Leeds United osv. Jeg synes vi bør respektere dette uten av noen blir kalt "tosk", "idiot" osv. Selv i årets valgkamp gjør man ikke det, selv man er grunnleggende uenig. VI er LEEDS og vi stå bør samlet: MOT!!!

Hei Gill! :)

Det var slike ting jeg prøvde hentyde i mitt aller første avsnitt i aller første post i tråden :) Det du beskriver her er jo det som kan kalles så mangt; "personangrep", "trakassering", "gå i strupen på.." med mere..
Dette er vi skjønt enige i ikke har noe i kamptråden å gjøre! Ikke i noen tråder forresten...

Og hele ditt første avsnitt skriver jeg under på! :) Helt enig.
Men jeg har registrert at det har vært noen som har uttrykt misnøye i noen kamptråder innimellom, og derav ønsket jeg en liten debatt rundt dette. :)
-SirOlsen-

gill

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #49 på: August 16, 2009, 01:36:45 »
I LUSCOS er vi idag rundt 3200. Synes heller vi skal støtte om om klubben og laget å la være å slenge dritt om hverandre her inne. Det vil alltid være ulike meninger om Bates, Beckford, Grayson, Howson, Sodgrass, Leeds United osv. Jeg synes vi bør respektere dette uten av noen blir kalt "tosk", "idiot" osv. Selv i årets valgkamp gjør man ikke det, selv man er grunnleggende uenig. VI er LEEDS og vi stå bør samlet: MOT!!!

Hei Gill! :)

Det var slike ting jeg prøvde hentyde i mitt aller første avsnitt i aller første post i tråden :) Det du beskriver her er jo det som kan kalles så mangt; "personangrep", "trakassering", "gå i strupen på.." med mere..
Dette er vi skjønt enige i ikke har noe i kamptråden å gjøre! Ikke i noen tråder forresten...

Og hele ditt første avsnitt skriver jeg under på! :) Helt enig.
Men jeg har registrert at det har vært noen som har uttrykt misnøye i noen kamptråder innimellom, og derav ønsket jeg en liten debatt rundt dette. :)
Synes dette er veldig unønvendig. Trur mange vegrer seg for å skrive på dette forumet nettopp av denne grunn.
Synes forøvrig dine innlegg i denne tråden er meget interessante. Har litt av denne samme "tingen" da jeg og MR. Edgar Forsnes satt på Halsa og så Leeds- kamp TV- 3. Snakket med Sverre på tlf i pausen og ved kampslutt. Det var tider det. :)  
« Siste redigering: August 16, 2009, 01:40:05 av gill »
 

SirOlsen

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #50 på: August 16, 2009, 01:45:07 »
gill:

Hehe, da er det mye mulig jeg satt i samme rom som Sverre, om dette var i tiden før han flyttet opp til Trheim  ;D
Og javisst, DET var tider det! :) Husker og godt Mr Forsnes fra den tiden der :)

Men som du sier angående å vegre seg for å skrive her på forumet, er noe jeg har kastet meg hodestups i før da det har vært oppe til debatt. Da har det gjerne vært grunngitt med slike "angrep". Det har i allefall jeg oppfordret moderatorer til å slå hardt ned på, for det burde være helt unødvendig. Selv synes jeg akkurat den trenden der har blitt en god del bedre i senere tid. Dog en liten sprekk en liten gang iblant fra noen. Ikke at det forsvarer "sprekken" særlig, for angrep på hverandre hører ikke hjemme her på forumet. Her skal vi heie på laget vårt! :)

Jeg ser jo at akkurat dette temaet sklir litt inn i denne trådens hovedtema, men jeg hadde håpet at jeg skulle få se litt andre folks innfallsvinkler på temaet, og gjerne av de som hadde annen mening enn meg ^^
LeedsUnited kom jo med et veldig bra innspill på akkurat dette synes jeg. Men om jeg tolket ham riktig, så gikk ikke hans misnøye konkret på angrepene bare (men sikkert de også), men mere på at det er alt for mye spontanskriblerier i kampens hete, som ikke er av særlig informativ verdi for ham.
-SirOlsen-

