Skrevet av Emne: Grayson warns Whites players  (Lest 3974 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Grayson warns Whites players
« på: Februar 18, 2009, 20:29:53 »
Simon Grayson has warned his Leeds United players that their futures are on the line following Tuesday's disappointing 2-0 defeat to Hereford.

The Whites' form had perked up following Grayson's arrival as successor to Gary McAllister in December, but a fresh dip in form has left their play-offs hopes firmly on the brink.

Leeds moved within touching distance of the top six following three straight wins, however, three defeats from their last four league outings sees them four points adrift of Millwall who have two games in hand.

The Elland Road faithful expected a response following Saturday's defeat to Huddersfield and while signs from the camp were positive ahead of the trip to Edgar Street, the fans' patience snapped well before the full-time whistle.

Disappointment
Grayson could not hide his disappointment at Leeds' 13th league defeat of the season - as many as fourth-from-bottom Brighton - after stating Elland Road futures are now on the line.

"It's very disappointing," he told the club's official website. "The players should be hurting. It was poor.

"Sometimes you can't out your finger on it. We've had a discussion and have to make sure that doesn't happen again. It was unacceptable.

"We didn't play with quality and our decision making was poor, and that's from a team who played well last weekend and have won a few games recently.

"I'm not criticising individuals or players - we've had words and hopefully they'll use that as inspiration. If they don't one or two might not play for the club again."

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4939142,00.html
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sydhagen

Sv: Grayson warns Whites players
« Svar #1 på: Februar 19, 2009, 08:14:39 »
tipper at Grayson kommer til å ta en liten opprydning i stallen til sommeren. er jo helt tydelig at det finnes spillere som ikke er motivert nok (?) til å spille for leeds.

han kommer til å beholde noen sentrale spillere (Beckford, Becchio, Delph) og hente inn stort sett nytt. her må det bygges på nytt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Per-Stian

Sv: Grayson warns Whites players
« Svar #2 på: Februar 19, 2009, 08:17:29 »
Grayson verkar oppriktig skuffa og litt sint på intervjuet etter Hereford-kampen, men full rett. Håpar ord blir til handling, og at han fjernar spelarar som tek poenga "for gitt" foran slike kampar. Dette gjer meg forbanna, for vi ER gode nok til å slå slike lag.

martind

Sv: Grayson warns Whites players
« Svar #3 på: Februar 19, 2009, 09:34:51 »
Helt enig. Det må til en skikkelig opprydning i stallen. Håper vi beholder becks, Delph, Becchio, Howson, og fyller på rundt disse. Noe må gjøres. Håper bare Grayson sine ord blir til handling!
MOT!! We are Leeds!

Per-Stian

Sv: Grayson warns Whites players
« Svar #4 på: Februar 19, 2009, 09:41:56 »
Når eg skriv "fjerne spelarar", så meinar eg ikkje nødvendigvis å selje/gje dei bort. Nokon har kanskje godt av å hospitere hos juniorane, andre treng ein prat med hovuddoktoren/motivator. Ei pause frå førstelaget er iallfall på sin plass. Vi må hugse at det var omtrentleg det same laget som slo Millwall, som igjen tapte for Huddersfield og Hereford. Beckford kan umogleg vere så viktig for oss at alt skal snu på hovudet i løpet av nokre døgn.

abbe

  • Gjest
Sv: Grayson warns Whites players
« Svar #5 på: Februar 19, 2009, 10:06:13 »
Når eg skriv "fjerne spelarar", så meinar eg ikkje nødvendigvis å selje/gje dei bort. Nokon har kanskje godt av å hospitere hos juniorane, andre treng ein prat med hovuddoktoren/motivator. Ei pause frå førstelaget er iallfall på sin plass. Vi må hugse at det var omtrentleg det same laget som slo Millwall, som igjen tapte for Huddersfield og Hereford. Beckford kan umogleg vere så viktig for oss at alt skal snu på hovudet i løpet av nokre døgn.

