Skrevet av Emne: FA-cupen  (Lest 70450 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: FA-cupen
« Svar #180 på: Januar 06, 2017, 22:28:36 »
Enig med siste taler. Suppler gjerne med de som spiller jevnlig men ikke 90 min uke ut og uke inn. Hernandez kan f eks godt matches her, det samme gjelder Philips og Dallas. Kampen synliggjør ellers at vi trenger en 4. stopper. Liker ikke at vi blir tvunget til å bruke Bartley i en kamp som denne.
Noen stoppere på rekrutteringslaget som holder mål mot en motstander som Cambridge?

Kunne vært spennende. Det forutsetter at de er modne for oppgaven.

Både U-18 og U-23 ligger nær bunnen av sine avdelinger! Jeg kan ikke se at vi har noen talenter utenom det vanlige!

Tror de fleste talentene er borte i mindre klubber!

Kan faktisk ikke komme med et eneste navn!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Woody

Sv: FA-cupen
« Svar #181 på: Januar 07, 2017, 10:23:32 »
Enig med siste taler. Suppler gjerne med de som spiller jevnlig men ikke 90 min uke ut og uke inn. Hernandez kan f eks godt matches her, det samme gjelder Philips og Dallas. Kampen synliggjør ellers at vi trenger en 4. stopper. Liker ikke at vi blir tvunget til å bruke Bartley i en kamp som denne.
Noen stoppere på rekrutteringslaget som holder mål mot en motstander som Cambridge?

Kunne vært spennende. Det forutsetter at de er modne for oppgaven.

Både U-18 og U-23 ligger nær bunnen av sine avdelinger! Jeg kan ikke se at vi har noen talenter utenom det vanlige!

Tror de fleste talentene er borte i mindre klubber!

Kan faktisk ikke komme med et eneste navn!

Litt alarmerende vel om vi ikke har 2-3 spillere som utmerker seg på nivå U18/U23? dette er vel noe vi tradisjonelt har vert rimelig god på...
LIFE IS LEEDS

Jon R

Sv: FA-cupen
« Svar #182 på: Januar 07, 2017, 11:32:58 »
Enig med siste taler. Suppler gjerne med de som spiller jevnlig men ikke 90 min uke ut og uke inn. Hernandez kan f eks godt matches her, det samme gjelder Philips og Dallas. Kampen synliggjør ellers at vi trenger en 4. stopper. Liker ikke at vi blir tvunget til å bruke Bartley i en kamp som denne.
Noen stoppere på rekrutteringslaget som holder mål mot en motstander som Cambridge?

Kunne vært spennende. Det forutsetter at de er modne for oppgaven.

Både U-18 og U-23 ligger nær bunnen av sine avdelinger! Jeg kan ikke se at vi har noen talenter utenom det vanlige!

Tror de fleste talentene er borte i mindre klubber!

Kan faktisk ikke komme med et eneste navn!

Litt alarmerende vel om vi ikke har 2-3 spillere som utmerker seg på nivå U18/U23? dette er vel noe vi tradisjonelt har vert rimelig god på...

Akademiet er jo gradvis bygget ned, noe som startet allerede under Bates. Cellino vurderte å legge ned hele akademiet. Det er grenser for hvor mange reelle førstelagskandidater vi kan produsere pr sesong når rekrutteringslagene går på sparebluss. Vi har allikevel fått brukbar avkastning siste to sesongene med Philips, Denton og Coyle ( og Vieira men han han ble hentet som nesten "voksen") og et par stykker til som har vært innom 16 manns troppen. Dessverre ingen midtstoppere så vidt jeg vet.
Jon R.

Blank_File

Sv: FA-cupen
« Svar #183 på: Januar 07, 2017, 14:14:03 »
Matthew Killgalon er vel kanskje en mulighet fra akademiet?

