Skrevet av Emne: [Debatt] Kamptråder  (Lest 20088 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #60 på: August 16, 2009, 11:39:01 »
Slenger meg på de siste innleggene. 98% av oss er nok tilstrekkelig fornøyd med kamptrådene. 

Til LeedsUnited: Benytter du deg av liveoppdateringen fra den offisielle siden som Rudi G refererer til? Den har jo akkurat det du er ute til, dog på engelsk.

Jeg jadde ikke hatt noe problem med å laget en moderert kamptråd. Kunne fint ha oppdatert i ny og ne. Men da må behovet være der. Og det behovet må mer enn en håndfull supportere ha.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #61 på: August 16, 2009, 12:24:21 »
Ok, skjønner at jeg er i mindretall her så da skal jeg holde meg til mitt så får dere kose dere i kamptråden deres ;)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #62 på: August 16, 2009, 12:29:45 »
Ok, skjønner at jeg er i mindretall her så da skal jeg holde meg til mitt så får dere kose dere i kamptråden deres ;)

Du kan jo slenge inn en kommentar innimellom. Du trenger jo ikke å melde deg helt ut :)

Eriksen55

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #63 på: August 16, 2009, 17:30:56 »
Jeg følger ikke kampen på radio, men følger noen ganger kamptråden her inne. Men vil jeg bare ha resultatet finnes det uendlige andre sider, og txtv tv2 side 246 og 247.

Stort sett etter hver kamp leser jeg kamptråden, om det er 23 eller 39 sider.  Litt snakk om andre lag, tidligere spillere, norske spillere gjør meg ingenting....heller det enn mye annet, som f.eks bare faen, kom igjen, nesten, ååååååå.  Selv om det ikke plager meg heller... MEN et rungende JAAAAAAAAAA, MÃ…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…L er alltid stas  ;D

Men i det store og det hele...følger man en kamptråd så syntes jeg folk kan akseptere løst og fast fotballprat og noen gullkorn.  Når jeg hadde tid, så fulgte jeg kamper på radio, og praten og kommentarene satt løst...ja, som på puben. De fleste plinger og hendelser på skjermen fører til en kommentar eller diskusjon. Radio og kamptråd er det nærmeste vi kommer puben med dagens Leeds lag, desverre.

Enig med de som mener at om du kun vil vite resultatet så kan de finne ut det andre steder. 

Kamptråden slik den er i dag, og for min del gjerne enda litt mer oppdateringer ang andre kamper/hendelser foretrekker jeg.

josoer

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #64 på: August 16, 2009, 18:16:54 »
Ok, skjønner at jeg er i mindretall her så da skal jeg holde meg til mitt så får dere kose dere i kamptråden deres ;)

Eg tar også konsekvensen av at det store flertall ønsker at kamptrådene skal brukes til å snakke om gamst, carew, norsk fotball og annet pisspreik som overhodet ikke har noe med Leeds å gjøre.

Er delvis ute fra nå av.

arneg

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #65 på: August 16, 2009, 18:30:34 »
Ok, skjønner at jeg er i mindretall her så da skal jeg holde meg til mitt så får dere kose dere i kamptråden deres ;)



Eg tar også konsekvensen av at det store flertall ønsker at kamptrådene skal brukes til å snakke om gamst, carew, norsk fotball og annet pisspreik som overhodet ikke har noe med Leeds å gjøre.

Er delvis ute fra nå av.


Jeg er den somklaget over uvedkommende kommentarer i sist kamp. Ikke at det var mange, men i redsel for at kamptråden skal bli ødelagt av forurensning.  Uansett så aner jeg at selv om mange forsvarer avsporing så finnes det en forståelse av at det ikke skal ta overhånd.  Derfor er jeg med videre, og så sier jeg igjen fra hvis det blir for mye som handler om Gamst, Riise, fandens oldermor eller andre slektninger.
 