Uenig. Alt vi hadde i Milwall kampen var jo Beckford. 2 fine øyeblikk, resten rimelig miserabelt av både han og laget.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Grayson warns Whites players
« Svar #6 på: Februar 19, 2009, 10:25:38 »
Dette er på sin plass Grayson!!! Støtter fullt ut at han tordner mot spillerne når innsatsen ikke henger på greip! Det skal rett og slett være unødvendig å gå på såpass mange tap mot dårligere lag som det vi har gjort i år! Utrolig irriterende har det vært. Rett og slett deprimerende å være fan periodevis. Det er umulig å stole på prestasjonene til dette laget slik det fungerer nå. Hjertet i halsen før vær eneste kamp, uansett motstander.
Yeboahs vitne

Kjell Skjerven

Sv: Grayson warns Whites players
« Svar #7 på: Februar 19, 2009, 10:27:16 »
Pøh.Desse kommentarene hugsa eg McAllister og kom med,uten at da fekk noko konsekvenser for nokon.
Side before self,every time.

HåvardK

Sv: Grayson warns Whites players
« Svar #8 på: Februar 19, 2009, 10:58:27 »
Helt enig. Det må til en skikkelig opprydning i stallen. Håper vi beholder becks, Delph, Becchio, Howson, og fyller på rundt disse. Noe må gjøres. Håper bare Grayson sine ord blir til handling!
Det er selvsagt lov å håpe, men kanskje det er på tide å innse at stallen vår i stor grad består av spillere som er veldig vanskelig å bli kvitt? Sannsynligvis vil svært få aktuelle klubber matche vårt lønnsnivå, og det er etter hvert en kjent sak at spillere driter i om de får spille eller ikke, så lenge de mottar lønn. Ser ikke akkurat for meg at det vil være nødvendig å sette opp noe kølappsystem for å få "ryddet vekk" Sweeney, Sheehan, Rui, Showunmi, Kilkenny og resten av middelmådighetene som fyller stallen og lønningslista. Vi er nok nødt til å innse at den eneste muligheten til å bli kvitt mange av disse, er å la de gå kontrakten ut - og da snakker vi vel 2011 i de fleste tilfeller. Dessverre.
 
Og som Kjell sier: Akkurat denne "warninga" har vi hørt før. Jeg er ikke optimist.

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Grayson warns Whites players
« Svar #9 på: Februar 19, 2009, 11:10:27 »
Helt enig. Det må til en skikkelig opprydning i stallen. Håper vi beholder becks, Delph, Becchio, Howson, og fyller på rundt disse. Noe må gjøres. Håper bare Grayson sine ord blir til handling!


hvorfor ikke Robert Snodgrass, Har jo vært god denne sesongen ;)

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Grayson warns Whites players
« Svar #10 på: Februar 19, 2009, 11:12:07 »
Dette er på sin plass Grayson!!! Støtter fullt ut at han tordner mot spillerne når innsatsen ikke henger på greip! Det skal rett og slett være unødvendig å gå på såpass mange tap mot dårligere lag som det vi har gjort i år! Utrolig irriterende har det vært. Rett og slett deprimerende å være fan periodevis. Det er umulig å stole på prestasjonene til dette laget slik det fungerer nå. Hjertet i halsen før vær eneste kamp, uansett motstander.

ja, samme her :-\

fjellhaugen

Sv: Grayson warns Whites players
« Svar #11 på: Februar 19, 2009, 11:28:01 »
Helt enig. Det må til en skikkelig opprydning i stallen. Håper vi beholder becks, Delph, Becchio, Howson, og fyller på rundt disse. Noe må gjøres. Håper bare Grayson sine ord blir til handling!
Det er selvsagt lov å håpe, men kanskje det er på tide å innse at stallen vår i stor grad består av spillere som er veldig vanskelig å bli kvitt? Sannsynligvis vil svært få aktuelle klubber matche vårt lønnsnivå, og det er etter hvert en kjent sak at spillere driter i om de får spille eller ikke, så lenge de mottar lønn. Ser ikke akkurat for meg at det vil være nødvendig å sette opp noe kølappsystem for å få "ryddet vekk" Sweeney, Sheehan, Rui, Showunmi, Kilkenny og resten av middelmådighetene som fyller stallen og lønningslista. Vi er nok nødt til å innse at den eneste muligheten til å bli kvitt mange av disse, er å la de gå kontrakten ut - og da snakker vi vel 2011 i de fleste tilfeller. Dessverre.
 
