Skrevet av Emne: Kamp: vs Blackburn Rovers @Ewood Park, lørdag 20/10 2018, kl 13.00 på Red Button  (Lest 31915 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Men så kan plutselig Saiz gjøre sånn! Herlig passning, fint løp og innlegg av Berardi. Klinisk av Klich. Den trengte vi!!

2 bytter i pausen.

Roberts ut og Pablo inn.

Dallas ut, hva som helst inn. Helst Taylor, evt Clarke og da flytte Alioski ned.

Denne vinner vi!

Taylor? Charlie?  ;)

Det hadde vært noe.. mente nok Taylor :)

 8)

Er det mulig. Blander de to. Pearce!!!

Samme posisjon - samme navn.

 :)
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Første sjanse, og ut av ingenting
Hvilken kamp refererer du til?

Tja. Den jeg ser på. Null sjanser og scorer på det første reelle angrepet.
Håper du har en diger bolle du kan ta deg i andre omgang. Men det er kanskje ikke så mange boller på den planeten du er på?  8)


Kanskje det ja, men da må jeg finne dine Leeds briller

Velkommen tilbake HB. Artig å se deg kommentere igjen. Neppe tilfeldig når vi akkurat nå ikke har vært lavere på tabellen i år enn nå..fjerdeplass! Du har nok ventet lenge på dette.

Men enig ned Håvard. Hvilken kamp har du sett??

Jeg ser heller ingen likheter med fjoråret. Kun du som kan skrive sånn. Heldigvis vil Leeds fortsette å ligge i toppen, og da vil heller ikke du skrive her, annet enn når vi ryker på noen tap. Vinn vinn!

auren

Berardi med en stygg involvering. BPF redder oss!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Synes ikke dere Dallaskritikere det er veldig rart at Bielsa ikke bytter han ut hvis han spiller så dårlig som dere mener....? Han gjør jo ikke slike tabber som Berardi akkurat gjorde.
MOT

h.b

  • Gjest
Første sjanse, og ut av ingenting
Hvilken kamp refererer du til?

Tja. Den jeg ser på. Null sjanser og scorer på det første reelle angrepet.
Håper du har en diger bolle du kan ta deg i andre omgang. Men det er kanskje ikke så mange boller på den planeten du er på?  8)


Kanskje det ja, men da må jeg finne dine Leeds briller

Velkommen tilbake HB. Artig å se deg kommentere igjen. Neppe tilfeldig når vi akkurat nå ikke har vært lavere på tabellen i år enn nå..fjerdeplass! Du har nok ventet lenge på dette.

Men enig ned Håvard. Hvilken kamp har du sett??

Jeg ser heller ingen likheter med fjoråret. Kun du som kan skrive sånn. Heldigvis vil Leeds fortsette å ligge i toppen, og da vil heller ikke du skrive her, annet enn når vi ryker på noen tap. Vinn vinn!

Ifjor spilte vi bra de første kampene. Og begynte å tape poeng. Det samme ser jeg i år. Kjempebra de første kampene, men så begynner vi å ikke vinne kamper. Tempoet vårt har de siste kampene vært mye dårligere enn i begynnelsen av sesongen. Og vi ser som ifjor at lag som begynner å bruke muskler, ja de får Leeds lett ut av stilen

auren

Få inn Pablo!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Synes ikke dere Dallaskritikere det er veldig rart at Bielsa ikke bytter han ut hvis han spiller så dårlig som dere mener....? Han gjør jo ikke slike tabber som Berardi akkurat gjorde.
Dallas er ingen reell konkurrent til hverken Douglas eller Ayling. Squad-player. Tabber? Ville ikke forskuttere at Dallas (eller noen andre spillere for den del) er tabbe-frie.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Synes ikke dere Dallaskritikere det er veldig rart at Bielsa ikke bytter han ut hvis han spiller så dårlig som dere mener....? Han gjør jo ikke slike tabber som Berardi akkurat gjorde.
Dallas er ingen reell konkurrent til hverken Douglas eller Ayling. Squad-player. Tabber? Ville ikke forskuttere at Dallas (eller noen andre spillere for den del) er tabbe-frie.
Dallas har spilt seg stort opp, men var usynlig i første.

leedslife

skriker jo etter kvalitet spillet vårt

leedslife

Synes ikke dere Dallaskritikere det er veldig rart at Bielsa ikke bytter han ut hvis han spiller så dårlig som dere mener....? Han gjør jo ikke slike tabber som Berardi akkurat gjorde.

Du ser jo selv å svakt han leverer?
Problemet er vel at alternativene er juniorspillere eller ev ny spiller out of position.
Han sliter defensivt og er langt i fra svaret offensivt.

En av grunnene til at vi taper idag

auren

2-1 til Blackburn. Hadde det på følelsen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

J-R

Skammelig kamp...

karaba

2-1 til Blackburn. Hadde det på følelsen...

auren

Surt, vi har vært det beste laget i 2 omgang

RoarG

Blir hardt å få noe ut av dette, nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

veteranen

  • Gjest
Berardi er knallsterk på corner imot...  ::)

DenHviteYeboah

Pokker. Det er så billig mål.

Johnnyj

Helvete heller.

Vi har ballen i laget i 20 minutter også scorer selvfølgelig Rovers på en corner. Typisk..

DenHviteYeboah

Nå må det kjempes! Blackburn kommer til å gi alt nå >:(

leedslife

Er jo helt ufattelig svakt dette her.. herregud. hvor faen er tempoet med kula???

auren

Clarke inn for Dallas. Disse byttene skulle kommet for lengst!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

enur

Håper vi kan snu det i dag, men Bielsa-effekten ser dessverre ut til å være noe sviktende. Ligger an til 2 seire på de 9 siste og 3 på de siste 11, etter 4 strake seire på starten av sesongen.
____________
enur

Marching on together

Eriksen55

Berardi er knallsterk på corner imot...  ::)

Den første er Berardi sin. Den andre er Pontus sin.

RoarG

Clarke inn for Dallas. Disse byttene skulle kommet for lengst!

auren
På høy tid.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Dette laget har mistet retningssansen. Blir for dumt å trille ball dagen lang og samtidig være så dårlige på markeringer i eget felt.


Bielsa igjen:

Roofe på kant og svake Roberts som spiss!

Pablo kommer for sent inn etter en svært så laber kamp av alle!

Må jo være mer fremdrift enn dette!




Og hvor pokker er 8.000 Leeds-fans?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

ENDELIG EN SPILLER SOM TØR! gud bedre meg

auren

Clarke viser hva han kan! Mer av det!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

BPF med ny god redning etter Clarke roter det til på egen halvdel.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Synes ikke dere Dallaskritikere det er veldig rart at Bielsa ikke bytter han ut hvis han spiller så dårlig som dere mener....? Han gjør jo ikke slike tabber som Berardi akkurat gjorde.

Du ser jo selv å svakt han leverer?
Problemet er vel at alternativene er juniorspillere eller ev ny spiller out of position.
Han sliter defensivt og er langt i fra svaret offensivt.

En av grunnene til at vi taper idag
Svært uenig. Da må du ta med 7-8 andre som var svake
MOT

auren

Vi er alt for svake i pasningsspillet i dag. Fortjener ikke poeng på slike dager

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Superfan

Tabbe vedrørende laguttak + altfor sene bytter = tap