Roy

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #51 på: August 16, 2009, 01:50:27 »
Ser ikke helt problemet. Det er jo bare å få seg sitt eget abo, det koster skarve 40 pund og da trenger en ikke å følge en eneste kamptråd ;) Selv har jeg det, samt at jeg følger kamptråden og dette går faktisk helt fint... Det som enkelte opplever som spam opplever jeg som krydder og det som kanskje gjør fotballkvelden litt ekstra morsom!
Stand up and sing for LEEDS UNITED

gill

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #52 på: August 16, 2009, 01:59:26 »
Det var tiden da Sverre var ungkar og bodde i Kristiansund. Minnes spesielt en da vi Liverpool 1-0 etter scoring av Steve Hodge. Edgar og Sverre var i himmelen :)

Uansett.. synes dette forumet skal være for ALLE Leeds- supportere uavhening om de følger bare "litt" med. Synes også de skal få lov til å ha en mening om Leeds United.
« Siste redigering: August 16, 2009, 02:17:10 av gill »
 

Evig Pint

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #53 på: August 16, 2009, 02:58:25 »
I kamptråder skal være litt tull og tøys. Koselig er det å sitte foran PC'en å diskutere laget med medsupportere!

Hva er vitsen med en live-update uten diskusjon? Det finnes jo over alt... www.leedsunited.com

Marching on together

Borge

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #54 på: August 16, 2009, 08:22:48 »
Støtter deg fullt ut SirOlsen.
ut fra det jeg så i tråden i går, så var det ikke mange innlegg som ikke omhandlet leeds, så det lever jeg godt med...
Borge

fjellhaugen

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #55 på: August 16, 2009, 10:31:27 »
jeg mener det blir for dumt å sitte på et forum og ikke tåle noe "utenomsportslig".
da er det bedre å bruke andre sider på nettet eller evt, text tv ;)

til de som ikke liker dette;

er det sånn når du sitter på puben og ser kamp må hysje eller går om noen tilfeldigvis nevner navnet på en som tidligere spillte på motstander laget eller kanskje denne karen som sitter på nabo bordet har spillt guttefotball med backen på det ene laget. ???

i såfall bør det vurderes isolat ;) ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #56 på: August 16, 2009, 10:58:13 »
Og nå er det gale og ønske seg en egen oppdateringstråd fra kampen som er moderert.  Man skal visstnok sendes på isolat hvis man ikke mener at den live tråden man har i dag er akkurat som å gå på pub.  Kanskje noen som skriver her har sittet for lenge i isolat og har glemt den virkelige verden? :-\

Mener to tråder hadde løst problemet.  Da selvfølgelig hvis noen hadde tatt på seg den omfattende oppgaven det er å oppdatere live. :)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #57 på: August 16, 2009, 11:07:30 »
Jeg mener kamptrådene fungerer helt utmerket. For meg er det ukens høydepunkt og høre kampene live på LUTV og samtidig følge kamptråden på forumet. Så lenge 90% av det som blir skrevet i tråden handler om kampen er det helt greit at de siste 10%ene er om andre kamper av interesse og andre morsomme/gode kommentarer. De som kun ønsker live-update og behersker engelsk skriftlig kan f.eks bruke denne linken: http://www.leedsunited.com/page/MatchdayLive/0,,10273,00.html
« Siste redigering: August 16, 2009, 11:34:36 av Rudi G. »

Tom S

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #58 på: August 16, 2009, 11:22:47 »
Føler vi er i ferd med å konstruere eit problem no.
Kamptrådene fungerer utmerket.
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #59 på: August 16, 2009, 11:27:39 »
Føler vi er i ferd med å konstruere eit problem no.
Kamptrådene fungerer utmerket.
Sitter med samme oppfatning selv. De få innleggene som ikke har "direkte" relasjon til kampen, må vi da kunne tåle. Og to separate kamptråder.... ?  ::)
Super Leeds since 1968