Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1512189 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8550 på: Juli 17, 2023, 15:11:33 »
Veldig bra om han er flink med ballen. Uansett om han spiller stopper eller anker.
Tenker stilen til Farke vil kreve litt mer enn trebein i de bakre rekker.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8551 på: Juli 17, 2023, 15:19:16 »
Vi har nok handlet ferdig. To utlån til, og vi har nådd grensen på syv. Harrison og Summerville?
Farke har blitt imponert, og satser på at Shackleton, Poveda, Bate og Gelhardt blir som nysigneringer å regne. Penger spart! :)

Home grown talent er ikke inkludert i de syv så akademispillere kan heldigvis fortsatt lånes ut...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8552 på: Juli 17, 2023, 15:31:36 »
Joe Tiffany
@Rhino12344
EXCLUSIVE #LUFC Leeds united are in advanced talks with Rangers over Glen Kamara.

Leeds have agreed personal terms with Glen Kamara. One to watch 👍

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8553 på: Juli 17, 2023, 15:32:32 »
Det går fort når det først skrives om det:

Phil Hay
@PhilHay_

Leeds United and Chelsea reach agreement over a deal for Ethan Ampadu. Initial fee of around £7m with add-ons attached. Clears the way for a medical and for Ampadu to become the club's first signing of the summer.

@TheAthleticFC

Noen som gidder ny tråd?

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8554 på: Juli 17, 2023, 15:46:58 »
Det var snakk om Ampadu sin beste posisjon. Ethan har peiling og vet hva han snakker om:

Jibber Jabber
@EthanFromOnline
Ampadu's ceiling as a 6 is sky high.

He's always been very tenacious, had good positioning/anticipation, but now he's filled out his frame, he's an incredible bloodhound in midfield. Snuffs out and disrupts opposition ballers like it's nothing.

A top midfield general. #LUFC

And he's utterly fantastic on the ball too. Packs more of a final ball than 90% of DMs, even as his game is built around being a steady metronomic presence for the team.

Punched, swept, dinked, drilled, brushed, either foot, inside or outside, you name it - he has it. #LUFC

I would've taken Ampadu as a replacement for KP, or at least part of a cohort to replace him.
Player that has learned with experience in Germany and Italy especially, maturing nicely by the day.
Profile that is super valuable in today's game.
Easy easy easy yes from me. #LUFC
« Siste redigering: Juli 17, 2023, 15:50:42 av Fantasyland »

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8555 på: Juli 17, 2023, 16:00:05 »
Joe Tiffany
@Rhino12344
EXCLUSIVE #LUFC Leeds united are in advanced talks with Rangers over Glen Kamara.

Leeds have agreed personal terms with Glen Kamara. One to watch 👍

Blir spennende å se hvis han også kommer. Farke spiller som oftest med to på midten. Den ene ønsker alle at skal være Adams. Hentes Kamara så har nok Ampadu blitt hentet som stopper og backup dm… eller så har Adams gitt beskjed om at han vil bort..

Aldri verden om Adams, Ampadu og Kamara kjemper om to plasser da vi også har Gray og Gyabi samt Bate, Greenwood og Dallas.

Men, veldig gøy at ting begynner å røre på seg!

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8556 på: Juli 17, 2023, 16:16:51 »
Nizaar Kinsella
@NizaarKinsella
Exclusive: Chelsea are weighing up a bid from Leeds United for Ethan Ampadu, amid Premier League interest.

Cesare Casadei, Mason Burstow, Ian Maatsen, Bashir Humphreys and Lucas Bergstrom are among the youngsters in Chelsea's pre-season squad list: https://standard.co.uk/sport/football/chelsea-fc-exclusive-leeds-transfer-bid-ampadu-b1094746.html #CFC

Ampadu hadde jeg likt å se i Leeds-drakt!

Skal ikke påstå jeg har sett han flust av ganger, men har likt det jeg har sett.

Phil Hay rapporterer også at Ethan Kwame Colm Raymond Ampadu er klar. Spennende!

