Skrevet av Emne: Kandol på vei bort?  (Lest 5674 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

4ever arcticwhite

Kandol på vei bort?
« på: Februar 06, 2008, 10:39:59 »
Ser ut som om Tres og Gary ikke er helt enige!! Kan det skyldes innsatsen på treningsfeltet ??

YEP melder følgende:

Speculation mounts that Tresor Kandol is on the verge of quitting Leeds United following an alleged bust up with new boss Gary McAllister

The future's so White I've got to wear shades 8)

isak

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #1 på: Februar 06, 2008, 10:49:25 »
Ser ut som om Tres og Gary ikke er helt enige!! Kan det skyldes innsatsen på treningsfeltet ??

YEP melder følgende:

Speculation mounts that Tresor Kandol is on the verge of quitting Leeds United following an alleged bust up with new boss Gary McAllister


hmm, hadde ikkje gjort meg noko om Kandol hadde drege sin veg... Men då burde me få inn ein ny spiss på lån!

BERGH

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #2 på: Februar 06, 2008, 11:10:23 »
I the sun der står det at Kandol var forbannet på vår nye manager fordi han ikke fikk spille.
Jeg lurer på om Kandol har sett seg selv på tv.  Han vet at han har ikke scoret på 16 kamper.

Han burde holde kjeft og jobbe som en gal på treninga. Kandol er den siste som bør ha primadonna nykker.
 

berlin

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #3 på: Februar 06, 2008, 11:13:34 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/02/06/tresor-kandol-is-set-to-quit-leeds-in-the-summer-89520-20310908/

tja, kanskje det går en djevel i han, og han virkelig står på. Han var jo toppscorer sammen med Becks de 2 første månedene.
Måltørken trenger ikke vare ut sesongen, men siden det blir mindre pumping av høye baller, så blir han vel neppe med i fremtidsplanene til Macca.

Sheridan

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #4 på: Februar 06, 2008, 11:33:49 »
Har Macca klart å "falle ut" med en spiller allerede  ??? ::)

auren

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #5 på: Februar 06, 2008, 11:39:48 »
Enig Sheridan. Dette viser dårlige man-management skills fra Maccas side. Dette er jo verre enn Wise!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

morvar

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #6 på: Februar 06, 2008, 11:47:56 »
Enig Sheridan. Dette viser dårlige man-management skills fra Maccas side. Dette er jo verre enn Wise!

auren

Det vet vi ingenting om. Vi vet ikke hva Kandol har sagt eller gjort i fht det å ha blitt vraket. Ei heller responsen til McAllister. Men når det er sagt så håper jeg virkelig Kandol forsvinner dersom han ikke klarer å se virkeligheten i øynene;
1. Sjefen bestemmer!
2. Blir en spiller satt ut så er det naturlig å bli skuffet, men jobb som F for å komme inn igjen!

Hvis han ikke takler dette så selg ham til AFC Wimbledon (no offence eventuelle fans) - om han er god nok for dem da!
 

Erik_

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #7 på: Februar 06, 2008, 12:04:41 »
The Sun og Daily Mirror. Ikke akkurat de mest seriøse avisene i England.

Lurer på om de bare har snappet det opp fra WACCOE.

Masinga

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #8 på: Februar 06, 2008, 12:11:04 »
Enig Sheridan. Dette viser dårlige man-management skills fra Maccas side. Dette er jo verre enn Wise!
Inntil noe annet er bevist, velger jeg å tro at McAllister vet hva han gjør. Det skal ikke være sånn at enkeltspillere ypper seg og utfordrer en manager. Alt for ofte ser man at noen har behov for å utfordre disiplinen i laget. Da må slike tilfeller lukes bort. Jfr. N.A. Eggen i Rosenborg og Ferguson i ManU.

Når Kandol i tillegg ikke viser ferdigheter med ball og heller ikke har levert ballen i mål på ørten kamper, blir vel valget lett for McAllister hvis dette fortsetter.
Masinga, medl.nr. 1250

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #9 på: Februar 06, 2008, 12:14:18 »
The Mirror har jo lange tradisjoner for å lage hele hønseflokker av små fjær, men i og med at også Tribalfans har en ’exclusive’ på saken, så kan det jo fort være noe i det:

Tresor Kandol is ready to tear up his golden contract with Leeds United in the summer.
Kandol has fallen out with new manager Gary McAllister, and has ordered his agent to look for a new club.

Neil Warnock is a known admirer of the hardworking striker, and Crystal Palace are believed to be the frontrunners for Kandols signature - but a host of other Championship clubs have also been alerted by Kandol’s availability.

Kandol has been far from impressive in his last outings for Leeds, and will probably be available for as little as £200.000 in the summer.

Kandol’s fallout with McAllister will also cast a doubt over the future of Jermaine Beckford, as Kandol and Beckford are known to be very close friends. The confusion surrounding Kandol’s possible departure from Leeds could explain Beckford’s sudden loss of form.