RoarG

Sv: FA-cupen
« Svar #184 på: Januar 07, 2017, 14:38:35 »
Mange av kampene går i dag. Ser at tabell-treer Reading får stryk av scum. Leeds har lang vei å gå, før vi kan si at vi har et lag som er slagkraftig nok.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: FA-cupen
« Svar #185 på: Januar 07, 2017, 15:09:30 »
Mange av kampene går i dag. Ser at tabell-treer Reading får stryk av scum. Leeds har lang vei å gå, før vi kan si at vi har et lag som er slagkraftig nok.
En gang iblandt kan lag som Reading/Leeds slå lag som Manu. Men i lengden vil vi slite. Og herregud så flau jeg er når Leedsfansen nå syv år etter skryter av kampen den 03.01.2010. Skulle nesten tro vi var Rushden and Diamond

Allanclarke

Sv: FA-cupen
« Svar #186 på: Januar 07, 2017, 16:41:39 »
Mange av kampene går i dag. Ser at tabell-treer Reading får stryk av scum. Leeds har lang vei å gå, før vi kan si at vi har et lag som er slagkraftig nok.
En gang iblandt kan lag som Reading/Leeds slå lag som Manu. Men i lengden vil vi slite. Og herregud så flau jeg er når Leedsfansen nå syv år etter skryter av kampen den 03.01.2010. Skulle nesten tro vi var Rushden and Diamond
Flau?? jaja. Jeg er stolt jeg! Et nydelig øyeblikk, å slå erkefienden på bortebane når man er 2 divisjoner under. Grunnen til at vi fansen nevner denne datoen er jo selvfølgelig for å hedre en spesiell kamp i våres Leeds hjerter på denne datoen, men samtidig strø salt i såret på scumfansen også. Må være grusomt for dem å huske akkurat denne kampen. Så denne datoen kommer aldri til å bli glemt hos meg. Beste enkeltseier for min del noensinne. Da jeg dessverre ikke har mange andre store øyeblikk som Leedssupporter.
« Siste redigering: Januar 07, 2017, 16:45:09 av Allanclarke »

h.b

  • Gjest
Sv: FA-cupen
« Svar #187 på: Januar 07, 2017, 16:44:57 »
Mange av kampene går i dag. Ser at tabell-treer Reading får stryk av scum. Leeds har lang vei å gå, før vi kan si at vi har et lag som er slagkraftig nok.
En gang iblandt kan lag som Reading/Leeds slå lag som Manu. Men i lengden vil vi slite. Og herregud så flau jeg er når Leedsfansen nå syv år etter skryter av kampen den 03.01.2010. Skulle nesten tro vi var Rushden and Diamond
Flau?? jaja. Jeg er stolt jeg! Et nydelig øyeblikk, å slå erkefienden på bortebane når man er 2 divisjoner under. Grunnen til at vi fansen nevner denne daten er jo selvfølgelig for å hedre en spesiell kamp i våres Leeds hjerter på denne datoen, men samtidig strø salt i såret på scumfansen også. Må være grusomt for dem å huske akkurat denne kampen. Så denne datoen kommer aldri til å bli glemt hos meg. Beste enkeltseier for min del noensinne. Da jeg desverre ikke har mange andre store øyeblikk som Leedssuporter.

Er så mange fine datoer at jeg rett å slett ikke husker alle. For meg er det å slå Burton viktigere enn noe som skjedde for lenge siden

Allanclarke

Sv: FA-cupen
« Svar #188 på: Januar 07, 2017, 16:47:29 »
Mange av kampene går i dag. Ser at tabell-treer Reading får stryk av scum. Leeds har lang vei å gå, før vi kan si at vi har et lag som er slagkraftig nok.
En gang iblandt kan lag som Reading/Leeds slå lag som Manu. Men i lengden vil vi slite. Og herregud så flau jeg er når Leedsfansen nå syv år etter skryter av kampen den 03.01.2010. Skulle nesten tro vi var Rushden and Diamond
Flau?? jaja. Jeg er stolt jeg! Et nydelig øyeblikk, å slå erkefienden på bortebane når man er 2 divisjoner under. Grunnen til at vi fansen nevner denne daten er jo selvfølgelig for å hedre en spesiell kamp i våres Leeds hjerter på denne datoen, men samtidig strø salt i såret på scumfansen også. Må være grusomt for dem å huske akkurat denne kampen. Så denne datoen kommer aldri til å bli glemt hos meg. Beste enkeltseier for min del noensinne. Da jeg desverre ikke har mange andre store øyeblikk som Leedssuporter.