Promotion 2010

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #66 på: August 16, 2009, 18:34:34 »
Ok, skjønner at jeg er i mindretall her så da skal jeg holde meg til mitt så får dere kose dere i kamptråden deres ;)

Eg tar også konsekvensen av at det store flertall ønsker at kamptrådene skal brukes til å snakke om gamst, carew, norsk fotball og annet pisspreik som overhodet ikke har noe med Leeds å gjøre.

Er delvis ute fra nå av.

Trodde ikke jeg skulle henge meg på denne debatten, men jeg forstår godt josoer. Ã… blande inn et hurra for en RBK-skåring i en Leeds-kamptråd er blasfemi  ;)  ....eller i hvert fall ganske så irriterende. Fotballprat om RBK, Lyn eller annet er ok, men la oss for all del slippe målservice fra norske kamper eller kommetarer fra folk som sitter og ser på Canal pluss eller lignende.

Det finnes en tråd som heter "kamper idag" eller noe i den dur. Bruk den.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #67 på: August 16, 2009, 18:34:50 »
Da er vi stort sett enige da. Så lenge pisspreiket (som ikke har Leedsrelevans) ikke tar overhånd kjlrer vi på som før.

Jeg merker jo selv at å lese en kamptråd på etterskudd er fåfengt. Her må man henge med i svingene og oppdatere minst hvert femte minutt. Gjør man det er det derimot svært så fornøyelig.
- Leif Olav

lojosang

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #68 på: August 16, 2009, 18:36:03 »
Eh... Dårlig timing med det innlegget!  ;D
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #69 på: August 16, 2009, 18:37:45 »
Eh... Dårlig timing med det innlegget!  ;D

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

josoer

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #70 på: August 16, 2009, 19:22:45 »
Tanker om kamptråden(e):

1. Er uten tvil for min del ukens høydepunkt. Og da blir eg litt sur når det første innlegget som kommer fra diverse folk er noe om RBK, Carew, Gamst m.m. Er dette eg først og fremst reagerer på, ikke at det blir nevnt av og til i løpet av kampen.

2. Håper inderlig at folk først og fremst befinner seg i kamptråden for å vise sitt engasjement og interesse for Leeds, og ikke andre lag og spillere. Forresten, har ikke RBK, Stabæk, Tromsø osv forum for sine supportere der det kan diskuteres?
3.Det skal vises respekt for andre medlemmer på forumet når dem sier at nå er det nok avsporing.
4.Ønsker mer diskusjon om lagoppstilling, situasjoner i kampen, utvikling i kampen.

lojosang

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #71 på: August 17, 2009, 01:03:49 »
Forresten, har ikke RBK, Stabæk, Tromsø osv forum for sine supportere der det kan diskuteres?


Neppe med så intelligente, stimulerende og attraktive samtalepartnere som LUSCOS OEF!
Det ramler jo sogar Tranmeresupportere innom her for å baske i stråleglansen fra vår lysende diskurs.  ;D
- Leif Olav

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #72 på: August 17, 2009, 08:34:42 »
Ã… følge kampene våre via trådene på forumet er eneste mulighet i mange tilfeller. Jeg stod for noen kommentarer om Gamsten fordi han er norsk landslagsspiller og en av de få vi kan glede oss over i engelsk toppfotball.

Interessen for fotball strekker seg for mange lenger enn bare å være fan av Leeds United! Det er lidenskapen min i tillegg til generell interesse for den fantastiske sporten fotball. Jeg kan glede meg over prestasjoner, kose meg når scum og Loserpool taper, når nordmenn gjør det bra der ute! Ã… formidle dette i korte kommentarer i løpet av en kamptråd synes jeg var ok.

Ser at mange synes dette er ok hvis det begrenses noe. Jeg er enig i at dette ikke må ta fullstendig overhånd, men nå er det en gang slik at kommentarer som "Come on" dominerer mer enn informastive og korte innlegg om andre hendelser fotballørdagene. Jeg har aldri sett det heller som noe annet enn engasjement og glede over fotballen og vår felles lidenskap Leeds United!

