Skrevet av Emne: Preston-Leeds  (Lest 23626 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Milou

Re: Preston-Leeds
« Svar #210 på: November 01, 2006, 05:02:19 »
quote:
Originally posted by lojosang

Blackwell må være et geni som fikk oss til playoffinalen med dette laget

"Hva med en ny signatur, Lojo?"

Sten (Your Friendly Forum Groundsman)




Eg er ikkje sikker på om denne kommentaren var alvorleg meint, men eg håpar fleire etterkvart innser at Blackie gjorde ein god jobb med begrensa ressurser. Sjøl om resultatene heller ikkje var dei beste i starten av sesongen, var iallafall Leeds minst like gode som motstandarane. Eg tippar Blackie hadde snudd trenden om han hadde fått sitta.

Når det er sagt er det ingen grunn til å sjå seg tilbake lengre. Wise og Poyet kan ikkje gjera underverk, men eg har tru at dei over tid klarer å snu dette, slik at me er på øvre halvdel av tabellen når sesongen er slutt. Noko meir trur eg ikkje me skal forlanga i år, uansett kor mykje pengar dei får til spelarkjøp i januar.

jokern

Re: Preston-Leeds
« Svar #211 på: November 01, 2006, 05:02:22 »
Oops, vi skal reise hjem med seier blir vel riktig..... Rett skal være rett!
« Siste redigering: November 01, 2006, 05:02:57 av jokern »

Sheridan

Re: Preston-Leeds
« Svar #212 på: November 01, 2006, 05:04:13 »
quote:
Originally posted by Milou

quote:
Originally posted by lojosang

Blackwell må være et geni som fikk oss til playoffinalen med dette laget

"Hva med en ny signatur, Lojo?"

Sten (Your Friendly Forum Groundsman)




 Eg tippar Blackie hadde snudd trenden om han hadde fått sitta.




[:D] Blackwell mista fullstendig styringa LENGE før sist sesong var forbi. Nei, dette vil Wise og Gus få orden på.


Sheridan

Re: Preston-Leeds
« Svar #213 på: November 01, 2006, 05:13:10 »
PS: Du er en jævel til å tippe Robert H!
Selv går jeg for Leeds seier hver gang....


ragnar

Re: Preston-Leeds
« Svar #214 på: November 01, 2006, 05:45:13 »
Det er viktig å være realistiske. Preston er et at formlagene i CCC, Leeds er det ikke. Preston har ikke tapt hjemme denne sesongen, Leeds har store problemer forsvarsmessig på hjemme og bortebane.

Det vil ta tid for Wise/Poyet å snu denne trenden og det vi kan håpe på er at vi faktisk nå klarer å slå lagene som ligger rett rundt oss. Barnsley ligger plassen under oss, så i den kampen må vi ha poeng.

Jeg har troen på at Leeds vil klare det mot Barnsley, men vi bør faktisk innse at enn så lenge så er det faktisk en stor bonus å ta poeng mot topplagene. Og med topplag mener jeg lag som blant annet bare har avgitt 5 poeng på de siste ti kampene.

Men fart er en meget viktig faktor som Wise bør få inn. Dette gjelder da spesielt i forsvaret. Samhandling og selvtillitt kommer etterhvert, men det hjelper på å vinne kamper, da spesielt mot de som er like rundt oss på tabellen.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

SirOlsen

Re: Preston-Leeds
« Svar #215 på: November 01, 2006, 05:49:56 »
Jaggu gikk vi på en smell idag også gitt... likte dårlig at det ble stortap.. hadde forventet et mindre tap i allefall.. men, Wise-ånden må jo selvsagt få synke inn.. hadde uansett forventet et tap egentlig, men ikke så stort.. jaja, vi får ta det som en lærdom og komme oss til neste kamp til lørdag og VINNE!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

ragnar

Re: Preston-Leeds
« Svar #216 på: November 01, 2006, 06:01:34 »
Wise har helt sikkert registrert at Leeds trenger fart. Bates blir sikkert etterhvert fortalt dette av Wise. Wise sier at vi må få inn kvalitetspillere med fart. Dette kommer til å koste.

Hvordan dette skal finansieres er ikke lett å vite. Men noen mill fikk jo Bates fra Chelski, så der bør jo Wise forvente å få minst £1m å kose seg med. Da er de andre mulighetene spillersalg. Killa og Healy er vel de to som vil gi mest klingende mynt i kassen. Healy er vel den som ligger "dårligst" ann for å bli solgt. Er han som kunne ha generert mest penger tatt i betraktning hans form på landslaget og alt.

Men man kan aldri vite med Bates. Kanskje Wise ikke trenger å selge Healy/Killa. Kanskje han får £2m uten å selge en spiller. Men Butler/Gregan/Crainey bør Leeds kvitte seg med i januar-vinduet. Dette vil frigjøre litt kønnsmidler. Tipper det ihvertfall kommer inn to-tre nye lånespillere før vi har kommet til 15 november. Det bør være spillere med fart, ihvertfall de som er forsvarspillere...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*