Er så mange fine datoer at jeg rett å slett ikke husker alle. For meg er det å slå Burton viktigere enn noe som skjedde for lenge siden
Selvfølgelig er alltid det som ligger foran viktigere. Men alikevell viktig å ta vare på historien, hvertfall de gode øyeblikkene. 09/10 sesongen var fantastisk. Slå ut scum på bortebane i cupen og opprykk til Championship. Men måtte jeg velge en av dem er jeg ikke i tvil hva jeg hadde valgt. Tar gjerne scum i cupen i år også og enda ett opprykk  ;D ;D ;D
« Siste redigering: Januar 07, 2017, 16:50:02 av Allanclarke »

h.b

  • Gjest
Sv: FA-cupen
« Svar #189 på: Januar 07, 2017, 17:22:54 »
Mange av kampene går i dag. Ser at tabell-treer Reading får stryk av scum. Leeds har lang vei å gå, før vi kan si at vi har et lag som er slagkraftig nok.
En gang iblandt kan lag som Reading/Leeds slå lag som Manu. Men i lengden vil vi slite. Og herregud så flau jeg er når Leedsfansen nå syv år etter skryter av kampen den 03.01.2010. Skulle nesten tro vi var Rushden and Diamond
Flau?? jaja. Jeg er stolt jeg! Et nydelig øyeblikk, å slå erkefienden på bortebane når man er 2 divisjoner under. Grunnen til at vi fansen nevner denne daten er jo selvfølgelig for å hedre en spesiell kamp i våres Leeds hjerter på denne datoen, men samtidig strø salt i såret på scumfansen også. Må være grusomt for dem å huske akkurat denne kampen. Så denne datoen kommer aldri til å bli glemt hos meg. Beste enkeltseier for min del noensinne. Da jeg desverre ikke har mange andre store øyeblikk som Leedssuporter.

Er så mange fine datoer at jeg rett å slett ikke husker alle. For meg er det å slå Burton viktigere enn noe som skjedde for lenge siden
Selvfølgelig er alltid det som ligger foran viktigere. Men alikevell viktig å ta vare på historien, hvertfall de gode øyeblikkene. 09/10 sesongen var fantastisk. Slå ut scum på bortebane i cupen og opprykk til Championship. Men måtte jeg velge en av dem er jeg ikke i tvil hva jeg hadde valgt. Tar gjerne scum i cupen i år også og enda ett opprykk  ;D ;D ;D

Vil absolutt ikke ha Manu i cupen. Bortsett kanskje i finalen. Ser aldri frem til å få juling. Grunnen til at vi vant i 2010 var på grunn av undervurdering og once in a life time med lag fra lavere divisjoner

RoarG

Sv: FA-cupen
« Svar #190 på: Januar 07, 2017, 18:24:24 »
Mange av kampene går i dag. Ser at tabell-treer Reading får stryk av scum. Leeds har lang vei å gå, før vi kan si at vi har et lag som er slagkraftig nok.
En gang iblandt kan lag som Reading/Leeds slå lag som Manu. Men i lengden vil vi slite. Og herregud så flau jeg er når Leedsfansen nå syv år etter skryter av kampen den 03.01.2010. Skulle nesten tro vi var Rushden and Diamond
Flau?? jaja. Jeg er stolt jeg! Et nydelig øyeblikk, å slå erkefienden på bortebane når man er 2 divisjoner under. Grunnen til at vi fansen nevner denne daten er jo selvfølgelig for å hedre en spesiell kamp i våres Leeds hjerter på denne datoen, men samtidig strø salt i såret på scumfansen også. Må være grusomt for dem å huske akkurat denne kampen. Så denne datoen kommer aldri til å bli glemt hos meg. Beste enkeltseier for min del noensinne. Da jeg desverre ikke har mange andre store øyeblikk som Leedssuporter.

