Skrevet av Emne: Jeg hater Liverpool  (Lest 158145 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #660 på: April 23, 2016, 18:55:46 »
Ellers kan man jo legge merke til at de røde rotet bort en 2-0 ledelse mot Newcastle :).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #661 på: Mai 06, 2016, 11:08:15 »
Det er tungt å registrere at de nå går hele veien i EL..... :-[
Yeboahs vitne

flynn

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #662 på: Mai 06, 2016, 11:36:41 »
Me on the other hand....

Jeg liker faktisk at Liverpool gikk til finale. Generelt holder jeg med de engelske lagene i Europa, til og med Manchester United av og til...
Hvorfor; tja, kanskje det er fordi jeg føler at engelsk suksess i Europa betyr at konkurransen Leeds deltar i holder høyt internasjonalt nivå?

Dessuten: Liverpool, i likhet med Tottenham har gode engelske spillere på laget, og spiller for tiden meget attraktiv fotball i mine øyne.

sorry...
flynn

Blank_File

Sv: Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #663 på: Mai 06, 2016, 13:03:34 »
Me on the other hand....

Jeg liker faktisk at Liverpool gikk til finale. Generelt holder jeg med de engelske lagene i Europa, til og med Manchester United av og til...
Hvorfor; tja, kanskje det er fordi jeg føler at engelsk suksess i Europa betyr at konkurransen Leeds deltar i holder høyt internasjonalt nivå?

Dessuten: Liverpool, i likhet med Tottenham har gode engelske spillere på laget, og spiller for tiden meget attraktiv fotball i mine øyne.

sorry...
flynn
Støttes fullt ut. :-)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #664 på: Mai 09, 2016, 11:04:01 »
Det er et fritt land og uenighet får vi tåle!! Jeg liker ikke Liverpool, får det ikke til. Tottenham godtas, men husker de raidet oss når vi lå nede etter nedrykket fra PL. Som ihuga Leeds United fan glemmer jeg (kanskje dessverre men....) ikke sånt. Samtidig må jeg innrømme at Spurs har hatt en meget god sesong og de har en meget god manager. Dele Alli er et supertalent!
Yeboahs vitne

GeirO

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #665 på: Mai 18, 2016, 22:48:54 »
GODT å se Liverpool tape, de hadde ikke sjans'
Heia Sevilla!
MOT

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #666 på: Mai 26, 2016, 13:22:15 »
Det var en fin kveld da Sevilla gruset de røde,ingen tvil om det!
Yeboahs vitne

Sydhagen

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #667 på: Mai 26, 2016, 13:28:21 »
Sevilla spilte en type fotball jeg liker. Ikke den typiske ballonaneringen som Barcelona driver med (selv om det ikke er like gale som under Pep..)
Men spanske spillere er verst i klassen når det gjelder filming, påvirking av dommer etc. Usportslige faenskap som kommer fra det landet...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #668 på: August 25, 2016, 10:52:57 »
Et underlig, men selvsagt gledelig tap mot Burnley for deretter å få en kjempeseier i cupen....Klopp lurer nok han også.
Yeboahs vitne

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #669 på: September 07, 2016, 11:32:12 »
Sevilla spilte en type fotball jeg liker. Ikke den typiske ballonaneringen som Barcelona driver med (selv om det ikke er like gale som under Pep..)
Men spanske spillere er verst i klassen når det gjelder filming, påvirking av dommer etc. Usportslige faenskap som kommer fra det landet...

De er fortsatt på tronen, men britiske spillere har begynt å ta etter. Bale, Sturridge, Captain Stevie G, m.fl. Grusomt å se på!
Marching on together!

Feologild

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #670 på: Desember 07, 2016, 00:34:11 »
Har aldri hat noe i mot Liverpool.

Trondjo

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #671 på: Januar 28, 2017, 15:31:08 »
Kun en seier i 2017, mot "storlaget" Plymouth Argyle. Taper fullt fortjent hjemme mot Wolves i dag
 

RoarG

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #672 på: Februar 04, 2017, 18:08:48 »
Tapsrekken fortsetter (klar over uavgjort mot Chelski). Hull for sterke denne gangen. Klopp ikke den redningsmannen de røde trodde. Han har en jobb å gjøre med å rydde opp i stallen. Sturridge virker uinteressert, og må bort. Hvis ikke, varer det nok ikke lenge før den karismatiske tyskeren må finne seg en annen jobb.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

flynn

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #673 på: Oktober 09, 2017, 09:44:42 »
Twitter "koker" av kommentarer til Ketil Rekdals kommentarer under gårsdagens landskamper. Under Norge - Nord-Irland passet han selvsagt på å presisere at Stuart Dallas (selv om han nærmest konsekvent kalte han Scott Dallas) er fra Leeds, kjekt det.
Men han tok likevel kaka når han kommenterte Tysklands kamp. Emre Can scoret det siste målet, forøvrig med en kanonkule av Lorimerdimensjoner, og Rekdal mente at det var hyggelig for ham å få en positiv opplevelse, siden han i Liverpooldrakta ikke får så mange av dem.

Når han så begynte å få sure kommentarer fra Liverpool-fans, og Fredheim antydet at det kanskje var frekt av en Leedsmann å erte Liverpool, så slår han til med følgende kommentar: "Det er lengre siden Liverpool vant serien enn Leeds".