Og som Kjell sier: Akkurat denne "warninga" har vi hørt før. Jeg er ikke optimist.

vel, håvard.
jeg mener også vi må rydde stallen, men larry truer vel ingen med å kvitte seg med sweeny ol. det var vel mer første 11ern han mente, håper jeg da.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

HåvardK

Sv: Grayson warns Whites players
« Svar #12 på: Februar 19, 2009, 11:53:26 »

vel, håvard.
jeg mener også vi må rydde stallen, men larry truer vel ingen med å kvitte seg med sweeny ol. det var vel mer første 11ern han mente, håper jeg da.
[/quote]
Mitt poeng er at vi nå ser resultatet av en kortsiktig tankegang som har preget oss de to siste sesongene(egentlig enda lenger). Vi har hentet inn stallfyll, med håp om at dette skulle hjelpe på kort sikt. Nå har vi en kjempestor stall, og da er ikke løsningen å gjøre denne enda større. Dessuten bruker vi masse penger på lønn til daukjøtt som de jeg nevnte over - som kunne ha vært brukt på færre, men bedre spillere hvis en hadde tenkt litt lenger enn én måned frem i tid litt tidligere.

Vi Leeds-fans har en tendens til å opphausse våre egne spillere; enten de heter Viduka, Smith, Hughes eller Marquez. Ta f eks Kilkenny: Mange her inne jublet uhemmet da han ble bragt inn i forrige sesong. Endelig en playmaker og redningsmann! Nå er han helt ute i kulda, og det virker ikke som om han er særlig ettertraktet av andre klubber heller. Hvis han virkelig er så god som enkelte lot til å mene i fjor, burde det vært lett å kvitte seg med ham. Men de andre ser tydeligvis ikke det samme som oss.

Når det gjelder vår såkalte første-ellever, er min påstand(basert på det jeg så mot Millwall)at bare Douglas, Delph og Beckford(i ca tredjehver kamp)holder mer enn anstendig CCC-nivå. Det er derfor slett ikke merkelig at vi ligger der vi ligger.

berlin

Sv: Grayson warns Whites players
« Svar #13 på: Februar 19, 2009, 12:17:26 »
tipper at Grayson kommer til å ta en liten opprydning i stallen til sommeren. er jo helt tydelig at det finnes spillere som ikke er motivert nok (?) til å spille for leeds.

han kommer til å beholde noen sentrale spillere (Beckford, Becchio, Delph) og hente inn stort sett nytt. her må det bygges på nytt.

Vi kan saktens håpe at nevnte spillere blir hvis vi fortsatt spiller i League 1 neste sesong,
men det er vel nettopp disse spillerne som vil tilbud om å gå til høyere plasserte klubber i ligasystemet.  :(

Mats-

  • Gjest
Sv: Grayson warns Whites players
« Svar #14 på: Februar 19, 2009, 14:52:50 »
The 39-year-old echoed the thoughts of United's 1,903 supporters at Edgar Street by declaring the club's display "unacceptable", and he insisted he would not take issue with any of the fans who criticised his side before and after the final whistle.

Opinions

Grayson said: "They travelled a long way, they paid their money and they're entitled to their opinions.

"Obviously the players have got to accept that, and I accept it as well. That performance is unacceptable for fans who have travelled a long way.

"We're paid to put out a team who'll produce and work hard for each other, and the players haven't done that.

"I'm sure they'll be hurt by the reaction of the fans but they've got to draw from that and make sure they give them something back."