Er så mange fine datoer at jeg rett å slett ikke husker alle. For meg er det å slå Burton viktigere enn noe som skjedde for lenge siden
Selvfølgelig er alltid det som ligger foran viktigere. Men alikevell viktig å ta vare på historien, hvertfall de gode øyeblikkene. 09/10 sesongen var fantastisk. Slå ut scum på bortebane i cupen og opprykk til Championship. Men måtte jeg velge en av dem er jeg ikke i tvil hva jeg hadde valgt. Tar gjerne scum i cupen i år også og enda ett opprykk  ;D ;D ;D

Vil absolutt ikke ha Manu i cupen. Bortsett kanskje i finalen. Ser aldri frem til å få juling. Grunnen til at vi vant i 2010 var på grunn av undervurdering og once in a life time med lag fra lavere divisjoner
Vel, fortsatt muligheter til å møte dem. Begge Manchester-lagene lett videre. Ute er dog Swansea, Stoke, WBA, Everton. Soton fikk uavgjort mot Norwich. Ellers fikk Roofe sitt ønske oppfylt da gamleklubben hans, Oxford, slo ut Rotherham 3-2 på bortebane. Vel gjort, Oxford. Kanskje møter vi dere i 4. runde?

Ellers kliner VG til med overskriften: "Hvilte King - gikk på trynet". Da har vi altså forklaringen på hvorfor B'mouth røk 0-3 for Millwall.
« Siste redigering: Januar 07, 2017, 18:30:47 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: FA-cupen
« Svar #191 på: Januar 07, 2017, 18:35:10 »
Slett ikke sikkert vi slår Cambridge. Ballen er rund og cup er cup. Og i tillegg ser jeg at noen vil at vi stiller med et redusert lag som ikke er samspilt. Da kan vi tape, da.....
MOT

Feologild

  • Gjest
Sv: FA-cupen
« Svar #192 på: Januar 08, 2017, 15:15:15 »
Om jeg må velge mellom og vinne FA Cupen og rykke opp så velger jeg å rykke opp.

Håper vi gjør det bra i FA Cupen og det hadde vært kult om vi hadde vunnet. Men opprykk er det jeg bryr meg mest om.

Selv om Leeds ikke akkurat er kjent for å være noe cup lag.

testo

Sv: FA-cupen
« Svar #193 på: Januar 08, 2017, 17:16:45 »
The draw for round four of this season's Emirates FA Cup will take place on Monday evening, live across the world on Facebook and Twitter.
The 32 fourth-round ties will be picked out by former England internationals Michael Owen and Martin Keown, both of whom lifted the trophy during their playing days.
Jake Humphrey will conduct the draw, which will get started at 7.10pm and will be broadcast on the Emirates FA Cup's Facebook and Twitter accounts.
The draw takes place at the BT Tower in central London, and will also be broadcast on BT Sport 2 ahead of their televised coverage of Leeds United's trip to Cambridge United. It will also be shown on BBC Two.
The 32 ball numbers will be as follows:
http://www.thefa.com/news/2017/jan/06/the-emirates-fa-cup-fourth-round-draw-ball-numbers-060117

1   Ipswich Town or Lincoln City   
2 Rochdale   
3   Manchester United
4   Hull City
5   Sunderland or Burnley   
6 Blackburn Rovers   
7   Millwall
8   Manchester City   
9   Brighton & Hove Albion
10   Blackpool or Barnsley
11   Wigan Athletic or Nottingham Forest   
12   Birmingham City or Newcastle United   
13   Chelsea or Peterborough United
14   Middlesbrough or Sheffield Wednesday
15 Derby County
16 Leicester City
17   Liverpool or Plymouth Argyle
18   Wycombe Wanderers
19   Watford
20 Arsenal   
21   Cardiff City or Fulham   
22 Wolverhampton Wanderers   
23   Cambridge United or Leeds United
24   Bristol City or Fleetwood Town   
25   Huddersfield Town
26   Tottenham Hotspur or Aston Villa
27   Brentford
28   Bolton Wanderers or Crystal Palace
29   Norwich City or Southampton
30   Sutton United or AFC Wimbledon
31   Accrington Stanley
32 Oxford United
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Cherry