Well played Ketil!

flynn

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #674 på: Oktober 09, 2017, 10:16:14 »
Twitter "koker" av kommentarer til Ketil Rekdals kommentarer under gårsdagens landskamper. Under Norge - Nord-Irland passet han selvsagt på å presisere at Stuart Dallas (selv om han nærmest konsekvent kalte han Scott Dallas) er fra Leeds, kjekt det.
Men han tok likevel kaka når han kommenterte Tysklands kamp. Emre Can scoret det siste målet, forøvrig med en kanonkule av Lorimerdimensjoner, og Rekdal mente at det var hyggelig for ham å få en positiv opplevelse, siden han i Liverpooldrakta ikke får så mange av dem.

Når han så begynte å få sure kommentarer fra Liverpool-fans, og Fredheim antydet at det kanskje var frekt av en Leedsmann å erte Liverpool, så slår han til med følgende kommentar: "Det er lengre siden Liverpool vant serien enn Leeds".

Well played Ketil!

flynn

Rekdal var i slag i går! Jeg liker fyren. Han har vært med på "leken" selv og er ærlig både i det positive og negative. Dessuten er han avbalansert i motsetning til den sensasjonspregede gjengen i TV2, særlig da Premier League. Dessuten har Rekdal langt mer humor når han er borte fra sidelinja.

Artig at han tok Liverpool litt i går. Det er vel ingen fans som er mer hårsåre enn den gjengen.
Marching on together!

flynn

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #675 på: Desember 06, 2017, 22:28:01 »
Møkkalag. 

Bellini

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #676 på: Desember 07, 2017, 09:15:39 »
Finnes bare et sikkelig møkka lag i PL og det er Shitty Manchester United :-)

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #677 på: Desember 11, 2017, 08:50:55 »
Finnes bare et sikkelig møkka lag i PL og det er Shitty Manchester United :-)

Fotball slo antifotball i går. Mourinho fornekter seg heller ikke ved å påpeke potensiell straffe på Herrera, da han tar en "Young" og setter ut beinet. Selv glemmer han at City er snytt for to klarere straffer tidligere i kampen. Etterpå går han atpåtil inn i garderoben og lager slosskamp?

Smålig type i grunn. Passer til klubben.
Marching on together!

Reaney

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #678 på: Desember 11, 2017, 11:16:45 »
Vil minne om at siden heter "Jeg hater Liverpool"! Skjønner derfor ikke hva innlegg om et visst annet lag har her å gjøre. For deg som måtte lure! Ingenting er verre enn Liverpool! Og ikke gidd å si i mot. Jeg vet hva du vil svare. Laget begynner på M. Men jeg endret ALDRI oppfatning.

GeirO

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #679 på: Desember 17, 2017, 20:03:25 »
Vil minne om at siden heter "Jeg hater Liverpool"! Skjønner derfor ikke hva innlegg om et visst annet lag har her å gjøre. For deg som måtte lure! Ingenting er verre enn Liverpool! Og ikke gidd å si i mot. Jeg vet hva du vil svare. Laget begynner på M. Men jeg endret ALDRI oppfatning.
+1
MOT

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #680 på: Desember 19, 2017, 12:14:37 »
Forundret over at såpass mange Poolfans lever i den tro at Klopp har gjort en god jobb på Anfield, samtidig som de slakter Rodgers.
Det er rart hva karismaforskjellen utenfor banen dekker over av manglende poengfangst og stabilitet.


Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #681 på: Juli 09, 2018, 11:08:55 »
På tide å minne om at Luserpul fortsatt er møkkalag!!
Yeboahs vitne

Xern

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #682 på: August 09, 2018, 23:14:58 »
På tide å minne om at Luserpul fortsatt er møkkalag!!
det har gått en hel mnd siden forrige innlegg, men L'pool er fortsatt scum!  ::)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

peacock

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #683 på: August 10, 2018, 08:24:15 »
Nei, United er SCUM. Hatet mot Liverpool er en ikke-sak. Historieløst!

karl1991

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #684 på: Oktober 21, 2018, 18:28:56 »
Hvorfor så mye raseri? Jeg tror at vi kan like en lag mer enn annet men, folk, snill :D
Kampen på gyngestoler? Hvorfor ikke?!

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #685 på: Juni 01, 2019, 23:03:20 »
Listen over ting som gjør vondt i engelsk fotball:

1. Leeds taper
2. Liverpool vinner.

Kampen i kveld avgjort med bingodømming etter 30 sekunder.
De må bestemme seg, enten er alt eller ingenting hands. Man kan ikke trille terning hver gang ballen berører arm i feltet.

Hallgeir *

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #686 på: Februar 29, 2020, 21:10:57 »
Listen over ting som gjør vondt i engelsk fotball:

1. Leeds taper
2. Liverpool vinner.

Kampen i kveld avgjort med bingodømming etter 30 sekunder.
De må bestemme seg, enten er alt eller ingenting hands. Man kan ikke trille terning hver gang ballen berører arm i feltet.

Da ble det motsatt av det du lister opp, siden Liverpool sjokk-taper mot en av dumpekandidatene, 3-0.
Super Leeds since 1968

Trondjo

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #687 på: Februar 14, 2021, 14:36:26 »
Rart at ingen har funnet frem denne i det siste ;)