Om man liker det eller ikke er egentlig litt irrelevant synes jeg. Forumet er et sted alle son øsnker det treffes og poster først og fremst om Leeds Uniteds kamp og ellers løst og fast om engelsk fotball...og litt hjemmefra! La det fortsette slik sier jeg!!! Vi bør ha takhøyde på forumet generelt og kamptrådene spesielt. Klart det er ting som  irriterer. Den reaksjonen velger en selv. Det er ikke de andre som gjør deg irritert, det velger du faktisk selv å bli! Husk det! Da kan man glede seg mye mer istedet. En mye bedre reaksjon.

Så til dere kunnskapsrike her inne. Jeg er svært takknemlig for alle deres innlegg, kamptrådene med info om motstandere for eksempel, historiene om Leeds osv. osv. Stå på videre. Jeg, i likhet med dere, har en stor lidenskap i livet når det gjelder fotball, LEEDS UNITED!!! Det er det viktige, ikke at man må like ethvert innlegg her på forumet!

Lykke til videre denne sesongen!
Yeboahs vitne

Leedsulf

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #73 på: August 17, 2009, 08:56:47 »
Ã… følge kampene våre via trådene på forumet er eneste mulighet i mange tilfeller. Jeg stod for noen kommentarer om Gamsten fordi han er norsk landslagsspiller og en av de få vi kan glede oss over i engelsk toppfotball.

Interessen for fotball strekker seg for mange lenger enn bare å være fan av Leeds United! Det er lidenskapen min i tillegg til generell interesse for den fantastiske sporten fotball. Jeg kan glede meg over prestasjoner, kose meg når scum og Loserpool taper, når nordmenn gjør det bra der ute! Ã… formidle dette i korte kommentarer i løpet av en kamptråd synes jeg var ok.

Ser at mange synes dette er ok hvis det begrenses noe. Jeg er enig i at dette ikke må ta fullstendig overhånd, men nå er det en gang slik at kommentarer som "Come on" dominerer mer enn informastive og korte innlegg om andre hendelser fotballørdagene. Jeg har aldri sett det heller som noe annet enn engasjement og glede over fotballen og vår felles lidenskap Leeds United!

Om man liker det eller ikke er egentlig litt irrelevant synes jeg. Forumet er et sted alle son øsnker det treffes og poster først og fremst om Leeds Uniteds kamp og ellers løst og fast om engelsk fotball...og litt hjemmefra! La det fortsette slik sier jeg!!! Vi bør ha takhøyde på forumet generelt og kamptrådene spesielt. Klart det er ting som  irriterer. Den reaksjonen velger en selv. Det er ikke de andre som gjør deg irritert, det velger du faktisk selv å bli! Husk det! Da kan man glede seg mye mer istedet. En mye bedre reaksjon.

Så til dere kunnskapsrike her inne. Jeg er svært takknemlig for alle deres innlegg, kamptrådene med info om motstandere for eksempel, historiene om Leeds osv. osv. Stå på videre. Jeg, i likhet med dere, har en stor lidenskap i livet når det gjelder fotball, LEEDS UNITED!!! Det er det viktige, ikke at man må like ethvert innlegg her på forumet!

Lykke til videre denne sesongen!

Flott innlegg, deler ditt syn her!

h.b

  • Gjest
Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #74 på: August 17, 2009, 09:24:33 »
Jeg synes disse kamprappoertene er fine saker. Jeg vet ikke om dette er teknisk mulig. Men hvis man kommer inn  litt sent og det er 25 sider med innlegg. Kunne det da være en mulighet for å få øverst på hver side resultatet med målscoreren. Litt slitsomt å måtte bla 25 sider for å finne ut av det.
Kanskje en person kunne ta det ansvaret ved å oppdatere resultatet for hver kamp med målscorer og tilskuertall. En side som er sticky og som kun den som oppdaterer resultatet har tilgang til. Dette for å hindre flere sider med svar