Selvfølgelig er supporterne forbannet, det skulle bare mangle. Dette bør spillerne ta innover seg!

Er ikke den beste fotballspilleren i verden, men aldri skulle jeg vist meg fra en slik side at tilhengerne måtte rope "You're not fit to wear the shirt!"

testo

Sv: Grayson warns Whites players
« Svar #15 på: Februar 19, 2009, 21:26:53 »
Stand-in captain Richard Naylor admits that he was at the lowest point of his career after Leeds United’s 2-0 defeat at Hereford this week.

But the Leeds-born former Ipswich Town defender insists that, although there are problems at the club that remain to be sorted out, promotion can still be achieved – and he is targeting successive home wins against Cheltenham on Saturday and Scunthorpe seven days later.

Defeats at Huddersfield and Hereford have left Leeds four points behind a play-off place, with disillusioned supporters giving vent to their feelings after the Hereford game.

Naylor, who grew up as a Leeds fan, accepts that supporters have every right to make their feelings known.

“The fans can see what needs improving. We understand and accept the criticism and all we can do is work hard to turn the corner,” he said.

“Since I have been here there have been some decent, indifferent and poor performances, but Hereford was the worst I’ve been involved in.

“Coming home on the team bus I was more down than at any time in my career. Maybe that’s because I am a Leeds fan as well as a Leeds player, so I feel it a bit more.

“As stand-in captain, I have to be mentally tough and try to get the best out of the lads. You have to stick your chest out and do your best.

“We had a big meeting after the Hereford game but now we have drawn a line in the sand and are concentrating on Saturday’s game.”

Naylor confessed: “There are things wrong here that can’t be addressed overnight. They are not massive problems but they need sorting out.

“We must remember we are only a few points off the play-offs with a lot of games left.”

Experienced midfielder Jonathan Douglas returns after suspension but Jermaine Beckford is still banned, while defenders Frazer Richardson, Andrew Hughes and Alan Sheehan remain on the injured list.

http://www.thetelegraphandargus.co.uk/sport/4140788.Naylor__Hereford_was_lowest_ebb/
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

jarle

Sv: Grayson warns Whites players
« Svar #16 på: Februar 19, 2009, 21:59:05 »
er det uro i spillergruppa...

ting tyder på at noe er galt... Grayson snakker om 1-2 spillere som mulig aldri igjen vil spille for Leeds
Naylor mener det er en til to ting som må forandres??? hva mener han?


Det er kun en måte å tape for Hereford på... det er å stå med lua i hånda!


testo

Sv: Grayson warns Whites players
« Svar #17 på: Februar 19, 2009, 22:21:21 »
Jeg tror vi får se et lag til helga som ikke står med lua i hånda.Ifølge Grayson sine uttalelser så blir det oppvask i alle kriker og kroker,tror ikke lusa på veggen får gå ifred heller.Jeg må si at dette har jeg egentlig ventet på lenge,tror faktisk det er dette som må til.

Grayson feels our pain

Simon Grayson has apologised to the fans who went all the way to Hereford United on Tuesday, just to  watch such an abysmal poor performance.
 
In the tight Edgar Street ground it must have been possible for the players to hear the comments shouted by individual fans, and you could see the confidence draining out of them as the game went on, but Simon Grayson has refused to condemn the supporters for their reaction.

 
He told the Yorkshire Post "They travelled a long way, they paid their money and they're entitled to their opinions.  Obviously the players have got to accept that, and I accept it as well. That performance is unacceptable for fans who have travelled a long way. I'm sure they'll be hurt by the reaction of the fans but they've got to draw from that and make sure they give them something back."

 
But he’s asking his squad to show they’re better than the Hereford performance when they face Cheltenham on Saturday. "One or two players will be looking over their shoulders for the starting line-up at the weekend. They're going to be down but when we get back into training I expect them all to be lively and looking over their shoulders to see if they'll be in the team.  I'm looking for a response because that's what they have to do. We've got to get back to basics and make sure we galvanise ourselves by getting a result and a performance at the weekend."