Sv: FA-cupen
« Svar #194 på: Januar 08, 2017, 17:52:50 »
Når ting går på skinner er det lett og glemme spillere som er skadet!
Veldig bra at O' Kane er klar igjen- han blir viktig fremover og er ett stødig anker på midten vår ;)
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: FA-cupen
« Svar #195 på: Januar 08, 2017, 20:44:34 »
Satser på ball 3 i 4. Runde så får de seg en godbit de som trodde de skulle på Forest kamp 8)

GeirO

Sv: FA-cupen
« Svar #196 på: Januar 08, 2017, 21:08:14 »
Ã… nei. Ikke si at Owen og Keown skal trekke.....de er elendige til det.
MOT

h.b

  • Gjest
Sv: FA-cupen
« Svar #197 på: Januar 08, 2017, 21:13:35 »
Satser på ball 3 i 4. Runde så får de seg en godbit de som trodde de skulle på Forest kamp 8)

helga er ikke over ser jeg. Ball nr 2 passer best

testo

Sv: FA-cupen
« Svar #198 på: Januar 16, 2017, 15:08:05 »
Leeds United: The most moved club in the country? More TV changes to Whites' schedule

Leeds United have been handed two more televised fixtures in March with their home clash against Brighton and their trip to Birmingham City both moving to accomodate Sky Sports.

The club’s meeting with Brighton at Elland Road will now kick off at 5.30pm on Saturday, March 18 and their visit to St Andrews has been re-arranged for Friday, March 3 (7.45pm ko).

The alterations continue a trend of changes to United’s schedule which drew criticism from head coach Garry Monk ahead of Friday’s 1-0 win over Derby County.

United’s boss described his team as “the most moved in the country” after the club saw their FA Cup third-round tie at Cambridge United and their Championship game against Derby squeezed in a four-day period by television commitments last week.

Leeds have been selected for live broadcast 16 times so far this season and Monk said: “Going forward we’ve been made aware of a few fixtures that are going to be moved again. I think we have to be the most moved team in the country.

“I understand that it makes money for companies and that Leeds are a big attraction outside the Premier League but it’s to our detriment in terms of recovery and congestion in the fixtures.

“It’s not an excuse. We’ll meet it head on and we’ll do what we have to do but I don’t think it’s very fair the amount of times we’ve been moved. Other teams who are in or around us or in this league aren’t getting moved anywhere near what we are.”

United’s forthcoming FA Cup fourth-round match against either AFC Wimbledon and Sutton United has also been chosen for television coverage by BT Sport and will start at 2pm on Sunday, January 29.

Leeds will discover their opponents tomorrow when Wimbledon and Sutton contest a replay. As a result of their progression to round four, United’s league game at home to Nottingham Forest has been moved to next Wednesday, January 25, and will kick off at 7.45pm.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: FA-cupen
« Svar #199 på: Januar 16, 2017, 20:31:24 »
Ian Baird ‏@IanBaird9  8m
8 minutes ago
Hoping we can finish the job tomorrow night and welcome my old club Leeds down to Sutton in Round 4.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: FA-cupen
« Svar #200 på: Januar 17, 2017, 23:06:27 »
Bare sånn i tilfelle noen har tenkt å bestille tur til England, kamper i parantes er seriekamper som blir flyttet:


Fifth Round Saturday 18 February 2017 (Ipswich borte)

Quarter-Finals Saturday 11 March 2017 (QPR på ER)

Semi-Finals Saturday 22 and Sunday 23 April 2017 (Burton borte)