Om han ikke skriver at han er klar, er de i 'advanced talks' og 'close to securing' Ampadu.
22 år, høyrebeint midtstopper som også har spilt defensiv midtbane. 26 opptredener for Chelsea i PL og 60 i Serie A som det vesentlige.

Det hviskes også om EFL-clearance på onsdag, får virkelig håpe det slik at vi kommer i gang.

Det sies også at Farke snakker mye med Harrison, Adams, Sinisterra - og fra i morgen skal Gnonto også være på plass.
Farke feels he has had positive noises from those talks with players he does want to retain, but has put honesty and transparency above any unrealistic promises. Not for the first time, Farke has publicly stressed how difficult it is going to be, with this tight turnaround, to deliver quick success for Leeds. (Leeds-Live)

Har vel 10 min PL fotball med Chelsea. Men spilte og gjorde visstnok sine saker bra med Sheff U med dem i PL. Spilt I Europa inkl CL med Chelsea og over 60 kamper i Serie A.

Høyrebeint som du sier, men har også er bra venstrebein. Han har bra tempo. Det er essensielt hvis han er hentet som stopper da Wöber/Cooper har store temposvakheter.

Så gjenstår det å se hva som blir han rolle. Tipper det blir som førstevalg på sin posisjon og backup på en annen posisjon. De neste signeringene vil gi en indikasjon. Sies at han har spilt sine beste kamper på midten, men ønsker mest å være stopper.

Uansett virker dette som en god signering hvis det går i orden.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28966
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8557 på: Juli 17, 2023, 16:26:49 »
Nizaar Kinsella
@NizaarKinsella
Exclusive: Chelsea are weighing up a bid from Leeds United for Ethan Ampadu, amid Premier League interest.

Cesare Casadei, Mason Burstow, Ian Maatsen, Bashir Humphreys and Lucas Bergstrom are among the youngsters in Chelsea's pre-season squad list: https://standard.co.uk/sport/football/chelsea-fc-exclusive-leeds-transfer-bid-ampadu-b1094746.html #CFC

Ampadu hadde jeg likt å se i Leeds-drakt!

Skal ikke påstå jeg har sett han flust av ganger, men har likt det jeg har sett.

Phil Hay rapporterer også at Ethan Kwame Colm Raymond Ampadu er klar. Spennende!

Om han ikke skriver at han er klar, er de i 'advanced talks' og 'close to securing' Ampadu.
22 år, høyrebeint midtstopper som også har spilt defensiv midtbane. 26 opptredener for Chelsea i PL og 60 i Serie A som det vesentlige.

Det hviskes også om EFL-clearance på onsdag, får virkelig håpe det slik at vi kommer i gang.

Det sies også at Farke snakker mye med Harrison, Adams, Sinisterra - og fra i morgen skal Gnonto også være på plass.
Farke feels he has had positive noises from those talks with players he does want to retain, but has put honesty and transparency above any unrealistic promises. Not for the first time, Farke has publicly stressed how difficult it is going to be, with this tight turnaround, to deliver quick success for Leeds. (Leeds-Live)

Har vel 10 min PL fotball med Chelsea. Men spilte og gjorde visstnok sine saker bra med Sheff U med dem i PL.

Ifølge denne, 12 for Chelsea og 29 for Sheffield U

https://www.transfermarkt.com/ethan-ampadu/leistungsdaten/spieler/392771
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8558 på: Juli 17, 2023, 16:30:41 »
Nizaar Kinsella
@NizaarKinsella
Exclusive: Chelsea are weighing up a bid from Leeds United for Ethan Ampadu, amid Premier League interest.

Cesare Casadei, Mason Burstow, Ian Maatsen, Bashir Humphreys and Lucas Bergstrom are among the youngsters in Chelsea's pre-season squad list: https://standard.co.uk/sport/football/chelsea-fc-exclusive-leeds-transfer-bid-ampadu-b1094746.html #CFC

Ampadu hadde jeg likt å se i Leeds-drakt!

Skal ikke påstå jeg har sett han flust av ganger, men har likt det jeg har sett.

Phil Hay rapporterer også at Ethan Kwame Colm Raymond Ampadu er klar. Spennende!