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #75 på: August 17, 2009, 10:30:56 »
Jeg synes disse kamprappoertene er fine saker. Jeg vet ikke om dette er teknisk mulig. Men hvis man kommer inn  litt sent og det er 25 sider med innlegg. Kunne det da være en mulighet for å få øverst på hver side resultatet med målscoreren. Litt slitsomt å måtte bla 25 sider for å finne ut av det.
Kanskje en person kunne ta det ansvaret ved å oppdatere resultatet for hver kamp med målscorer og tilskuertall. En side som er sticky og som kun den som oppdaterer resultatet har tilgang til. Dette for å hindre flere sider med svar



Et meget godt forslag, håper en eller annen kan fikse dette!
Yeboahs vitne

samadhi

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #76 på: August 17, 2009, 12:29:51 »
Bra forslag fra h.b.

Synes kamptrådene må være som de er i dag og den fungerer nesten som en chat. Jeg mener så absolutt at det her må være lov å diskutere andre ting enn bare kampen. 

Hadde vært fint med en tråd som kun viste resultat og målscorer. Spesielt om man er inne å sjekker med mobilen er det kjedelig å bla igjennom 25 sider for å finne ut resultat og ulike målscorere...
marching on together,
derudaf forever...

auren

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #77 på: August 17, 2009, 13:01:14 »
Jeg synes disse kamprappoertene er fine saker. Jeg vet ikke om dette er teknisk mulig. Men hvis man kommer inn  litt sent og det er 25 sider med innlegg. Kunne det da være en mulighet for å få øverst på hver side resultatet med målscoreren. Litt slitsomt å måtte bla 25 sider for å finne ut av det.
Kanskje en person kunne ta det ansvaret ved å oppdatere resultatet for hver kamp med målscorer og tilskuertall. En side som er sticky og som kun den som oppdaterer resultatet har tilgang til. Dette for å hindre flere sider med svar

Tja... Som tidligere nevnt i tråden kan man jo bare gå inn på leedsunited.com og sjekke resultat, målscorere og kampforløp. Men er behovet stort nok blant debattantene på forumet om å lage en isolert målscore-tråd er jeg gjerne den ansvarlige for å oppdatere den.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #78 på: August 17, 2009, 17:18:03 »
For oss som ofte jobber lørdager klokken fire er kamptråden genial. Hvis man ikke har fått med seg resultatet er det ordentlig spennende å bla gjennom kamptråden post for post, i steden for bare å se resultatet. Det er ofte jeg har tatt meg selv i å rope "JAA" høyt i stua når jeg scroller ned til innlegg av typen "JAAAAA" og "JAAA BEEEECKFOOOORD" i tråden. Dama tror det har klikka for meg.

Forslaget om resultatet øverst i tråden som en slags sticky støttes ergo ikke.

SirOlsen

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #79 på: August 18, 2009, 10:07:02 »
Ã… følge kampene våre via trådene på forumet er eneste mulighet i mange tilfeller. Jeg stod for noen kommentarer om Gamsten fordi han er norsk landslagsspiller og en av de få vi kan glede oss over i engelsk toppfotball.

Interessen for fotball strekker seg for mange lenger enn bare å være fan av Leeds United! Det er lidenskapen min i tillegg til generell interesse for den fantastiske sporten fotball. Jeg kan glede meg over prestasjoner, kose meg når scum og Loserpool taper, når nordmenn gjør det bra der ute! Ã… formidle dette i korte kommentarer i løpet av en kamptråd synes jeg var ok.

Ser at mange synes dette er ok hvis det begrenses noe. Jeg er enig i at dette ikke må ta fullstendig overhånd, men nå er det en gang slik at kommentarer som "Come on" dominerer mer enn informastive og korte innlegg om andre hendelser fotballørdagene. Jeg har aldri sett det heller som noe annet enn engasjement og glede over fotballen og vår felles lidenskap Leeds United!

Om man liker det eller ikke er egentlig litt irrelevant synes jeg. Forumet er et sted alle son øsnker det treffes og poster først og fremst om Leeds Uniteds kamp og ellers løst og fast om engelsk fotball...og litt hjemmefra! La det fortsette slik sier jeg!!! Vi bør ha takhøyde på forumet generelt og kamptrådene spesielt. Klart det er ting som  irriterer. Den reaksjonen velger en selv. Det er ikke de andre som gjør deg irritert, det velger du faktisk selv å bli! Husk det! Da kan man glede seg mye mer istedet. En mye bedre reaksjon.

Så til dere kunnskapsrike her inne. Jeg er svært takknemlig for alle deres innlegg, kamptrådene med info om motstandere for eksempel, historiene om Leeds osv. osv. Stå på videre. Jeg, i likhet med dere, har en stor lidenskap i livet når det gjelder fotball, LEEDS UNITED!!! Det er det viktige, ikke at man må like ethvert innlegg her på forumet!

Lykke til videre denne sesongen!
Jeg bøyer meg i støvet!... dette var noe av det bedre innlegg jeg noengang har lest her inne på forumet! Ufattelig bra sagt, etter min mening og skjønn :)
-SirOlsen-

Askertiger

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #80 på: August 18, 2009, 12:07:56 »
Ã… følge kampene våre via trådene på forumet er eneste mulighet i mange tilfeller. Jeg stod for noen kommentarer om Gamsten fordi han er norsk landslagsspiller og en av de få vi kan glede oss over i engelsk toppfotball.

Interessen for fotball strekker seg for mange lenger enn bare å være fan av Leeds United! Det er lidenskapen min i tillegg til generell interesse for den fantastiske sporten fotball. Jeg kan glede meg over prestasjoner, kose meg når scum og Loserpool taper, når nordmenn gjør det bra der ute! Ã… formidle dette i korte kommentarer i løpet av en kamptråd synes jeg var ok.

Ser at mange synes dette er ok hvis det begrenses noe. Jeg er enig i at dette ikke må ta fullstendig overhånd, men nå er det en gang slik at kommentarer som "Come on" dominerer mer enn informastive og korte innlegg om andre hendelser fotballørdagene. Jeg har aldri sett det heller som noe annet enn engasjement og glede over fotballen og vår felles lidenskap Leeds United!

Om man liker det eller ikke er egentlig litt irrelevant synes jeg. Forumet er et sted alle son øsnker det treffes og poster først og fremst om Leeds Uniteds kamp og ellers løst og fast om engelsk fotball...og litt hjemmefra! La det fortsette slik sier jeg!!! Vi bør ha takhøyde på forumet generelt og kamptrådene spesielt. Klart det er ting som  irriterer. Den reaksjonen velger en selv. Det er ikke de andre som gjør deg irritert, det velger du faktisk selv å bli! Husk det! Da kan man glede seg mye mer istedet. En mye bedre reaksjon.

Så til dere kunnskapsrike her inne. Jeg er svært takknemlig for alle deres innlegg, kamptrådene med info om motstandere for eksempel, historiene om Leeds osv. osv. Stå på videre. Jeg, i likhet med dere, har en stor lidenskap i livet når det gjelder fotball, LEEDS UNITED!!! Det er det viktige, ikke at man må like ethvert innlegg her på forumet!

Lykke til videre denne sesongen!
Jeg bøyer meg i støvet!... dette var noe av det bedre innlegg jeg noengang har lest her inne på forumet! Ufattelig bra sagt, etter min mening og skjønn :)

Sier meg også enig. Klarer OT i mindre mengder så lenge man holder tråden i tråden  :D

Men jeg hører også på LUTV....
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

bwirum

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #81 på: August 18, 2009, 16:28:06 »
For oss som ofte jobber lørdager klokken fire er kamptråden genial. Hvis man ikke har fått med seg resultatet er det ordentlig spennende å bla gjennom kamptråden post for post, i steden for bare å se resultatet. Det er ofte jeg har tatt meg selv i å rope "JAA" høyt i stua når jeg scroller ned til innlegg av typen "JAAAAA" og "JAAA BEEEECKFOOOORD" i tråden. Dama tror det har klikka for meg.

