Skrevet av Emne: Thriller  (Lest 1121 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Thriller
« på: Mai 14, 2012, 08:45:48 »
Det var fantastisk å oppleve avslutningen av PL i går, søndag 13. mai. Et drama som ikke engang Jo Nesbø kunne ha skrevet bedre og mer spennende. Må innrømme at jeg i går var så lyseblå som det går. QPR med alle sine innenfor egen 16 omtrent, 3 avslutninger og 2 scoringer!!

Helt utrolig!! Det er dette som gjør at en elsker fotballen!!

Valgte selvsagt å se Man C vs QPR. I den andre vaklet deprimerte og bortskjemte scummere rundt og sikret seg 3 poeng mot et meget tafatt og skuffende Sunderland. De hadde ikke noe å spille for ritkignok, men pokker ta, de burde hatt litt æresfølelse. Synes ikke de viste det de minuttene jeg så av kamen. Men, nå var jeg ikke akkurat nøytral heller.

Fantastisk at tittelen ikke havnet på Old f**kford i år!!!
Yeboahs vitne

Carl Fisker

Sv: Thriller
« Svar #1 på: Mai 14, 2012, 15:12:35 »
Skikkelig hyggelig at Manchester Utd gikk glipp av ligagullet i år. De tapte begge kampene mot City (stortap hjemme på Old Trafford) - og dette var nok direkte utslagsgivende, særlig fordi målforskjellen ble avgjørende.
I min analyse av PL-sesongen konkluderer jeg med at Man. City fortjente å vinne.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Thriller
« Svar #2 på: Mai 15, 2012, 11:01:07 »
Skikkelig hyggelig at Manchester Utd gikk glipp av ligagullet i år. De tapte begge kampene mot City (stortap hjemme på Old Trafford) - og dette var nok direkte utslagsgivende, særlig fordi målforskjellen ble avgjørende.
I min analyse av PL-sesongen konkluderer jeg med at Man. City fortjente å vinne.



...og litt ekstra analysemedfører konklusjonen at scum fortjente å tape.... ;D
Yeboahs vitne