Om han ikke skriver at han er klar, er de i 'advanced talks' og 'close to securing' Ampadu.
22 år, høyrebeint midtstopper som også har spilt defensiv midtbane. 26 opptredener for Chelsea i PL og 60 i Serie A som det vesentlige.

Det hviskes også om EFL-clearance på onsdag, får virkelig håpe det slik at vi kommer i gang.

Det sies også at Farke snakker mye med Harrison, Adams, Sinisterra - og fra i morgen skal Gnonto også være på plass.
Farke feels he has had positive noises from those talks with players he does want to retain, but has put honesty and transparency above any unrealistic promises. Not for the first time, Farke has publicly stressed how difficult it is going to be, with this tight turnaround, to deliver quick success for Leeds. (Leeds-Live)

Det kan bety en god del for rekruttering av nye spillere dersom kvartetten Harrison, Adams, Sinisterra og Gnonto fortsetter i klubben, tross spill i Championship.

Videre vil de nevnte fire skåre høyt hos fansen hvis de sier ja til å være med ned en divisjon.
Super Leeds since 1968

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8559 på: Juli 17, 2023, 16:33:21 »
Med CV'ene til Ampadu og Kamara signaliserer vel klubben at de er i stand til å deale på en ganske god hylle på transfermarkedet? Begge er spillere som bør ha god sannsynlighet for å slå til fra dag 1 i championship. Som andre har sagt tidligere i tråden, er det kanskje litt snodig hvis begge disse kommer inn samtidig som rene (defensive) midtbanespillere. Midtstoppere er ikke der vi først og fremst trenger å bruke penger, mens midtbanen er det. Tipper/frykter at dette betyr at klubben forbereder seg på å miste Adams. Synd hvis vi gjør det, men bra at klubben ev. er i forkant.

Sidenote: litt kult at unge Ethan er sønn av Kwame Ampadu, en gammel kjenning for oss gamlinger som har spilt Championship Manager med lag i Englands lavere divisjoner 😊

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8560 på: Juli 17, 2023, 16:54:49 »
Hull står ikke lenger på "listen" over klubber som ønsker å kjøpe keeper Karl Darlow fra Newcastle. Da har vel Leeds kun konkurranse fra Bournemouth om sisteskansen.

https://www.leedsallover.com/efl-manager-confirms-club-are-out-of-running-to-sign-5million-leeds-united-target-report/?utm_source=
Super Leeds since 1968

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8561 på: Juli 17, 2023, 17:03:17 »
Joe Tiffany
@Rhino12344
UPDATE #LUFC Personal terms agreed with Glen Kamara, Nat Phillips and Emmanuel Dennis.

Ethan Ampadu's medical schedule for Friday. 👀👍

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8562 på: Juli 17, 2023, 18:10:58 »
Nat Phillips forstår jeg ikke noe av, enn så lenge Leeds har Wöber, Cooper og Cresswell, med Hjelde, Struijk, Ayling og Mullen som også kan spille der. Som nevnt tidligere, milevis unna et Liverpool-lag som tidvis har vært lekk som et dørslag bakover hvor Klopp heller tydde til midtbanespillere enn å bruke Phillips i vant posisjon. Riktignok viktig for Bournemouth våren 2022. Håper han har karakteren som trengs; onsdag var det tydelig at rutinen til Cooper holdt et vaklende Leeds-forsvar sammen i førsteomgang. Har han lederevner så blir jeg svært gjerne overbevist.

Dennis var svak i fjor, men bra for et veldig dårlig Watford sesongen før. Det ryktes jo at han ikke er noe særlig til lagspiller. Skeptisk til dette også, men fin aldre og jeg håper ikke Farke lar noen kjøre noe enmanns-show.

Kamara og Ampadu er spennende syns jeg.
Marching on together!

TK20

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8563 på: Juli 17, 2023, 18:53:18 »
Nizaar Kinsella
@NizaarKinsella
Exclusive: Chelsea are weighing up a bid from Leeds United for Ethan Ampadu, amid Premier League interest.