 
And Grayson told BBC Radio Leeds that he still thinks we can reach the play-offs.  "We've lost the last two which is disappointing but there are still a lot of matches to be played.  There's no reason we can't go on a run and make sure we get into the play-offs because there's plenty of games and I expect a response at the weekend."
 
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Sv: Grayson warns Whites players
« Svar #18 på: Februar 19, 2009, 23:09:58 »
Jeg tror vi får se et lag til helga som ikke står med lua i hånda.Ifølge Grayson sine uttalelser så blir det oppvask i alle kriker og kroker,tror ikke lusa på veggen får gå ifred heller.Jeg må si at dette har jeg egentlig ventet på lenge,tror faktisk det er dette som må til.


PROBLEMET LEEDS UNITED!

Det skal nok langt mer enn å dekke over et par begredlige tap til for å snu dette! Vi har hatt et utall av managere i løpet av de siste årene som har uttalt dette, men ingen har hatt peiling på hva som skal til.

Her må det byttes ut mye daukjøtt før vi ser lyset i enden av tunnellen! Dessverre!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: Grayson warns Whites players
« Svar #19 på: Februar 19, 2009, 23:53:56 »
Jeg tror vi får se et lag til helga som ikke står med lua i hånda.Ifølge Grayson sine uttalelser så blir det oppvask i alle kriker og kroker,tror ikke lusa på veggen får gå ifred heller.Jeg må si at dette har jeg egentlig ventet på lenge,tror faktisk det er dette som må til.


PROBLEMET LEEDS UNITED!

Det skal nok langt mer enn å dekke over et par begredlige tap til for å snu dette! Vi har hatt et utall av managere i løpet av de siste årene som har uttalt dette, men ingen har hatt peiling på hva som skal til.

Her må det byttes ut mye daukjøtt før vi ser lyset i enden av tunnellen! Dessverre!

Har byttet en del trenere etter elendigheten starter. Men denne gangen tror jeg vi har rett man for jobben. Simon Grayson gjorde det bra for Blackpool og gjorde om de til et Championship lag. Problemet med Leeds tror jeg er at vi er vant til å være et storhetslag. Spillerne brenner ikke for drakta, for andre lag er det cupfinale hver gang de møter Leeds. Dessverre ser ikke vi på det som det samme. Stallen er god nok for Championship, men de må BLØ for drakta!

Jeg er delvis enig med deg,tror ikke det gjelder alle spillere.Ut fra mine egne trener erfaringer så ligger det meste i det sykiske og å ha trua på det man gjør,forutsatt at Grayson setter i sammen et lag som er disiplinert og fyller hverandre.Nå har de muligheten til å vise fansen at de kan styre/spille som Leeds united bør gjøre med dette mannskapet.
Alle husker vel cupkampen ifjord mot rørleggere/elektikere/industriarb osv som vi tapte for.Poenget mitt er at tror man at man er bedre enn alle andre med Leeds drakta på,kan man lett drite på draget,noe vi har gjort i det siste.
Hvis vi har riktig trenerteam nå så bør dette gå greit til playoff ihvertfall.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: Grayson warns Whites players
« Svar #20 på: Februar 20, 2009, 00:05:23 »
I Expect A Response This Weekend - Grayson

Simon Grayson wants his squad to front up to the criticism aimed at them after Tuesday night.

The players were back training at Thorp Arch this morning, hoping to address their poor performance at Edgar Street and attempting to stamp out any problems ahead of Saturday's meeting with bottom-of-the-table Cheltenham Town.

The manager said: "The players have got to accept what could happen and to be man enough to put it right because people can talk good games in dressing rooms and before games, but when you get onto the pitch, that's when the talking really matters. I expect a response this weekend.

"You don't put your head in the sand or bury yourself away. You've got to be men and come out fighting like we have done after certain other results since I've been here. We've got to get back to basics and make sure we galvanise ourselves by getting a result and a performance at the weekend."

http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=433309
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje