Skrevet av Emne: Millwall - Leeds  (Lest 1320 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

7cato7

Millwall - Leeds
« på: Februar 08, 2012, 13:24:25 »
Heisann. Er det mange som har tenkt seg på denne kampen? Vanskelig med billett? evt erfaringer fra og vært på denne kampen før?
Cato Visdal Mikalsen

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Millwall - Leeds
« Svar #1 på: Februar 08, 2012, 13:52:10 »
Heisann. Er det mange som har tenkt seg på denne kampen? Vanskelig med billett? evt erfaringer fra og vært på denne kampen før?




Det finnes tråd for denne kampen!! Se på det som står der så langt. Skal være i London selv denne helgen og lurer på hvordan jeg skal få det til. Dette betraktes som en høyrisikokamp for bråk. For tre år siden kjørte politiet rundt og pågrep Leedsfans som kom til byen dagen før kampen. Jeg ble opplevde det selv på utsiden av hotellet der jeg bodde. Jeg var imidlertid en fan de ikke fant det umaken verd å arrestere.... ::)
Yeboahs vitne

Andersen

Sv: Millwall - Leeds
« Svar #2 på: Februar 08, 2012, 16:10:42 »
Har en kamerat , han er ihuga Tottenham fan, men sympatiserer med Milwall supporterene , reiser stadig over og får med seg Milwall kampene og bråket som noen gang skjer  :-[ Sier han elsker bråket , slagsmålene  . Tannlege regningene kommer hyppig i postkassa der i gården . Tror selv jeg hadde styrt unna bortekampene til Milwall med tanke på mulig bråk etter kamp.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Millwall - Leeds
« Svar #3 på: Februar 10, 2012, 11:20:33 »
Har en kamerat , han er ihuga Tottenham fan, men sympatiserer med Milwall supporterene , reiser stadig over og får med seg Milwall kampene og bråket som noen gang skjer  :-[ Sier han elsker bråket , slagsmålene  . Tannlege regningene kommer hyppig i postkassa der i gården . Tror selv jeg hadde styrt unna bortekampene til Milwall med tanke på mulig bråk etter kamp.




Tannlege i England er billig, det er det ikke her hjemme, styrer unna kampen!!
Yeboahs vitne