Cesare Casadei, Mason Burstow, Ian Maatsen, Bashir Humphreys and Lucas Bergstrom are among the youngsters in Chelsea's pre-season squad list: https://standard.co.uk/sport/football/chelsea-fc-exclusive-leeds-transfer-bid-ampadu-b1094746.html #CFC

Ampadu hadde jeg likt å se i Leeds-drakt!

Skal ikke påstå jeg har sett han flust av ganger, men har likt det jeg har sett.

Phil Hay rapporterer også at Ethan Kwame Colm Raymond Ampadu er klar. Spennende!

Are you coming out to the pub, Colm? It's two o' clock, like.

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8564 på: Juli 17, 2023, 19:02:25 »
Nat Phillips forstår jeg ikke noe av, enn så lenge Leeds har Wöber, Cooper og Cresswell, med Hjelde, Struijk, Ayling og Mullen som også kan spille der. Som nevnt tidligere, milevis unna et Liverpool-lag som tidvis har vært lekk som et dørslag bakover hvor Klopp heller tydde til midtbanespillere enn å bruke Phillips i vant posisjon. Riktignok viktig for Bournemouth våren 2022. Håper han har karakteren som trengs; onsdag var det tydelig at rutinen til Cooper holdt et vaklende Leeds-forsvar sammen i førsteomgang. Har han lederevner så blir jeg svært gjerne overbevist.

Dennis var svak i fjor, men bra for et veldig dårlig Watford sesongen før. Det ryktes jo at han ikke er noe særlig til lagspiller. Skeptisk til dette også, men fin aldre og jeg håper ikke Farke lar noen kjøre noe enmanns-show.

Kamara og Ampadu er spennende syns jeg.
Kjenner lite til Phillips.. virker ganske lik Cresswell. Men vi kan ikke stole på at Cooper holder seg skadefri. Og med Cooper ute, er vi tynne bakover. Hvis det er slik at Ampadu er et alternativ på stopperplass, er jeg enig i at Phillips kan være overflødig. Ayling, Struijk, Hjelde og Mullen tror og håper jeg ikke aspirerer til stopperplass unntatt som evt backup. Etter mitt syn bør Struijk selges, da jeg antar han fortsatt har ett noenlunde godt renommé.
Kamara kjenner jeg ikke til i det hele tatt. Litt skeptisk til spillere fra det skotske ligaen, som knapt nok er bedre enn tippeligaen.
Meget positiv til Ampadu, da dette virker som en fleksibel spiller, med gode kvaliteter. Håper dette materialiserer seg. Uhyre skeptisk til Dennis som vår 9´er. Brukbar for Watford, ræva i fjor. Vi må sørge for å få inn en skikkelig kvalitetsspiss. Det er etter mitt syn ikke Dennis.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8565 på: Juli 17, 2023, 19:03:04 »
 Må si jeg liker hvor proft og effektivt det har blitt under 49’ers:

The 4th Official
@Official_T4O
🚨Kamara to Leeds United close to being done. The fee is set to be in the region of £4m + add ons + 10% sell on fee.

Also, Rangers now actively trying to get the deal done for Danilo as soon as possible along with Cifuentes & Panzo.

All the details in The 4th Official Patreon.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8566 på: Juli 17, 2023, 19:28:50 »
Må si jeg liker hvor proft og effektivt det har blitt under 49’ers:

The 4th Official
@Official_T4O
🚨Kamara to Leeds United close to being done. The fee is set to be in the region of £4m + add ons + 10% sell on fee.

Also, Rangers now actively trying to get the deal done for Danilo as soon as possible along with Cifuentes & Panzo.

All the details in The 4th Official Patreon.

La oss håpe at det etter noen år med overbetaling for underkvalitet nå heller blir underbetaling for overkvalitet. 8)

Eller noe sånt... ::)
Marching on together!

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8567 på: Juli 17, 2023, 19:54:49 »
Nå ser det ut til at den berømte ketchup effekten ang nye spillere inn i klubben gjelder også for Leeds ! Nå gjenstår det vel å få en bekreftelse på nytt eierskap i klubben. MOT.