Fra Tribalfans: http://www.tribalfans.com/leeds/kandol/luscosprank#5
 :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Peter7

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #10 på: Februar 06, 2008, 12:18:12 »
Hm.

Må få meg en ny favorittspiller, ser det ut som.

Forrige var Crainey, nå Kandol, Heath neste?

 8)
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

berlin

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #11 på: Februar 06, 2008, 12:23:18 »
Helt fra sidelinjen synes jeg at tiden var moden for at Kandol ble satt helt ut, uavhengig av manager. Det må en spiller takle.
Ingen i verden vet hva som ble sagt mellom Macca og Kandol, men jeg tviler sterkt på at Macca har uttalt seg i form av et personangrep ( ala you're not in my plans, You will never play for this football club again ).

At dette skal få innvirkning på Becks, er å dra det for langt. Det er da ingen barnehage vi driver!

ragnar

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #12 på: Februar 06, 2008, 12:30:18 »
Tviler på AT Macca driver med personangrep. Wise kanskje, ikke Macca.

Enkelte ganger kan det virke som om enkelte spillere er ekstremt bortskjemte og har generelt dårlige holdninger.

I Kandol sitt tilfelle vet ingen hva som er sant, men det vi vet er at han ikke akkurat er i toppform for tiden. Ergo må han nesten forvente å bli satt på benken. At Beckford lar seg påvirke av evt noe som kan ha bli sagt mellom Kandol og Macca, er i såfall ganske uproffesjonelt. Mest sannsynlig er dette en storm i et vannglass.
*In El Loco we trust!*

peacock

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #13 på: Februar 06, 2008, 12:42:31 »
"Men då burde me få inn ein ny spiss på lån!"

Hvorfor det?
Flo, Elding, Constantine, Elliott...........
Er ikke dette dekning for makker til Beckford?

lojosang

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #14 på: Februar 06, 2008, 12:57:51 »
The Mirror har jo lange tradisjoner for å lage hele hønseflokker av små fjær, men i og med at også Tribalfans har en ’exclusive’ på saken, så kan det jo fort være noe i det:

Tresor Kandol is ready to tear up his golden contract with Leeds United in the summer.
Kandol has fallen out with new manager Gary McAllister, and has ordered his agent to look for a new club.

Neil Warnock is a known admirer of the hardworking striker, and Crystal Palace are believed to be the frontrunners for Kandols signature - but a host of other Championship clubs have also been alerted by Kandol’s availability.

Kandol has been far from impressive in his last outings for Leeds, and will probably be available for as little as £200.000 in the summer.

Kandol’s fallout with McAllister will also cast a doubt over the future of Jermaine Beckford, as Kandol and Beckford are known to be very close friends. The confusion surrounding Kandol’s possible departure from Leeds could explain Beckford’s sudden loss of form.


Fra Tribalfans: http://www.tribalfans.com/leeds/kandol/luscosprank#5
 :)


Dette som Tribalfans skriver henger ikke akkurat speielt godt på sånne gaffellignende greier man spar møkk med.
Beckford har vist delvis sviktende form i mer enn den ene kampen Macca har ledet oss. Skulle Kandol ha kranglet med Macca uka før Macca ble ansatt?   ::)


Og så leste jeg nøyere på url'en, og det viser seg at hønereproduksjonscellen er på mitt fjes, som de sier over dammen.  ;D
- Leif Olav

soumoh

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #15 på: Februar 06, 2008, 13:14:36 »
Jeg har alltid sagt at Kandol er ræva, så at han drar viser bare hvor enig Macca og jeg er.
We'll be back.

Promotion 2010

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #16 på: Februar 06, 2008, 13:18:24 »
The Mirror har jo lange tradisjoner for å lage hele hønseflokker av små fjær, men i og med at også Tribalfans har en ’exclusive’ på saken, så kan det jo fort være noe i det:

Tresor Kandol is ready to tear up his golden contract with Leeds United in the summer.
Kandol has fallen out with new manager Gary McAllister, and has ordered his agent to look for a new club.

Neil Warnock is a known admirer of the hardworking striker, and Crystal Palace are believed to be the frontrunners for Kandols signature - but a host of other Championship clubs have also been alerted by Kandol’s availability.

Kandol has been far from impressive in his last outings for Leeds, and will probably be available for as little as £200.000 in the summer.

Kandol’s fallout with McAllister will also cast a doubt over the future of Jermaine Beckford, as Kandol and Beckford are known to be very close friends. The confusion surrounding Kandol’s possible departure from Leeds could explain Beckford’s sudden loss of form.


Fra Tribalfans: http://www.tribalfans.com/leeds/kandol/luscosprank#5
 :)


He-he.... Hardworking! ? ! ? Utrolig bra kommentar fra pålitelige kilder. Har man sittet på ER denne sesongen, så har man kanskje sett at lazy-Kandol slett ikke er hardworking.