The Final Saturday 27 May 2017

« Siste redigering: Januar 17, 2017, 23:08:42 av Rudi G. »

Runar

Sv: FA-cupen
« Svar #201 på: Januar 17, 2017, 23:12:35 »
Bare sånn i tilfelle noen har tenkt å bestille tur til England, kamper i parantes er seriekamper som blir flyttet:


Fifth Round Saturday 18 February 2017 (Ipswich borte)

Quarter-Finals Saturday 11 March 2017 (QPR på ER)

Semi-Finals Saturday 22 and Sunday 23 April 2017 (Burton borte)

The Final Saturday 27 May 2017

Så en eventuell Play-Off finale kommer til å bli flyttet  :) :)
 

Cherry

Sv: FA-cupen
« Svar #202 på: Januar 17, 2017, 23:14:17 »
Da ble det Sutton i neste runde!  ;)
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: FA-cupen
« Svar #203 på: Januar 17, 2017, 23:18:15 »
Bare sånn i tilfelle noen har tenkt å bestille tur til England, kamper i parantes er seriekamper som blir flyttet:


Fifth Round Saturday 18 February 2017 (Ipswich borte)

Quarter-Finals Saturday 11 March 2017 (QPR på ER)

Semi-Finals Saturday 22 and Sunday 23 April 2017 (Burton borte)

The Final Saturday 27 May 2017

Så en eventuell Play-Off finale kommer til å bli flyttet  :) :)

Må jo det da :D :D :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: FA-cupen
« Svar #204 på: Januar 18, 2017, 07:15:15 »
Ian Baird ‏@IanBaird9  8m
8 minutes ago
Hoping we can finish the job tomorrow night and welcome my old club Leeds down to Sutton in Round 4.

 ;D

Sutton away will go on sale via Away Attendance Tracker to fans who have attended 73,000+ away games and the birth of Jesus #lufc

ESÃ…

Sv: FA-cupen
« Svar #205 på: Januar 18, 2017, 08:39:19 »
Da ble det Sutton i neste runde!  ;)
Etter det eg forstår, så har Sutton kunstgras. Kan bli eit spennande bekjentskap for Leeds.

Promotion 2010

Sv: FA-cupen
« Svar #206 på: Januar 18, 2017, 08:54:34 »
Da ble det Sutton i neste runde!  ;)
Etter det eg forstår, så har Sutton kunstgras. Kan bli eit spennande bekjentskap for Leeds.

Hay
Like the mighty Alloa Athletic, it's a synthetic pitch at Sutton. 5,000 capacity. Start counting those loyalty points.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: FA-cupen
« Svar #207 på: Januar 18, 2017, 08:55:33 »
Adam Pope

The FA Cup tie v #lufc worth £300k to Sutton United according to manager Paul Doswell. He knows Garry Monk & James Beattie from Southampton.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: FA-cupen
« Svar #208 på: Januar 18, 2017, 11:33:36 »
Ian Baird ‏@IanBaird9  8m
8 minutes ago
Hoping we can finish the job tomorrow night and welcome my old club Leeds down to Sutton in Round 4.
Det gikk jo bra for Sutton. Ian Baird er altså head coach, mens Paul Doswell er manager, en stilling han har innehatt siden mai 2008.
http://www.suttonunited.net/management.html
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Josch

Sv: FA-cupen
« Svar #209 på: Januar 18, 2017, 20:52:58 »
Da ble det Sutton i neste runde!  ;)
Etter det eg forstår, så har Sutton kunstgras. Kan bli eit spennande bekjentskap for Leeds.

Det er riktig. De fikk kunstgress i 2015.

Og ikke minst (wikipedia):

"Gander Green Lane, officially the Borough Sports Ground, is a football stadium in the London Borough of Sutton, and the home ground of Sutton United. The record attendance for Gander Green Lane is 14,000 when Sutton United lost 6–0 to Leeds United in the fourth round of the 1969–70 FA Cup."

Samme motstander i samme runde for 47 år siden!!