Skrevet av Emne: Leeds må ikke selge, men penger til gode spillere har ikke klubben  (Lest 6836 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Budda

Sv: Leeds må ikke selge, men penger til gode spillere har ikke klubben
« Svar #30 på: Januar 08, 2009, 13:48:07 »
Hva er en ballstoggar? Den nynorsken er en pest og plage

Her kan eg setja om for nynorskfolket som ikkje måtte være heilt stø i riksmålet: Kva er ein ballstoggar? Denne mislukka utdanninga mi er ei plage. Staten lyt mest krevje pengane sine attende!   :P  :P ;D

Pussig nok er kunnskapsmangel noe man liker å skryte av i Norge så lenge det ikke dreier seg om fotball.  ;D

Hehe, er du frekk? Selektiv kunnskap er viktig. Kan ikke ha for mye unyttig kunnskap
Endre

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Leeds må ikke selge, men penger til gode spillere har ikke klubben
« Svar #31 på: Januar 08, 2009, 14:42:39 »
Off-topic: Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor dere skal drive å bedømme alle tråder som blir laget. Må det være ren og skjær fakta hver gang man skal lage en ny?

Man må jo kunne ytre bekymring og prøve å forutse hva som skal skje?
Er for mye krass kritikk og sarkasme ute å går. Skjerp dere..

On-topic: Jeg har vel egentlig for lite kunnskap om hvor mye pengerklubben egentlig kan gå ut med i dette overgangssvinduet, men jeg håper vi kan gjøre et såkalt "scooop" eller kupp om du vil. Helst uten at Delph må ta av seg drakta! ;)
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Papi

Sv: Leeds må ikke selge, men penger til gode spillere har ikke klubben
« Svar #32 på: Januar 09, 2009, 15:26:52 »

Hva er en ballstoggar? Den nynorsken er en pest og plage

Ballstoggar (eng: shot stopper/goalkeeper). Norsk synonym: Målmann

Er me nøgde med midtstoggarene våre då Per-Stian? Treng kanskje ein der også  :P
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Boxman

Sv: Leeds må ikke selge, men penger til gode spillere har ikke klubben
« Svar #33 på: Januar 09, 2009, 16:01:47 »
Ser at Leeds blir linka til spillere som f.eks Dean Windass og andre over the hill. Hvis dette stemmer så er det hele en farse.
Enden på visa blir vel at Grayson vil ha inn 4-5 spillere. Han får da beskjed om at da må han slanke stallen før han kan kjøpe inn. Den eneste som er salgbar er faktisk Delph i dagens situasjon.
Så da får Grayson valget mellom å selge Delph for å få inn disse spillerne han vil ha.  Må ikke selge my ass.  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Bates spiller på 2 hester og vet at Grayson da kommer til å si at det er greit å selge Delph for at han skal få det han trenger av penger til forsterkninger

Nå trodde jeg alle hadde skjønt hva som egentlig skjedde med klubben vår tidlig på 2000-tallet, men det er alltid noen som henger etter, ser jeg.
Klubben har penger, og det er ikke noe problem i forhold til å hente spillere. Men for stor stall, med dertil lønnsutgifter, er et problem. Klubben trenger derfor ikke selge for å finansiere nye spillere, men for å holde lønnsbudsjettet. Og det var altså det som tok knekken på oss sist.
Så skal nye spillere inn, som selvsagt skal ha sin lønn, må noen andre ut, fordi stallen er for stor allerede. Og selv om vi ikke får et £ for de som evt forsvinner, så frigjør det midler til lønn.
Helt logisk, og veldig fornuftig spør du meg.
« Siste redigering: Januar 09, 2009, 16:05:20 av Boxman »
Proud to be Leeds!

Per-Stian

Sv: Leeds må ikke selge, men penger til gode spillere har ikke klubben
« Svar #34 på: Januar 09, 2009, 18:19:08 »

Er me nøgde med midtstoggarene våre då Per-Stian? Treng kanskje ein der også  :P

Eg er ikkje nøgd med stoggarane våre. Det skreiv eg i same tråd som utløyste denne anti-nynorskbølgja. Kvar stoggar isolert sett er forsåvidt grei, men det verkar ikkje som vi klarar å "parre" nokon av dei med hell.

lojosang

Sv: Leeds må ikke selge, men penger til gode spillere har ikke klubben
« Svar #35 på: Januar 10, 2009, 00:17:59 »
Kvar stoggar isolert sett er forsåvidt grei, men det verkar ikkje som vi klarar å "parre" nokon av dei


Aaargh! Bildene, Per Stian! Bildene!

Ser også for meg en midtstopper med lederegenskaper, men ikke for "parring" !  ;D
Men først må vi få gitt vekk en del rask og råte i midtbaneleddet, som Erling sier.
- Leif Olav