Tror også det er viktig at alle gode kompiser bør spille for samme klubb. De fleste klubber kjøper jo dem "in pairs". Sist dette skjedde i Leeds var vel Jordan og McQueen på 70-tallet. Har det skjedd siden?

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #17 på: Februar 06, 2008, 13:18:45 »

Dette som Tribalfans skriver henger ikke akkurat speielt godt på sånne gaffellignende greier man spar møkk med.

Du tenker på greip?

Sydhagen

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #18 på: Februar 06, 2008, 13:24:53 »
synes ting blir blåst litt opp her nå..at kandol blir sint pga vraking er vel ikke så rart. hadde blitt mer bekymret viss
han IKKE hadde blitt sint pga vrakingen!

men når det er sagt, så er ikke kandol god nok. en god makker til beckford er sårt trengt!  constantine kunne vært den mannen,
men han har dessverre plaget med skader. kanskje macca skulle gitt elliott sjansen? ivertfall fra benken.

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Totto

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #19 på: Februar 06, 2008, 13:42:21 »
Nå beskriver den off. siden dette som sludder og pølsevev.

Takker for den oppklaringen, og tar det med ro frem til den dagen det står solgt/gitt bort på samme side...  ;)
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Sleivind

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #20 på: Februar 06, 2008, 13:47:31 »
Dette kan vel ikke kalles annet enn en storm i et fingerbøll?

Askertiger

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #21 på: Februar 06, 2008, 14:02:17 »
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

haak-d

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #22 på: Februar 06, 2008, 14:12:27 »
Får håpe konkurransen på topp får frem det beste i Tres nå da, slik at han og Becks kan finne tilbake der de var før jul.
Tres er ikke for dårlig på dette nivået, bare laget presterer så vil målene til Tres og Becks komme igjen, det er jeg rimelig sikker på :)
 

nord

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #23 på: Februar 06, 2008, 14:14:36 »
Man skal ikke tro alt det hører! specielt ikke det negative! ;)
 

Erik_

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #24 på: Februar 06, 2008, 14:18:00 »
Jeg har alltid sagt at Kandol er ræva
Har du?

Det har ikke jeg fått med meg.







;D

sveifors

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #25 på: Februar 06, 2008, 14:53:43 »
Avkreftet både av Kandol og Macca,
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

lojosang

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #26 på: Februar 06, 2008, 15:28:00 »

Dette som Tribalfans skriver henger ikke akkurat speielt godt på sånne gaffellignende greier man spar møkk med.

Du tenker på greip?

Er det noe galt i å kalle en spade for en manuell jordforflytningsinretning også nå!  ;D
- Leif Olav

Dennis

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #27 på: Februar 06, 2008, 16:15:23 »
Litt morsom tendens i starten av tråden. Det snakkes om 'bust-up' mellom trener og spiller. Skylden ligger på:

1 - Wise vs spiller = WISE!
2 - Macca vs spiller = Macca kunne ALDRI gjort noe slikt.  ;)

Og uansett om dette har rot i virkeligheten, så er det neppe like alvorlig som tabloidavisene legger det frem.

Dessuten håper jeg virkelig McAllister har det i seg å kunne komme på kant med spillere, dersom han mener en spiller ikke gjør som han ber han om. Jeg håper selvsagt Macca holder seg for god til å inngå en krangel og fryse ut spillere, men Kandol er vel neppe den som står igjen og terper på avslutningene. M.a.o: Det overrasker meg ikke om en britisk manager har sett seg lei på den ultra-late holdningen til Tresor Kandol. Og dersom det er slik, så håper jeg for Guds skyld at McAllister har baller til å si fra - og det ettertrykkelig.

Det tror jeg Wise hadde og det er en egenskap en manager er nødt til å ha.

PS. Jeg er sikker på at Garymac også har denne 'evnen', bare for å feie eventuell tvil til side.
« Siste redigering: Februar 06, 2008, 16:21:46 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Per-Stian

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #28 på: Februar 06, 2008, 16:28:38 »
Nesten litt synd at saka vert avkrefta av Kandol sjølv. Håpa nesten at han var på veg bort for ein fin slump pundsetlar.

Karl Hot Shot

Sv: Kandol på vei bort?
« Svar #29 på: Februar 06, 2008, 16:49:50 »
Tresor Kandol er sikkert en helt grei spiss å ha i stallen i the lower leagues. Men jeg tviler på at det blir Kandol som skyter Leeds United tilbake i toppen av engelsk fotball. Han har rett og slett ikke særlig stor kapasitet, og når man i tillegg registrerer hans flegmatiske holdninger, blir ikke situasjonen noe bedre for ham. Nei, nå setter jeg min lit til at Anthony Elding eller Leon Constantine har kombinasjonen med avslutterkvaliteter og høyt aggresjonsnivå, slik at vi slipper denne diskusjonen rundt Kandol framover.