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8568 på: Juli 17, 2023, 21:20:26 »
Greier ikke å ha trua på noen av disse nevnte spillerne. Særlig fordi vi har gjort så mange bomkjøp de siste årene. Men siden disse fire plukkes fra ganske lave hyller, kan de jo overraske. Men satser på at Farke har bedre peiling enn meg... :o
MOT

Bye

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8569 på: Juli 17, 2023, 21:47:56 »
Chelsea og Rangers til Championship - med landskamper - så veldig lave hyller er det da ikke.
Trønder i Bergen!

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8570 på: Juli 17, 2023, 22:39:49 »
Litt artig å se skepsisen mot Dennis. I fjor på denne tiden var det mange som ønsket at vi skulle hente han.

En dårlig enkeltsesong skremmer ikke meg. Litt spesielt år i Forest med voldsomt mye signeringer påvirker lagmoral og prestasjoner.

Dennis alle dager i uka foran Bamford.

Dennis, Rutter, Joseph, Gelhardt og Perkins er jeg fornøyd med

Phillips er jo en god stopper selv om han ikke spilte masse i Liverpool. Nå fungerte ikke Liverpool defensivt siste sesongen. Selv Van D så ut som han var ferdig på toppnivå til tider. Bournmouth utlånet viser at Phillips kan være en lur signering for Leeds.

Strujik var enorm under Bielsas første sesong i PL. Men tror han må videre for å ikke stagnere helt.

Hvis det stemmer med Darlow, Phillips, Taylor, Kamara, Ampadu og Dennis så er jeg fornøyd. Beholder vi Gnonto, Adams og Sinisterra + Harrison og/eller Summerville tror jeg sesongen kan bli veldig gøy  8)
« Siste redigering: Juli 17, 2023, 22:48:33 av Eriksen55 »

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8571 på: Juli 17, 2023, 23:31:12 »
NÅ blir det action folkens! Bare spenne faste setebeltene 😁😁😁

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8572 på: Juli 18, 2023, 01:05:44 »
Chelsea og Rangers til Championship - med landskamper - så veldig lave hyller er det da ikke.
Chelsea B. vel. Og skuffet vel det året med Blades i PL. Og blir ikke så imponert over at han spiller på Wales. Er negativ nå, men ikke så mye som taler for at han skal slå til hos oss

MOT

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8573 på: Juli 18, 2023, 08:51:26 »
@FabrizioRomano
Ethan Ampadu's medical tests as new Leeds United player have been booked. He'll sign today in order to complete £7m move from Chelsea. ⚪️🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿

Personal terms also agreed; Chelsea will have sell on clause.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

peacock

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8574 på: Juli 18, 2023, 09:47:17 »
Ser at enkelte forventer at Kamara nærmest er klar. Kan ikke se at Hay eller Smyth har meldt dette?

Dylan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8575 på: Juli 18, 2023, 12:18:11 »
Har tro på Dennis! En sesong i Forest kan da ikke ha ødelagt alle gode ferdigheter fra Watford......

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8576 på: Juli 18, 2023, 12:24:52 »
Får vi Ampedu og Dennis og Kamara og Phillips + en ny keeper er vi godt i gang med å hanke inn nye spillere.

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8577 på: Juli 18, 2023, 12:28:23 »
Mesllier blir vel i klubben til eventuelle bud kommer inn på han. Håper bare motivasjonen hans er på topp hvis han står i mål til å begynne med ?

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8578 på: Juli 18, 2023, 17:23:09 »
Joe Tiffany
@Rhino12344
UPDATE #LUFC Leeds are locked in talks with Swansea City for Joel Piroe.

Swansea are now asking for £20 million minimum. Atalanta are the front runners with them set to sell Rasmus Hojlund for £65million to Manchester United.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8579 på: Juli 19, 2023, 10:37:30 »

LUFCFANZONE
@LUFCFANZ0NE
Saudi Pro league side Al-Akhdoud have offered a lucrative contract to Adam Forshaw.

The 31 year old has been in discussions with Leeds about a new deal despite being released at the end of last season, and his priority had been to continue at Leeds.

However a big money contract offer from Saudi has potential to turn Forshaw’s head, who has also had interest from other Championship sides and teams across Europe.

(Daily Mail 🥈)