Forslaget om resultatet øverst i tråden som en slags sticky støttes ergo ikke.
What he said.

For øvrig spiller det fint liten rolle om en ubetydelig andel poster omhandler andre ting enn akkurat matchen.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

testo

Kamptråder
« Svar #82 på: Mars 06, 2011, 11:39:56 »
Jeg etterlyser de herlige kamptrådene til Promo og ArneS, og mitt ønske er at de skal starte ligaens siste kamper så langt det lar seg gjøre for de.
Samtykker de til dette så må selvfølgelig vi andre holde fingra unna til det kommer en kamptråd.
Er dette noe vi kunne få til i denne skogen av trådstartere?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Sv: Kamptråder
« Svar #83 på: Mars 06, 2011, 12:04:03 »
OK!


Starter nå, og er i mål før Northug!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: Kamptråder
« Svar #84 på: Mars 06, 2011, 12:11:57 »
Lukter både gull og poeng av dette 8)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ArneS

Sv: Kamptråder
« Svar #85 på: Mars 06, 2011, 13:03:46 »
Er klar jeg med Trivia til bortekampene slik som jeg pleier!
Den 17. mann

Gufrias

Sv: Kamptråder
« Svar #86 på: Mars 06, 2011, 15:32:01 »
Dere er strålende, gutter. Alltid fornøyelig å lese kamptrådene deres. :)
Hekta på Leeds siden 1974

testo

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #87 på: August 12, 2012, 22:49:08 »
Fant frem denne igjen og intensjonen med det var å forsøke å få et noenlunde ryddig forhold og en god start på den siste sesongen vi nå skal forholde oss til i championship  ;)

Mitt forslag er at kun utvalgte medlemmer som er ekspert på dette lager nye kamptråder slik Promo og  kjelvi har gjort de siste årene, og vi vil vel ikke være foruten Arnes Trivia som også er et fabelaktig innslag i kamptrådene.

Jeg minner om at første kamp allerede er til lørdag mot ulvene og en kamptråd bør snart komme på plass.

Er dette mat for dere Modsa og prøve å få overtalt de rette personer?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #88 på: August 12, 2012, 22:54:22 »
Fant frem denne igjen og intensjonen med det var å forsøke å få et noenlunde ryddig forhold og en god start på den siste sesongen vi nå skal forholde oss til i championship  ;)

Mitt forslag er at kun utvalgte medlemmer som er ekspert på dette lager nye kamptråder slik Promo og  kjelvi har gjort de siste årene, og vi vil vel ikke være foruten Arnes Trivia som også er et fabelaktig innslag i kamptrådene.

Jeg minner om at første kamp allerede er til lørdag mot ulvene og en kamptråd bør snart komme på plass.

Er dette mat for dere Modsa og prøve å få overtalt de rette personer?

Kanskje Promo kan tenke seg jobben?  :)
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: [Debatt] Kamptråder
« Svar #89 på: August 12, 2012, 23:08:23 »
Fant frem denne igjen og intensjonen med det var å forsøke å få et noenlunde ryddig forhold og en god start på den siste sesongen vi nå skal forholde oss til i championship  ;)

Mitt forslag er at kun utvalgte medlemmer som er ekspert på dette lager nye kamptråder slik Promo og  kjelvi har gjort de siste årene, og vi vil vel ikke være foruten Arnes Trivia som også er et fabelaktig innslag i kamptrådene.

Jeg minner om at første kamp allerede er til lørdag mot ulvene og en kamptråd bør snart komme på plass.

Er dette mat for dere Modsa og prøve å få overtalt de rette personer?

Kanskje Promo kan tenke seg jobben?  :)

Var det ikke derfor han ble "ansatt" da? For å holde orden på trådfloken og å ha kontroll på kamptrådene ;)