Kamp vs Hull @MKM Stadium lørdag 4/1 - 2025 kl 16:00 - LUTV

Started by Cherry, January 02, 2025, 13:31:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TK20

Quote from: Hawley on January 04, 2025, 17:21:28De som mener at Solomon ikke er så god...you are wrong! Best i ligaen, egen klasse

Enig. De som mener Tanaka ikke er god tar også feil!

Dylan

Quote from: Fantasyland on January 04, 2025, 17:22:51
Quote from: auren on January 04, 2025, 17:20:51Dessverre leder også Sheffield United 2-1 borte mot Watford...

auren

Helt ærlig så driter jeg i andre lag. Vi må gjøre jobben
Støttes! Så lenge vi vinner resten av kampene spiller det ingen rolle hva de andre lagene gjør!

Lucas the Kop Cat

Er vel tid for Joseph. Piroe har vel.løpt fra seg for lengst.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

auren

Nesten 2-2 der. Vi er frynsete bakover i dag. Er det mangelen på Struijk?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Myhre10

Quote from: auren on January 04, 2025, 17:21:51Så står Leedsspillerne i kø og i veien for hverandre når de skal sette 1-3... Få ut Piroe nå!!

auren

Akkurat 😅🤣

Lucas the Kop Cat

Quote from: Lucas the Kop Cat on January 04, 2025, 17:29:01Er vel tid for Joseph. Piroe har vel.løpt fra seg for lengst.

Og ikke før har jeg postet før Piroe setter nr. 3.

Fantasyland

JP! Game over. Jeg sa jo det, flaut om vi ikke snur

Cannavaro

MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Både James og Piroe har vært svake i dag, men snur kampen for Leeds...

auren

Hallgeir *

Typisk Piroe. Han er så sikker når han ikke blir spesielt hardt presset. Vi har ingen som er bedre på akkurat det.
Super Leeds since 1968

leedslife

Quote from: Hallgeir * on January 04, 2025, 17:32:17Typisk Piroe. Han er så sikker når han ikke blir spesielt hardt presset. Vi har ingen som er bedre på akkurat det.
Ingen i ligaen som er i nærheten heller.

GaryMac

Ikke bare Meslier som kan gjøre feil.... 😀

Bjosse77

Quote from: Hallgeir * on January 04, 2025, 17:32:17Typisk Piroe. Han er så sikker når han ikke blir spesielt hardt presset. Vi har ingen som er bedre på akkurat det.

En god avslutter er verdt mer enn nesten noe annet. Det desidert vanskeligste i fotball er å score.

Fantasyland

Quote from: Bjosse77 on January 04, 2025, 17:33:55

En god avslutter er verdt mer enn nesten noe annet. Det desidert vanskeligste i fotball er å score.

BINGO

Cherry

3-1, og FOR en herlig finish' av Piroe- klasse!
Hverken han eller James har hatt noen stor kamp, MEN de er på banen fordi Farke vet bedre... må bare innrømme det ;)

Dylan

Ser ikke kampen, men helt fantastisk å lese kommentarene her! For en nøytral leser er det helt umulig å skjønne hvem som er bra og hvem som er ræva, det skifter forresten hvert fjerde innlegg. Høy underholdningsverdi, og så herlig når det går veien til slutt!! Fortsett sånn :o

Myhre10

auren

Fantasyland

enur

Quote from: Cannavaro on January 04, 2025, 17:30:24Pen scoring av toppscoreren....godt plassert !!!

Regner med at det som alltid var ferdigscoret?  ;)

Marching on together

auren

leedslife

Bjosse77

ziganda

Etter baklengs på overtid mot Blackburn og tidlig baklengs i dag hadde det vært typisk Leeds å havne i den sedvanlige dårlige perioden. Derfor synes jeg dette er tentamen. Består vi, så er det god grunn til å tro at vi kommer helt i mål denne sesongen. Men spennende skal vi som vanlig gjøre det.

Myhre10

Quote from: enur on January 04, 2025, 17:39:07
Quote from: Cannavaro on January 04, 2025, 17:30:24Pen scoring av toppscoreren....godt plassert !!!

Regner med at det som alltid var ferdigscoret?  ;)

Absolutt ikke, som vanlig 😉

leedslife

Har ikke sett slikt siden Jørn Jamtfall på 90 tallet.

lojosang

DET derimot var en smått spektakulær keepertabbe

Sent from my Pixel 7 using Tapatalk

- Leif Olav

morten1966

Cannavaro

Det er all grunn til å spørsmålsstille Meslier som keeper, han har altfor mange grove misser som ikke skal gjøres av en etablert keeper !  Han er IKKE fremtidens mann som burvokter for denne klubben dessverre.  Det er altfor mange inngrep på minus-siden som blir skjebnesvangre....
MFLU - Miracles For Leeds United